Beoordelingen over Hotel Viennese 1-sterren

5,7

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Enorme tegenvaller
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Bij aankomst ziet het er uit dat het hotel niet in gebruik is.. meerdere hotels en woningen in een gebouw.. we moeten reserveren door creditcard gegevens achter te laten maar uiteindelijk het verzoek om cash te betalen omdat er geen creditcard machine is.. vervolgens moeten we in een gammele lift naar de receptie wat een heel klein rommelig kamertje is. Dan blijkt dat we naar wen geheel ander gebouw moeten waar onze kamer is.. deze ligt in de staat er achter wat er een beetje onveilig uitziet. We hebben airco op de kamer maar het personeel geeft niet aan waar en hoe het werkt. Ontbijt in een druk ongezellig cafeetje met een soort van broodje in plastic verpakt.

Dat we met 5 personen op 1 kamer konden slapen

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

niet leuk door de weer= frozen en de verwarming kapot. de wifi comes and goes

toilet en douche =te klein

is niet 1 ontbijt alleen 1 cappuccino en 1 zoete ik ben diabetis II patient had 1 minimaal brood met 1 dunne plaaak salami de mensen waren heel lieve

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima hotel voor een weekend Rome!

Geen uitzicht vanaf de kamer

Kamers prima met grote tv, laptop en heerlijk bed. Elke dag kamer schoongemaakt met schone handdoeken. Direct gelegen aan station termini, geen geluid te horen, perfecte locatie. Veel winkels, restaurants in de buurt. Hotel is op 2e etage van groter gebouw. Geen faciliteiten verder in hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt in eetcafé in de straat. Zelfs nu in nov heerlijk buiten ontbeten. Keuze uit koffie , div croissant of fruit. Alles prima voor lage prijs.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Top verblijf gehad, leuke buurt en vriendelijke mensen.

Het ontbijt en meer haakjes aan de wand om de jassen op te hangen, nu moet alles op 1 stoel, na een regendag is dat niet echt handig.

Voor een 1 ster hotel, was de inrichting sober maar schoon, ( maar alles was aanwezig). onze toilet zat verstopt maar na aangeven is dit direct verholpen en niet meer voorgekomen. Ontbijt is belabberd maar daar wordt aangewerkt. De ligging van het hotel is top.

3,0

Alles Hotel erg smerig

Top locatie. Goede prijs. Kamer heel klein voor 5 volwassenen. Badkamer open riool. Koude douche.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Koude douche, badkamer stonk als een open riool.

De locatoe

Nee ontbijt was slecht

Allesverblijf was goed Alleen hotel viel ons tegen

Nee ontbijt was slecht

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Ligging locatie, ruime badkamer, prijs-kwaliteit

srpoeikop van de douche was niet regelbaar en door kalk aangetast waardoor het water er langs alle kanten uitkwam.

Ligging locatie, ruime badkamer, prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De locatie is goed, vlakbij de Termini Rome.

Het hotel heeft geen eigen ontbijtgelegenheid. Het ontbijt bestaat uit een kopje koffie en een croissant bij een café om de hoek.

De locatie is goed, vlakbij de Termini Rome.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

De locatie ligt centraal, zeker t.

Service van de receptie. Er ontbrak een gloeilamp in de lamp boven het bed,door gegeven bij de receptie, helaas niet vervangen. De douche was ook niet zo comfortabel.

De locatie ligt centraal, zeker t.o.v.vervoer, prima aansluiting!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Lekkende wastafel, erg kleine kamer die eigenlijk geen hotelkamer was. Het was een kamer voor het personeel die ze extra verhuurden. Tevens werd ons een zeer dubieuze parkeerplaats aangeraden waar we meteen de autosleutels in zouden moeten leveren en die in hun bezit zouden blijven. Dit leek ons erg onverstandig, ook gezien de verzekering van de auto. Vervolgens vertelden wij de garagehouder dat wij dit niet prettig vinden en we werden onmiddellijk op een zeer onaardige manier gesommeerd het terrein te verlaten.

• Beoordeeld op: 15 april 2015

Na 2 nachten is een normale, relatief goede kamer, moest ik...

Na 2 nachten is een normale, relatief goede kamer, moest ik plots verhuizen. Ik kwam terecht in een klein kamertje in een ander gebouw, met privato op de deur! De verwarming stond aan en kon niet afgezet worden en de ramen konden niet open. Heb moeten dreigen met de politie voor ik mijn identiteitskaart terug kreeg (die ze mij ook in alle vertrouwen ontfutseld hebben)! Nooit meer!

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Centrale ligging

Aankleding kamer benauwend en oud

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Locatie en personeel

Bedden en hygiëne

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Locatie tov bezienswaardigheden

Ontbijt, ouderdom inrichting en badkamer.

Locatie tov bezienswaardigheden