Beoordelingen over Atlante Star Hotel 4-sterren

Via Vitelleschi 34, Vaticaanstad, 00193 Rome, Italië

#590 van de 921 hotels in Rome

• Beoordeeld op: 19 april 2018

- vriendelijkheid en de beschikbaarheid van het personeel...

de liften werkte niet perfect, lift stopte niet op bepaalde verdiepingen. 1 van de 2 liften werd wegens werken uitgeschakeld.

- vriendelijkheid en de beschikbaarheid van het personeel aan de receptie. - dakterras met mooi zicht op Rome. - goede locatie

we hebben genoten in Rome, door het ontbijt en de locatie en de heerlijke koffie op dakterras

de kamers zijn klein, geen dekbed maar laken en dekentje

het ontbijt was fantastisch. de locatie perfect. het dakterras heerlijk met geweldig uitzicht op de sint Pieter.

De locatie waar het hotel ligt maakt het de moeite waard om te verblijven.

Kamers waren erg gehorig en eenvoudig. Restaurant is op zondag gesloten. De rekening van de bar was dubbel berekend en helaas nog geen restitutie ontvangen. Eten en drinken is prijzig.

De locatie - slechts 8 min lopen van de Sint Pieter en 5 min van de Engelenburcht - was echt fantastisch!! Ook het uitzicht op het dakterras en vanuit de bar op de Sint Pieter is magnifiek! Echt de moeite waard! Shuttle service naar het vliegveld is prima geregeld.

Gezellig hotel op goede locatie

Accommodatie is hard aan vervanging toe. ( wordt aan gewerkt op dit moment) kamer geboekt met upgrade naar superieur en alleen kleine kamer beschikbaar.

Locatie en behulpzaamheid personeel

Mooie locatie, vriendelijke staf.

Er was iets aan de hand met de thermo-kraan. Geen hete douche, alleen maar warm water. Dit misetje was wel gecompenseerd door gratis ontbijt.

Mooie locatie, vriendelijke staf. Mooie uitzicht bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Altijd heerlijk om Bij Atlante Star te zijn.

Gehorigheid van de kamers aan de voorkant van het hotel, veel lawaai van ambulance verkeer. Verleden jaar hadden wij een kamer aan de achterkant die duidelijk stiller zijn.

Ontbijt was uitgebreid, genoeg keuze, heel erg mooi uitzicht op de Sint Pieter Basiliek vanaf het terras en vanuit onze kamer!

Prima hotel, goede ligging, mooi uitzicht vanaf het dakterras op het Vaticaan.

De douche kwam weinig water uit. Het ontbijt was erg zoet. Elke dag waren er kopjes tekort. Koffie en thee moesten uit een papieren beker worden gedronken of wachten op schone kopjes. De koffie was niet lekker.

Op zich een primahotel. Prachtig dakterras met mooi uitzicht op het Vaticaan. Wij hadden een grotere kamer geboekt, de standaard kamers zijn klein. Prima bedden. De ligging is erg centraal.

Heerijk ontbijt en topligging
    • Superior Driepersoonskamer

Schuiven van kast zaten propvol kussen en oude bedsprei zodat er geen plaats was voor eigen spullen. Dekens v ons bed werden telkens in hoek vd kamer op de grond gelegd. Na hierover iets gezegd te hebben werden ze weggemoffeld achter gordijn op de grond. Wij sliepen hier 's nachts wel onder.

Heerijk ontbijt en topligging

Ik zou er zeker terugkomen.

Helaas werd het ontbijt niet geserveerd op het mooie dakterras.

Voorzien van alle comfort, qua stijl wat ouderwets, zeker in de kamers, maar alles was wel in orde. Waanzinnig mooi uitzicht vanaf het dakterras. Personeel vriendelijk en competent. Het ontbijt was naar Italiaanse normen bijzonder compleet. De belangrijkste sites in Rome zijn op wandelafstand. Prijs kwaliteit OK.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een mooi hotel op een mooie locatie bij Vaticaanstad.

De grootte van de kamer, deze was een stuk kleiner dan de kamers op de foto's op de site.

De locatie, door zijn ligging een uitstekende uitvalbasis om per voet Rome te verkennen.

Mooi en keurig Hotel met een prachtige ligging

Hoge prijzen op het dakterras als je wat drinken of eten wilt nuttigen, en het bubbelbad werkte niet in de badkamer

De Ligging van het Hotel is erg aangenaam zo dichtbij Vaticaanstad, en verdere bezienswaardigheden zijn op prima loopafstand

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

De locatie was perfect, dichtbij het Vatican zijn we overal...
    • Superior Driepersoonskamer

De foto's van de kamers zijn enorm misleidend. De kamer die we hadden leek in niks op de foto's op de site van het hotel of op Booking.com. We ware daarom zwaar teleurgesteld en zeker geen goede prijs kwaliteit!

De locatie was perfect, dichtbij het Vatican zijn we overal heen gewandeld.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Mooi en uitstekend hotel op een toplocatie

De kadetjes waren op zondag om 9.15 al op We hadden toen gewoon brood. Dit mag toch niet mogen als het druk is. Ook vroeg ik nog om vers fruit gesneden, maar dat maakte ze ook niet meer. De serveerster dat het een beetje bot af

Alles was geweldig. Ook het uitzicht van het dak terras.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Familiebezoek aan Rome
    • Superior Driepersoonskamer

De eerste dag hadden we kamer 514(junior suite) met een totaal uitgeleefde badkamer met slechte geur.De volgende morgen kregen we na klacht een ruimere en betere kamer die voldeed net zoals de andere kamer.

Correcte gratis transfer.Goed ontbijt in een restaurant met prachtig uitzicht! Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Top locatie in centrum stad. Bezienswaardigheden op loopafstand. Degelijke kamer. Goed ontbijt.

Viel niets echt tegen maar om wat kleine minpuntjes te noemen: Kamer lijkt groter op de website en is in echt een stuk kleiner. Beetje smoezelig soms in de douche en badkamer. Design van de kamer moet je van houden. Erg druk, maar heeft ook wel iets typisch voor trip naar Rome en was ook niet stoend. Lift is klein en beetje gammel, maar werkt. Omhoog lopen is eindje op kort draaiende trap, maar naar beneden gaat vlot. Airco op kamer maakte geluid maar leek niet echt te koelen. Het was maart en nog niet echt warm, maar in de zomer of lente kan dat vervelend zijn.

De locatie was ideaal voor stedentrip Rome. Vaticaan is bijna naast de deur (vandaar ook het mooie uitzicht vanaf dakterras en ontbijtzaal op de Sint-Pieter, prachtig!!) en ook het oude centrum van Rome is op loopafstand. We liepen in ongeveer 40 minuten helemaal naar het Colosseum aan de andere kant van het oude centrum. En ook andere bezienswaardigheden zoals Trevi fontein en Spaanse trappen zijn binnen half uur loopafstand. Wij hadden ontbijt erbij genomen en dat was prima. Elke dag paar verschillende soorten gewoon brood en heel veel lekkere zoete broodjes met chocolade of room. Als ook fruit, koffie, paar soorten beleg, ei en spek. Daarmee konden we de dag met een goed gevulde maag beginnen. In de avond een paar maal een cocktail op dakterras genomen. Prijzig! Maar wel lekker. De kamer was niet groot, maar alles wat we nodig hadden was er. Voornamelijk er op uit geweest en alleen voor slapen en douchen terug op de kamer. Bad was op Italiaanse maat gemaakt ;), maar we pasten erin. Elke dag verse handdoeken en verschoning was fijn. Wel was het warm op de kamer en het was nog maar maart. En de airco geprobeerd, maar leek het het niet te doen. Luchthavenshuttle voor ophalen vliegveld was ideaal. Scheelt je zoeken naar hotel in drukke stad. Alleen terug kost wel geld (ophalen is gratis) of je kan een taxi via hotel laten regelen iets duurdere prijs want de shuttle rijdt maar bepaalde tijden. WiFi was op onze kamer en op terras goed. Al met al een fijne stedentrip gehad met onze kamer als goede uitvalbasis. Vooral de locatie midden in stad vlakbij Vaticaan en andere bezienswaardigheden was top.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goede accomodatie op schitterende locatie.
    • Superior Eenpersoonskamer

Shuttle dienst van hotel start pas om 07.00h, waardoor taxi moeten nemen naar luchthaven wegens vlucht om 06.30h. In de dag gratis shuttle dienst, klanten buiten die uren moeten hun kosten zelf dragen?!

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

hele kleine kamer, maar locatie op loopafstand van bezienswaardigheden

We hadden een superior 2 pers kamer geboekt, waarbij op de site staat dat het een groot tweepersoons bed heeft, maar we kregen een mini kamer met een klein twee pers bed.....Nog gevraagd voor een andere kamer, maar kon dan dezelfde kamer krijgen maar dan 1 verdieping hoger. De kamers zijn zeker niet zoals op de foto!! Het was warm in rome de afgelopen dagen, dus wilden we de airco aan in de kamer, maar volgens de receptie kon dat nu nog niet...(op de site staat 'met airco op de kamer', dus dan verwacht je dat dat werkt...)

De ligging van het hotel is goed, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Het dakterras is heerlijk om te zitten bij mooi weer en geeft mooi uitzicht. Supermarkt 'coop' aan de achterkant van het hotel. Transfer van vliegveld naar hotel gratis, van hotel naar vliegveld 42 euro voor 2 personen (ongeveer 30 minuten).

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fotos zagen er heel indrukwekkend uit maar de kamer die wij...

Fotos zagen er heel indrukwekkend uit maar de kamer die wij hadden was erg klein, leek niks op de foto's. Toilet moest soms 3x doorgetrokken worden om proper te maken

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Aanrader!!
    • Superior Driepersoonskamer

Het bed was iets te hard naar onze mening, maar meningen hierin verschillen natuurlijk..

Prachtige locatie en een zeer uitgebreid ontbijt. Mooie, ruime kamers en zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Een aanrader!

Er was een zeer vervelende geur in de badkamer. Het enige minpuntje....

Zeer vriendelijk personeel, een schitterende ligging - centraal tussen het Vaticaan en de Engelenburcht, restaurant en dakterras met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

De locaties was prima.

het steeds weer opnieuw inloggen bij de Wifi is vervelend en soms werkte ineens de inlognaam + het wachtwoord niet meer.

De locaties was prima. Prachtig dakterras.

Ontbijt is zeer divers, supervriendelijk personeel, schone...

Het binnendeel van de bar is gedateerd waar het dakterras modern en gezellig is en je een werkelijk prachtig uitzicht hebt over Rome en op de Sint Pieter. Vrij eenvoudig op te lossen door het licht aan te passen en de stoelen en tafels aan te passen. Dit geldt niet voor het kleine terras daar zijn de stoeltjes juist zeer op hun plaats. Restaurant Les Etoiles viel wat tegen, niet gezellig, diner was goed maar wel redelijk prijzig.

Ontbijt is zeer divers, supervriendelijk personeel, schone kamers, niet gehorig. Alle bezienswaardigheden dicht in de buurt.Het dakterras en met name het kleine buitenterras is magisch in de avond!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Een prettig verblijf in een prettig hotel / prettige buurt, voor herhaling vatbaar
    • Superior Eenpersoonskamer

Bad/douche faciliteit bij kamer liet veel te wensen over. Lekkende douche/kranen, bad nauwelijks te gebruiken, badafvoer klopte niet.

Een supermooi dakterras met uitzicht+ bediening, open bijna de hele dag.Vriendelijk dienstbaar personeel

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Leuk, prettig verblijf.
    • Superior Driepersoonskamer

WC op badkamer echt heel slecht / veel te dicht op wastafel en daardoor gewoonweg onbruikbaar. Te weinig personeel 's avonds op dakterras, waardoor te lang wachten op Bediening. Kamer te donker.

AirPort shuttle service prima geregeld. Locatie, uitzicht vanaf dakterras, ontbijt, personeel ontbijt ruimte. Goede airco op kamer.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Bij het ontbijt was er telkens hetzelfde aanbod, maar het...
    • Superior Driepersoonskamer

We zaten in een vier persoons kamer naast het hotel.

Bij het ontbijt was er telkens hetzelfde aanbod, maar het was top! Zelfs om half tien(tot 10u ontbijt) werd er nog aangevuld. Er was fruit, cakes, koekjes, brood, croissants met vulling. Het uitzicht op Het dakterras was erg mooi + lekkere cocktails. Tip: goed kijken naar de prijzen wanneer je gaat uit eten. Het personeel was vriendelijk!

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Fijne centrale locatie, ruime kamers en alles voorhanden. Slechte badkamer.

Ontbijttijden en het ontbijt zelf. Douchen in bad zonder scherm of gordijn, dus hele badkamer nat! Daarnaast was de douchekop kapot en ondanks dit twee maal gemeld en gevraagd om reparatie, werd er niets gedaan.

Kamer was ruim en koel. Alle faciliteiten die je nodig hebt voor een relatief kort verblijf waren aanwezig.

De ligging was vrij goed

De lift was zeer traag. Niet iedereen van het personeel spreekt Engels

De ligging was vrij goed

De ligging van het hotel

Slechte kamer heel vies en oud, douche simpelweg een drama!!

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Extra kosten waar we niks van wisten

Extra kosten waar we niks van wisten

Grootte kamers, ontbijt

Grootte kamers, ontbijt

• Beoordeeld op: 12 november 2017

prima hotel

klein liftje als je een beetje claustrofobisch bent moet je de trap nemen

prima ontbijt en prachtig uitzicht op St Pieter

Mooi

Badkamer was verouderd

Locatie was top! Vlak naast het St Pietersplein! Rooftop garden was prachtig met een geweldig uitzicht

De terrassen van het hotel zijn spectaculair!

Het ontbijt kan beter

De terrassen van het hotel zijn spectaculair!

Prima, kleine kamer

Hele kleine kamer, verouderde (wel schone) badkamer.

Locatie is echt top. Ontbijt goed en vooral het uitzicht vanaf het ontbijtrestaurant mooi.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Wat een uitzicht!

Kleine lift.

Fantastisch dakterras. Uniek uitzicht. Uitstekende wifi. Maar 1 keer inloggen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Perfect hotel voor City trip, met onwijs mooi uitzicht! Ontbijt was goed! Heel vriendelijk personeel

Bed lag prima, maar een twijfelaar:)

Het uitzicht is waanzinnig!! Personeel super vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

De ligging van het hotel, alsook het fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Goede locatie om Rome te verkennen

Vriendelijk personeel, hygiëne en locatie

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De locatie was goed, mooie buurt omgeven door leuke...

De grootte van de kamer, de vriendelijkheid van het personeel, de airco in de kamer.

De locatie was goed, mooie buurt omgeven door leuke restaurants.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Prima voor een kort verblijf

De kamer was erg krap bemeten. De werking van de lift liet dikwijls te wensen over.

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 november 2016

dakterras was een van de hoogtepunten !

Wifi, je moest iedere keer opnieuw inloggen, is gewoon irritant.

dakterras was een van de hoogtepunten !!!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Goede locatie maar te verouderd

De kamers en de badkamer

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Ik ga de volgende keer zeker Terug naar daar

Het dakterras was heerlijk om te vertoeven na een dag wandelen in rome

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heel goed gelegen

We moesten zelf onze valies de trap opdragen en zelf de kamer zoeken

Vriendelijk personeel zeker in ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Locatie geweldig w.

Niet alle receptionisten spreken naar behoren Engels. Kamers + badkamer erg klein, gedateerd met smoezelige vloerbedekking. We zouden op een (excursiedag) ontbijtboxen meekrijgen. Bleek slechts 1 broodje p.p. in te zitten. Bijgevoegde jam, fruit en yoghurt kon niet worden gegeten, vanwege ontbreken (plastic)bestek. Is overigens achteraf charmant opgelost d.m.v. aangeboden vervoer terug naar de luchthaven. Hotel heeft 6 etages, maar slechts 1 smalle trap en 1 kleine lift. Totaal onvoldoende. Duurt erg lang voordat de lift komt en is dan vaak vol. Vraag me ook af hoe dit afloopt bij een evacuatie van het hotel. Hotel is naar Nederlandse begrippen zeker geen 4 sterren hotel en de prijs-kwaliteitsverhouding is ver uit evenwicht (Euro 1140,00 voor 6 nachten / 2 volwassenen + 1 kind). Weet niet hoe beoordeling tot stand komt, maar het zou Booking.com sieren dit hotel niet als 4 - sterren hotel aan te bieden.

Locatie geweldig w.o. uitzicht bij ontbijt op de St. Pieter en op 5 minuten lopen van het Vaticaan. Metro op 15 minuten lopen. Transport vanaf de luchthaven prima geregeld. Ontbijt (zelfbediening) voldoende. Faciliteiten beperkt. Bijv. geen zwembad. Iedere dag schone handdoeken. (Te) kleine TV op de kamer. Gratis kluis op de kamer. Mogelijkheid van gebruik van gratis WiFi (onbeveiligd).

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Lokatie.

Dekens op de bedden. (niet hygiënisch) Douche in bad en douchekop vasthouden bij douchen, tv zeer klein, kleine hotel kamer. Wifi bij gebruik opnieuw inloggen.

Lokatie. Loopafstand van Vaticaanstad en centrum. Goed bed.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

De pick-up service was top!

De dekens op de kamer vond ik niets (losse lakens + sprei). Voor kinderen zoals als de mijne met astma en allergie was dit heel vervelend, veel te stoffig. Liever een echt dekbed. Onze tv was stuk, deed het niet. Gelukkig waren de kinderen kapot van de 26KM wandeling in 2 dagen dat een tv niet nodig was. De stoelen in de ontbijtzaal waren toe aan vervanging.

De pick-up service was top! Vriendelijk personeel en het hotel ligt op een geweldige locatie, lekker centraal. Wij hadden een suite met een nieuwe badkamer en dit zag er luxe, schoon en netjes uit. Prachtig uitzicht vanaf het dakterras en vanuit de ontbijtzaal. Zeker een hotel om terug te komen. Ze zijn bezig met een aantal renovaties dus ik ga ervan uit dat het hotel er nog beter uit zal zien. Ontbijt was simpel, maar prima en genoeg keus, ook voor kids.

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Locatie en uitzicht restaurant is top !

Men kan in deze gebouwen natuurlijk niet dezelfde faciliteiten bieden als bij de luchthaven (zwembad,fitness...)

Locatie en uitzicht restaurant is top !

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Mooie locatie met een fantastisch panoramisch uitzicht.

6€ toeristenbelasting per nacht per persoon. De lavabo in de badkamer zat verstopt, waardoor water niet wegliep. Schimmel in de voegen van het bad. Het ontbijt was zeker niet super

Mooie locatie met een fantastisch panoramisch uitzicht. Je zit overal dichtbij.. Gratis luchthavenvervoer als je aankomt, 40€ te betalen terug naar het vliegveld

• Beoordeeld op: 10 december 2015

De locatie , voor de rest zie ik geen positieve punten .

De kamers op internet waren mooier voorgesteld dan in werkelijkheid . Oud , klein en geen 4 sterren waard . Het ontbijt was elke dag het zelfde , de koffie was zijn naam niet waardig . De frigo op de kamer werkte niet de prijzen waren veel te hoog . Drie euro voor een flesje water 6 euro voor een biertje 9 euro voor een flesje proseco .....enz....

De locatie , voor de rest zie ik geen positieve punten .

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Restaurant niet open, slechte bedden (klein en hard) en onvriendelijk personeel. Geen kleding service (strijkservice ivm overhemden voor mijn werk) Ik ben anders gewend voor €190 euro per nacht..

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Perfectie locatie, mooi dakterras met uitzicht op St.

Sombere donkere kamer, geen 4 sterren wardig met klein raam met uitzicht op vieze achterkant. Hele kleine badkamer met verouderd sanitair. Ontbijt was matig en ook geen 4 sterren waard.

Perfectie locatie, mooi dakterras met uitzicht op St. Pieter. Vrij Wifi. Vriendelijk personeel. Schone handdoeken elke dag.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Er is toegezegd dat het vervoer (hotel naar vliegveld)...

Er is toegezegd dat het vervoer (hotel naar vliegveld) gratis is. Ook door een van uw collega's bevestigd en heb het bij de aanvraag aangegeven. Bij de receptie gaven ze aan dat dat niet het geval was!!

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Prachtige, nette kamers, vriendelijk personeel.

overdag is er geen koffie of iets anders te drinken verkrijgbaar. Die hebben we in de supermarkt aan de overkant moeten halen

Prachtige, nette kamers, vriendelijk personeel. Het hotel is zoals op de foto's.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Fantastisch uitzicht op de Sint Pieter en het Vaticaan...

Onderhoud van de badkamer een beetje achterstallig maar wel compleet uitgerust met ook nog een bubbelbad.

Fantastisch uitzicht op de Sint Pieter en het Vaticaan vanuit de ontbijtzaal (restaurant) en nog mooier vanaf het vrij toegankelijke dakterras. Goede ligging ten opzichte van het centrum van Rome. Kamer werd dagelijks keurig verzorgd, ruim en luxe ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 9 april 2015

De Ligging,en de kans met shuttelbus van en aar de...

De oude Televisie die maar niet instelbaar is,iedereen klaagde daar steen en been over.ze zijn drie maal geweest voor in te stellen maar na 5 minuten ging ze terug niet meer.Hoe is het mogelijk dat de directie die niet vernieuwd;iedereen is er van dit probleem op de hoogte.Anders hadden we geen klagen.Eten in restaurant,weinig keuze en zeer duur!!!

De Ligging,en de kans met shuttelbus van en aar de luchthaven gevoerd te worden,zeer prijsgunstig

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

het restaurant

dat het restaurant niet alle dagen open was + het ontbijt was te karig en te zoet.

het restaurant

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

ontbijt goed ,kamer ok,uitzicht op vaticaan,netjes hotel.

ontbijt goed ,kamer ok,uitzicht op vaticaan,netjes hotel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Mooi ingerichte kamers, fijne badkamer, super ontbijtbuffet...

Mooi ingerichte kamers, fijne badkamer, super ontbijtbuffet met genoeg keuze. Aardig en beleefd personeel!

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Heel kleine kamers

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Uitzicht vanuit restaurant en dakterras

1 slechte lift, kamer en gang muffig

Uitzicht vanuit restaurant en dakterras

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Zeer vriendelijke mensen!

Geen taxi bus van het hotel naar ons vliegveld, wel naar t andere....

Zeer vriendelijke mensen!

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De slaapkamer

De slaapkamer

• Beoordeeld op: 10 september 2015

WiFi

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Lokatie

We waren overboekt en kregen niet waar we voor betaald hadden. Zeer teleurstellend!!!

Lokatie

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

De roofgarden was adembenemend en een zalig apero -bediening

het bubbelbad was beschadigd en werkte niet.

De roofgarden was adembenemend en een zalig apero -bediening

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Geweldig uitzicht en mooie kamers.

Geweldig uitzicht en mooie kamers. Rustige romantische omgeving met lekkere restaurantjes. Veilig.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Het uitzicht vanaf het dakterras was prachtig evenals het...

Voor mij waren de bedden net een slag te hard

Het uitzicht vanaf het dakterras was prachtig evenals het uitzicht bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Personnel, breakfast , price, breakfast was not included etc

Personnel, breakfast , price, breakfast was not included etc

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

schitterend dakterras

wifi erg slecht, douchekop hing los

schitterend dakterras

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Ontbijten op het dakterras en de airport shuttleservice

Het bed was niet erg breed te noemen.

Ontbijten op het dakterras en de airport shuttleservice

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Dakterras

Geen koffie apparaat op de kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Locatie en dakterras

Relatief kleine kamer

Locatie en dakterras

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Atlante Star Hotel