Beoordelingen over Hotel Principe di Fitalia 4-sterren

Traversa Tonnara di Terrauzza 38, 96100 Fanusa, Italië

#3 van de 19 hotels in Fanusa

Fantastisch resort met uitstekende service, heel vriendelijk...

De directe omgeving heeft niet zo veel te bieden, maar Siracusa (15 min rijden) is zeker een aanrader

Fantastisch resort met uitstekende service, heel vriendelijk personeel, mooie kamers en een mooi zwembad

Uiterst prettig en ontspannend.

Het restaurant is zeer goed, maar het terras vonden wij niet erg sfeervol. De verlichting kan beter, de aankleding moet intiemer. Een windlicht op alle tafels en een paar plantenbakken ter afscheiding, zodat er kleinere compartimenten ontstaan, zou al wonderen doen.

Ontbijt was fantastisch en de kamer in het nieuwe gedeelte was uiterst comfortabel, met veel kastruimte en een heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Boek in het nieuwe gebouw

Wij hadden een kamer in het oude gebouw. Die rook extreem naar zeep toen we aankwamen. Maar bleek niet schoon te zijn. Kon niet met blote voeten over de vloer lopen, die werden zwart. Airco deed het niet goed, de kamer bleef klam, vochtig en heet. De directe omgeving was oninteressant, ik had verwacht dat het dichter bij het natuurpark zou liggen. Spa ging om 7.30 uur 's avonds dicht, waarom niet open tot een uur of tien? De shuttles naar Ortigia gingen maar 5 keer per dag en moesten tevoren geboekt worden. Shuttlebus zag er afgeleefd uit (scheuren in banken). We werden met 4 man op een bank voor 3 geperst. De volgende ochtend waren ze met kettingzagen de tuin aan het onderhouden, was netjes geweest als we daarvoor waren gewaarschuwd.

Groot fitnesscentrum Vriendelijk personeel, efficient, goede informatievoorziening Erg veel faciliteiten Verrassend rustig (had herrie verwacht van de kinderen, was niet zo)

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Mooi modern hotel en mooi klassiek hotel, wij verbleven in...

Locatie, je moet je verplaatsen om het eender wat te doen, shuttle enkel op reservatie, s'avonds, t'ja, hotel of er op uit.

Mooi modern hotel en mooi klassiek hotel, wij verbleven in het klassieke gedeelte hetgeen het oorspronkelijke hotel was. Tegenover het nieuwe zeer strak modern gedeelte. Je kan de faciliteiten van beide nuttigen. Goed ontbijt voor Siciliaanse standaard. Eten vrij moderaat geprijsd.

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Bij aankomst bleek dat er, sinds mei, een nieuw hotel...

De stoelen op het balkon zijn niet comfortabel. De ontbijtzaal is erg steriel ingericht.

Bij aankomst bleek dat er, sinds mei, een nieuw hotel gedeelte is bijgekomen. Een strak, modern hotel met spa en wellness. Dit stond niet op de site. Mooie, ruime, moderne kamer van alle gemakken voorzien.Een duidelijk verschil met het oude gebouw. Groot zwembad met ligstoelen en parasols. Het ontbijt was geweldig en ook 's avonds kun je heerlijk eten. Als je een hotel zoekt in een rustige omgeving zonder animatie dan zit je hier prima. Goede service en vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Schoon fris hotel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Diner in hotel kan wat uitgebreider en verfijnder

Schoon fris hotel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed geregeld met busje van hotel naar Syracusa of naar het strand Genoten van de yacuzzi op balkon van de kamer

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Mooi zwembad en terwijl we er waren werd er aan een nog...

WiFi was onstabiel.

Mooi zwembad en terwijl we er waren werd er aan een nog mooier zwembad gewerkt. Heel vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Kamers en faciliteiten waren uitstekend

Avond eten was oké, voor de prijzen hadden we echter meer verwacht.

Kamers en faciliteiten waren uitstekend

• Beoordeeld op: 2 juli 2015