Beoordelingen over I Vespri

Via Montesano 5, 95131 Catania, Italië

#239 van de 361 B&B's en herbergen in Catania

Gebaseerd op 451 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Mooie lokatie matige kamer en faciliteiten.

De trappen naar boven, voor ouderen bijna en voor gehandicapten onmogelijk te nemen.

Vervelend dat het ontbijt (een koffie met brioche), bij een café in de buurt moet worden genuttigd en niet in het hotel zelf.

deftig verblijf in het hartje van Catania

Voor ons was dat niet zo zeer een nadeel, maar er is geen lift, en je verblijft in een gebouw van een 200 jaar oud met statige trappengangen. De receptie was op de 3e verdieping. Je moet dus aanbellen via een parlofoon aan een grote houten poort, met een naambordje boven de poort.

De locatie was top, een klein zijstraatje van de grote hoofdstraat met zicht op de Etna, die verkeersvrij is. Dus geen auto's, ... in de hoofd en zijstraat. Dit geeft wel als nadeel dat het hotel niet direct bereikbaar is met de wagen. Onze wagen stond geparkeerd op 150 m op een betalende straatparking. Het personeel was zeer behulpzaam, stelde enkel goede en goedkope eetlocaties voor en bezorgde ons een stadsplan hoe we het best onze dag indeelde. Het personeel sprak goed Engels, wat mij als niet Italiaan zeer goed uit kwam.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Het ontbijt vond niet plaats in het hotel daarvoor moesten...

Het ontbijt.

Het ontbijt vond niet plaats in het hotel daarvoor moesten een eindje lopen naar een soort van gebak/koffie tentje. Het was dus geen echt ontbijt maar stuk gebak met koffie of thee. Niet prettig dus.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Leuk hotel, goede locatie, beperkte voorzieningen

Slechte wifi, ontbijt beperkt en elders, rond de receptie hangen mensen die geen gasten zijn en roken, maar waar je geen last verder van hebt. Warm water snel op.. grotere kamers hebben moderne badkamers, kleine niet..

Hartelijk ontvangst, leuke kamer, schoon, goede locatie, wel in de avond erg gehorig met ramen open (vooral in de lente/zomer) ivm uitgaanspubliek. Maar is vaak de prijs bij een locatie centraal in de stad.

Het ontbijt moes genuttigd worden bij een koffie tentje...

Het ontbijt moes genuttigd worden bij een koffie tentje verderop in de straat. De mensen hier waren niet vriendelijk en er was erg weinig keuze

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Leuk hotelletje midden in het drukke Catania
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

De goede locatieb

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

Eenvoudig maar fris beddegoed;

Regelmatig rooklucht op de gang ( in het - mijn - voorste gedeelte). Niet zo'n groot probleem. Ik miste wel een kapstok of haak of handoekrekje, moest me behelpen met een spijker in de muur.

Eenvoudig maar fris beddegoed; zeer vriendelijke mensen die bij uitzondering ook engels spreken. goede verwarming; mooi centraal gelegen en per bus - ALIBUS - goed bereikbaar v.a. vliegveld.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

De locatie in de stad was op zichzelf prima.

Geen parkeergelegenheid in de directe omgeving. Erg onhandig met kleine kinderen en tassen.

De locatie in de stad was op zichzelf prima.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Zeer centraal gelegen in Catania.

Zeer centraal gelegen in Catania. Ruime en schone kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.