Beoordelingen over Guest House 64

Via Gaeta 64, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#632 van de 3.330 B&B's en herbergen in Rome

Erg vriendelijke eigenaresse en erg leuk dat je je ontbijt...

Erg vriendelijke eigenaresse en erg leuk dat je je ontbijt op een briefje kon invullen en de volgende ochtend werd het lekker op de kamer geserveerd Ook bij aankomst kregen we een heerlijk flesje rode wijn omdat het erg regende dus een opwarmertje Wel een goed punt dicht bij het station

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Super!

Het wordt wel vaker genoemd: de bedden. Voor twee of drie nachten is het prima, maar niet voor langer. Leg er een dikker matras op en deze accommodatie is werkelijk subliem. Verduisterende gordijnen zou ook fijn zijn, maar dat is persoonlijk.

De gastvrouw is supervriendelijk en de communicatie verloopt vlot, ze wilden zelfs een pakketje voor me aannemen. Bijna alles is mogelijk, en je krijgt een ontbijt op maat. De plek is geweldig en heerlijk rustig. Een prima uitvalsbasis!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

genieten te Rome

niets alles was perfect

We hebben een uitstekend verblijf gehad bij Guest house 64. Elke dag was er wel een persoonlijke touche in de kamer ( ice tea, koekjes, ...) Personeel heel vriendelijk. Ik kan het zeker aanbevelen. We hebben er een week verbleven en elk moment van genoten

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Super!!

De bedden zijn wel hard, persoonlijk vonden wij dit fijn maar wellicht niet geheel geschikt voor mensen die een zacht matras prefereren.

Lieve eigenaren, prima ontbijt, super douche. Meneer kon geen Engels maar middels een mooi filmpje legde mevrouw uit hoe alles werkte. Daarnaast een leuke verrassing gekregen toen ze erachter kwamen dat het om een huwelijksreis ging. Kortom een echte aanrader voor een citytrip in Rome!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Heerlijk, prettig verblijf bij Claudia.

Het enige minpuntje vond ik dat er geen bvn zender was op tv. Niet dat ik naar Rome kom om tv te kijken natuurlijk maar met een satelliet had ik wel bvn verwacht. Vind het altijd lekker om in het buitenland toch even naar het nieuws te kijken of Jinek. Maar goed, nu deed ik dat via mijn mobiel en dat was ook prima. Wifi was trouwens perfect.

Ik was even lekker alleen voor een paar dagen in Rome, met als hoofddoel het Vaticaan bezoeken. Het verblijf bij Claudia heb ik als zeer fijn en prettig ervaren. Ik was als vrouw alleen in zo'n drukke stad maar bij thuiskomst, is het dan heerlijk rustig en veilig. De hoofdingang van de accommodatie zit aan een weg met winkels en restaurantjes dus daar heb je dan de eerste ingang met een slot. Je komt dan op een binnenplaats waar locals hun auto parkeren die daar wonen en zie je allerlei ingangen van appartementen. Vervolgens moet je weer door een deur met slot en dan met de lift naar 4 hoog, waar je dan pas op de etage komt van Claudia en dan weer via een deur met slot pas in de lodge komt. Claudia verhuurt hele mooie, ruime kamers met hoge plafonds. Het zag er super mooi en netjes uit. Zeker niet eenvoudig wat ik eerder had gelezen. Alles is erg schoon en fris en Claudia zorgt dan voor van die fijne extraatjes zoals lekkere hand zeep, decafé koffie cupjes, lekkere koekjes voor tussendoor. Ik vond het een zaligheid. Het ontbijt is heerlijk verzorgt en later kun je dan lekker koffie zetten in de lodge of later op de middag als je even terug komt om uit te rusten en te douchen. Ik vond het een heerlijke ervaring en zou er zo nog een keer gaan boeken, zeker met mijn vriend of vrienden samen!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Lekker verblijf, goede uitvalsbasis voor bezoek aan Rome. Waar voor je geld! Zou weer terug gaan.

Er was een nieuwe Wifi code, maar lag niet op de kamer. wel bij receptie. Men was niet op de hoogte van mijn komst. Ik had 's morgens geboekt voor dezelfde avond. Ik ben 1,84 meter, daar was het bed nog net goed voor voor. Als je langer bent is het bed tekort. Geen comfortable stoel op de kamer om te lezen. wel bij receptie.

Zeer vriendelijke mensen, eenvoudige maar echt schone kamer. Dicht bij Hoofdstation Termini, 7 min lopen. Goed en ruime keus voor ontbijt en wordt op de kamer gebracht. Koffie automaat op de gang/receptie/gratis.

Dicht bij station Termeni

Iets ouderwets

Zeer vriendelijk personeel!!

Zeer vriendelijke gastvrouw en zeer lekker ontbijt

Zeer vriendelijke gastvrouw en zeer lekker ontbijt

rustige locatie in het centrum, schone kamers en zeer...

airco was defect

rustige locatie in het centrum, schone kamers en zeer vriendelijke eigenaresse/personeel

Geweldige ligging dicht bij het station termini

Lekkere koffie Heet water in de douche 👍

Fijn verblijf!

Airco deed het niet, ietwat aan de dure kant als je kijkt naar de kwaliteit

Ruime en schone kamer, top locatie

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed. Elke dag schone handdoeken. Mevrouw spreekt goed Engels en is zeer behulpzaam bij het geven van informatie.