Beoordelingen over Hotel Villa Il Castagno 2-sterren

Via Andrea del Castagno 31, Campo Di Marte, 50132 Florence, Italië

#350 van de 384 hotels in Florence

Rampzalig

Geen frigo op kamer. Schimmels badkamer. Wc papier niet dagelijks aangevuld. Sproeier douche geheel aangekalkt. Eenzijdig ontbijt,slechts 1 maal fruit gezien..groene appel op 10 dagen...hard brood...zeer zelden een sandwiche gezien...hesp en kaas slechtste kwaliteit dagdagelijks.onvriendelijke houding ontbijtruimte..egoistische houding want tv stond al hard te broeien vanaf 08u in ontbijtruimte..info receptie onvoldoende...receptionist speelt liever gameboy...tijdens dagdagelijks onderhoud geschreeuw personeel in gangen...net zoals op de markt...vuile traptapijten...beloofd balkonterrasje niet aan onze kamerzijde...buitenterras niet opgeruimd vol met rommel....kat elke morgen aanwezig in ontbijtruimte...humh...dit NOOIT meer!!!!

Geen

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Slecht, onprofessioneel, een hotel onwaardig.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Waar te beginnen? Heel onprofessioneel, ouderwets en onverzorgd. De receptie rook naar sigaretten (van de uitbaters). Het ‘ontbijt’ was miserabel. Er was niet eens gewoon brood en als je 10’ later kwam dan de start van het ontbijt, waren de borden al op. Sigarettenpakjes kon je wel vinden tussen de spullen van het ontbijtbuffet, maar veel te eten was er niet. De kamer was zeer oud, bed met oude deken en nog ouderwetsere sprei. De bekers om je mond te spoelen waren plastic drinkbekers zoals voor kinderen gebruikt wordt, maar niet goed uitgewassen. Geen hor aan de ramen, dus mijn zoon vol muggebeten. De city tax moest cash betaald worden en we kregen van onze betaling voor verblijf en tax geen bewijs van betaling. Na aandringen kregen we het duplicaat, maar de uitbaatster zei dat we dit bij ons vertrek terug aan haar moesten geven. Heel louche. We hebben dit niet gedaan. Geen aanrader, wij gaan er nooit meer heen!

De kamer lag rustig aan de achterkant en had een terras. Op wandelafstand, maar wel 20’, van het centrum.

leuk hotel op loopafstand van het centrum van Florence

Het douchen, douchekop vlak aan de muur en geen douchegordijn. Als je ging douchen moest je eerst alle spullen uit de badkamer halen omdat alles nat werd.

Op loopafstand van het centrum van Florence, parkeren voor de deur. Lekker ontbijten in de tuin. De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Sober maar netjes hotel, geschikt voor stellen of alleem reizigers op doorreis
    • Driepersoonskamer met Balkon

Iedereen van het hotel spreekt praktisch geen engels. Gratis wifi is handig maar bereik erg slecht. Ontbijt op de kamer staat op de lijst maar ik mocht geen ontbijt mee naar de kamer nemen voor mijn pubers. Geen lift en dat is geen ramp maar houd hier rekening mee als je zware koffers hebt.

1,5 km lopen naar de oude stad. Prima te doen.kamer is netjes en schoon. Tuin gezellig om in te eten.

Prima hotel voor citytrip

Let op alleen de witte parkeervakken zijn graties de blauwe moet je betalen € 1,50 per uur van 08.00 tot 20.00 uur dus 18 euro per dag

Prima hotel voor citytrip , goed te lopen naar centrum.

De airco op de kamer, mooie tuin, goede bedden, de gastvrouw...

Ontbijt: mierzoete suikercroissants, GEEN broodjes / panini - ook niet bij navraag, wel droog toastbrood. Vraag niet te snel om koffie, want dan wordt de man erg onvriendelijk. Na het eerste ontbijt deden we dit maar buiten de deur, want met slechts zoete dingen kun je de dag niet starten. Lamp in de badkamer werd niet vervangen, ook niet na verzoek. Geen aanrader, sorry.

De airco op de kamer, mooie tuin, goede bedden, de gastvrouw was aardig (anders dan de mannelijke gastheren), niet zo duur, info over de stad, gratis parkeren voor de deur.

Mooie stad maar slecht hotel

Het personeel sprak bijna geen woord Engels. Keuze bij het ontbijt was erg beperkt. Erg veel lawaai rondom locatie. Erg benauwd op kamer en badkamer, geen verkoelings mogelijkheden.

Geen airco, niet aardig personeel

We zouden een kamer krijgen met airco, dit was er niet. Onze eerste nacht was vreselijk (heet). De 2e nacht zagen we een kamer met airco... tegen betaling mochten we daarin. Ook het personeel is erg chagrijnig.

Locatie, bedden, ontbijt was prima.

Non arrivederci ma ciao per sempre!

Na een week verbleven te hebben in hostels keken wij onwijs uit naar ons hotelverblijf! Maar, deze vraag had beter kunnen luiden: wat viel u niet tegen. Na een onvriendelijke ontvangst troffen wij 1 handdoek op de kamer aan waar wij met zijn 2en verbleven. Er zat geen hor voor de ramen wat voor mij een nacht vol muggengezoem en muggenbeten betekende. Het bed was niet het bed waar je op neer wilt ploffen nadat je een hele dag door de stad gewandeld hebt; het was keihard. Verder was het ontbijt ruk en werd je ongevraagd vergezeld door een te dikke poes. Belachelijk dat er wordt geadverteerd met: 'sommige kamers beschikken over een balkon en airconditioning'. Hier betaal je dezelfde prijs voor als voor onze kamer aan de straatkant, zonder airconditioning. De eerste nacht zijn wij 2 keer wakker geworden door een vrouw die voor de deur stond te schreeuwen. De ramen moesten open omdat het anders te heet was zonder airco... Dit hotel is zijn geld absoluut niet waard en ik zou niemand dit hotel willen aanbevelen. Dan maar een geweldig hostel met wat meer mensen op de kamer voor dat geld.

De kamer was schoon, een mooi ingerichte badkamer en handige nachtlampjes. Ook mochten wij voordat wij konden inchecken de koffers even achterlaten wat fijn was. Op een paar minuten loopafstand vertrok regelmatig een bus die ons naar het centrum bracht.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Prima om Florance te ontdekken.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Personeel beheerst Engelse taal zeer matig. Ontbijt stelt niet heel veel voor.

Ligging net buiten het drukke centrum, auto kan gratis voor het Hotel staan. Lopen (1km) naar centrum is prima te doen.

...

parkeergelegenheid

...

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Door dit hotel hebben wij een nare bijsmaak van onze beleving van florence

Het personeel dat geen engels spreekt. Dan wordt het heel lastig communiceren

De afstand tot het centrum was goed te doen

redelijk

Personeel spreekt geen Engels

Rustige buurt

hotel was voldoende

ontbijt iets gevarieerder

was goede prijs-kwaliteit verhouding

Matig.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Hard bed. Ontbijt was slecht, laatste ochtend was bijna alles op. Geen fijne airco.

Parkeren in de straat.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Gratis parkeren + loopafstand centrum

Gratis parkeren + loopafstand centrum

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Mijn verblijf is mij goed bevallen.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Ligging van het hotel ten opzichte van de bezienswaardigheden in Florence. Ideaal. Prijs/kwaliteit. Personeel altijd vriendelijk...

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Aardig personeel

Katten die overal door het hotel liepen. Interieur erg gedateerd , niet rolstoel toegankelijk. Nergens binnen t hotel de mogelijkheid om koffie te drinken. Zelfs na t ontbijt weggestuurd terwijl we de behoefte hadden na te tafelen.

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Goed ontbijt.

Medewerkers soms nogal stug.

Goed ontbijt. Mooie kamer met balkon naar de tuin. Prettig vertoeven in de tuin midden in Florence.