Beoordelingen over Hotel Concorde Fiera 4-sterren

Via Clerici 97, 21040 Gerenzano, Italië

#1 van de 1 hotels in Gerenzano

Prima hotel voor een tussenstop op doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer

- De lobby en kamer zijn netjes, maar wat gedateerd. De badkamer en buitenkant van het hotel zien er mooi en pas gerenoveerd uit.

- Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers - Uitgebreid ontbijtbuffet - Hotelbar is 24 uur open - Hotel faciliteert een discount in een nabij (ca. 500 meter lopen) gelegen restaurant.

Ideaal doorreis-hotel naar Midden-Italië

Ideaal doorreis-hotel naar Midden-Italië Vlakbij autostrade en een aantal eetgelegenheden (o.a. McDonalds voor de kids) Zeer goede prijs/kwaliteit Lekker ontbijt Parking voor 5€ onder het hotel

Prima hotel voor doorreis
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima doorreishotel voor weinig geld. Aan drukke weg, maar ramen zijn prima geïsoleerd. Kamer ruim genoeg voor dit doel. Personeel erg aardig.

Prijs/kwaliteit. Voor € 5,- staat de auto bewaakt, anders aan drukke weg.

Een super hotel lekker dichtbij de snelweg!
    • Economy Tweepersoonskamer

De service van het hotel was perfect. Zonder te vragen kwam iemand van de receptie een kinderstoel brengen en een kaars tegen muggen. Zeer gastvrij en behulpzaam! De kamer was lekker koel vanwege de airco en de douche was top.

Prima voor een overnachting als je op doorreis bent.
    • Economy Tweepersoonskamer

Zier er van buiten zeer goed uit, maar als je eenmaal binnen bent dan kun je je niet voorstellen dat het om een 4 sterren Hotel gaat. Dat had wat ons betreft gewoon 3 sterren kunnen zijn.

De bedden en badkamer

Prima voor een nacht te verblijven vlakbij de autoweg
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Routebeschrijving van Booking.com. Hierin was het adres niet goed aangegeven. Vervolgens problemen met het vinden van het hotel aan de straat

Goed ontbijt, fijne regendouche, parkeergelegenheid onder het hotel

norm bevredigend
    • Classic Eenpersoonskamer

Eigenlijk maar één ding en dat was een glas op de kamer. Verder zeker geen opmerkingen

Het ontbijt was zeer goed. Ik heb 1 maal een avondmaal gegeten en dat was echt niet goed. Het personeel had me wel gezegd at het microwave food was. Maar ik heb ervoor gekozen en dan mag ik niet klagen. Voor de rest was alles prima. Mensen aan de receptie zo behulpzaam; kuisvrouwen picco bello. Ik was uiteindelijk enorm tevreden. Ik had geboekt voor vijf dagen en dinsdag was mijn vlucht afgelast. Ben dan woensdagmorgen vertrokken en normaal mocht ik pas om twee uur op de kamer maar aangezien ik al om negen uur in het hotel was had ik na een telefoontje van de receptie om 9.30 uur mijn kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima locatie en accommodatie voor op doorreis.

Verouderde kleine kamer.

Prima locatie en accommodatie. In buiten wijk Vlakbij snelweg. Verouderde kleine kamer met redelijk bedden, tv, kleine douche wastafel en toilet, gratis WiFi. Kamer redelijk rustig gelegen. Goed en lekker ontbijt. Overnacht in dit hotel op doorreis.

Niet voor herhaling vatbaar. Vertrouwen het personeel niet meer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De zogenaamde ondergrondse parking is niet geschikt voor grotere wagens.Het staat vol palen waarbij er een grote kans bestaat dat er schade ontstaat of dat men zich klem rijdt.Niet doen. De bovengrondse afgesloten parking is ook niet geschikt. Er werd een poging gedaan om ons op te lichten om dubbel tarief te vragen voor 2 halve parkeerplaatsen. Om een review te mijden werd gefraudeerd om de kamer in no-show the veranderen. Hoefden ze ook geen bijdrage aan bookingcom te betalen. Een onderzoek werd ingesteld! De matrassen van de single bedden waren redelijk dun en hard. De badkamer was enigszins wat opgesmukt maar het kan beter.Het hotel heeft binnenin een outbollig karakter. Zeer kleine lift waarbij men aarzelt om in te stappen.

Het ontbijt was naar Italiaanse normen goed te noemen. Voldoende variatie.

Nette kamer, goede bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt.
    • Classic Driepersoonskamer

Nette kamer, goede bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Heerlijk italiaans restaurant op loopafstand. Erg tevreden! Op doorreis naar het Gardameer.

Fijn verblijf, goede locatie, perfect voor een nachtje als je op doorreis bent!
    • Economy Tweepersoonskamer

Er wordt aangegeven dat er speelruimte is voor kinderen buiten, maar dat moet je met een korreltje zout nemen. Het is een soort tuin, waar een paar verouderde speeltjes liggen. Als je met jonge kinderen naar dit hotel gaat, verwacht dan geen speeltuin waar ze kunnen rennen.

Het is een ideaal hotel als je op doorreis bent. Het ligt vrij dicht bij de autoweg, parkeerruimte onder het hotel is super. Het ontbijt is uitgebreid genoeg, kamer was erg comfortabel: rolluiken voor het raam (dus licht- en geluidwerend), een erg nette badkamer en informatievoorziening vanuit het hotel is goed. Goede airco.

Wat ons het meest beviel was de prijs,
    • Classic Familiekamer

Wat ons het meest beviel was de prijs, Het Hotel is geschikt voor een overnachting, ik zou hier niet meer dagen boeken. Het hotel ligt in een buurt dat er niet echt geweldig uit zag. Wij hebben het Hotel gebruikt voor een tussenstop en dan is het prima te doen.

Het hotel staat nu in onze favorietenlijst .
    • Economy Tweepersoonskamer

De buurtziet er niet echt jofel uit maar het hele hotelgebeuren maakt alles weer goed .

Klantgericht , vriendelijk personeel , ze helpen je graag overal mee , nette kamer met goed bed . Uitgebreid ontbijt met ook Italiaans zoet gebak . En de auto achter een zwaar ijzeren hek .

Vergane glorie. Liever iets meer betalen in een ander hotel dan hier nog eens terugkomen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Hotel is vergane glorie. Schimmel in de douchecel, kapotte wc bril. Allemaal erg snel aan vernieuwing toe. Die 4 sterren hebben ze niet verdiend en hoe ze eraan gekomen zijn is mij een raadsel. Parkeren aan de (drukke) straat. Parkeergarage onder het pand mochten we niet in.

Aardig personeel

Afgesloten parkeerplaats onder hotel.
    • Classic Familiekamer

Gezinskamer was te klein voor 5 personen. 1. Bed te weinig.

Afgesloten parkeerplaats onder hotel. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Voldoende, maar er zijn beter doorreishotels
    • Economy Tweepersoonskamer

Een typisch doorreishotel (terugreis vanuit Zuid-Italië). Maar er zijn betere doorreishotels. Sommige foto's kloppen niet met de werkelijkheid. Met name het ontbijt is onder de maat (het fruit op de foto's hebben wij niet aangetroffen). Het hotel is zeker niet 4-sterren waardig!

Parkeergelegenheid

Ontbijt rampzalig
    • Classic Familiekamer

Het ontbijt is werkelijk een ramp. Je kan ontbijten tussen 07.00 uur en 10.00 uur. Alles was reeds op. Toen wij hierover uitleg vroegen was hun uitleg de gasten voor jullie zullen teveel gegeten hebben. Echt rampzalig. Nooit meer zullen wij hier naartoe gaan.

De kamers zijn proper en groot genoeg. De Locatie is iets minder maar wisten wij op voorhand. Wagen kan veilig geparkeerd worden ondergronds mits betaling. Receptie is 24/24 geopend.

Super stille kamers en rijk gevuld ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een overnachting bij doorreis viel er niks tegen

Schiterend ontbijt en super vriendelijk personeel. Afgesloten ondergrondse parking en stille kamers.

Prima hotel, uitstekend geschikt voor als je op doorreis bent
    • Classic Driepersoonskamer

Meubilair slaapkamer. Ergelijk is ook de vele TV-zenders en niet één Nederlandstalige

Uitstekend ontbijt, vriendelijke personeel. Geschikt voor overnachting op doorreis

Handig hotel op doorreis naar Toscane

Handig hotel op doorreis naar Toscane Ontbijt met voldoende variatie Lekkere pizza's op loopafstand (vraag receptie) Onze volgeladen auto stond voor 5 euro veilig in de parkeergarage onder het hotel

Goed hotel voor doorreis, goed ontbijt, fijne kamer en douche, vlak bij snelweg.
    • Classic Familiekamer

Tuin en kinder speeltuin word mee geadverteerd, echter is dit minder dan weinig en speelgoed en huisje zijn niet mee te spelen, te vies en niet onderhouden.

goed ontbijt, fijne gezinskamer , fijne badkamer, gebruikt voor doorreis, parkeer garage onder hotel is zeer prettig.

Prima hotel voor doorreis!!
    • Classic Familiekamer

Prima ontbijt! voldoende keus en als er iets op was kon je het vragen en gingen ze het bijvullen. Gratis Wifi. Erg fijn dat er onder het hotel een privé parkeergarage is(kosten 5 euro). Vriendelijk personeel wat goed Engels sprak. Ook was er airco op de familie kamer, en een nieuwe badkamer, heerlijk!! En betaalbaar. Dit hotel vind ik een echte aanrader voor als je op doorreis bent.

Fijn voor doorreis. Prijs kwaliteit eigenlijk heel erg goed. Vriendelijke en behulpzame Receptionist

Ontbijt wat rommelig door piekdrukte. Veel was op. Werd later wel aangevuld.

Prijs kwaliteit verhouding heel goed. Vriendelijke receptionist. Schone kamers. Wat buitenwijk buurt. Pizzeria op loopafstand. Auto veilig parkeren Vijf euro per nacht achter hek of kelder.

Perfect voor doorreis
    • Classic Driepersoonskamer

De kamer was gelegen aan een redelijk drukke baan maar door de dubbele beglazing was hiervan niks te merken, super stil binnen, proper en voorzien van alle confort, perfect voor tussenstop. Het ontbijt was zeer goed vooral voor zoetekauwen was er veel voorzien,Top! Ondergrondse parking waarvoor 5€ moest betaald worden, geen probleem...

Uitstekend etappehotel voor gezinnen
    • Classic Familiekamer

Parking is duur en heeft erg kleine plaatsen in een moeilijke ondergrondse parking.

Uitstekend etappehotel voor gezinnen. Dichtbij snelweg. Proper en goede bedden.

goed voor de prijs dat ik betaald heb
    • Economy Tweepersoonskamer

Bed veel te hard,parking ondergronds en privé maar veel te smal. Ontbijt kon veel beter

Vriendelijk personeel,lekker restaurant in de buurt,proper en mooie badkamer

goed adres, zijn wel aan het verbouwen, dus kan alleen maar beter worden!

mijn kinderen hadden wel een kamer met airco, die van ons was zo oud, niet eens geprobeerd, daardoor erg warm in de kamer terwijl je verwacht een airco te hebben.... MINDER ! ohja, de lift, erg klein...

ontbijt is echt goed, met taart en koffie, koek en ga zo maar door, top!! personeel, en dan de dames zeker, erg aardig!!

Uitstekend hotel als tussenstop
    • Classic Familiekamer

Nogal tamme airco op de kamer. Zelfs op het maximum kon die toch niet voldoende koeling geven.

Uitstekend hotel als tussenstop voor een reis naar bijv. Toscane of Venetië. Een beetje ouderwetse maar kraaknette kamer ! De badkamer was blijkbaar nog maar recent vernieuwd. Goed ontbijtje. Voor 5 € extra auto in ondergrondse parking kunnen zetten.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Slecht. Nooit weer. Prehistorisch.

Eigenlijk alles. Het is een gedateerd hotel waar echt alles op aan te merken is. Slecht onderhoud kamers erg oud en jaren 70 stijl. De temperatuur in het hotel was erg warm.

De parkeergarage onder het hotel.

goed -prijs/kwaliteit
    • Economy Tweepersoonskamer

ontbijt viel tegen aangezien er juist een bus toeristen (logées) het ontbijtbuffet hadden leeg geroofd. na aandringend werd het buffet wel beetje bij beetje aangevuld. we hadden een half uur vroeger moeten gaan ontbijten (voor de bus )maar ja wie weet dat :(

prijs kwaliteit waren de kamers goed.

Voor een kortverblijf echt een aanrader.
    • Classic Familiekamer

Zowel het hotel als de buurt zijn toe aan upgrade. Investeren lijkt me eens nodig.

Ruime kamer met vernieuwde badkamer met regendouche !!! Ontbijtbuffet was goed, voldoende keuze. Wi-Fi, in orde. Flora ontvangt je vriendelijk in 3 talen, Italiaans, Engels en Frans. Het ander personeel was ook heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed doorreis hotel 2017
    • Economy Tweepersoonskamer

Mensen met huisdieren moeten rekening houden dat hun hond niet mee mag in de ontbijtruimte. Maar personeel heeft dit voor ons opgelost door tafeltje te dekken in de bar, waar we dan samen met onze hond konden ontbijten😊

Alles aanwezig voor doorreis. Mooie badkamer. Voldoende keuze aan ontbijtbuffet Ligging dichtbij autostrade voor doorreis en toch hoor je niks van de autostrade in de kamer

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima hotel als je op doorreis bent.
    • Classic Eenpersoonskamer

Ligging aan drukke doorgaande weg.

Zeer gastvrije ontvangst, snelle in- en uit check. Afgesloten parkeergarage onder hotel voor € 5,--Mooie badkamer met regendouche en handdouche. Prima ontbijt.

Goede bedden en goed ontbijt (al was het moeilijk om de...
    • Economy Tweepersoonskamer

Goede bedden en goed ontbijt (al was het moeilijk om de kleine van alle zoetigheden af te houden). Ligt niet te ver van de snelweg dus goed als overnachtingshotel

Zeer geschikt voor een nacht op doorreis, of voor een budgetvriendelijk verblijf in de stad.
    • Economy Tweepersoonskamer

-Sinds de renovatie is de parking bij de accommodatie betalend geworden, -in de badkamer mag best een legger voor de artikelen voorzien worden.

Degelijk ontbijt, recentelijk de badkamer gerenoveerd, vriendelijk personeel. De prijs is ok.

Prima voor kort verblijf van zakenlui
    • Economy Tweepersoonskamer

Kwaliteit vh ontbijt Deur badkamer kon niet dicht Douche heeft smalle instap

Vriendelijkheid personeel Hygiene Feit dat we - zoals gevraagd- een rustige kamer ad achterkant vh hotel kregen

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

• Classic Familiekamer

De omgeving ziet er wat verwaarloost uit. Parkeergarage heeft een zeer schuine afrit. Onze ford focus wagon was er niet in te parkeren, liep aan de onderkant aan de grond. Wel wat parkeegelegenheid op de begane grond.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

op doorreis dus verder moeilijk te beoordelen door ons,
    • Economy Tweepersoonskamer

wij verbleven slechts 1 nacht op doorreis, dus enkel slapen en ontbijt. Maar mooie, zeer nette kamers. En zeer vriendelijk, toegankelijk personeel en een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima hotel voor op doorreis.
    • Classic Familiekamer

Het ontbijt was lekker, veel vers fruit! Broodjes en beleg ook genoeg variatie. Waren er lege schalen werd het meteen bijgevuld. Goeie koffie! Personeel vriendelijk, behulpzaam, niks was te veel.

Goed overnachten
    • Economy Tweepersoonskamer

Heerlijk overnachting hotel op weg naar midden Italië , lekker ontbijt

Prima doorreis-hotel

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Prima doorreis- hotel. Uitstekend ontbijt-buffet.

Vriendelijk personeel, parkeren achter een hek, super schoon...
    • Economy Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, parkeren achter een hek, super schoon, ook glutenvrij ontbijt en ruime keuze

Badkamer nieuw heel fijn
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer nieuw heel fijn

Goed en prijsvriendelijk
    • Economy Tweepersoonskamer

Ligging dichtbij autostrade, goed ontbijt en vriendelijk personeel

Prima hotel met goed ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt overtrof onze verwachtingen.

Prima voor een overnachting op weg naar of van zuid Italië.
    • Classic Familiekamer

Prima voor een overnachting op weg naar of van zuid Italië. Lekker ontbijt met goede koffie.

Overnachting

Personeel

Goede lokatie, prima on te slapen.

Geen airco in kamer voor 4 sterren hotel

Goede lokatie, prima on te slapen.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Aanrader voor doorgangstoerisme. Vlakbij autostrade.
    • Economy Tweepersoonskamer

Goede kamer, heel lekker ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prijs/kwaliteit perfect.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gezien de prijs/kwaliteit verhouding niets!

Prijs/kwaliteit perfect. Prima kamer en badkamer. Parkeergarage voor € 5 per nacht, magnifiek.

Gewoon gezellig goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Op het vast tapijt in de gangen waren vlekken (waarschijnlijk van de poetsproducten.

Het ontbijt was goed en de kamers proper

De omgeving

De badkamer is nieuw

• Beoordeeld op: 21 september 2017

voor herhaling vaatbaar

ontbijt

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Druk gelegen nabij snelweg.

Vriendelijk personeel Goed ontbijt

Zeer luidruchtige airco.

Zeer luidruchtige airco.

Perfect
    • Economy Tweepersoonskamer

Ligging.omgeving zag er minder verzorgd uit.

Prima plek als tussenstop voor doorreis naar zuiden van italie. Milaan prima te bezoeken met de trein.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Super fijn hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het dorpje is rustig en er is niet veel te doen.

Heel fijn hotel. Het is heel schoon, mooie badkamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt.

2- en 3-persoonskamer geboekt. Prima verblijf, schone kamer, super ontbijt en vriendelijk personeel

Zeer goed ontbijt, parkeren in de parkeergarage, ruime kamers, luxe badkamer

Fijne familie kamer en vriendelijk personeel

Fijne familie kamer en vriendelijk personeel

Wat een klasse hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat een leuk hotel, vriendelijke ontvangst. Rustig geslapen en een heerlijk ontbijt. Echt een aanrader.

Omgeving wat buitenwijk achtig.

Prima overnachting hotel voor doorreis. Prijs kwaliteit super. Ontbijt voor Italiaanse normen heel goed.

Uitstekende kwaliteit/Prijsverhouding
    • Economy Tweepersoonskamer

Gehele setting, geweldig personeel, goede kamers, lekker ontbijt, voor op doorreis goed hotel!

• Classic Familiekamer

Sigaretten / asbakken in de tuin

Goede prijs kwaliteit, vriendelijk personeel

Helaas waren er geen warme gerechten bij het ontbijt.

De airco! En het glutenvrije ontbijt.

Geweldig ontbijt, ideaal als doorreis

Geweldig ontbijt, ideaal als doorreis

prima prijs/kwaliteitverhouding

de tuin

vriendelijkheid, het ontbijt

Goed voor een overnachting op door reis prijs kwaliteit verhouding goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Voor een overnachting op door reis goed niet voor n vakantie

Prima hotel voor doorreis naar vakantieadres!

ik kan niets bedenken

Goed ontbijt ,vriendelijk personeel

Prima hotel overrnachting

Rookvrije kamers geboekt, lag desondanks een gerookte sigaret op de badkamer. Rook op de kamers enorm naar luchtverfrisser

Goede kwaliteit/prijs verhouding
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het terras in de tuin is onverzorgd.

Heerlijk ontbijt, dichtbij de autostrada!

Niks 8

goed bevallen

airco (maakte herrie)

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, nette kamer