Beoordelingen over Hotel Virgilio 3-sterren

Via Palermo 30, Rione Monti, 00184 Rome, Italië

#320 van de 921 hotels in Rome

Correct hotel voor de correcte prijs
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel begint een beetje leeftijd te vertonen, Behangpapier dat een beetje loskomt, muurdecoraties die slijt vertonen,.... gewoon wat vaker onderhouden en deze kleinigheid is in orde. Ruim en stevig onbijt maar iets meer variatie is wel welkom.

De vriendelijkheid van het personeel, geen enkele vraag was teveel. Hygiëne was perfect in orde, niets op aan te merken. Goed en ruim ontbijt, ideaal voor iemand die een hele dag Rome wil ontdekken.

Prima locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

De douchecabine was een beetje klein, maar wel een fijne douche.

Goede plek , veel attracties lopend te bereiken. Heerlijk ontbijt. Koelkast op de kamer.

Propere kamers, goed slaapcomfort, rustige ligging en toch...
    • Standaard Eenpersoonskamer

De geluidsisolatie naar de gang toe is zeer matig. Het signaal van de lift zou mogen uitstaan, dat hoor je tot in de kamer.

Propere kamers, goed slaapcomfort, rustige ligging en toch dicht bij alles.

Klassiek hotel op loopafstand van belangrijke...

De badkamer is wat klein en gedateerd. Overigens te verwachten bij deze locatie.

Klassiek hotel op loopafstand van belangrijke bezienswaardigheden en horeca.

Had iets op de kamer laten liggen werd netjes naar Nederland...
    • Classic Tweepersoonskamer

Moesten eerste Nacht Familiesuite met vrienden deelen hadden geen kamer vrij maar had ruim vantevoren gereserveerd.

Had iets op de kamer laten liggen werd netjes naar Nederland gestuurd.

Goed gelegen driesterren hotel. Prijs overeenkomstig een wereldstad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer opnieuw moderniseren, in ieder geval de kitranden vernieuwen.

Goed ontbijt, zeker voor Italiaanse begrippen. Personeel zeer vriendelijk. Bedden en matrassen goed. Badkamer wel kenmerkend verouderd; stop in bad gedaan om rioollucht tegen te gaan. Restaurant la Grottina, schuin tegenover het hotel, zeer de moeite waard.

Vriendelijk personeel en uitstekende locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn vrij klein, maar voldoende voor een paar nachten. Geen waterkoker.

Vriendelijk personeel, zowel in de bediening (ontbijt) als achter de receptie (Valerio).

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Magnifique verblijf in prachtige stad
    • Standaard Vierpersoonskamer

Jammer dat je buitenom naar de eetzaal moest, maar niet bezwaarlijk

De locatie en de ruimte die we hadden in het appartement. Locatie was schoon, ontbijt goed verzorgd, 24 uurs receptie waar geen vraag teveel is.

• Classic Tweepersoonskamer

'S avonds kun je nergens anders in het hotel terecht dan op je eigen kamer,daar stond wel een ijskast waar wij dan ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt

Het ontbijt was vrij uitgebreid en kamers waren netjes

Super verblijf gehad . Valt niets negatiefs over te vertellen. Zeker een aanrader !

niets eigenlijk

uitgebreid ontbijtbuffet , nette kamers , goede matras en kussens , zeer nette douche . Het hotel is heel centraal gelegen . Veel bezienswaardigheden liggen op wandelafstand . Om de hoek een heerlijk restaurant en vlakbij een ijsjesbar met heel veel keuze . Super ! Begin februari tot 15/02 is er in Rome ook soldenverkoop . Echt de moeite waard, kortingen tot 60, soms zelfs 70% .

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

• Economy Tweepersoonskamer

Wat ik bezwaarlijk vind is dat ik erg koud douchewater echt minutenlang moest laten weg stromen eer ik onder een warme douche kon stappen. Dat is waterverspilling en dat vind ik zonde. Verder geen enkel nadeel te noemen.

Super ontbijtbuffet met een ruime keuze. Erg aardige mensen werken er in het hele hotel! Heel betrokken ook. Op de kamer een koelkastje is erg fijn! De ligging is in een leuke, gezellige wijk. We hebben verder Rome kunnen belopen. Echt heerlijke Pizza gegeten vlak om de hoek in Via Genova, bij Est Est Est , en een keer 'gewoon' Italiaans, ietsje verder weg, in een zeer gezellig restaurantje. Supermarkt vlakbij.

Een hotel wat op alle punten een dikke voldoende scoort!
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hebben een fijn verblijf gehad in dit hotel. De heren van de receptie zijn ontzettend vriendelijk en herkennen je direct zodra je weer binnenstapt. Locatie is helemaal top, super centraal! Onbijt was goed, voor een ieder wat wils. Bedden waren goed, kamer was super schoon! Onze kamer lag aan de straatzijde, mocht je last hebben van straatgeluid, dan zou ik een andere kamer vragen. Wij hebben dit niet als storend ervaren. Ik vind het een hotel met sfeer!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Locatie in het centrum, we hebben heel veel gelopen!! We zaten overal dichtbij. Service goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Straatgeluid!! Eerste nacht niet kunnen slapen van het verkeer. De andere twee nachten waren we moe van het bezichtigen van Rome. Toen hebben we wel goed geslapen. Maar als je niet tegen straatgeluid kan, is kamer 108 geen optie.

Ontbijt goed, verder alleen Rome in geweest. Dus extra faciliteiten geen idee. We konden onze bagage in het hotel laten staan de laatste dag na het uitchecken. Zodat we die dag Rome nog in konden. Voor vertrek vd bus hebben we de bagage opgepikt.

Lekker hotel maar met mindere bedden.
    • Classic Tweepersoonskamer

Een minpuntje is wel dat de bedden spijkerhard zijn. Minder slaapcomfort dus.

Mooi simpel Hotel. Fijn en behulpzaam personeer. Makkelijk om met de bus naar het centrum te rijden. Het ontbijt is prima. Badkamer prima en schoon. Iedere dag nieuwe handdoeken ook al hadden we ze niet al vuile was neer gelegd. Heerlijk rustige omgeving. Dicht bij het station Thermini, loop afstand.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Waar voor je geld.
    • Classic Tweepersoonskamer

Begint een beetje vergane glorie te worden met gordijnen die niet goed dichtgaan bijvoorbeeld. Matras mag veel zachter van mij. Niet al het personeel bij de receptie was even vriendelijk. Geen koffiezet mogelijkheid op de kamer, dat wist ik van tevoren maar het blijft jammer :-)

Gewone kamer, airco deed het prima! Ontbijt en koffie daar waren prima. En met 70 euro voor 1 nacht voor twee personen inclusief ontbijt absoluut "value for money"!

Goede ligging.

De kamer was wel klein , en we moesten lang wachten voor warm water in de douche . Onze medereizigers daarentegen hadden direct warm water.

Goede ligging. Supervriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Propere kamers, lekker ontbijt. Ook de WiFi was zeer goed

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goedgelegen hotel met vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Op de kamer had best nog een extra stoel of zeteltje gestaan. Het ontbijt was voldoende, maar zonder luxe.

De centrale ligging, de voornaamste bezienswaardigheden zijn binnen loopafstand. Op de dag van vertrek konden we onze bagage na het uitchecken nog in het hotel beveiligd achterlaten (onze vlucht was pas 's avonds laat). Vriendelijk personeel.

3 dagen Rome met Pinksteren
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers erg gehorig waardoor het niet prettig is als je de pech hebt buren te hebben die om 1 uur s'nachts binnen komen vallen en dan nog gezellig hard pratend, lachend en hoestende nog 2 uur doorgaan😣. Maar van buiten hoor je echt weinig en dit aan de voorkant kamer 212!

Het ontbijt,ligging en personeel.

Rome/Vaticaan een fantastische stad en dit hotel past hier prima bij.

Beetje lawaaierige straat.

Eenvoudig maar schoon hotel op een perfecte locatie. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Prima ontbijt vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Aanrader voor kort verblijf in Rome.
    • Classic Tweepersoonskamer

Water in de douche liep moeilijk af en de douchedeur sluit niet goed.

Ontbijt is super, ruim aanbod met veel keuze en wordt voortdurend aangevuld. Centrale ligging ten opzichte van de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

De grote van de familiekamer was top!
    • Standaard Vierpersoonskamer

We misten een bar in het hotel.

De grote van de familiekamer was top! Ontbijt is ook goed! De ligging van het hotel is perfect, veel bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Fijne betrouwbare keuze; schone en rustige kamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

De waterdruk was in de ochtend erg laag, maar buiten piek-tijden, geen probleem.

Virgilio is een drie sterren hotel op loopafstand van Treinstation Termini, waar ook de bussen vanaf beide vliegvelden aankomen. Personeel is gastvrij en professioneel. Ontbijt is in buffetvorm en er is ei, spek, geroosterd brood en allerlei jams en toast en zoetigheden, vers fruit ( appel en kiwi) en yoghurt en ontbijtgranen. Wij verbleven in een kamer in aangrenzende gebouw op 5e verdieping, te bereiken met een lift. Kamer was ruim, geschikt voor 3 personen, we waren met 2. Badkamer gerenoveerd en alles erg schoon en rustig.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Citytrip Rome
    • Classic Tweepersoonskamer

Geluidsisolatie aan de straatzijde, vooral omdat de vensters slecht sloten. Slechte wifiverbinding.

Uitgebreid ontbijtbuffet, behulpzaam personeel en goede locatie nabij historisch centrum.

Heerlijk hotel op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer kleine ontbijtruimte in de kelder van het hotel.

Voor Rome een grote 2 persoonskamer. In een rustige wijk maar wel alle bezienswaardigheden op loopafstand. Goed aan te lopen vanaf treinstation Termini, ongeveer 15 minuten.

Goede locatie, slecht hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel is heel gehorig. Het matras was echt verschrikkelijk, springveren staken zelfs uit. (De laatste nacht een nieuw matras gekregen) De wc bleef rare geluiden maken. We hebben amper kunnen slapen zo erg was het.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Netjes verzorgd hotel op centrale locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

* De matrassen van de bedden waren hard en pijnlijk, we hebben zeer slecht geslapen. Ouderwetse springveren matrassen, die echt toe zijn aan vervanging.

* Uitgebreid ontbijt! Yoghurt, fruit, verschillende soorten brood, bacon and eggs. * Ligging van het hotel is goed, 10 minuten lopen naar het colosseum. * Kamers waren schoon en badkamer netjes met elke dag schonen handdoeken. * Heb nog nooit zo'n goede wifi in een hotel gehad!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goed verblijf, prijs/kwaliteit in orde

Lawaaihinder, zeker aan de straatkant. Onhygiënisch tapijt op de grond (1e verdieping), defecte ijskast. Een tip: ga niet in op de aanbieding van het vervoer van/naar de luchthaven. Er zijn vaste tarieven voor Rome: Ciampino 32 en fiumincino 48 euro. De privé chauffeurs staan je op te wachten met prijzen tot 70 euro,... in het hotel wel een deal gemaakt voor 48 euro privé taxi (busje)

Service, goed ontbijt, locatie

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima hotel voor een nette prijs.

De douchedeur kan max 30 cm.open en raakt dan het bidet. Als je te dik bent kun je niet in de douche..

Uitgebreid ontbijt. Goede bedden en in het centrum. Het coloseum op 15 min lopen.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Goede uitvalsbasis voor citytrip.
    • Classic Tweepersoonskamer

Goede uitvalsbasis voor citytrip. Nette kamer. Geen lawaaihinder. Proper sanitair. Verzorgd ontbijt. Vriendelijk onthaal. Prijs/kwaliteit ok voor stadscentrum.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Goed hotel met de juiste prijs kwaliteit verhouding
    • Classic Familiekamer

De stoelen aan de tafels in de ontbijt zaal.

De locatie was prima in het centrum vlakbij een heerlijk familie restaurant Termini in dezelfde straat. Jonge man achter de receptie die met ons meedacht qua vervoer naar de diverse accommodaties e.d.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Toplocatie om de stad te verkennen, verhouding prijs/kwaliteit onverwacht gunstig

Eigenlijk geen negatieve opmerkingen, misschien het feit dat we een kamer hadden in het gebouw naast het hotel met een tamelijk onbetrouwbare lift

Locatie was top, dichtbij station en Colosseum Ruime nette, geriefelijke kamers Ruime keuze ontbijt Bagage kan gratis achtergelaten worden na uitchecken om nog een dagje ongestoord van Rome te genieten

Super aardig en behulpzaam personeel

Super aardig en behulpzaam personeel

Ligging was perfect!

Internet werkte niet altijd

Ligging was perfect! En een goed onbijt!

Goede locatie, goed ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer, kamer en bed erg klein.

Goede locatie, goed ontbijt

Heel tevreden
    • Classic Tweepersoonskamer

Een opknapbeurt nodig en slechte geluidsisolatie

Proper , verzorgd , vriendelijk personeel en goede ligging, is echt een aanrader

Geen op en aan merkingen
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed genoeg keuze voor koffie.

Een fijn hotel op een goede locatie waar je vriendelijk wordt ontvangen!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was een goed hotel, met een goed ontbijt en heel vriendelijke medewerkers. De locatie in het centrum is zodanig dat alles op loopafstand is.

Lokatie

Rooms

Lokatie

Ontbijt goed.
    • Economy Tweepersoonskamer

Foto's bij boeking kwamen niet overeen met de kamer die we uiteindelijk kregen.

Ontbijt goed. Kamer oubollig zoals het hele hotel.

Kleine verouderde kamer

Ligging Heel vriendelijk personeel Schoon

Prima ligging om vanuit het hotel alles te voet te doen, op 3 dagen tijd hebben we 45 km afgelegd!
    • Standaard Vierpersoonskamer

de kwaliteit van het bed

De vriendelijkheid van het personeel

Aangenaam hotel met een heel goed ontbijt. Heel goed gelegen om de stad te verkennen.
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer in een aangrenzend gebouw

heel goede locatie

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Fijn verblijf

Indeling badkamer, geen bar

Goede locatie

Locatie was top: 10 minuten van zowel de busterminal, als...
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel was erg gehorig en verouderd. Superkleine kamer.

Locatie was top: 10 minuten van zowel de busterminal, als Colosseum en Trevifontein.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

uitmuntend
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamers kunnen een update gebruiken

de ligging is perfect alles bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Het bed was wat hard

Het bed was wat hard

Erg goede ligging om bezienswaardigheden te ontdekken.
    • Classic Tweepersoonskamer

Erg goede ligging om bezienswaardigheden te ontdekken.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Zeer goed
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt en personeel waren uitstekend. Heel veel geholpen en heel vriendelijke mensen!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

• Economy Tweepersoonskamer

kamer is zeer klein is als was onder west in de kamer zeker toe aan renovatie er was geen waterkoker venster sloot maar half

ontbijt was zeer goed

Zeer goed!
    • Economy Tweepersoonskamer

Kleine ouderwetse kamers, maar op zich geen probleem natuurlijk.

prijskwaliteit is Top

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Ontbijt was voldoende keuze, ligging van het hotel goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers kunnen wel opknapbeurt gebruiken

Ontbijt was voldoende keuze, ligging van het hotel goed. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

top
    • Classic Tweepersoonskamer

Locatie prima hotel zelf goed en zeer welwillend

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prima. Centraal gelegen
    • Classic Tweepersoonskamer

Douchedeur.Kwartslag draaien was beter geweest nu kon de deur niet goed open.

Veel keuze bij ontbijt zelfs verse pancake.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima verblijf voor enkele dagen in Rome.
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen koffiefaciliteit op de kamer.

Goed ontbijt. Schone kamer en badkamer. Goed bed.

Voor slapen en ontbijt is het voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was beperkt met name het broodaanbod.

Kamer was klein maar voldoende, economy kamer, daardoor was het bed een beetje krap voor 2 personen

Top geweest

Prima ontbijt. Personeel zeer gastvrij

Aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel zit erg centraal; je bent zo bij het Colosseum en de bushalte zit om de hoek.

Zoek niet verder boek dit hotel

Ontbijt, kamers, personeel in 1 woord perfect

• Classic Tweepersoonskamer

Het brood was niet zo lekker

Heel lekker koffie , de bedden zijn heel goed

Geweldig!

Klein beetje gehorig.

Het ontbijt en de service

Top locatie !

Top locatie !

Uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome
    • Classic Tweepersoonskamer

Geluidsisolatie van de kamers.

De centrale ligging in Rome, het vriendelijke personeel en een goed ontbijt.

Heerlijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed.Kamer was goed.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Uitstekende ligging, alle highlights op loopafstand.
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitstekende ligging, alle highlights op loopafstand.

Goed schoon hotel met goede bedden en goed ontbijt, vriendelijk personerl
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamers en ontbijt heel goed

Prima hotel op goede locatie

misschien beetje straat lawaai

schoon netjes goede bedden prima locatie fijne douche

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima hotel voor stedentrip!
    • Economy Tweepersoonskamer

De economy-room is redelijk krap

Aardig personeel, behulpzaam, goeie locatie als uitvalsbasis, overal dichtbij.

Fantastisch hotel binnen loop afstand van alle mooie bezienswaardigheden van Rome

Locatie, kwaliteit en prijs

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

De kamer was groot en schoon.

Zitje op de kamer.

De kamer was groot en schoon.

gewoon hotel

barruimte

ligging

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima verblijf, prima ligging

Helemaal niets

Fijne kamer, prima ligging tov bezienswaardigheden en heerlijk ontbijt elke dag.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt kan iets beter mits een kleine extra inspanning.

Het was gezellig genieten.
    • Standaard Driepersoonskamer

Er was een uitgebreid ontbijt en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Het was een geweldig hotel en het personeel was super...

Niets is tegengevallen

Het was een geweldig hotel en het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Rijkelijke geschiedenis
    • Economy Tweepersoonskamer

Een zeer slecht bed!!! En zeer kleine kamers

Ontbijt was zeer goed! Service aan de receptie was goed

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Virgilio