Beoordelingen over Villa Durrueli Resort & Spa 4-sterren

Traversa Vincenzo Mirabella, 27, Ischia Porto, 80077 Ischia, Italië

#70 van de 179 hotels in Ischia

Kort verblijf, waar voornamelijk het weer de minpunten belicht.

Onze kamer bevond zich op het gelijksvloers en redelijk dicht bij de receptie, elke morgend rond 7.30 werden wij wakker door het vele "lawaai" op de gangen en de receptie. Het binnenzwembad en faciliteiten waren beperkt in ruimte, wanneer het mooi weer is is dit niet hinderend. Echter heeft het in de week dat wij hier waren voornamelijk geregend en dus zaten de ruimtes bij het binnenzwembad altijd vol.

Voornamelijk de goede service van het personeel was geweldig. Volgens mij word er zo'n 3 keer per dag schoon gemaakt. Mario, de persoon die de bar doet, is heel vriendelijk en zorgdragend.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Attente staff, romantische setting en fris interieur !

Volgende zaken zijn niet belemmerend voor een heel aangenaam verblijf : - de binnenruimte van het restaurant is vrij koel - weinig decoratief. - badkamer is nogal klein en weinig verlichting - voor elk toestel heb je een aparte wifi-code nodig - weinig rust-ruimte in de spa

- staff is heel attent zowel tijdens aankomst als tijdens het verblijf - parking voor de deur - fris ingerichte kamer met balkon dat uitkeek op het zwembad - ruim assortiment badproducten in badkamer met douche - rustig en mooi zwembad met voldoende ligbedden, poolbar voor lekkere cocktails voorzien van borrelhapjes - in de vooravond een (in de prijs inbegrepen) (aperitief)buffet met lekkere hapjes op het dakterras (met mooi uitzicht) geanimeerd met een live-band - zeer romantisch voor koppels - diner met bediening aan tafel - kleine spa-ruimte met finse sauna, turks stoombad, kneipp voetbad en mini-pool met jet-streams (handdoekken ter plaatse). Dranken ter beschikking. - heel verzorgd en uitgebreid ontbijtbffet. Ontbijt kan op het terras genomen worden.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goed zwembad , super ontbijt , en daar heel aardig personeel

De ligging ( ver van het stadje ) Onpersoonlijke behandeling , op de site foto van kamer met zitje en balkon Wij hadden zo genaamd vieuw op de garden (alleen een raam) maar zagen alleen wat parasols van het terras en wisten het zwenmbad en tuin daarachter.We waren een dag te vroeg mijn fout , geen probleem we konden bij boeken nee die de data kon weer niet naar voren geschoven worden en niks discout , 3 de nacht zelfde prijs ! Heel onflexibel ,geen aanrader

Goed zwembad , super ontbijt , en daar heel aardig personeel

Zeer geslaagd verblijf, een aanrader! Zeer goede wellnessbehandelingen!

Hoofdkussens waren te hard, om toch iets te zeggen 😋

Heerlijk ontbijt, prima zwembad, schitterende keuken, zeer lekker gegeten en gedronken!

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Goed verblijf.Dat

Welness en spa.

Ontbijt was goed. Het was schoon.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Prachtig uitzicht vanaf het dakterras op de omgeving en het...

De chloorlucht van het mooie binnen zwembad ruik je overal in de gangen.

Prachtig uitzicht vanaf het dakterras op de omgeving en het Castello Arragonese. Zeer rustige ligging.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Prettige schone lichte kamers met terras of balkon.

In tegenstelling tot andere reviews vond ik het personeel niet heel bekwaam in het geven van goede informatie.

Prettige schone lichte kamers met terras of balkon. Uitstekend ontbijtbuffet. Kleine spa onderin het hotel, wel aangenaam maar stelt niet veel voor.. Locatie vlakbij Ischia Ponte op het toeristische deel van het eiland.

• Beoordeeld op: 18 november 2015

lekker eten en goede bediening