Beoordelingen over Hotel Galli's - Centro 3-sterren

Via Fontana 206, 23041 Livigno, Italië

#69 van de 84 hotels in Livigno

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

De manager heeft er alles aan gedaan om het ons volledig...

De manager heeft er alles aan gedaan om het ons volledig naar ons zin te maken. Echt top. Prima kamer,geen luxe, maar wel netjes. Ontbijt was ook top. Al met al een aanrader!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zal een toffe herinnering blijven.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine kamer. Maar lekker warme douche. De péage in Frankrijk, het wegenvignet in Zwitserland, de autotrein en de tunnel maken de rit duur.

Uitgebreid ontbijt. Diner: gevarieerde kaart, democratische prijzen. Goede kok. De suggesties zijn een aanrader. Bij beginnerspiste aan de skilift gelegen. Gratis parkeren. Gezellige winkelstraat in de onmiddellijke omgeving. Echt taxfree shoppen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

kamers en ontbijten goed, rest voor ons negatief. kan misschien beter zijn in seizoen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het Hotel was eigenlijk gesloten. De sleutel moesten wij o een ander adres afhalen, wat ons zeker een half uur heeft gekost om het te vinden. Om het hotel te vinden mag je zelfs aardrijkskunde gestudeerd hebben, vinden doe je het niet. Licht achterin boven een pizzeria en is niet aangeduid op de weg, Men moet het maar vragen. Daar het gesloten was konden wij niet eten, Men krijgt wel een minderingsbon van een pizzeria,ondanks gezegd was dat er voor 15 EUR pp Kon gegeten worden. Avonds was ook de gelagzaal dicht, dus ook niets.

Het Ontbijt was goed . Het hotel was zuiver,en de bedden werden dagelijks verschoond.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

relaxerende tussenstop

niets eigenlijk

heel goed gelegen als tussendoorstop goed restaurant heel uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Ontbijt was goed

Onduidelijk onthaal, ingang langs restaurant

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 1 maart 2015