Beoordelingen over Hotel Brunelleschi 4-sterren

Piazza Santa Elisabetta 3, Duomo, 50122 Florence, Italië

#23 van de 384 hotels in Florence

9,7

9,8

Super romantisch hotel op een schitterende locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks kon nog beter (perfect dus)

Fantastisch, perfect, 5 sterren voor een 4 sterren hotel. Het beste hotel waar we ooit verbleven. Ontbijt was super, iedereen stond klaar om aan al je wensen te voldoen. Overheerlijke broodjes, beleg en vers fruit dat constant werdt bijgevuld. Kamers waren heel mooi en tot in de perfectie afgewerkt met alle comfort. Er is ook aan alles gedacht. Eerste avond toen we op de kamer terugkwamen stond er een fles bubbels klaar met een welkomstbriefje. Toen we de TV hadden aangezet wederom een verwelkomingsboodschap. Perfect werkende WIFI in het hele hotel. De badkamer was zeer ruim en ook hier was alles voorzien. De mensen aan de receptie waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Met een speciale vermelding voor Paulus. Hij heeft van ons kort verblijf een fantastische vakantie gemaakt. De ligging van het hotel is uiterst centraal en perfect om deze mooie stad te verkennen. Ook ideaal om te shoppen. Winkels net om de hoek en je kan makkelijk even de tassen afgeven aan de receptie. Wij gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Luxe ervaring in hartje Firenze

Ik heb geen bedenkingen over dingen die beter konden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende locatie, prachtige kamers, alles was top

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Ontbijt was super, kamers waren heel net maar een beetje...

Ontbijt was super, kamers waren heel net maar een beetje klein in verhouding met badkamer die dan weer zeer ruim was. De mensen aan de receptie waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. het restaurant was fantastisch , het eten en ook de vriendelijke bediening. De ligging van het hotel is uiterst centraal, we konden alles te voet bezichtigen. Wij gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Volledig, perfect, super vers, lekker ontbijtbuffet.

Volledig, perfect, super vers, lekker ontbijtbuffet. Beleefd en vriendelijk personeel. Zeer centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Uitstekend ontbijt.

Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel. service zeer goed.