Beoordelingen over Italiana Hotels Milan Rho Fair 4-sterren

Via Alessandro Volta S/N, 20017 Rho, Italië

#1 van de 6 hotels in Rho

Milaan

Ontbijt is een beetje op z'n Italiaans. Weinig brood en veel zoetigheden. Personeel deed zijn best om alles aan te vullen, maar het was te druk om alles klaar te krijgen.

Zeer ruime kamers, goed uitgerust. Goede ligging om Milaan met de trein te verkennen. Wij verbleven in dit hotel tijdens onze doortocht naar het Gardameer om zo Milaan te kunnen bezoeken.

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel (2e keer verblijf), goede ligging

Met de extra vragen werd er deze keer geen rekening gehouden: geen aanliggende kamers en niet de mogelijkheid om al in 1 kamer vroeger in te checken.

Ruime, verzorgde kamer, uitgebreid ontbijtbuffet.

Mooi hotel op een steenworp afstand van Milaan met zeer...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi hotel op een steenworp afstand van Milaan met zeer nette en moderne kamers, zeker voor Italiaanse begrippen. Kamers voorzien van Airo, een overheerlijke stortdouche en goede bedden. Leuk dakterras en goed ontbijt. Zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding.

Onderhoud van de kamers kan/moet beter voor een 4...

Onderhoud van de kamers kan/moet beter voor een 4 sterren hotel. Airco werkte niet bij 35 graden, deze moest gereset worden. Daarna werkte op 1 kamer deze voor een half uur, de andere kamer heeft nooit gewerkt. Midden in de nacht weer contact gehad met de receptie, moest weer gereset worden. Met onze opmerking dat dit al meerdere keren gedaan was deden ze niets. Half uur later weer gebeld, toen gingen ze kijken voor een andere kamer (dubbele) en zouden met 5 minuten weer belllen. Dit is nooit gedaan. Volgende ochtend bij de receptie nogmaals aangegeven, daar werd alleen gezegd dat ze er een monteur naar gingen laten kijken. Geen reactie op ons dat wij daar ongemakken van hebben gehad.

Hier komen wij zeker terug

Het enige wat ik kan bedenken is verse fruitsap bij het ontbijt ipv de chemische SAP die nu geserveerd wordt

Prachtige, sfeervolle kamers met hoge plafonds. Comfortabele bedden. Ruime schone badkamer. De supermarkt om de hoek bij het hotel was erg prettig. Parkeren voor de deur. Ontbijt was prima. Ik zou hier zeker weer verblijven. Wij verbleven 1 nacht op doorreis naar het zuiden.

Het is een heerlijk hotel in de buurt van Milaan.

Een aantal items in de badkamer hadden onderhoud nodig en helaas was het door onze late aankomst vanwege pech niet mogelijk om nog iets te eten in het hotel. Het restaurant was al volgeboekt.

Het is een heerlijk hotel in de buurt van Milaan. Je wordt super vriendelijk ontvangen en de kamer zien er mooi uit.

6,0
    Teleurstelling

Vorig jaar hebben we er ook overnacht en kregen (zonder het te vragen) een dubbele kamer met tussendeur en alle luxe was aanwezig...meeneemtandenborstels, scheermesjes, e.d. De teleurstelling was eens zo groot...we kregen een kleine kamer met 4 aparte bedden...we zaten opgepropt met onze twee kinderen van 12 en 16 jaar. De kamer was ook onverzorgd...de muren beschadigd en vies. Om van de badkamer te zwijgen...kalksporen, vies oud... blijkbaar was er geen andere kamerbeschikbaar toen we ernaar vroegen aan de receptie...we logeerden er op doorreis...maar denk niet dat we daar nog stoppen. Jammer

Supergoed ontbijt en vriendelijk personeel

Om snel te vergeten

Onverzorgde kamer. Geen frisse geur. Bevlekte lakens alsook vuile muren. Zeker geen 4 sterren waard. Sterk ontgoocheld. Kamer kwam niet overeen met foto op internet.

Doorreis hotel, met de hond

Locatie is sober hotel staat op oud industrie terrein. Is ook logisch hotel was vroeger begin 1900 een katoen fabriek. Als doorreis hotel voor 1 nacht uitstekend

De hotelkamer netjes en schoon, en een hond is hier geen enkel probleem. Mag overal mee naartoe, verblijft bij je op de kamer. En mag zelfs gewoon meer het restaurant in. Fantastisch.

Prima hotel voor doorreis. Uitstekend prijs/kwaliteit, geschikt voor huisdieren!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het stadje Rho is wat grauw en straalt niets uit.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Typisch doorreis hotel, staat in een wat troosteloze stad met weinig schoonheid. Het hotel heeft een prima ligging vanaf de snelweg, de volgende ochtend kun je na een prima ontbijt zo weer de snelweg op. Aanrader dus.

Jammer van het onbehulpzame personeel betreffende niet werkende wifi
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Geen WiFi in de hotelkamer. Driemaal gaan melden...de oplossing van het personeel...ga met de laptop in de bar zitten.

Aangepaste ruime kamer voor mindervaliden

mooi hotel, goed eten, ideaal voor doorreis of enkele dagen Milaan

mooie kamer, uitstekend sanitair, zeer goede bedden met uitstekende matras, lekker ontbijt met ruime keuze, heerlijk gegeten in restaurant, vriendelijke bediening, ruime rustige parking (niet betalend!) - aanrader

Goede locatie als je doorreist naar Milan anders is het nog...

Iets te ver van de stad.

Goede locatie als je doorreist naar Milan anders is het nog 30-40 min rijden tot je de stad bereikt. Heel vriendelijk personeel en propere kamer.

Bed was goed.

Hygiëne was slecht. Badkamer veel schimmel en aanslag. Zonde want anders had de badkamers goed kunnen zijn. Wc onder de poep. Is wel direct schoon gemaakt. Achterboard van het bed onder de vlekken. Zelf met een natte doen verwijderd. Was zo weg dus er is geen moeite gedaan om bet schoon te maken.

Bed was goed. Ontbijt heerlijk

Zeer teleurgesteld
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

slechte staat van de kamer, lawaaierige verwarming (ook al stond de airco uit, werden we toch wakker van het lawaai) en waterleiding. We hadden een tweepersoonsbed gereserveerd maar kregen twin beds, en er lag maar 1 handdoek voor twee personen. Het avondeten in het restaurant is ronduit slecht, en door de ligging van het hotel zijn er geen andere restaurants in de buurt die te voet bereikbaar zijn. Raam van de kamer kon niet open.

handige shuttle dienst naar milanofiera vriendelijk personeel wijnkaart restaurant vrij comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ligging is perfect.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Sauna was niet open terwijl wij het meerdere malen hebben gevraagd deze te openen. Iedere keer werd belooft deze te openen, maar helaas. Personeel sprak erg slecht engels. Vrij onhandig in een zaken hotel.

Ligging is perfect als je de beurs bezoekt. Kamers zijn ruim. Eten is goed

Moderne grote kamers maar ver van de stad, vliegveld Linate en congrescentrum Fiera Milano
    • Classic Eenpersoonskamer

Wifi was heel erg slecht (vaak zelfs onvoldoende om mails te kunnen beantwoorden), locatie ligt relatief ver van de Fiera Milano (600 meter lopen naar station, 6 minuten trein, 1,2 km lopen naar congrescentrum). Taxi vanuit vliegveld Linate naar het hotel is duur (ongeveer €80,-)

Kamer zag er mooi en schoon uit, ruim en met hoge plafonds. Moderne badkamer. Het is handig dat er een supermarkt naast het hotel ligt.

Mooi hotel voor een tussenstop met uitstekende faciliteiten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Hotel ligt een beetje in een "achterwijk".

- Prima ontbijt. - Ruime kamer voorzien van moderne badkamer. - Airco. - Goede locatie voor een tussenstop op doorreis naar midden Italië. - Geluidsisolatie was erg goed - geen last van de treinen.

Restaurant was pas vanaf 19.30 open. Na een lange reis en met kleinere kinderen was dit voor ons wat aan de late kant. Gelukkig was er een mac in de buurt. Beetje benauwde kamer, kon geen raam open. Wel airco aanwezig. Omgeving is niet echt spectaculair, maar dat wisten we. Op de gang leek het uitgestorven terwijl het best bezet was, sfeer was er daardoor niet.

Voor één overnachting en de prijs/kwaliteit verhouding een prima hotel. Uitgebreid en goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Alweer genoten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In mijn navigatie had ik ingegeven: Via Alessandro Volta 43. Hierdoor kwam ik perfect aan bij het hotel. Erg veel eenrichtingsverkeer.

Heerlijk ontbijt. Luxe genoeg, zelfs een tandenborstel lag klaar in de badkamer.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Voor een tussenstop of een bezoek aan Milaan is het een prima hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op het terras kon je niet zitten door de vele muggen. De openbare parkeerplaats voor het hotel oogt niet veilig.

Uitstekend ontbijt en het ontbijt was in de prijs inbegrepen. Mooie kamer. Prachtig gebouw. Bar en terras met mooi uitzicht.

Een fantastisch hotel met prachtige kamers!!!

Het avondeten in het restaurant boven vonden wij enorm tegenvallen en absoluut niet het bedrag waard. In NL had ik het teruggestuurd naar de keuken. De gangen zijn wat donker en komen een beetje gedateerd over.

Na een lange, zeer warme reis was de koele kamer een verademing. Prachtige kamers en fantastische badkamer.

zeer mooie ruime kamers, perfect als doorreishotel , zeer...

niet zo eenvoudig te vinden, maar eenmaal gevonden zeer goed gelegen aan invalswegen

zeer mooie ruime kamers, perfect als doorreishotel , zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Geschikt hotel voor overnachting vlak aan de snelweg bij Milaan, fijne bedden, mooi en schoon.

De ontbijtbox hebben wij niet ontvangen terwijl wij hiernaar wel geïnformeerd hadden ivm onze vroege check out.

Prima hotel mooie schone kamers, fijne bedden en goed bereikbaar vlak aan de snelweg, goed parkeren

Prima hotel!!!!

Alles was prima.

Het hotel was zeker prima!!! Goede bedden en een heerlijk ontbijt.pluspunt was zeker het uitchecken tot 12:00. Supermarkt direct om de hoek en het treinstation is 5 minuten lopen voor eventueel een bezoekje naar milaan(Zeker een aanrader)voor ons gezin nog geen 35€ retour 2 volwassenen en 2 kinderen van 13 en 9.

Perfect doorreishotel, ook handig dat er privé parking vlak...

Niets. Voldeed aan de verwachtingen.

Perfect doorreishotel, ook handig dat er privé parking vlak aan het hotel is. Ideale uitvalsbasis om Milaan te verkennen. Zeer ruime kamer, zeer goede bedden, alles heel netjes, heel gerieflijke badkamer. Goed ontbijt.

Fijne bedden!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Niks want we komen er al jaren op doorreis naar Toscane dus we weten waar we terecht komen...ligt een beetje op een verlaten plek

Fijne bedden! Uitgebreid ontbijt in de ochtend, Italiaans gegeten in de avond in het centrumpje max 5 min lopen Goede prijs kwaliteit verhouding. Gewoon prima voor een doorreis overnachting! Een oude katoenfabriek omgebouwd als hotel.

Prima hotel in een prachtig industrieel gebouw.

Een goede locatie en een mooi gebouw (gerenoveerde katoenfabriek) met de faciliteiten, hygiene en kwaliteit die je van een zakenhotel mag verwachten. Wij hebben iets laten liggen in de kamer en zij hebben het keurig bewaard zodat wij het 2 weken later konden ophalen.

De grote van de kamer

Het restaurant was open maar enkel sterk beperkte kaart. Dit werd pas gecommuniceerd toen we aan tafel zaten. Alles kwam uit diepvries, ook de pizza. Het was niet lekker ...

De grote van de kamer

Mooi hotel, rustig gelegen.

De hygiëne, vooral het sanitair, vrij nieuw maar nooit meer schoongemaakt. BIJ het douchen moet je zoeken naar de waterstralen, zo verkalkt🤔

Mooi hotel, rustig gelegen.

Prettig verblijf in een mooi hotel

Wij vonden het jammer dat het restaurant pas om 19:30 open ging. Na een lange reis met kinderen is het fijn om op tijd te kunnen eten

Het was een ruime familie kamer en alles was goed verzorgd

De prijs/kwaliteit verhouding was super.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche zou mogen worden schoongemaakt met ontkalker Het bed was op een vreemde manier gedekt, met het dekbed tussen twee laken, dat voelde iets minder hygiënisch.

De prijs/kwaliteit verhouding was super. Het was een goed hotel voor weinig geld met een heerlijk uitgebreidt ontbijt. Het personeels was erg vriendelijk en dacht mee met ons. Zo mochten we eerder inchecken.

Men had het raam van de kamer open laten staan waardoor bij aankomst deze een temperatuur had van 33 graden. Het duurde voordat de airco dit kon verhelpen

Kamers en ontbijt meer dan prima. Uitstekende accomodatie voor doorreis naar Toscane

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Verder is het 'n goed hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er honden in het hotel en restaurant worden toegestaan, niet echt prettig als je zit te eten met 'n hijgende en stinkende hond naast je.

Ontbijt was goed, kamer geweldig,

Prima hotel voor een of enkele nachten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel voor een of enkele nachten. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Milaan met openbaar vervoer. Op werkdagen rekening houden met ellenlange files rondom Milaan

Hotel bezocht als overnachtingslokatie (+ huisdier).
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel bezocht als overnachtingslokatie (+ huisdier). Meer dan prima voldaan aan onze verwachtingen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Klein aandachtspuntje: wel erg harde bolletjes bij het ontbijt 😏

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Design hotel prijs/ kwaliteit OK
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

reeds de derde maal in dit hotel.... dus wij zijn tevreden! de kamers zijn groot en luchtig en altijd even verzorgd. Het ontbijt is prima met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Een overnachting op doorreis maar niet de goedkoopste.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een gratis welkomstdrank zoals op de site vermeld staat hebben we niet gekregen. De vraag of we halfpension konden krijgen raadde de receptie ons af, beter zou geweest zijn kamer met ontbijt en eten alla Carte. Uiteindelijk koste dit laatste 25 € meer en het eten was maar middelmatig.

inderdaad de kamers zijn heerlijk en het ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Twee dagen geen schone handdoeken gekregen en de kamers waren niet geluidsdicht... de buren hadden een leuke avond....

prachtige kamer en badkamer, het bed ligt heerlijk

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Heerlijk dakterras, mooie kamers, wifi uitstekend, zéér goed...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij ons laatste bezoek was de badkamer minder schoon, niet vies maar had beter gekund, voor 1 persoon handdoeken, we waren met zijn tweeën, maar niet echt bezwaarlijk.

Heerlijk dakterras, mooie kamers, wifi uitstekend, zéér goed ontbijt, welkomstdrankje, goede en relaxte afsluiting van onze vakantie

Prachtige kamers

Prachtige kamers

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Aangenaam

Te harde matrassen

Mooie moderne kamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Restaurant beperkte keuze in het weekende , hamburgers waren...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant beperkte keuze in het weekende , hamburgers waren verbrand

Eten was heerlijk, aanrader: Biefstuk met gorgonzolasaus!

Beetje achteraf buurt in Milaan, maar verder geen last van gehad

Eten was heerlijk, aanrader: Biefstuk met gorgonzolasaus!!

Prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Prima ontbijt. Sauna werd aangezet speciaal voor ons. Mooie kamer.

Prima hotel om te stoppen onderweg, goede prijs-kwaliteit verhouding!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Barservice was beperkt, duur betaalde Aperol-Spritz die niet lekker was. Keuze qua maaltijden beperkt.

Ruime, schone kamer inclusief airco.

Bed was goed, maar hotel viel in zijn totaliteit tegen.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Hygiene. Smoezelig. Ontbijt. Diner.

Bed van 200*200 cm. Grootte van de kamer.

Matig hotel

Niet goed schoon en ontbijt viel tegen

Het pand en de kamers zagen er mooi uit
    • Classic Eenpersoonskamer

Het ontbijt was niet vers volgens mij

Het pand en de kamers zagen er mooi uit

Niet voor herhaling vatbaar

Airco was stuk, douches waren vies, hotel stond in een achterbuurt.

Receptie en bediening was vriendelijk

Ruime schone kamers
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerplaats niet netjes en schoon en voelt niet heel veilig

Ruime schone kamers

Een zeer goed doorreis hotel

Stadje Rho zelf geen mooie stad. Wel ideaal voor doorreizen naar een ander deel in Italië

Mooie kamers en een ontzettend fijne douche

Uitstekend hotel niet ver van de snelweg en dichtbij trein...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel niet ver van de snelweg en dichtbij trein naar Milaan.

Toplocatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets valt tegen. Alles is prima.

Ontbijt en treinverbinding op loopafstand.

Prima hotel!

Keurige ruime moderne kamers en prima uitgebreid ontbijt.

Superkamer

De locatie, weinig in de buurt

Superkamer

Mooi gebouw, prima locatie als je op doorreis bent.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi gebouw, prima locatie als je op doorreis bent.

Ja

Afspraak omtrent diner

Ja

Luxe hotel. Goed dakterras en ruime, prachtige kamer met uitstekende verlichting en luxe badkamer
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Buitengewoon smaakvol hotel. Mooie ruime kamer. Prachtige badkamer.

Prima en goed bereikbaar hotel voor een bezoek per trein (half uur) aan het centrum van Milaan.

Ontbijt was een beetje chaotisch.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Geen zwembad

Geen zwembad

Mooie badkamer

Stoffige kamer. Tafeltje naast bed lag vol stof en haar

Mooie badkamer Lekker ontbijt in mooie eetzaal

Goed slapen, slecht eten
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Konen ziek geworden van het eten, restaurant was gewoon minder van kwaliteit. Ontbijt kon er net mee door

Gewoon fijne kamers met airco

Frisse en propere kamer

Frisse en propere kamer

Goede bedden, prima ontbijt!

Geen uitzicht naar buiten.

Goede bedden, prima ontbijt!

Ligging tov Milaan en verbinding naar centrum Milaan

Mooie kamers

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Op doorreis
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren niet meer zo schoon als we gewent waren

De ligging vlak bij autobaan.

Prima locatieals tussenstop naar midden Italie. of om Milaan te bezoeken.

Airco functioneerde niet.

Ligging op loopafstand van station Rho, waar trein naar Milaan centrum stopt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Mooie kamers vriendelijk personeel

Geen mooie omgeving

Mooie kamers vriendelijk personeel

Zou ik niet aan anderen aanraden om daar te verblijven
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai rondom ons kamer en in restaurant( communiefeest aan de gang)

Avondeten

Uitgebreid ontbijt, zeer ruime kamers met alle gemakken.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer aan voorzijde was wat onrustig i.v.m. parkeerplaats en treinen.

Uitgebreid ontbijt, zeer ruime kamers met alle gemakken.

Kleine kamer voor deze rate

Kleine kamer voor deze rate