Beoordelingen over Hotel Clarean 3-sterren

Piazza Garibaldi 49, Centraal Station Napels, 80100 Napels, Italië

#135 van de 158 hotels in Napels

• Driepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt viel tegen, weinig keuze en wat eenvoudig. Wel lieve chaotische dame in bediening

De sfeer die het hotel uitstraalde was echt leuk en mooi. En de heren achter de receptie waren zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Zeer centrale ligging van het hotel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De buurt ziet er een beetje guur uit. Maar als je de rest van Napels gezien heb, valt het ook wel weer mee. Natuurlijk altijd op je hoede zijn. Er is veel handel op de straten en voornamelijk door mensen uit Afrika. Is niet zo prettig, maar mensen doen verder niemand kwaad. Het ontbijt is een beetje minimaal, maar omdat we diabetes hebben is dat geen punt. Wel fruit en verse broodjes. Heerlijke koffie.

Zeer centrale ligging van het hotel. Makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld; de Alibus stopt voor het hotel. Het personeel is heel erg vriendelijk. Problemen met wifi en afvoer badkamer werden direct opgelost. Metro- en treinstation op de hoek. (ideaal voor bezoek aan Pompeii). Ook oude centrum is lopend makkelijk te bereiken. De geluidshinder valt enorm mee. het is vrijwel stil gedurende de nacht. De ramen zijn voorzien van dubbele ramen en er zitten luiken aan de binnenkant, zodat het ook nog lekker donker is 's nachts. We kwamen rond half elf in de ochtend aan. Eigenlijk moesten we tot 15.00 uur wachten om in te checken, maar de aardige medewerkster ging extra onze kamer direct schoonmaken, zodat we direct de kamer konden betrekken.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Verschrikkelijk !!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Eenpersoonsgebruik

Als ik een citytrip plan kies ik meestal voor een goedkoop, op een tactisch goede locatie gelegen hotel. Nooit problemen gehad hiermee in bijvoorbeeld Praag, Berlijn, Barcelona en Boedapest.... Dit was echter een andere ervaring. Ontbijt was erg karig, nergens fruit te bekennen bijvoorbeeld, en, keuze aan hartig beleg was beperkt tot ham en (voorverpakte) sneetjes kaas. Maar goed je boekt ergens een goedkope kamer dus dat neem je erbij. Toen ik mijn beklag ging doen over de defecte douchekop - er spoot méér water uit de zijkanten dan dat er naar onder spoot- zij men dat ze er naar gingen kijken. (Wat niet gebeurd is). Op de tweede dag werd ik wakker en zag ik een insect in mijn bed rondlopen, een bedwants (of bed bug) toen ik mij bed inspecteerde zag ik er meerdere (groot en klein) ik slaagde erin om er twee te vangen. wederom mijn beklag gemaakt en - u raadt het al...ze gingen er eens naar kijken) . Toen ik 's avonds van een dagtrip terug arriveerde wist men mij doodleuk te vertellen dat er niks te vinden was in de kamer. Toen ik mijn 'bewijs' toonde werd ik plots gevraagd om mijn kamer reeds te betalen.(ze voelden de bui al hangen). De volgende twee dagen heb ik niet in mijn bed geslapen maar erop (met een lange broek & t-shirt met lange mouwen) Maar het was eerder 'waken' want na korte tijd kwamen ze weer tevoorschijn. Toen de maat uiteindelijk vol was (ik wou toch nog een keertje wat nachtrust) en ik boos zij dat ik vertrok (bewijzen van gevangen en dode beesten onder de neus van de receptionist leggende) kreeg ik doodleuk te horen dat ik die beesten dan wel moest meegebracht hebben... HORROR ! De eerste nacht in het nieuwe hotel dat ik boekte was ik de eerste uren erg op mijn hoede, maar dat was niet nodig en daar had ik (eindelijk) wél een goede (vampierloze) nachtrust ! Verbleef Oktober, 2016, bezocht alleen

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Prima voor slapen tijdens je stedentrip.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Naast ons zaten vreselijk luid pratende mannen, de muren houden geen geluid tegen helaas. Ook buitengeluiden hoor je goed. De straat er voor en rond om het hotel is onguur; zwervers, junks, en straatverkopers.

Vriendelijk personeel, kamer was goed. Toen we eerst een kamer aan de straatkant kregen (met lawaai) vroeg ik om een andere kamer, dit was geen enkel probleem. We zaten overigens in het collega hotel Eden.

Naar verwachting gezien prijs
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Eenpersoonsgebruik

Lawaai want de kamer was als eerste vlakbij receptie en keek uit oo binnenplaats

Personeel

Tevreden!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prima locatie, centraal en een paar minuten lopen van het station. Schone kamer en vriendelijk personeel.

Prima voor een kort verblijf.
    • Driepersoonskamer met Balkon

De buurt is niet erg fijn. Parkeren op 15 meter. Kost 15 euro per dag.

Personeel was aardig. Grote kamer.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Compacte kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Eenpersoonsgebruik

Compacte kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Dicht bij centraal station.

Prima voor stadsbezoek!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Uitstekende ligging! Vriendelijk personeel. Verhouding prijs kwaliteit is prima!

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Personeel erg vriendelijk

Personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima hotelletje als uitvalsbasis
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Centraal gelegen vlakbij het station en de bus naar het vliegveld. Veel restaurants

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Gelegen op een plaats waar immer en altijd van alles gebeurt...

Gelegen op een plaats waar immer en altijd van alles gebeurt, je verveelt je geen moment. Leuk eenvoudig terras op straat met heerlijke goedkope koffie. Enthousiast en hulpvaardig familiebedrijf. Balkon aan de Piazza Garibaldi op 1 hoog, super!

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

prima ontbijt en keurige kamer.

prima ontbijt en keurige kamer.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

uitzicht en balkon

Schoonmaakservice, toiletpapier niet aangevuld, vies laken.

uitzicht en balkon

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

zeer prettige ontvangst en comfortabele kamer.

wifi-signaal in de kamer niet overal even sterk

zeer prettige ontvangst en comfortabele kamer. behulpzaam personeel bij vragen geweldig ontbijt !!!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

locatie, prijs

ontbijt

locatie, prijs

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Napels centraal station is een redelijk ongure buurt: leuk...

Napels centraal station is een redelijk ongure buurt: leuk en spannend maar ook crimineel en vuil.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De ligging: dicht bij openbaar vervoer

Hygiene. Matige WiFi verbinding.

De ligging: dicht bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 23 juni 2015