Beoordelingen over Hotel Del Santuario 3-sterren

Via Del Santuario 1, 96100 Syracuse, Italië

#43 van de 45 hotels in Syracuse

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Zeer gedateerd hotel

Eén meisje had de taak om alles in de ontbijtzaal te regelen, bijvullen duurde dus lang en altijd vieze tafels om je heen. Bij aankomst lagen er veel haren op de kamer. Nadat wij dat aangaven, kwam er wel iemand de kamer grondig poetsen.

Locatie is super! Veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Vergane glorie

Zeer onvriendelijk personeel. WiFi met hotspot, werkte niet op alle apparaten. Sfeerloos hotel.

's Morgens ontbijtbuffet, redelijk. Kamer ruim en schoon. In een rustige buurt. Moesten wel zoeken naar een restaurant voor het avondeten. Parkeerplaats voor de auto bij het hotel, als je op tijd bent iig. Griekse theater op loopafstand. De oude stad is 30 min lopen, er is een grote parkeergarage bij Ortigia, daar hebben we de auto neergezet, loop je zo de oude stad in.

Kon beter

Het ontbijt was dramatisch

De netheid van de kamers

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima hotel, in een gezellige stad

Bezetting van de receptie

Goed hotel voor deze prijs

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De omgeving van het hotel

Het ontbijt. Erg karig. Werd niets bij gevuld. Koffie/thee drinken uit een soepkom.

De omgeving van het hotel

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

X

Laat minute geboekt prima ontvangst mooie kamer schone badkamer prima ontbijt

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Ruime kamer, gunstige ligging.

1) Het ontbijt (tot 10 uur) was de eerste dag een aanfluiting: kort na 9 uur bleken broodjes, ham, kaas, vruchtensap en theewater op en dit werd NIET meer aangevuld, ondanks mijn verzoek aan het aanwezige personeel. Mistroostig trok nog een tiental gasten langs het steeds leger wordende ontbijtbuffet. Toen ik mijn beklag deed bij de receptie werd als argument naar voren gebracht dat er erg veel gasten aan het ontbijt waren. Pech dus... Ik antwoordde dat dit de vorige avond al bekend was en er tijd genoeg was om daar op in te spelen en dat ik daar geen genoegen mee nam. Uiteindelijk konden er nog wat zoete croissants geserveerd worden, maar brood en beleg werden niet meer aangevuld. De tweede dag bleek dat men toch wel iets geleerd had van de kritiek. 2) Het receptie personeel is erg druk met zichzelf en elkaar. Oog voor de gast is er nauwelijks, een begroeting bij binnenkomst of vertrek wordt niet beantwoord. 3) Ik verbaasde me over de tientallen stapels papier die in de receptie verspreid lagen over alle vrije balieruimte. Een organisatorische puinhoop?

Ruime kamer, gunstige ligging.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Ruime kamer, alles functioneert in de badkamer, rustig...

De voorbijgestreefde aanpak van wat voor de bar doorgaat, restaurant gesloten op zondag, de buitenkant van het hotel laat het ergste vermoeden wat gelukkig niet zo is.

Ruime kamer, alles functioneert in de badkamer, rustig gelegen hotel, ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Zeer economische prijs.

Een beetje opfrissen zou het wel leuk zijn.

Zeer economische prijs. Goede parkeermogelijkheid.