Beoordelingen over Hotel Umbria 2-sterren

Boncambi 37, 06123 Perugia, Italië

#29 van de 34 hotels in Perugia

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Locatie is in het centrum

Ik had een eenpersoons kamer geboekt. Kamer was erg klein. Vloerbedekking op de grond en die zag er smoezelig uit. Zeer kleine badkamer en douche cabine waar een beetje bredere Noord Europeaan moeite mee zal hebben om in te komen. Geen ventilator aanwezig, kamer was nu al erg benauwd, dus zal erger in juli / augustus zijn.

Locatie is in het centrum

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Dit nooit meer, ondermaats.

PRO: locatie 8/10: midden in het historische centrum van Perugia. Behulpzaam receptiepersoneel. CONTRA: ik had een single room op de 3de verdieping. Badkamer: geen verwarming, geen verluchting (rook naar schimmel), de raam is volledig te vervangen. Het douchescherm viel uit mekaar bij het sluiten! Slaapkamer: onder aan de muren : zwarte vlekken. Ontbijt: beneden alle peil,zelfs voor 6 Euro: Verdund sinaassap, geen vers brood of paninis (enkel uitgedroogde sneden die moesten getoast worden). Wel croissants (zoete) en verse boter. Het broodbeleg: salami, ham, kaas was ook al meer dan 4 dagen oud en rook verzuurd! Het hotel was zeker geen 2 sterren waard. Er moet steeds aan de basisbehoeften worden voldaan! Ik maakte mijn beklag bij de eigenaar en die gaf mij als antwoord: "wat dacht ge te krijgen? Een suite?" Vanaf de 2de dag dacht ik van hotel te veranderen, maar wegens het chocoladefestival waren alle 2 en 3 sterrenhotelletjes volgeboekt. Het was het slechtste hotel dat ik ooit via booking-com heb geboekt. (Ben reeds jaren bij jullie klant). Op de reviewsite vanTripadvisor staat er nog een zeer slechte review uit 2014: de klachten waren identiek, dus sinds 2 jaar niets veranderd.

De locatie.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Heerlijk hotel op zeer centrale plek in de stad

Douche was matig

Prima locatie, dicht bij het centrum. Kamer was voor 2 volwassenen en 2 kids ruim genoeg. Aardige receptionist. Zorge ook voor lekkere koffie bij het ontbijt. Helaas was hij ondertussen ook bezig met het uitchecken van andere gasten, waardoor het soms lang duurde. Goede wifi

Ligging.

Wel wat nachtlawaai. Wat ou-bollig.

Ligging.

de ligging is perfect

Het bed is vrij hard en de douche erg klein (voor de eenpersoons kamer)

de ligging is perfect

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Klopt niet met de beschrijving op jullie site

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Ligging fantastisch!

Moeilijk parkeren bij hotel, parkeer onder aan de stad of op pakeerplaats boven in de stad betalen tot 20.00 uur ongeveer 10 euro alleen met kleine auto te doen

Ligging fantastisch!

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Locatie is perfect, vlakbij de centrale pleinen en de...

De douchcabine viel nog net niet uit elkaar. Ook niet super schoon, maar wat wil je voor zo'n prijs: 140 euro voor 4 nachten. Heel goed te doen als je niet heel veel eist.

Locatie is perfect, vlakbij de centrale pleinen en de minimetro (verbinding naar station). Prijskwaliteitverhouding is goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

De locatie is perfect, de kamer was schoon en precies wat ik...

De locatie is perfect, de kamer was schoon en precies wat ik nodig had. Alles voor een heel goede prijs.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Umbria