Beoordelingen over Hotel Homs 4-sterren

Via Della Vite 71-72, Spagna, 00187 Rome, Italië

#478 van de 921 hotels in Rome

De locatie is super.

Personeel was zeer gestresst bij aankomst. De middag en avond ander personeel en vriendelijker. Er is een lift. Maar die is heeeel klein. Klein deurtje om binnen te komen dus we konden er niet met kinderwagen in rijden, laat staan kinderwagen in zetten. We moesten deze dus steeds in delen opklappen. Voor mensen met een rolstoel is dit hotel (eigenlijk heel Rome) onmogelijk. We hadden een bedje voor onze 5 maanden oude baby gevraagd. Deze stond keurig in de kamer. MAAR 25 euro PER NACHT en een simpel camping opklapbedje. Ik vond dit zeer duur voor 2 nachten 50 euro. Wat betreft echt het idee hebben dat je in een hotel zit.. nee. Er staan shampoo flesjes en zeepjes met schone handdoeken, maar voor de prijs oer nacht miste ik een waterkoker, een mooiere douche etc. Wasbak lekte - douche was zeer gammel Ondanks deze punten raad ik het hotel wel aan. De locatie is goed en het hotel is zeer schoon.

De locatie is super. Niet ver van station (20 min lopen) en naast alle winkels en bezienswaardigheden. Hotel is typisch Italiaans. Niet modern of speciaal. Je moet ervan houden. Het is heel schoon. Goed bed Iedereen spreekt zeer goed Engels. Taxi gevraagd voor de volgende ochtend. Was geregeld en stond keurig op tijd een taxi de volgende ochtend voor de deur.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Heerlijk gunstig gelegen stadshotel met alle wenselijke comfort.

De ontbijtruimte is heel erg klein of beter gezegd; te vol met tafeltjes ! Wij besloten daarom elders te ontbijten.

De ligging van het hotel was uitermate gunstig. Dichtbij restaurants, winkels en openbaar vervoer. De medewerkers zeer vriendelijk. De verzorging van de kamer zelfs buitengewoon. Tussentijds werd de kamer nog opgefrist en regelmatig, meer dan eens per dag, voorzien van schone handdoeken en toiletartikelen.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Personeel, kamer

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Vriendelijk, alles in orde!

Veel 's avonds vroeg gesloten, je moet daarvoor toch naar andere plek trekken, maar is op zich ook niet ver.

Vriendelijk, alles in orde! Zeer goede locatie, centraal punt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Ligging van het hotel is geweldig.

Ontbijt was minimaal en het was onduidelijk bij de boeking dat dit niet inclusief was.

Ligging van het hotel is geweldig.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

uitstekede locatie, aardig personeel en schone kamer.

Voor deze prijs kan ik niet meer verlangen. Ik ben zeer tevreden.

uitstekede locatie, aardig personeel en schone kamer.

• Beoordeeld op: 8 januari 2016

- Locatie