Beoordelingen over Resort Casale Le Torri 3-sterren

Peschiera Loc. I Poggini, 56038 Ponsacco, Italië

#8 van de 13 hotels in Ponsacco

Alles ok behalve het nachtelijk lawaai.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bijna iedere avond worden er feestjes gegeven door plaatselijke Italianen. Slapen hoort er dus zelden bij. Management zag daar blijkbaar geen probleem in want ze zijn een "resort"?? Amai. Ben vermoeid terug gekeerd.

Prima verblijf op centrale locatie in Toscane

Wij waren hier voor vakantie (laatste nacht voordat we terugvlogen vanuit Pisa) en vonden het resort ook een vakantie-uitstraling hebben (op de foto's én ter plaatse), maar alle andere gasten waren hier voor zaken toen wij hier waren (alleen heren aan verschillende tafels). Dit gaf het restaurant een andere (zakelijke) sfeer en dat vonden wij wel jammer. De dame in het restaurant sprak alleen Italiaans (wat natuurlijk kan gebeuren als je in Italie bent...), gelukkig kon de receptioniste helpen met vertaling.

Prachtig ingerichte en erg ruime hotelkamer, als op de foto's. Erg vriendelijke medewerkster aan de receptie. Wij waren hier in het voorjaar toen het weer nog niet zo goed was; als de zon schijnt zal de tuin (met mooi zwembad) er prachtig uitzien. Ponsacco zelf sprak ons niet zo aan, maar er liggen veel toeristische trekpleisters op korte rij-afstand (centrale ligging). Prima afstand (ca 30 minuten) naar luchthaven Pisa.

Geweldige locatie, heerlijk resort.

Tijdens lunch en diner moesten we ontzettend lang wachten voordat we de kaart kregen en onze keuze konden doorgeven. Pas na een uur kregen wij ons eerste gerecht.

Heerlijk resort met prachtige kamers en zwembad. Gratis wijnproeverij dat wordt aangeboden is een aanrader!

Ergenis
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het was meer een disco / feestlocatie dan een rustig hotel ! Bij aankomst een huwelijksfeest, vervolgens een sweet 16 party en als laatste nog een 18 jarige feest ! M.A.w elke dag van ons verblijf een feest !! Dus ook disco in onze slaapkamer, geen toegang tot zwembad, want voorzien voor receptie. Na beklag geen oplossing, zijn drie verschillende manegmenten hotel/restaurant/events en onze boeking verliep via Booking.com en dat was de uitleg ! Schande gewoon, echt weg blijven daar !!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Fantastisch... echte aanrader !!! Uitstekende ligging.

Zeer vriendelijk ontvangst. Zeer rustige ligging. Uitstekend zwembad en mooie kamers.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mager ontbijt

Mooie kamers, uitstekend eten

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Super ne dikke aanrader 👍🏻👍🏻👍🏻

Super ne dikke aanrader 👍🏻👍🏻👍🏻

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

5,6
    Niet voor toeristen, wij waren alleen, chef niet echt...

Niet voor toeristen, wij waren alleen, chef niet echt vriendelijk, moeilijk te vinden, akomodatie is nochtans mooi met zembad.