Beoordelingen over Hotel Edera 3-sterren

Via Poliziano 75, Rione Monti, 00184 Rome, Italië

#545 van de 921 hotels in Rome

6,4

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

De hotelkamer is prima, gelukkig had ik airco met het hete...

Het ontbijt vind ik het meest teleurstellend; weinig (gezonde) keus, weinig variatie. Ik had 't na één dag eigenlijk wel gehad, maar ja...

De hotelkamer is prima, gelukkig had ik airco met het hete weer in Rome. Luxe badkamer, grote spiegel, dagelijks verversing van de lakens e.d.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Prima Locatie, schoon hotel, Goed gelegen.

Als ik toch minpunten moet benoemen is het het ontbijt. Ik klaag niet snel, maar het ontbijt was vaak droog. Gelukkig lag er jam op de tafels om het brood, toch eetbaar te maken. Ook was de ochtend/middag en avond shift van de receptie heel chagrijnig. Totaal niet vriendelijk. Een beetje jammer. Bij aankomst moest ik zelf naar een map van Rome vragen. Er werd niks van de omgeving verteld. De nachtshift was daarin tegen wel weer vriendelijk.

De locatie was geweldig, je liep binnen een paar minuten naar het Colloseo, ook ben je zo in de grote bekende straten. De metro is Vittorio Mannuela (kleur rood) is heel dicht bij het hotel. Het is 1 weg rechtdoorlopen en je bent er al. In vorige reviews wordt Mizoni ook als metrolijn benoemd. Ik ben vanaf daar naar het hotel gelopen, echter vond ik dit metrostation nog vrij lastig en ver. Ik raad Vittorio Mannuela aan. Je kunt met de Metro overal heen, erg handig, ook vanaf het hotel, als je van wandelen houdt kun je geweldig wandelen naar de bekende gebouwen. Elke dag nieuwe schone handdoeken. De kamer zag er prima uit. Wifi was oke. Niet altijd even goed. Fotos via whats ap kon ik niet versturen, maar gewoon appen ging prima. De douche was goed. Een hele harde straal. In 1 woord zal ik deze accomodatie zeker wel aanbevelen. Ik raad iedereen aan om een google offline gebied te downloaden van Rome. Dan kun je, als je verdwaald bent net als ik, zonder internet je hotel terug vinden .

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

de rust en het vriendelijk personeel

de kamers, het behang komt van de muren, ruikt muf, gordijnen zijn in jaren niet meer gewassen. Ontbijt zeer pover voor de prijs. zeer slechte koffie.

de rust en het vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, uitstekende ligging, goede verhouding...

Vriendelijk personeel, uitstekende ligging, goede verhouding kwaliteit-prijs.

Uitstekende ligging vlak bij colloseum

Renovatie nodig

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Kamers ruim en sanitair prima

Ontbijt zeer matig en geen bruin brood en was een gemis..ook vers fruit was schaars, alleen appels!

Kamers ruim en sanitair prima

• Beoordeeld op: 18 september 2015

De vriendelijkheid en het behulpzaam zijn van het personeel.

De gratis WIFI viel vaak weg en met behulp van het personeel moest dat weer hersteld worden. Er was geen kluisje op de kamer, die moest je per dag huren in de lobby.

De vriendelijkheid en het behulpzaam zijn van het personeel. Het ontbijt was ook goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Het bed was erg goed en de hygiëne uitstekend.

Helaas geen bar erbij om voor bedtijd nog iets te drinken. Hotel beetje gedateerd, lampjes aan de muur hingen los en diverse stopcontacten kapot.

Het bed was erg goed en de hygiëne uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Goede locatie en goed ontbijt.

Meer info over de stad. Er was geen mogelijkheid om koffie of thee te drinken in het hotel, behalve bij het ontbijt.

Goede locatie en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De locatie was prima centraal gelegen

Het ontbijt viel nogal tegen, weinig variatie en veel zoete producten

De locatie was prima centraal gelegen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

De ligging.

Was gekend

De ligging.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Kleine 1 persoons kamer, kleine douche.

Kleine 1 persoons kamer, kleine douche.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Geen kluis op de kamer