Beoordelingen over Hotel Diplomatic 4-sterren

Via Cernaia 42, Centro Storico, 10122 Turijn, Italië

#69 van de 117 hotels in Turijn

Prima hotel als je "gewoon" een bed en ontbijt zoekt. Als uitvalbasis voor de sightseeing perfect.
    • Economy Tweepersoonskamer

Parkeren in de omgeving is bijna onmogelijk. De kamer heeft een "Frans balkon". Op 6 hoog is dit met kleinere kinderen ronduit gevaarlijk. De lift is dubbel uitgevoerd, maar met een max capaciteit van 4, zonder koffer eigenlijk te krap. Zeker tijdens de "spits uren" kan het even duren. Bedden aan de harde kant en de laminaat vloer is aan vervanging toe. Je struikelde bijna over de gaten. Douchecabine aan de kleine kant. De douchekop, was ook wel aan vervanging toe.

Centrale ligging. Prima ontbijt. Ruime keuze uit croissants, en vergelijkbare producten. Koffiemachine goed maar wat langzaam, zodat dit wel soms een aardig wachttijd oplevert. Minibar goed gevuld, met redelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Leuk maar doe wat aan die douche
    • Economy Tweepersoonskamer

De douchecabine is echt te klein. Dat komt door de plaatsing van de deur. En hij heeft een te hoge instap. De wifi is slecht.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Qua locatie goed gelegen

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Business trip en wat vrije tijd in Turijn

De locatie van dit hotel is prima en de kamer was onverwachts mooi. Alle winkels en bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Je moet wel een beetje van wandelen houden natuurlijk :) Prima hotel voor een prima prijs. Zeker aan te bevelen.

Het hotel lag vlak bij het oude stadscentrum van Turijn.

De kamer op de 6de verdieping was niet al te modern. Een beetje in contrast met de hall en de ontbijtruimte. Het ontbijt op zich was goed, maar de organisatie ervan was eerder slecht! Er moesten constant bestek, glazen, tassen ... afgewassen worden om alle ontbijtgangers te voorzien. Roereieren die op waren, werden niet meer bij gevuld, ook al hadden de mensen nog zo'n 45 minuten voor het einde van het ontbijt. Het personeel holde contant achter de feiten aan.

Het hotel lag vlak bij het oude stadscentrum van Turijn. Tram/bus/metro op 150m.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

heel fijn, we zouden opnieuw bij hotel diplomatic boeken later

het fruit bij het ontbijt was meestal onrijp en ijskoud. De kamers op het 4e ouderwets(op het 2e wel modern)niet iedereen had een safe, sommigen geen kleerkast, enkel een soort rekje naast de deur,maar desondanks waren we alle 12 tevreden, dit waren maar details, en voor die prijs niet echt problematisch

het ontbijt was goed en uitgebreid, vriendelijk en behulpzaam personeel, goeie ligging, vlakbij de metro, restaurants, winkels, en alle bezienswaardigheden, stil hotel, geen lawaai vd straat, dubbele ramen. ruime bar, niet duur, warme kamers, dag en nacht open

Prima om te slapen voor weinig geld en weinig comfort.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine gedateerde kamer met een twee persoonsbed tegen de muur. Dus de een moet klimmen. de badkamer heeft een zeer kleine douche en in de wastafel ontbreekt de stop. Een typisch hotel nabij het station.

Het ontbijt was redelijk, maar de trattoria aan de overkant van de straat is erg goed. Het station is dichtbij en je kunt tegen betaling je auto parkeren in de kleine hotel garage. Het historische centrum is op een kwartier lopen. Maar per taxi kost het niet veel. Het personeel is aardig en behulpzaam.

Een aanrader, maar laat het ontbijt voor wat het is
    • Economy Tweepersoonskamer

Als je dit hotel kiest (wat ik zeker aanraad), kan je het best geen ontbijt erbij nemen. Mijn vriendin en ik vonden dat dit echt tegenviel; zeker dan voor een **** hotel. Tip: boek een kamer in het hotel, maar ga ontbijten in één van de vele cafés, brasseries en restaurants in de stad. Keuze genoeg!

Mooi ingerichte kamers met goede bedden. Het personeel is tevens zeer vriendelijk en het hotel heeft een goede locatie (dicht in de buurt van de bushalte (verbinding met de luchthaven) en op een korte wandelafstand [ongeveer een kwartiertje] van Piazzo Castello)

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima hotel op goede locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt zou iets uitgebreider mogen met meer soorten brood en beleg, maar dat zal wel typisch hollands zijn ;-)

Het hotel ligt op een prima locatie. Vlakbij het station met daaronder een hele grote parkeergarage met meer dan voldoende ruimte. Op loopafstand liggen de meeste bezienswaardigheden. De kamers zijn ruim en schoon, lekker donker en niet gehorig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Redelijk oké

Het hotel doet zijn best, maar veel zaken zijn slecht afgewerkt. Uit de douchput kwam een onaangename rioolgeur. De lift is erg klein.

De bedden zijn ruim en men doet niet moeilijk om een extra bed te plaatsen. Goede airco.

Erg netjes hotel op perfecte locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was moeilijk om de parkeergarage te vinden, maar toen we het gevraagd hadden was de parkeergarage erg fijn.

De locatie was ideaal, het personeel was erg vriendelijk en lekker ontbijt!

Prima hotel vlakbij veel bezienswaardigheden.

Prima gezinskamer; ruim genoeg. Goede bedden. De kamer was zeer schoon. Het is zeker niet gehorig in het hotel. Het ontbijt was dik in orde. Parkeren kan in de kleine parkeergarage van het hotel voor 19,- euro per dag. Heel prettig. Wel tijdig reserveren (NB via site en mail geen reactie. Even bellen dus.). Tip: rij gelijk links naast het hotel ca. 10 meter tegen de richting in. Scheelt een hoop gedoe. Het hotel is heel gunstig gelegen ten opzichte van veel bezienswaardigheden (op loopafstand).

Schone en mooie kamers.

Bed was erg hard.

Schone en mooie kamers. Elke dag opgeruimd en nieuwe handdoeken. Snel inchecken, prima ontbijt. Goede locatie alles is op loopafstand! Wij raden dit hotel zeker aan.

Locatie prima, kwartier lopen van piazza san carlo, schoon.
    • Economy Tweepersoonskamer

Gedateerd hotel, erg gehorig (van andere kamers en gang, geen geluid van buiten), keihard bed, kamer en badkamer erg klein. Het wordt aangeprezen als vier sterren maar dat is het echt niet waard.

Locatie prima, kwartier lopen van piazza san carlo, schoon. Kamer(tje) en badkamer(tje) waren pas nieuw.

Mieren
    • Economy Tweepersoonskamer

Er zaten mieren in de kamer en badkamer. De parking is heel krap en we moesten de sleutel van onze auto afgeven, zonder dat we daar een bewijs van kregen. Het ontbijt stelt niet veel voor.

De kamer was recent mooi gerenoveerd.

Heerlijk hotel om mooie Turijn te verkennen!

Niets viel tegen.

Prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend door bijzondere promotie. 3 nachten in verschillende kamer verbleven. Alle 3 voldeden ze, maar de recentelijk gerenoveerde kamer was echt schitterend. Door letterlijk dubbele ramen, geen last van verkeer straatkant. Zeer centraal gelegen in het centrum en dus prima basis om het mooie Turijn te verkennen. Receptioniste was bijzonder charmant...en overige personeel ook vriendelijk. Ook een reden om langer te blijven en terug te komen.

Ontbijt was maar zo-zo met lauwe eierbereiding en slappe...

Het ontbijt. Het uitzicht van het restaurant in de veronderstelling dat de locatie voor het ontbijt ook het restaurant was. Niet gegeten in het restaurant : het menu zag er niet bepaald aantrekkelijk uit en er waren diverse mogelijkheden in de onmiddellijke omgeving

Ontbijt was maar zo-zo met lauwe eierbereiding en slappe "caffé americano" Zeer goed gelegen - vlakbij het station Porta Susa, waar de TGV uit Parijs arriveert

Turijn is een schitterende stad waar je met name erg lekker en betaalbaar kunt eten.

De badkamer, vooral de douche had wat groter gemogen. De ontbijtzaal was wat sober ingericht, weinig sfeer.

De ligging van het hotel, vlak bij station Porte Susa en toch op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was (naar italiaanse maatstaven) goed.

Een nacht is te weinig en culinair genieten vergt voorbereiding .

Zeer kleine kamer, toilet dicht bij de douche, slecht uitzicht kamer, krappe parkeergarage slechts 7 plaatsen waarbij men ondanks een reservering mij wilde uitsluiten kosten zijn 19,- per overnachting. Parkeren kan in de buurt voor 1,50 per uur (07 30-19 30). Tramsysteem werkt uitstekend en is goed betaalbaar enkeltje 1,50 ongeacht de afstand.

Het ontbijt was goed in variatie en er werd per tafel koffie gemaakt. Kwaliteit van de koffie was redelijk. Een 6.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goed hotel op uitstekende locatie.

De lift is een beetje krap voor vier personen.

Goede, redelijk ruime kamer met dubbele beglazing tegen verkeerslawaai. Goede bedden. Goed ontbijt. Zeer gemakkelijk bereikbaar vanaf vliegveld eb dichrbij het centrum en de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Lakens dagelijks vervangen (airco ?)
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen airco in hotel reeds geruime tijd defect. Te warm-heet- in kamers ontbijtruimte bar..

Lakens dagelijks vervangen (airco ?) Ook handdoeken , zeep ,wc papier,champoo...dagelijks vervangen -al lijkt dit al meer op verspilling.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Kamers waren zeer goed geluiddicht, maar door kapotte airco...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kapotte airco, daardoor erg warm. Kregen na aandringen wel 20% korting, maar moesten bij het uitchecken ze hier wel even aan helpen herinneren!

Kamers waren zeer goed geluiddicht, maar door kapotte airco was het wel 26 graden binnen en bij openen van de ramen zeer veel lawaai. Ontbijt simpel, maar prima. Kamer zag er prachtig uit.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Prettig verblijf voor stadsbezoek. Turijn is mooi
    • Economy Tweepersoonskamer

Helaas wel met ramen dicht slapen vanwege verkeersgeluid. Verder alles goed.

Kamer klein maar heel fijn. Mooie sfeer, heerlijke badkamer. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Prettige buurt. Op loopafstand van centrum.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Turijn is een prachtige stad en het hotel bevind zich op loopafstand van het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer

De aircondition werkte niet, terwijl het 30 graden was in Turijn. Hiervoor werd wel een korting gegeven. Liever had ik dit van te voren geweten, zodat we om hadden kunnen boeken.

Locatie in Turijn. Ruime kamers

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Geen 4 sterren waard!

Airco was defect en hiervoor kreeg ik wel prijsvermindering wat ik apprecieer maar dat na een week (toen ik er terugkwam) de airco nog niet hersteld was, is niet in orde. Te smalle gang tussen bureau en bed én bed met scherpe metalen hoeken, ik heb me eraan gekwetst. Kamers zijn aan renovatie toe. Geen 4 sterren waard!

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gelukkig kreeg ik de 2de keer een ventilator om me af te koelen. Ik kreeg toen ook een kamer met rolluiken zodat ik veilig het venster kon openzetten. Verzorgd ontbijt!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Teleurstellend slot van onze vakantie
    • Economy Tweepersoonskamer

De airco was defect en dat was al zo toen wij het hotel boekten; we werden hierover pas bij aankomst geïnformeerd . De hitte hing in de kamer en we hebben nauwelijks geslapen

De locatie is perfect; alles op loopafstand of met Ov

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Paste bij onze bedoeling, op doorreis de stad bekijken

Kleine parkeergarage, lastig in en uit Wel logisch midden in de stad maar toch lastig. Kleine lift, erg traag, te weinig capaciteit. Ontbijt gaf weinig keuze, ik miste keuze in vleeswaren, kazen, muesli en vers fruit. Alles was er wel maar weinig keuze.

Gastvrijheid van het personeel Locatie van het Hotel Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

hotel (en Turijn) niet voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer

- bij het ontbijt koffie vragen is te lang aanschuiven, behalve een bar niets in het hotel, geen zwemkom geen biljart, maar ze hebben wel een vergaderzaal, bij de receptie te weinig kennis van de buurt, van Turijn, en van praktische zaken zoals de bus en tram, kleine kamer, te beperkte keuze van ontbijt, in de douche liep het water zeeeeeeeeer traag

Nette kamer, dus de kuisvrouwen waren de enige positieve aan dit hotel

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goede prijs-kwaliteit !

De veel te kleine badkamer ! Ontbijt viel ook serieus tegen.

Ideale ligging, vlak bij station. Pluspunt : garage in het hotel waar onze auto veilig geparkeerd stond.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima verblijf gehad, kamer was goed maar niks bijzonders

Koffie bij het ontbijt was lauw, toen we eenmaal cappuccino hadden besteld duurde het erg lang voor deze kwam

Locatie prima, via wandeling ben je zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Matig hotelop loopafstand van het centrum

Helaas waren de bedden nogal hard en oncomfortabel. Het ontbijt was matig, aangebrand roerei en alleen de Italiaanse brioches, geen croissants zonder jam.

De familiekamer die we hadden geboekt bleek een soort suite te zijn met twee slaapkamers en een badkamer in een hoek van het hotel. Verrassend en leuk.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Fijn hotel op een goede locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed schudde nogal wanneer één van de 2 zich omdraaide. Daarnaast zal een parkeerplaats bij het hotel fijn zijn, maar misschien is dat moeilijk te realiseren zo dicht bij een centrum

Locatie van het hotel dicht bij het centrum en dicht bij museum Pietro Micca. Lekker ontbijt. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goed ontbijt.

De airco maakte wel veel lawaai .Deze was duidelijk aan vernieuwing toe.

Goed ontbijt.Voldoende keuze.(eitjes ,en veel zoetigheden(typ Italie) Ruime kamer maar aan de straatkant veel lawaai.We kregen een andere kamer aan de binnenkant .Daar was het veel beter.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Diplomatic is betaalbaar centraal gelegen hotel in Turijn

Badkamer kon schoner, kleine douche cabine, het licht in badkamer deels niet te ontsteken, vrij harde matrassen

Centrale ligging, parkeerplek in garage, geschakelde kamers, airco, koelkastje met inhoud, goed en gevarieerd ontbijt

Vriendellijk perosneel, propere kamers en badkamer, lekker...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendellijk perosneel, propere kamers en badkamer, lekker en groot ontbijt, parkeerplaats was moeilijker.

Centraal gelegen hotel met schone en ruime kamers

Kleine badkamer, airco lawaaierig, slechte matrassen. Hotel is feitelijk een 3 sterren hotel, niet 4 sterren...

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Vriendelijke ontvangst en happy hour !

Lawaai van de airco

Vriendelijke ontvangst en happy hour !

Fijn en comfortabel hotel op een handige plek voor een...

Fijn en comfortabel hotel op een handige plek voor een bezoek aan de stad.

Echt alles was super

Echt alles was super

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Heerlijk hotel, mooie ruime kamer en prima ontbijt

Hygiene op de ruime kamers en orima ontbijtbuffet

correct, aangenaam, naar verwachting

ontbijt toch wat gewoontjes

kamer en bed naargelang kost dik ok

Erg krappe badkamer, ontbijt niet erg uitgebreid

Erg krappe badkamer, ontbijt niet erg uitgebreid

Niet voor herhaling vatbaar, ondanks lage prijs. Max twee sterren.

Slechte matras die tot rugpijn heeft geleid , Ongeinteresseerd personeel Geen parkeerfaciliteit beschikbaar

Ontbijt prima

Verouderde kamer en badkamer.

Verouderde kamer en badkamer. Ontbijt was echt ondermaats.

Hotel voor bezoek centrum Turijn

Parkeren bij locatie kost 19 euro of anders in een parkeergarage in de buurt.

In het centrum van de stad

Topper

Geweldig ontbijt Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

In vergelijking met vijf jaar geleden zou ik dit hotel een niveau van slechts 3 sterren toekennen. w
    • Economy Tweepersoonskamer

De cafè americano was beneden niveau maar er kon andere koffie bekomen worden.

De hulpvaardigheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

dicht bij toeristisch centrum , dicht bij station , nette...

ontbijt was goed , maar basic.

dicht bij toeristisch centrum , dicht bij station , nette kamers , vriendelijk personeel

Uitstekend verblijf voor een city trip
    • Economy Tweepersoonskamer

Douche was klein, maar goed genoeg

Ruime en schone kamer. Prima bed. Voldoende kastruimte. Goed aanbod tijdens ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

De gerenoveerde kamer was mooi gedaan!

De gerenoveerde kamer was mooi gedaan!

De locatie is zeer gunstig
    • Economy Tweepersoonskamer

het oude hotel gedeelte moet hoog nodig gerenoveerd worden.

De locatie is zeer gunstig

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goede locatie in de stad
    • Economy Tweepersoonskamer

Het is geen vier sterren waard

Goede locatie in de stad

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Ontbijt was OK

2-persoons bed vreselijk klein. Hotel is zeer gehorig. Temperatuur niet te regelen.

Ontbijt was OK

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

De gastvrijheid van het personeel en de ligging .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor mijn doel van het resi hed ik geen minpunten .

De gastvrijheid van het personeel en de ligging .

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Nette, ruime kamer met fijne douche
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt was een beetje magertjes. Tweepersoonsbed had twee losse matrassen, wat minder comfortabel was.

Nette, ruime kamer met fijne douche

• Beoordeeld op: 27 december 2016

comfortabele en ruime kamer, personeel buitengewoon...

ontbijt niet echt 4 sterren ...

comfortabele en ruime kamer, personeel buitengewoon behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Vraag een gerenoveerde kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een recent gerenoveerde kamer: prima logement. Een aanzienlijke verbetering vergeleken met ons vorig verblijf.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goed voor 1 nacht, meer niet.

WiFi + ontbijt

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Ligging dicht bij het centrum en prijs

Ligging dicht bij het centrum en prijs

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Netjes in het centrum aardig personeel hord ontbijt.

achter het station wat meteen ook een achterbuurt gevoel geeft met red light district en veel niet Italiaans georiënteerde zaken van mensen tot winkels en eten

Netjes in het centrum aardig personeel hord ontbijt. Top

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Italiaans ontbijt .

matig , smal bed . veel te warme kamer .beetje old - fashion hotel

Italiaans ontbijt . kleine doch schone kamers . Goede ligging hotel , dichtbij station (porta Sussa) en vliegtuigbuis , kwartiertje lopen naar hart centrum .

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Prima locatie, schoon en zeer vriendelijk personeel.

Harde bedden, beetje sleets, wifi niet optimaal terwijl wel reclame wordt gemaakt, ongezellige ontbijtzaal.

Prima locatie, schoon en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Locatie is prima voor citytrip

Karakter en charme zijn ok, maar veel zaken moeten toch dringend vernieuwd en gemoderniseerd worden De gratis WiFi was zo goed als onbruikbaar op de kamer

Locatie is prima voor citytrip Vriendelijk personeel Hotel met karakter en grandeur van vele jaren geleden

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Wij hebben ons zeer geërgerd aan de gehele overnachting dat...

Het was voor ons een tussen stop naar Toscane. Het leek ons leuk om Turijn onderweg te bezichtigen. We kwamen s avonds aan waar een vriendelijke receptionist ons vertelde dat de geboekte beveiligde parkeerplaats niet beschikbaar was. We moesten de auto een km verder in een bewaakte parkeerkelder zetten( die overigens niet duur was). Het hotel is oud en versleten , de lift is voor max 2 personen en het ontbijt is niks

Wij hebben ons zeer geërgerd aan de gehele overnachting dat we geen pluspunt hebben kunnen ontdekken.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

De airco werkte snachts niet goed. (The airco wasn't very good.)

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. (The staff was very friendly and helpfull.)

• Beoordeeld op: 13 april 2015

kamer ok, personeel vriendelijk

Ontbijt, viel erg tegen voor een vier sterren hotel, ondrinkbare koffie, slechte kwaliteit vruchtensap, eieren doorgekookt etc. etc.

kamer ok, personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Goed bed en Wifi.

In de kamers aan de straatzijde blijft -ondanks stevige dubbele ramen - het geluid van het auto- en busverkeer soms hinderlijk. 's Nachts met open raam slapen was onmogelijk!

Goed bed en Wifi. Ontbijtruimte eerder klein en redelijk druk, maar wel lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

De locatie was ideaal, het ontbijt prima en de kamer heel...

Het bed was keihard.

De locatie was ideaal, het ontbijt prima en de kamer heel schoon.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

De Ligging.

De wat krappe kamers.

De Ligging. Het restaurant voor het diner 's avonds. Uitstekende kwaliteit/prijs.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Mooie comfortabele kamers.

Ontbijt viel tegen. Fruitsap was limonade.weinig keuze.

Mooie comfortabele kamers. Ondanks de drukke straat was er weinig geluidshinder.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Ontbijt was super.

Ontbijt was super.......S'avonds gebruik gemaakt van een dinneraanbieding van t hotel €19,- 5 gangen👍

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Comfortabele kamer, alhoewel in oude stijl

Comfortabele kamer, alhoewel in oude stijl

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Mooie kamer.

Kamer was warm bij aankomst. Airco moeilijk te regelen.

Mooie kamer. Vriendelijk personeel. Ligging dichtbij centrum en treinstation.

• Beoordeeld op: 3 februari 2016

heerlijke douche en bed!

alles was in orde!!

heerlijke douche en bed!!

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Diplomatic