Beoordelingen over Eco-Hotel La Residenza 3-sterren

Via Vittorio Scialoia 3, Niguarda, 20161 Milaan, Italië

#130 van de 424 hotels in Milaan

Prima stadshotel vlakbij metrohalte met vriendelijk park in de buurt

Het rook muf op de kamer (niet in het hotel zelf!) En het was wat benauwd, maar met raam open hoorde je flink wat stadsgeluiden.

Ontbijt was goed verzorgd, kamer voldoende ruim, vriendelijk personeel en konden bagage stallen op laatste dag.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Monza Formula 1 weekend

Uitgebreid ontbijt, behulpzaam personeel . Het invriezen van flessen drinkwater voor in koeltas voor trip de volgende dag was geen enkel probleem. Dichtbij metro Affori Centro en een heerlijke pizzeria LaTegliadiAffori in de buurt ,alsmede grote supermarkt Superstore.

Redelijke prijs-kwaliteit verhouding niet ver van het centrum.

Wij hadden verwacht dat al het eten biologisch zou zijn, maar van het ontbijt was dat alleen het brood! Ook de kwaliteit van het eten in het restaurant viel tegen. Gelukkig is er airco anders hoor je alles van je buren en slaap je slecht door de bonkende lift.

Goede locatie 20 min van de Duomo. Vriendelijk personeel. Duurzaamheid wordt zoveel mogelijk nagestreefd.

We hadden een apart gebouw waar we in sliepen met mooi extra...

We hadden een apart gebouw waar we in sliepen met mooi extra terras. Een aantal kamers zijn daar gelegen en de andere kamers in het hoofdgebouw. Het terras van het restaurant/bar vh hotel is gezellig en overdekt.

een tegenvaller
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De kamer lag op het derde verdieping, weg van het hotel. Alle koffers moesten naar boven gedragen worden. De kamer lag tussen andere appartementen. Parking wagen op voorhand gereserveerd, bij aankomst was er geen plaats. ECO troef was niet terug te vinden.

Prima locatie voor een stedentrip of in ons geval voor een 2-daagse tussenstop op weg naar Toscane

Parkeergarage in kelder is erg krap, andere auto diende de garage te verlaten voordat wij eruit konden, medewerkers waren hierbij overigens wel behulpzaam. Krappe en verouderde lift, maar werkte gelukkig wel.

Prima locatie nabij metro station Affori Centro, (voor 8,25 euro p.p. 2 dagen de stad verkennen), ruime familiekamer, goede douche, vriendelijke ontvangst, schoon, heel goed ontbijt, ook nabij grote supermarkt Esselunga.

Leuk hotel, ruime kamers, lekker ontbijt dicht bij de metro.

Mooi hotel met uitgebreid ontbijt op wandelafstand van de metrolijn naar het centrum. Zeer ruime kamer met prachtige badkamer. Gratis parking dichtbij, maar ook in de eigen garage tegen betaling.

Uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet en het restaurant van...

Als ik wat moet verzinnen: de stop van het wasbakje werkte niet zo goed.

Uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet en het restaurant van het hotel is erg goed mét zeer behulpzaam personeel

Prima hotel met goede verbinding naar stad Milaan

Het is ons niet helemaal duidelijk geworden in wat voor wijk het hotel ligt; de ene medewerker vertelde dat het veilig was, de andere van niet. 's avonds door het nabij gelegen park lopen (waar je eigenlijk doorheen moet als je van het Metrostation komt) is dus niet zo prettig. Je kunt je auto op een soort van hotel parking kwijt, maar dit is wel 15 euro per dag.

Prima hotel, goed ontbijt wat steeds werd aangevuld. Over het algemeen vriendelijke bediening Schone, kleine kamers met goede bedden Dicht bij Metrostation, daarmee stad Milaan goed te bereiken

Top, voor herhaling vatbaar, het ligt in een rustige wijk. Auto of openbaar vervoer is wel nodig!

Eigenlijk is alles voldoende :)

Het hotel is goed en schoon en voldoet aan de verwachtingen! Vriendelijk personeel en vriendelijke prijzen voor eten en drinken. Een heerlijke cappuccino kost 2 euro. Je kunt gezond en ecologisch verantwoord ontbijten/dineren tussen de 10-15 euro. Vlakbij [500 meter] is de via pellegrino met een grote supermarkt direct tegenover het tankstation en daar is ook de metroverbinding met daar in de buurt een aantal restaurantjes zoals een Mexicaanse food-truck, een kip-restaurant, een kebab-zaak een chinees en een Italiaans restaurant.

Super hotel om centrum Milaan te bezoeken

Klein minpuntje: in de bar moesten we soms lang wachten omdat ze (denk ik) onderbemand waren. En volgens ons was nog niet iedereen voldoende opgeleid. Maar dat is slechts een klein detail. In het algemeen zeer tevreden over het hotel.

Heel uitgebreid ontbijt. Voor ieders wat wils. Kamer was zeer ruim en netjes. Restaurant was zeer goed. Hond was zeer welkom. Ontvangst aan de balie was prima. Hebben ook alle info gekregen die we nodig hadden om met het openbaar vervoer naar centrum Milaan te gaan. We konden zelfs tramtickets aan de balie kopen. Geweldig!

Fijne accommodatie met goed eten en vriendelijk personeel.

Het tweepersoonsbed bleek 2 matrassen te hebben die uit elkaar schuiven gedurende de nacht. Hierdoor ontstond er alsnog een groot gat in het midden wat slapen niet bevorderd. Lawaai van de straat was soms wat luid. Kamers zijn zeer gehorig.

Kamer was wat klein, maar verder prima. Personeel is erg vriendelijk, ontbijt uitgebreid en lekker. Ze hebben ook een goed diner menu. Hotel is makkelijk te bereiken met de metro.

Ideaal, rustig, comfortabel en schoon hotel voor een bezoek aan de drukke stad Milaan.

Wij hebben in het restaurant geluncht en dat viel wat tegen, vooral de pizza's van de kinderen. De buurt was niet echt gezellig, maar dat hadden wij ook niet verwacht. Wij zochten vooral een rustige plek, waar je gemakkelijk zou kunnen parkeren met een volgepakte auto op doorreis.

De kamer was heerlijk ruim en heel schoon, niet perse heel gezellig, maar heel functioneel. Fijne badkamer. De bereikbaarheid van de binnenstad is heel goed. Het ontbijt was heel uitgebreid, vooral voor Italiaanse begrippen. Ook lekker vers fruit en salade. Naast het hotel is een parkje, waar je heel goed je hond kunt uitlaten, ideaal voor gasten met honden.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Wij hebben het heerlijk gehad. Heerlijke stad voor een tripje!

De kamer was wat gedateerd maar schoon en een goed groot bed. Mij persoonlijk viel het restaurant tegen, maar ik ben geen fan van ecu mijn echtgenote wel.

Een prima en uitgebreid ontbijt met vers fruit cerials taart divers beleg etc etc.

Prima, een adres om te onthouden en door te geven.

De kamers zijn vrij gehorig, oa door houten vloer. Conversatie van andere kamers is te horen.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, nette kamer. Vrij dicht bij metrohalte. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima voor kort verblijf en stad bezoek, goed ontbijt, weinig comfort.

Kamers verouderd. Gammel en smal bed. Kleine kamer. Badkamer zeer verouderd. Klein straaltje, bij harder zetten kwam het water via het plafond weer uit bij de ingang van de badkamer.

Lekker en vers ontbijt. Rustige lokatie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

We kregen een gratis upgrade naar een appartement i.p.v. hotelkamer. De locatie was prima, metro ligt dicht in de buurt. Ontbijt was super en kamers waren zeer schoon.

Een nachtje als tussenstop om onze reis naar de eindbestemming verder te vervolgen.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

De weg naar het appartement toe was niet netjes en zag er oud uit. Gelukkig maakte het appartement alles weer goed.

Uitgebreid ontbijt, we werden vooraf op de hoogte gesteld over het feit dat ze nog een appartement voor ons beschikbaar hadden waar geen lift in zat en vroegen zich af of dat een probleem was.

Hotel goed, restaurant geen aanrader.

Het restaurant was niet bijzonder. We hebben er een paar keer gegeten maar vonden het eten maar matig. In de stad vind je vrel restaurants die goedkoper én lekkerder eten bieden.

Personeel aan receptie heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel voor een tot twee nachten

Ontbijt viel erg tegen. Op Booking.com stond aangegeven dat het een fantastisch ontbijt was. Dat vonden wij niet. Het was erg warm in de ruimte en het assortiment was ook niet denderend.

We hadden een reservering voor een tweepersoonskamer met een gedeelde badkamer. Toen we aankwamen bij het hotel om 23.00u werden we door de balie medewerker meegenomen naar onze kamer. De hotelkamer lag in een ander gebouw wat er vrij verlaten uitzag. Toen hij de deur opende van de kamer was alles als nieuw. De kamer zag er verzorgd en schoon uit, de badkamer was als nieuw met een grote luxe douchekop plus eventuele disco verlichting (geinig).

Prima hotel.

Al bij al geen negatieve opmerkingen. Misschien toch: de koffie bij het ontbijt was slap, eigenlijk water met een koffiesmaakje (maar dat kan éénmalig geweest zijn).

Ideale ligging (dicht bij metro) voor bezoek aan Milaan centrum. Bij de receptie kan je de tickets voor de metro, evenals een plannetje van het centrum verkrijgen. Goed restaurant. Ook ideaal als doorreishotel. Vriendelijke receptie

Prima locatie: aan de rand van Milaan, makkelijk bereikbaar met de auto. Aan de receptie van het hotel koop je je metrotickets en met het stadsplan dat je erbij krijgt, kun je zo de stad in. Goede bedden en uitgebreid ontbijtbuffet. Wifi en airco. Diner is ook een aanrader, en als hotelgast krijg je 10 % korting.

ontbijt zeker in orde naar italiaanse normen,

we lagen in eerste instantie op een kamer tegen de liftkoker, zeeeeer veel lawaai van de lift zelf, na melding meteen een andere kamer gekregen zodra die vrij was; TOP service

ontbijt zeker in orde naar italiaanse normen, airco op kamers die goed functioneren zeer snelle reactie/handeling wanneer je het personeel iets vraagt

Een goede verbinding met het centrum van Milaan

De kamer was zéér klein. Er paste slechts 1 persoon tussen het uiteinde van het bed en de tafel waar de tv op stond. De douche was ook erg klein. Bij de minste beweging raakte je het douchegordijn aan. Veel straatlawaai 's nachts (dronken mensen in het park, auto's en ziekenwagens)

Een goede verbinding met het centrum van Milaan Vriendelijk personeel waarvan de meeste Engels spraken Het ecologisch label: biologische producten in de slaapkamer en bij het ontbijt Ruime keuze als ontbijt Propere kamer die dagelijks gekuist werd Gratis WIFI Rolluiken op de kamer Houten vloeren ipv tapijt Goede matras

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima hotel, prijs kwaliteit is goed. Geweldige stad!

Jammer dat er in buurt zelf, behalve supermarkt en park, niet veel was om iets te drinken/eten. Metro in de avond vinden wij niet prettig, waardoor we rond 22 uur weer in hotel terug waren. Dat was jammer.

Prima hotel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Kamer niet heel ruim, badkamer wel. Was schoon. Vriendelijk personeel. Dichtbij metro station.

Boven verwachting!
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Wij kregen een upgrade, een appartement in plaats van de meest eenvoudige kamer. Een fantastische prijs/kwaliteits verhouding. Het restaurant serveert prima eenvoudige en verse maaltijden. De service is adequaat en professioneel. Al met al een perfecte overnachting voor wie op doorreis is.

Geweldig hotel en een mooie locatie. Een park om de hoek waar lekker gechilt kan worden.

Het ontbijt was prima. Volop keuze, dus voor ieder wat wils. De bedden waren ook super. Ik heb snel last van mijn rug op een hotelbed, maar nu totaal geen last gehad.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Leuk hotel met heerlijk gratis ontbijt!

- badkamer is gedateerd; ben zelf niet zo een fan van douchegordijntjes

+ vriendelijk personeel + gratis parkeren om de hoek + ruime kamer + het ontbijt is heerlijk!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Eco ridder of niet het hotel is echt waar voor zijn geld!
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Kamer best warm Poepoe en er was stiekum door de voorganger gerookt! Maar we hebben lekker de ramen heel de dag open gezet toen we naar deze mooi stad waren!

Wat een super lekker ontbijt helemaal goed👍🏻 Ook leuk als je een lekker glaasje Pino Grigio besteld krijg je een paar broodjes bruschetta bij hmmmm. Parkeren voor de deur door de week van 8 tot 13 uur betaald a 4,- euro kaarten te koop via receptie hotel! Of in de parkeergarage a 15,- pd. Weekend voor de deur gratis dus bereken uw voordeel😜 Aan de achterzijde van het hotel een gezellig voetbal veldje waar de locals een portje spelen in de avond. Op weg naar de metro welke werkelijk nog geen 5 min lopen is kom je een hele grote supermarkt tegen waar de drank zeer goed betaalbaar is😜

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Gemoedelijke accommodatie

Dekens waren minder prettig.

Een heerlijk ontbijt met elke dag andere producten en verse biologische broodjes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Parkje op loopafstand waar kinderen kunnen spelen en voetballen.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ideaal verblijf voor een niet te dure citytrip

Prijs kwaliteit een zeer goed hotel, metro op wandelafstand. Station op 2,5km, daar stopt de Malpensa Express die op 30 min van en naar de luchthaven Malpensa gaat. Gevarieerd ontbijt, heel vers en verzorgd. Kamers en badkamer proper, rolluiken en voldoende warm. Een aanrader voor een citytrip!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prima en zeker gezien de prijs!

Iets grotere kamers zou comfortabeler zijn, maar niet storend

Locatie is lekker rustig buiten de stad. De stad is goed te bereiken met de metro, die drie minuten lopen van het hotel is. Klein, maar fijn en hygiënisch.

Een echt matig hotel

Het ontvangst gestrest personeel

Dichtbij centrum Milaan

Omgeving

Ontbijt en prijs kwaliteit

Redelijk te doen niet om terug te komen.

Hotel kamer en buiten het hotel kamer het terras was donker niet gezellig om te zitten.

Personeel en het eten was goed !

Fijn verblijf.

Parkeergelegenheid in de buurt. Betaling heel vroeg op de volgende dag.

Ruim bed en goede minibar tegen lage kosten.

wel tevreden,ondanks de auto

parkeerplaats voor de auto, moesten de sleutels afgeven.. dit wisten we niet.

prima ontbijt, en rustige kamer

Nee

Prijs incl ontbijt. Parkeergarage Diner

locatie, riednelijkheid en eten
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

locatie, riednelijkheid en eten

Slecht parkeren

Slecht parkeren

Zalig voor een kort vetblijf

Het ontbijt prima. Vriendelijk personeel.proper

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt met veel keuze en lekkere dingen. Alles was super schoon en verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Goede informatie

Geen slechte opmerkingen

Goede informatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Heel tevreden over geheel alles klopte

Ontbijt was ruim voldoende.

Ontbijt was ruim voldoende. Kamer wel klein, maar alles was aanwezig en netjes.

Prettig hotel, met de metro snel in het centrum.

Leuk hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamer. Goed ontbijt. Vlakbij de metro.

Goede ligging, vlakbij metro

Goede ligging, vlakbij metro

Heerlijk ontbijt en lieve gastvrouw.

Heerlijk ontbijt en lieve gastvrouw. Spreekt alleen niet goed engels. Superlocatie net aan het strand inclusief gratis parkeergelegenheid.

Prijs-kwaliteit verhouding en ligging dichtbij de metro.

Het kussen

Prijs-kwaliteit verhouding en ligging dichtbij de metro.

Prima locatie voor stedentrip.

Prima locatie voor stedentrip. Metro op 5 minuten lopen van het hotel en dan binnen 10 minuten in het centrum. Uitgebreid ontbijt.

Zakelijk hotel

Prima hotel op doorreis; geweldig ontbijt..!!

Ideaal voor citytrip

Rustige ligging maar dichtbij rechtstreekse metroverbinding naar het centrum. Prima ontbijt, airco. Parking kan (vooraf) geregeld worden.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Vriendelijkheid van het personeel.

Afstand tot metro

Vriendelijkheid van het personeel. Airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Alles biologisch , gastvrijheid , goed ontbijt en een goed...

Alles biologisch , gastvrijheid , goed ontbijt en een goed restaurant

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goed ontbijt, veel keuze.

Goed ontbijt, veel keuze. Vlak bij metrostation, centrum is snel te bereiken. Hotel gelegen in rustige wijk.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

zeer geschikt verblijf, heerlijk ontbijt en diner, én hapjes

de inrichting van de ontbijtruimte kan beter

het buffet is fantastisch en biologisch!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

heel fijn hotel, goede service, vriendelijk behulpzaam personeel, heel netjes

Het ontbijt was heerlijk en heel gevarieerd. Het ontbrak aan niets. De slaapkamer en badkamer prima. Bedden heel goed.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goed hotel doch het restaurant kon beter, weinig keuze en smaak van de gerechten kon beter.

de geluidsisolatie van de kamers was niet goed, we hoorden onze buren praten.

het ontbijt was o.k. met veel keuzes.

Park in de buurt.

Airco op de kamer werkte niet, ontbijt karig, verbinding naar luchthaven te duur.

Park in de buurt.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Heel fijn hotel

Ontbijt heerlijk en zeer uitgebreid. Zeer goede openbaar vervoer verbinding naar het centrum. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Gewoon een heel comfort hotel voor een prima prijs.

Alles. Super fijn hotel , erg vriendelijke personeel, heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 november 2016

het eko-ontbijt en het eko-diner met lekkere risotto

kregen een appartement als kamer in aanpalend gebouw. Beetje gribus

het eko-ontbijt en het eko-diner met lekkere risotto

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ideaal hotel om te verblijven en de stad te kunnen bezoek dichtbij de metro

Behulpzaamheid klantvriendelijk uitgebreid ontbijd

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Het biologische eten (ontbijt en diner);

Enorme geluidsoverlast op de kamer; bovenburen e.d.; andere gasten op hun kamer zijn woordelijk te verstaan (verkeersoverlast valt aan voorzijde mee , aan achterkant hotel w.s. niet ivm drukke autoweg). Hadden een tweepersoonsbed geregeld maar kregen bij aankomst 2 losse bedden.

Het biologische eten (ontbijt en diner); vriendelijk en professioneel personeel in het restaurant.

• Beoordeeld op: 14 april 2016

- vriendelijk personeel

- te warme kamers - teveel straatlawaai, vooral 's nachts (als je met je raam open wil slapen) - iets te krappe kamers - douche: zeer kleine waterstraal

- vriendelijk personeel - goede ligging, vlakbij metrohalte, wel wat ver uit het centrum van Milaan

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was perfect en ruime keuze. kamer was schoon, bedden waren goed, maar kussens voor ons te plat. Goed gelegen om met de metro de stad Milaan te verkennen. dagkaart 4,60 euro.Met de auto is het 37 minuten rijden vanaf vliegveld Bergamo.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Zeer goed gelegen, buiten het centrum van Milaan, maar zeer...

Geen negatieve ervaringen gehad.

Zeer goed gelegen, buiten het centrum van Milaan, maar zeer goede metroverbinding met centrum. De kamers zijn netjes en de badkamer is mooi ingericht. Het ontbijt is zeer goed, heel ruime keuze. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Vriendelijke ontvangst;

een prettige relax-hoek.

Vriendelijke ontvangst; rustige plek en dichtbij de metro. Ondanks dat Inter verloor van Juventus bleef het personeel opgewekt.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Zeer aangenaam hotel op een steenworp van het metrostation...

Als ik dan toch iets negatief moet vertellen dan is het dat het ontbijtbuffet niet altijd even snel aangevuld wordt. Maar dat is zeer relatief. Ik was over het algemeen zeer tevreden.

Zeer aangenaam hotel op een steenworp van het metrostation die je in enkele ogenblikken naar het centrum brengt. Het is er ook zeer proper met een lekker uitgebreid ontbijt. Wij hadden een ruime aangename familiekamer. Prijs/kwaliteit is schitterend.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

vond alles goed qua personeel,comfort,ligging en ontbijt

hotel kan mischien bordje in enkele talen op receptiedesk plaatsen dat laatkomers enkele stilteregels in acht moeten nemen

vond alles goed qua personeel,comfort,ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 22 mei 2015

Vriendelijk personeel : zeer behulpzaam !

Met half pension konden we niet à carte eten , dus wat we kregen werd opgediend als dierenvoeding helemaal niet smakelijk ! Mits opleg kan je wel à la carte eten !!

Vriendelijk personeel : zeer behulpzaam !

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Lekker en voor Italiaandse normen uitgebreid ontbijt.

Kamer nogal gehorig en bedden een beetje aan de harde kant.

Lekker en voor Italiaandse normen uitgebreid ontbijt. Kamer heel netjes onderhouden. Afstand tot metro op een 500meter , het hotel ligt in een rustige buurt.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Personeel ontbijt

We zouden parkeren op de straat. Dit kost 80 cent per uur van 8 tot 13 uur. Een personeelslid zei dat er ruimte naast het hotel was. Dit leek een openbare ruimte en was gratis. Bij het uit checken werd er toch 4x 15 euro in rekening gebracht want dit was het priveparkeerterrein van het hotel

Personeel ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De ligging vlakbij metro en de bedden en erg goed ontbijt

Douchedeuren ipv zo'n douchegordijn wat tegen je aan plakt

De ligging vlakbij metro en de bedden en erg goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Ontbijt en locatie

Prijs parkeren, 15€!

Ontbijt en locatie

Er zijn ook 32 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.