Beoordelingen over Hotel Da Vinci 4-sterren

Via Senigallia 6, 20161 Milaan, Italië

#175 van de 424 hotels in Milaan

Voorzieningen in de kamer

Sfeerloos koud hotel, te ver van het centrum...shuttle zou oplossing zijn! Bar is te weinig aanbod en duur, zat ook bijna nooit iemand

Voorzieningen in de kamer

Prima voor doorreis naar Italië
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was niet slecht maar een beetje chaotisch georganiseerd. De hele zooi liep kriskras door elkaar.

Ruime kamer, perfecte stortdouche en prima bewaakte parkeerplaats

Groot hotel, weinig te doen

Voor zo'n groot hotel was de bar klein en ongezellig en je kunt er niet buiten (op een terras) zitten. En in de buurt is ook niets waar je kunt eten of drinken.

De kamers zijn groot, modern en schoon met een prima badkamer. En het ontbijt (buffet) is redelijk uitgebreid. Het is tien minuten /een kwartiertje lopen naar de metro en van daaruit ben je zo midden in de stad.

Uitstekend hotel voor doorreis

Geen mogelijkheid om lekker buiten te zitten, geen terras. Plastic bekers inplaats van normale glazen bij het ontbijt

Rustig gelegen, ideaal voor doorreis, grote parkeerplaats, uitstekende bedden en douche

Prima groot hotel in een niet zo mooie buurt.

Hard bed. Hotel ligt tussen 2 onafgemaakte hotels. Groot druk hotel. Daardoor is het allemaal wat onpersoonlijker.

Bewaakte parkeerplaats (wel nodig in deze wijken) Ruim ontbijt. Grote Kamer. 10 min lopen naar metro om de stad in te komen.

Mooi hotel voor 'n goede prijs

Het was wat gehorig, hoorde alles op de gang. Lichte rioollucht. Jammer dat de airco uit gaat zodra je de kamer uit ging. Was met 30 graden op de 8e verdieping wel erg benauwd bij terugkomst.

Voor de prijs een prima ontbijt. 15 minuten lopen naar de metro, treinstation naast het hotel. Kamers erg ruim, netjes en schoon. Fijn bed. Badkamer ook groot. Gratis parkeren.

Ongezellig, maar functioneel (doorgangs)hotel

Locatie en hotelrestaurant

Het ontbijt was prima, kamer extreem ruim, maar weinig extra's (oa. geen mogelijkheid om kopje koffie of thee te maken). Het hotel is extreem groot, er is niets in de buurt , dus als je alleen wilt overnachten en een goed ontbijt wilt, een prima optie. Maar gezellig een hapje eten in de buurt is onmogelijk. het hotelrstaurant is vreselijk ongezellig.

goed, voor 1 of 2 nachten

ontbijt was ok maar niet super. Fruitsappen niet lekker, en soms lang wachten voor er iets werd aangevuld.

kamers waren ruim! Hadden een 4 persoonskamer. airco is prima, ligging iets verder van centrum maar goed te doen met metro.

Groot hotel met zeer moderne kamers

De omgeving van het hotel is raar. Er staan 2 oude lege gebouwen naast. Tevens zijn er in het hele hotel weinig liften beschikbaar en de liften zijn ook nog eens klein. Voor een hotel wat hoog is, is dit niet handig.

Kamers zijn modern ingericht en redelijk groot. Ontbijt is basic, maar goed voor een aantal ochtenden.

Ruime keuze qua ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Schoonmaaksters erg vroeg op de kamer, zelfs als wij zelf nog in bed lagen....

Ruime keuze qua ontbijt. Ook heel erg fijn dat het station echt naast het hotel zit. Metro is slecht 10 minuutjes lopen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed hotel op een prima locatie

Geen thee en/of koffie mogelijkheden op de kamer.

Een heerlijk badje met een ruime badkamer. Mooie ruime kamer met een goed bed. Goede parkeermogelijkheden en vlak bij het treinstation om snel in het centrum te zijn. En een goed ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Grote kamer, goed ontbijt en schoon met vriendelijk personeel

De locatie. Het gebouw ligt in een zeer afgelegen en ongure wijk. Veel leegstaande, half afgebroken gebouwen rondom het hotel. Kamer netjes, maar heel ongezellig. Prima ‘doorreis’ hotel.

Grote kamer, goed ontbijt en schoon met vriendelijk personeel

Prima ligging en goed ontbijtbuffet

Restaurant was aan de prijs en niet echt sfeervol.

Prima ontbijtbuffet met volop keuze. En de ligging van t hotel met openbaar vervoer op korte afstand is ideaal.

Mooie ruime schone kamer en badkamer.

Restaurant, bar en ontbijt, het eten was niet smakelijk terwijl er in de bar en restaurant behoorlijke prijzen werden gevraagd.

Mooie ruime schone kamer en badkamer.

De pizzeria om de hoek heeft prima pizza's.

Het ontbijt was niet goed. Het buffet zag er niet fris uit. Als je van taart bij je ontbijt houdt, zit je hier goed. Op de kamer was de douchekop niet in orde en we hadden mieren op bezoek ( deze werden wel elke dag weggehaald).

De airco was uitstekend.

Prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Tweepersoonsbedden

Geen koffie/thee faciliteiten, jammer. Helaas waren er in de kamers naast ons diverse feestjes gaande tot diep in de nacht. Ook op de gang was er erg veel lawaai.

Ontbijt was prima. Wel meteen alles weg bij einde tijd. Mooie ruime kamer.

De kamer was gewoon perfect, mooi en ruim.

De kamer was gewoon perfect, mooi en ruim. Het ontbijt was goed, meer dan voldoende keuze en alles werd zeer vlot aangevuld. De ligging is buiten het centrum, maar wel zeer goed bereikbaar met auto bus en metro.

Prima hotel op een goede locatie.

De bedden waren vrij hard.

Prima hotel op een goede locatie. Niet midden in het centrum, maar wel op loopafstand van een metrostation. Hiermee kan je dan ook makkelijk het centrum bereiken en andere bezienswaardigheden.

Perfecte locatie buiten het drukke centrum van Milaan

Weinig op te merken hier.

Locatie is perfect als je buiten het drukke stadscentrum wil verblijven. Het is 10 min stappen tot de metrohalte én deze rijden echt wel veel. Ontbijt is zeker voldoende én personeel is vriendelijk. Prijs-Kwaliteit OK!

In de maling genomen

Alles wat op booking stond was gelogen.. het ligt in een achterstands wijk. Je durft zowat niet over straat.. niks in de buurt te doen. er zat geen bad in de kamer zoals was omschreven, we hadden een gehandicapten douche. Uitzicht op een verlaten flatgebouw die op instorten staat. De kamers waren heel smerig en slecht onderhouden! Het ontbijt was ook zeker niet goed! Kortom ik zou dit niemand aanraden, zonde van het geld en de locatie!!

Eigenlijk niks

Kamer was erg fijn, groot en schoon.

Ligt toch best ver van centrum. Bent ongeveer 30-40 minuten onderweg van hotel naar centrum via openbaar vervoer

Kamer was erg fijn, groot en schoon. Fijne bedden. Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit

Prima voor 2 nachten.

Het lange wachten voor de lift. Omdat wij op de 8e verdieping zaten soms wel 10 min wachten. De locatie, het hotel ligt in een achterwijk. Lang lopen naar de metro.

Goede airco, heel fijn op warme dagen. Mooie en schone badkamer. Lekker bed. Goed en uitgebreid ontbijt.

Kamer was prima.

Kamer was prima. Babybedje stond al klaar zonder lakentje of iets. Gelukkig hadden we dat zelf bij ons. Heel raar voor een 4 sterren hotel. Vervolgens komen wij rond 21.30u terug in het hotel. Bij binnenkomst op ons 1ste verdieping hoorde wij al harde muziek. Wij dacht ok, een voetbal team of een groep jongens die wat te vieren hadden. Na 22u ging dit nog door. Rond half 11 heb ik de receptie gebeld dat onze baby niet kon slapen. Zei zeiden de beveilig komt zo naar boven wij ok. Om 23.30 belde ik nogmaals naar de receptie dat dit niet normaal was. Onze baby was op dit moment echt zo boos(heel hard huilen ect.) en ouders met kinderen snappen dit. Mijn vriend was toen naar beneden gelopen en zei zeiden tegen hem er komt nogmaals iemand naar boven. Rond 0.30u werd het rustig. Toen kwam iemand van de beveiliging vragen of wij een andere kamer wilde en zei dat de gasten die lawaai maakte doof waren. Echt ongelofelijk! Nadat ik eindelijk onze baby in had slaap kregen, sloegen wij dit af. Vervolgens om 8u s'ochtends toen onze baby nog aan het slapen was begon de harde muziek weer. 12U gingen wij uitchecken. En vroegen naar de manager of iemand die de baas was. Wij kregen gelijk te horen dat hij er niet was. Wij ons verhaal gedaan. Het enige wat hij zei :wij hebben jullie een andere kamer aangeboden en dat de kamer al was betaald (152euro) dat er niks meer was wat ze konden doen. Niet jammer dat jullie slecht hebben geslapen of iets menselijker of wat mede leven. En toen kwam de oplossing na het aandringen.WIJ Hoefde de toeristen belasting van 10 euro niét te betalen. Ik snap niet als hun weten dat er een groep komt die 'doof' zijn (die muziek luisteren) ons dan op de zelfde verdieping plaatsen terwijl er nog andere kamers vrij zijn. Slechte planning!

Goeie uitvalsbasis voor bezoek milaan

Omgeving veel leegstaande gebouwen

Ontbijt was super keuze genoeg Parkeren auto achterkant hotel gratis en gemakkelijk 10 minuten lopen naar de metro, rechtstreekse verbinding met station ‘Duomo’

Weg van parkeerplaats naar entree hotel. Moest via achteringang.

Het is een mooi modern hotel met super kamers met mooie badkamer. Uitstekend ontbijt.

Comfortabel.

Hotel is moeilijk te vinden door eenrichtingsverkeer dat net totaal omgegooid is. Navigatie apparaten geven dus verkeerd aan.

Ruime kamer met zeer breed bed. Inrichting: trendy!

Ver te voet van metro en kamers niet zo proper!

Douchekop zat los waardoor er een dikke straal was en sproeide ook uit de bovenkant (los gebied). Ook schoonheidsfoutjes in badkamer zoals herstelling tegels die volledig slecht afgewerkt was en schimmel aan steen voor producten te zetten in douche. Schoenafdrukken op het plafond waren geen kunst maar iemand had wellicht muggen of zo willen doodslaan!

Het ontbijt was super lekker, veel keus en de beste gebakjes dat ik ooit heb gegeten.

Meer dan geweldig goed.

Het ontbijtbuffet is onzettend goed. Enorme keuze en divers. De kamer was ook zo ontzettend goed, heel ruim en efficiënt. Dit verblijf was voor ons meer dan boven verwachting!

Heerlijk ontbijt ,grote ruime kamer prachtig ingericht , gratis parkeerplaats, vriendelijk personeel goed engels sprekend, metro op 10 minuten lopen ideaal om zo in het centrum uit te komen van Milaan houd de gele lijn aan en je bent er zo.

Kamers zijn erg gehorig. Je kan de buren letterlijk verstaan, ook al praten ze niet hard. Kan je voorstellen wat je nog meer hoort. Meerdere malen aangegeven bij de receptie en zij kwamen wel even kijken. Niemand gezien natuurlijk.

Rustig gelegen en comfortabel hotel dat een betere ontbijtservice zou moeten bieden.

Ontbijtruimte was veel te klein en te druk. De liften werkten meestal niet.

Mooi uitgeruste kamers, ontbijt redelijk goed maar een tekort aan tafels. De ruimte was veel te klein voor zo'n groot hotel zodat er van een rustig ontbijt geen sprake was. Tijdens ons verblijf van 4 nachten werkten de liften meestal niet, wat in een hotel met 8 verdiepingen niet kan!

Mooi hotel met ruime kamers en een goed ontbijt.

Stroomstoring waardoor we niet warm konden douchen en een beperkt ontbijt hadden. Ook de omgeving was niet prettig, twee vervallen hotels naast dit hotel.

Goed ontbijt en onwijs mooie ruime kamers. Badkamer ook prachtig.

Uitstekend verblijf

Als het hotel volgeboekt is dan is er niet genoeg plek om te ontbijten. Ook de lange rij voor het halen van een kopje koffie zorgt voor een opstopping.

De kamer beviel het meeste en de locatie. We hadden een familie kamer. De bedden waren erg goed. En lekker veel ruimte. De locatie was goed. We hebben alles met de trein en de metro kunnen doen door een dagkaart te kopen van €4.50 p.p. Onze dochter van 5 jaar kon gratis mee reizen.

Niet voor herhaling vatbaar!

We verbleven in een 4 persoonskamer en iedere dag lagen er 3 handdoeken ipv 4. Iedere dag moesten we dus bellen voor een handdoek. En ook geen zakken in de prullenbak. De kussen waren ook niet op te slapen en dat voor een 4* hotel. Ontbijt was koud en de tafels te klein. Het restaurant neemt een bedrag voor de service dat heet camburto of zo en dat per persoon €3,- we betalen dus de tafel voor het diner. Belachelijk voor een 4* hotel.

Eigenlijk niets!

Prima verblijf!

Het hotel is behoorlijk gehorig, wanneer je buren tv kijken of iets dergelijks is dit (te) goed te horen. Dit kan het slaapcomfort verslechteren.

Heerlijk ontbijt, goede bedden en uitstekend werkende wifi. Ook was het hotel prima gelegen.

Uitstekend!

De lift was aan de kleine kant. We hadden een kinderwagen en die paste gelukkig maar net in de lift.

We verbleven hier 1 nachtje, om door te reizen naar Verona. De kamer zag er goed uit, badkamer was ook schoon en netjes. Ruime bed. Ook had onze kamer een grote balkon met uitzicht. Het ontbijt was zeeeeer uitgebreid en erg lekker! Het personeel was super vriendelijk zowel bij de receptie als bij het ontbijt! We hebben €53 betaald incl. ontbijt voor 2 personen. Ik zou iedereen aanraden om hier een nachtje te verblijven!

Lekker ontbijt.

Lekker ontbijt. Uitstekende locatie met treinstation achter de parkeerplaatst van het hotel waarmee u binnen enkele minuten in het centrum van Milaan bent. Ruime en schone kamers.

Super fijn hotel, uitgebreid ontbijt en zeer schoon!

Het hotel ligt wat verder van her centrum af. Achter het hotel ligt een treinstation waar 2 keer in het uur een trein richting het centrale metropunt gaat. Je bent ongeveer 30-40 minuten onderweg om naar de Duomo te komen. Het is prima te reizen, alleen moet je even weten wat het handigste is om te reizen. Hier kunnen ze je bij de receptie prima mee helpen.

Ontbijt was uitgebreid, als er wat op was dan kon je dit aan het personeel vragen en kwamen ze het brengen. Later op de ochtend was het wel drukker waardoor er soms geen tafeltje meer vrij was. Kamer was erg schoon en mooi! Badkamer werd iedere dag netjes gepoetst en de bedden werden iedere dag verschoond. Het receptiepersoneel was zeer vriendelijk en hebben voor ons nog tickets uitgeprint die we vergeten waren uit te printen. Ze belden een taxi voor ons toen we terug naar het centraal station moesten en die was er ook binnen 10 min.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Het kon beter.

We reserveerden een kamer met bad, dit bad was nergens te bespeuren. We spraken het personeel aan: geen kamer met bad meer vrij. Ze boden ook geen oplossing aan. Niet vriendelijk/behulpzaam. De kamer lag vol stofvlokken, de spiegels waren kapot en de zwarte zetel lag vol witte pellen. Het hotel is gelegend tussen twee bouwvallige panden. De buurt is niet goed. Ver van het centrum en leguber.

Het ontbijt was oke. Station en metro dichtbij.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Tegenvaller

Het viel heel erg tegen, vooral de locatie het hotel lag ver van het centrum. Maar ook de dekens in de kamer deze waren heel erg dun , ik vroeg nog voor een alternatief maar ze kwamen me niet tegenmoet. Personeel erg onvriendelijk.

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Tweepersoonsbedden

Er zijn niet veel taxi's in de buurt waardoor je met het openbaarvervoer moet. Als je Italiaans niet perfect is, is het best lastig om uit te vogelen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en super lekker! Hotelkamer was ook meer dan in orde. Je kan heerlijk eten bij het restaurant. Wij kwamen door vertraging snachts aan in het hotel en het personeel was heel begripvol, heel fijn. Ik heb smiddags een mailtje gestuurd dat wij later dan verwacht aan zouden komen en hier werd direct op gereageerd. Elke dag waren de kamers schoongemaakt en schone handdoeken.

Voldoende, liever ergens anders gezeten

Ontbijt was niet zo fijn. Er is niks anders in de buurt dus je bent afhankelijk van het Hotel. Het was super druk en chaotisch. Ik had geen bestek en kwaliteit van ontbijt is zwaar ondermaats vergeleken met italiaanse standaarden. Het ontbijt komt bij de kamer, maar volgende keer boek ik liever een hotel zonder ontbijt. geen leuke bar, dit is meer een budget business hotel

Kamer werd iedere dag schoongemaakt, ook wanneer we wat later weg gingen.

De locatie was goed gelegen.

Het personeel in het restaurant was gestresst en daardoor kwamen ze niet vriendelijk over.

De locatie was goed gelegen. Het hotel was druk maar alsnog goed geholpen bij het inchecken.

Modern hotel met goede verbindingen naar het centrum van Milano.

Mooi hotel met ruime bewaakte parkeerplaats (gratis) Openbaar vervoer dichtbij 50m tot buurtspoorweg en bus. Goed uitgebreid ontbijt. Wifi werkte zeer goed. De onderhoudsploeg werkt supersnel. De technieker was sneller ter plaatse dan wij van de receptie uit. Aangezien het lang wachten was op één van de vier liften, namen we de trap. (Goede beweging). Kortom de moeite om dit te boeken.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Perfect en betaalbaar hotel voor een citytrip in Milaan

Een mooi en heel netjes hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Ontbijt was ook goed (niet overweldigend maar zeker goed), voldoende keuze en perfect om je dag mee te starten. Elke dag nieuwe lakens, badlakens en schoonmaak van de kamer. Wij gingen elke dag rond 11.30 de deur uit en voor die tijd konden we nog relaxt in onze kamer zijn. Nadat wij weg waren werd de kamer schoon gemaakt. Zéér ruime kamers! Tipje voor openbaar vervoer: hotel ligt dicht, zon 2 minuten lopen, op een treinstation (Parco Nord Milano Bruzzano) lijn S4, en iets verder weg van het metrostation (Comasina) ongeveer 18 minuten lopen. Dit wisten wij de eerste keer niet en waren de eerste dag toen met de metro gekomen, met je bagage zo'n 18 minuten lopen (na je vliegreis etc.) is niet erg prettig ;) Is wel de snelste verbinding alleen je moet wat verder lopen. Ik zou aanraden om met de trein naar het hotel te reizen. Overigens is het vanaf Milaan Bergamo (vliegveld) met de bus van Terravision maar €5,00 (enkeltje) naar Milaan Centraal station, vanaf hier kun je verder met het openbaar vervoer. Bij aankomst op Milaan kun je in de aankomsthal bij het loket van Terravision een kaartje kopen, tevens kun je dit van te voren online doen (maar je moet dan wel een geprinte versie meenemen). Het is overigens geen hotel om op een dag heen en weer te blijven reizen, hiervoor is het naar mijn idee iets te ver buiten het centrum. Mocht je bijv. heel de dag de stad in willen en daarna nog in je hotel willen relaxen en in het centrum weer willen dineren/uit eten/uitgaan dan is dit eigenlijk net iets te ver buiten de stad. Dan ben je te veel tijd kwijt om heen en weer te reizen. Je bent gemiddeld zo'n 30 minuten onderweg (enkele reis) om in het centrum (rondom Duomo) te komen. Maar goed, dat was onze mening, maar verder perfect hotel.

Ideaal hotel voor het bezoeken van Milaan.

De navigatie stopte maar je moest omrijden om bij de achterzijde van het hotel op de parkeerplaats te kunnen komen. Nu weten we het maar was even zoeken. Jammer van die twee leeg staande gebouwen naast het hotel.

Een heel leuk modern ingericht hotel. Ook erg schoon. We hadden een prachtige zeer ruime kamer. Een zeer ruime inloopdouche (regendouche). Heel groot en lekker bed. Er stond zelfs een derde bed op de kamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en ook ‘s avonds hebben we lekker gegeten in het hotel. Leuk ingericht restaurant, modern en gezellig. Achter het hotel was een grote en bewaakte parkeerplaats. In tien minuten lopen ben je bij de metro die je naar Milaan brengt. Heel goed hotel voor mensen die Milaan willen bezoeken. Goede prijs/kwaliteit -verhouding.

Redelijk

Kamer boven de rokersruimte. Rooklucht was met gesloten ramen te ruiken. Veel jongeren in het hotel, dat zorgde voor lawaai in de gang en buiten.

Het ontbijt en de ruime schone kamers.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Het hotel ziet er mooi uit van binnen en van buiten en de...

Het ontbijt was goed, niks speciaals. Sommige gasten waren erg luidruchtig maar dat kun je het hotel niet aanrekenen vind ik. Het hotel ligt op een rustige plaats maar is daardoor wel verwijderd van bijna alle accomodaties en activiteiten.

Het hotel ziet er mooi uit van binnen en van buiten en de kamer was erg mooi en stil. Het restaurant waar het diner geserveerd wordt is erg mooi met een uitgebreid menu. De bar is open vanaf 11:00 uur en je kunt er terecht voor lekker eten en drinken.

zeker aan te bevelen, voor herhaling vatbaar

een heel mooie kamer, netjes en verzorgd, het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Totaal geen klachten over het hotel. De ligging is nogal ver van het centrum maar als je op vakantie bent heb je tijd genoeg en ons heeft het zeker niet gestoord.

Perfect hotel voor een bezoek aan Milaan.

Ontbijt was ruim voldoende. Ligt nogal ver vh centrum maar kortbij een station vd metro. gratis bewaakte parking. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers.

afstand tot de stad.

Prima hotel, alleen ver van centrum. Overdag geen bezwaar, dan kun je gemakkelijk met de metro naar het centrum. s Avonds terug vonden we dit niet prettig omdat je 20 minuten door een vrij verlaten gebied moet lopen. Dus aangewezen op de taxi. 30,00 per keer.

De kamers waren niet proper.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Tweepersoonsbedden

De kamers waren niet proper. Er lag overal haar. Er stond nog een blikje cola van de vorige gasten en dit is daaar blijven staan tijdens heel ons verblijf. De douchestang was kapot. We hadden geen fris gevoel in onze kamer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zeer ruime en schone kamer, fijne bedden.

Een groot verschil in klantvriendelijkheid aan de incheckbalie. De één heeft duidelijk meer plezier in zijn/haar werk dan de ander.

Zeer ruime en schone kamer, fijne bedden. Veel keuze aan het ontbijt, waar vooral de zoetekauw goed de trekken komt. Wij verzochten een andere kamer te krijgen, omdat we pal naast de liften zaten en die hoorde je op en neer gaan, plus het belletje wanneer de lift op de juiste etage arriveert.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima voor een zakenreis of voor een reis waarbij u de volgende dag weer door gaat met de auto.

Ontbijt viel tegen en locatie ook. Savonds wat drinken in de bar is ook niet echt gezellig in dit hotel.

Kamer en badkamer waren modern en netjes. Bed lag heerlijk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

ontbijt was zeer uitgebreid en de kamer bestond uit twee...

in mijn kamer, was nagenoeg de hele nacht een gebrom van een installatie te horen, hierdoor slecht geslapen.

ontbijt was zeer uitgebreid en de kamer bestond uit twee kingsize bedden. en dat voor een een persoonskamer.

Prima maar niet nog een keer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Tweepersoonsbedden

Het ontbijt, het eten was goed maar super druk en een beetje pakken wat je pakken kan, leek wel een kippenhok, was niet echt netjes. Het is nogal gehorig, vonden wij. Je hoort anderen op de gang en buiten ook.

De kamer was ruim en netjes

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Omgeving beetje mistroostig, hitel ligt tussen 2 compleet verlaten gebouwen. Maar bedden waren prima

Lift was gammel. Steeds bang dat hij ermee ging stoppen. Restaurant in de avond viel tegen. Kipfilet met botjes en rauwe steak , terwijl medium gevraagd.

Ontbijt was ok. Regendouche was fijn.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Oke

Het ontbijt was oke maar je zit in een grote zaal met 200 anderen. Een grote vreetschuur. Ook het restaurant was minder dan verwacht. Kil en karig.

Alles was schoon en netjes. De verbinding per trein naar de stad was goed. Het station lag op 200m loopafstand

Prachtige kamer.

De afstand tot het centrum en het is bijna een kilometer lopen tot het - niet zo veilig - metrostation.

Professionele vriendelijke ontvangst met goede uitleg om het centrum te bereiken. Veilige en dag en nacht bewaakte parking. Zeer mooie kamer, goede bedden, heerlijke regendouche. Het ontbijt had, op vers fruit na, alles waar je van kan dromen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Mooi hotel verder niks aan

De ontbijt buffet en de ontbijt ruimte het was vreselijk druk je moest echt geluk hebben voor een tafel en het eten was echt vreselijk werd maar door iedereen gegrepen werd geen controle erop gelet eieren waren nat en het warm buffet was koud het was echt geen 4 sterren was net of je in een andere hotel ineens was heel jammer voor ons nooit meer en het is een geweldig mooi hotel midden in een achterstandswijk het zit tussen 2 grote vieze lege gebouwen in wat je dus niet verwacht als je de foto's ziet op de site het is zeker 20 min lopen naar de metro door donker straatjes is niet prettig als je in de avond terug moet lopen van de metro naar het hotel

De kamer was geweldig mooi en schoon

Goede overnachtingsplaats als je een bezoek aan Milaan wilt brengen met openbaar vervoer!

De wijk ! Grenzend aan het hotel staat een geheel gestript flatgebouw. Wordt waarschijnlijk gerenoveerd, maar daar hadden we nu niets aan.

Op loopafstand van het treinstation, ideaal voor een bezoek aan Milaan ! Mooie kamers en tuin(tje)!

We hebben genoten en zouden er zo weer heen gaan.

Diner kon pas vanaf 19.30, dit was met kleine kinderen niet zo handig. Liften moest je soms best lang op wachten, ondanks dat er vier waren. Het was fijn geweest als er buiten iets was waar kinderen zich konden vermaken, tuin was groot genoeg namelijk.

Hotel was geweldig, mooie uitstraling, fijne kamer, goed ontbijt. We sliepen met drie kinderen op 1 kamer, jongste in een babybed, netjes verzorgd. Metro was 10 minuutjes lopen en je was zo in het centrum.

Great value for money

Het ontbijt was heerlijk, het hotel ligt ver buiten het centrum alleen op 100 meter loopafstand ligt een treinstation dus binnen 20 minuten sta je bij de Duomo

Prima voor 1 overnachting, niet voor vakantie o.i.d.

Het hotel staat in een buur waar men bezig is met een grootscheepse renovatie. Er loopt de gehele dag (en nacht) bewaking over het parkeerterrein. Het feit dat dat nodig is, vind ik allarmerend...

Met de metro was het 20 minuten rijden naar het centrum van Milaan. Het was ook een kwartier lopen naar het metrostation...

Mooi hotel, goed bereikbaar!

Volgens de foto's was er een zonnig terras waar je iets kon drinken, ter plaatse, niets van te zien!!

Ontbijt was tiptop in orde, veel keuze en veel tijd.

Uitstekend!

In het begin was het moeilijk om het hotel te vinden maar eenmaal de weg bekend viel het goed mee.

Het ontbijt was heel er heel uitgebreid. Hele mooie kamer.

Prima wel wat ver v.d binnenstad van Milaan

In de omgeving is niks te doen. En als je terug kwam einde v.d dag nergens iets waar je een snackje kon halen

De kamers waren groot en netjes. Wij gingen s'morgens om 6.00 uur weg en kregen een ontbijt pakket mee. Wel moet je dit even door geven.

Plezierig hotel, was er de 3e keer. Volgende keer weer, ondanks schoonmaakfoutjes deze keer.

Foutjes in de schoonmaak. Kreeg kamer die nog niet was 'gedaan'. Schoonmaak was minder dan andere keren. Haren in douche, stof op de grond. Restaurant (1X diner) is hotel-gebruikelijk, matig en daardoor te duur. Ontbijtrestaurant /buffet is wel uitstekend.

3e x bezoek, goede ligging Milaan in en uit. Wel kilometer lopen naar Metrostation. Parkeren achter het hotel veilig en netjes.

Hele mooie ruime nette kamers,zeer luxe hotel voor de prijs...

Hele mooie ruime nette kamers,zeer luxe hotel voor de prijs, direct van de snelweg en naast een treinstation, met 10 min zit je in het centrum van Milaan echt heel makkelijk te doen voor een paar euro. Ontbijt was ook goed. Super hotel!

Eenmaal te plek, een prima stek :-)

De borden/wegaanduidig in alle onbekendheid (en vlugheid) kan wat ons betreft beter aangegeven worden. Met name het om het hotel heen rijden voor de parkeerplaats.

Ondanks de grootte van het hotel, was het rustig en daarmee plezierig

Goed hotel voor drie dagen Milaan.

Het restaurant voor diner viel tegen, slechte bediening en service. Prijs en kwaliteit vielen tegen. Ontbijt was prima alleen de sfeer in de ontbijtzaal was vreselijk, geen gezellige omgeving en heel veel mensen tegelijk in de ontbijtruimte. Koffieautomaten waren vaak defect of niet aangevuld. Al met al een massaal gebeuren.

De kamer voldeed aan de verwachtingen.

Wij hebben 2 nachten in dit hotel geslapen, en van daaruit met metro Milaan ontdekt. Prima!

Het hotel is prima, standaard 4 sterren. Personeel vriendelijk. Kamers okee. Hotel ligt in een buitenwijk van Milano met prima metro verbinding naar de stad. Naast de kamer en het restaurant zijn er in en om het hotel geen faciliteiten...de buurt trekt ook niet erg om daar nog een wandeling te maken etc. Prima hotel dus voor als je op doorreis bent!

Prima hotel voor als je op doorreis bent...het hotel heeft verder geen faciliteiten. Het restaurant is kwalitatief heel goed maar duur. In de buurt van het hotel zijn geen andere restaurants. Ontbijt prima, maar heel erg druk en chaotisch.

Ontbijt was lekker en erg uitgebreid.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Tweepersoonsbedden

Er is niks te doen in het hotel en in de omgeving dus het is wel aan te raden zo lang mogelijk in het centrum te verblijven voordat je terug gaat naar het hotel. En bestel geen cheeseburger bij de bar want die is niet te eten!

Ontbijt was lekker en erg uitgebreid.

Fijn hotel is onaangename buurt

Het hotel ligt in een onaangename buurt. Het hotel wordt aan twee kanten geflankeerd door leegstaande en gestripte gebouwen. Er zotten geen ramen en deuren meer in. Veel grafitti en overwoekerd. Dat geeft een nare sfeer. Evenals de vele beveiligers die er rond lopen. Goed dat ze er zijn, maar kennelijk is het nodig... De ontbijtzaal is nogal sfeerloos.

Heerlijke en schone hotelkamer voor ons gezin (2 volw en 2 kind). Goede bedden. Lekkere badkamer. Koelkastje en airco. Goed ontbijt. Uiterst vriendelijke personeel.

Uitstekend verblijf

Dat er niks in de buurt van het hotel was en dat er geen zwembad in het hotel was echt zonde voor zon mooi groot hotel als er een zwembad was kun je je eigen nog beter vermaken en kan je ook een avondje in hotel verblijven 😀

Kamers waren schoon en netjes

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Da Vinci