Beoordelingen over Ibis Como 3-sterren

Via Tornese 7, 22070 Grandate, Italië

#2 van de 3 hotels in Grandate

Bijzonder goed overnachtings hotel.

Aanbod van avondeten. Onpersoonlijke houding van personeel.

Uiterst prettige plek langs de route naar Toscane. Het feit dat de auto's achter een hek staan met een nachtwaker is voor mij persoonlijk helemaal top. De naastgelegen bakkerij Capriccio is een heel goed alternatief voor het eten. Zij zijn 's morgens al om 06.00uur open. Ontbijt of om diverse etenswaren mee te nemen. Ideaal.

zeer goed transithotel

airco in restaurant stond te laag. ontbijt : geen bruiswater aanwezig / geen koffie want machine was leeg

kraaknette kamer, goed bed afgesloten parking

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het is een mooi goed onderhouden hotel met...

Het is een mooi goed onderhouden hotel met allervriendelijkst personeel. De locatie maakt het echter wat minder geschikt voor een langdurig verblijf. Uitstekend transit hotel voor op doorreis.

Prima hotel prijs/kwaliteit voor doorreis Italie.

Slecht bed in kamer 212

Prima hotel voor doorreis naar Italie. Dichtbij de mooie plaats Como om in de avond te eten of nog even door deze stad te slenteren.

De kamer was schoon en de bedden waren goed

Avondeten was beneden niveau. We hebben past besteld en kregen een maaltijd voor een kind. Ruim onvoldoende dus. Hamburger ging nog wel, maar een broodje erbij en niet klaargemaakt zoals een hamburger hoort met ui, ketchup en sla. De Salata mista sloeg nergens op. Cappuchino was geen cappucino, maar meer koffie met veel melk. Gezien het avondeten hebben we het ontbijt daarom over geslagen. Kreeg nog wel 10% korting na mijn klacht.

De kamer was schoon en de bedden waren goed

Veilige overnachting.

Veilige overnachting. Auto achter het hek. Goede slaap en douchevoorzieningen. Je kunt daar zelf eten maar er zijn ook andere mogelijkheden op loopstand

De klantvriendelijkheid en prijs/kwaliteit verhouding.

Te ver buiten centrum om te voet te doen. Airco in restaurant stond te koud. Zelfs met trui aan nog te koud terwijl het buiten meer dan 30 graden was. Prijzen goed bekijken, soms groot verschil dag per dag. Verschil soms meer dan 30% bij twee op één volgende dagen.

De klantvriendelijkheid en prijs/kwaliteit verhouding. Grote en propere kamers.

Ruime propere kamers.

Hotel gelegen in een industriele buitenwijk , te ver gelegen van de stad, wat een spijtig is, als je 's avonds nog even de benen wil strekken..

Ruime propere kamers. Prima ontbijt. Perfect doorreishotel. Restaurant is eerder beperkt in keuze, maar na een lange dagreis waren de heerlijke pizza's meer dan welkom.

Voor een nachtje ontspannen tijdens de reis is dit hotel aan te bevelen.

De keuze voor het avondeten was eerder beperkt. Met kleine versieringen zou het verblijf in de kamer aangenamer zijn, In een kamer met kale muren en een zeer hoog plafond is het niet zo leuk te vertoeven.

Het onthaal was hartelijk. Het ontbijt was uitstekend.

geschikt als overnachtingshotel op doorreis

in de buurt van het hotel is niks te zien, alleen een winkelcentrum een paar honderd meter verderop.

alleen geschikt als overnachtingshotel; kamer was ok; afgesloten parkeermogelijkheid bij het hotel

Alles was schoon , personeel was vriendelijk , afgesloten...

Eigenlijk niets. Ze zit alleen buiten het centrum bij een industrie terrein. Dus even naar een stad dan moet je met auto.

Alles was schoon , personeel was vriendelijk , afgesloten parkeer terrein. Bed en douche waren ook goed . Dus niets om aan te merken.

Mooie schone kamer.

Het lag aan een redelijk drukke weg, maar met het raam gesloten was dit niet storend. (Aircon op de kamer)

Mooie schone kamer. Goed ontbijt en super vriendelijk personeel.

het bed

airco nog niet actief (verblijf was op 15-05) dus warm op de kamer en het raam open zetten was geen optie vermits er veel lawaai was van de straat

het bed

Prima verblijf, geschikt als uitvalsbasis.

Zie hiervoor de opmerking over de hoeveelheid van het geserveerd diner, alsmede het omgaan met wijn.

Los van de prijsstelling de bereikbaarheid en ruime (gratis) parkeerfaciliteit. Ook het gebruikte diner was zondermeer goed. Alleen was de hoeveelheid aan de bescheiden kant. Voorts moet het personeel nog even leren om te gaan met wijn. De bestelde betere fles wijn werd geopend aan de tafel gebracht en direct gebruikt om 2 glazen te vullen; niks van eerst proeven oid. Maar dit laatste is puur bedoeld als opbouwende kritiek.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Eenvoudig te vinden en de kamer en badkamer waren niet groot...

De broodjes waren iets aan de droge kant

Eenvoudig te vinden en de kamer en badkamer waren niet groot, maar van alle gemakken voorzien. Voor een tussenstop op doorreis een prima hotel. Het ontbijt was prima.

Bij het hotel aangekomen, hebben we zeker een kwartier moeten zoeken voordat we de ingeng vonden.

Het hotel was heel moeilijk bereikbaar, nl. alleen via de achterkant aan een moeilijk te vinden weg, zelfs met een tomtom. Elke consumptie in het restaurant moest meteen worden afgerekend, i.p.v. gewoon bij vertrek te worden afgerekend.

normaal een heel goed hotel

We kregen kamer met door gezakte matrassen. Bij het ontbijt was geen boter... die was op zei het personeel. Nochtans is er een supermarkt naast de deur zodat ze het eigenlijk direct hadden kunnen oplossen

normaal een heel goed hotel

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima locatie en accommodatie

Niet al te makkelijk om te vinden.

Prima locatie en accommodatie. Op industrieterrein. Schone kamer met prima bedden, tv, ko douche wastafel en toilet, gratis WiFi. Kamer redelijk rustig gelegen. Goed en lekker ontbijt. Overnacht in dit hotel op doorreis.

Een perfect hotel om te overnachten van of naar Italië.

De warmte op de kamer was erg hoog. Via de AIRCO niet koeler te krijgen. Bij geopend raam het geraas van de langsrijdende auto's. Eten in restaurant was goed maar niet meer dan dat.

Afgesloten parkeerplaats in de nacht. Zeer prettige ontvangst. Afstand van de autostrada is prettig. Meerdere eetgelegenheden in de buurt. Goede kamer. Perfect overnachting hotel.

Een perfect overnacht hotel. Helemaal goed.

Temperatuur in de kamer was erg hoog. In de buurt is zoals vaak bij IBIS hotels geen .. te doen. Gelukkig was er een ander restaurant vlak bij maar moest je voor omlopen om te bereiken. Een stil stukje.

Ontvangst zeer professioneel, complete info en duidelijkheid. Parkeerplaats is 's nachts afgesloten en wordt alleen op verzoek geopend. Vrije keuze om wel of geen gebruik te maken van de maaltijd faciliteiten.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Even goed doorreis hotel!

Echter in het restaurant kun je beter niet eten, want dat eten was ronduit slecht. Te laat gezien op de menukaart dat er kant-en-klare maaltijden geserveerd werd (kleine lettertjes)!! Pizza was taai en spaghetti carbonara was even waterige smurrie, brrrrrr!! Rondom het hotel zijn veel alternatieven om te eten, dus beter om daarvoor te kiezen!

De kamer was prima en een prima bed! Ontbijt was ook goed!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goede pleisterplaats om een lange reis even te onderbreken.

Wij komen hier al jaren voor een tussenstop in een lange reis en zijn tevreden over het gebodene. Het hotel is minder geschikt voor een langer verblijf.

Dit is de standaard IBIS formule van de Accor groep. Zakelijk en strak maar effectief. Niet te grote kamer maar een goed bed en goede schone badkamer. Het hotel is vanaf de autostrada goed en snel te bereiken, maar een navigatiesysteem is wel een vereiste. Het restaurant serveert internationaal geaccepteerde eenvoudige gerechten en het aldaar geserveerde ontbijt is rijkelijk en veelzijdig. Voor elk wat wils. Een deel van de ruime parkeerplaats is omheind en goed verlicht, wat een rustig gevoel geeft bij het achterlaten van bagage in de auto.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

doorreis

plaatsing van het Tv-toestel

vriendelijk en efficiënt onthaal - comfortabele kamer en badkamer - hygiënisch ok - goed avondmaal n 't restaurant - ontbijt zoals 't hoort

• Beoordeeld op: 15 september 2017

fijne kamers en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Eigenlijk niets, we wisten dat we niet voor de directe omgeving van het hotel kwamen, maar om te overnachten en dat beviel prima. Het was de tweede keer dat wij hier overnachten

Prijs kwaliteit verhouding. Het is een uitstekend overnachtingshotel. De incheck gaat vriendelijk, snel, efficiënt. De ruime Ibis kamers (zeker vergeleken met de IBIS kamers uit de begintijd van IBIS) zijn ruim

Goed gelegen hotel op doorreis

Diner was niet echt bijzonder.

Vlakbij de snelweg, grote beveiligde parkeerplaats waar we onze vouwwagen ook makkelijk kwijt konden, mooie kamer met goede airco en wifi, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

niets!

Schone en nette kamer. Heerlijk bed en lekkere douche. Onbijt simpel, maar goed. Aardig personeel en één van de receptionisten sprak zelfs Nederlands.

een prima verblijf wanneer iemand op doorreis is

Het ligt wat achteraf op een minder gezellige locatie. maar wel dichtbij de snelweg

De heerlijke bedden en we hadden een prima ontbijt om daarna weer door te reizen.

Super. Echte autovakantie aanrader

Super ontbijt. Mooie ruime kamers! Locatie was ook super. 15 min rijden van het como meer en een kleine 45 min rijden naar Milaan. Zonder auto moeilijk te doen. Maar zeer uitstekend voor auto vakanties

Fijn hotel op doorreis!

De airco in het restaurant is onprettig! Te koud! Buiten heerlijk weer binnen trui aan! Nodigt niet uit om na te tafelen met een glaasje!

Prima kamer! Voor ons prettig dat het dicht bij de snelweg ligt.

Tegenvaller

Het ontbijt had gezien de prijs beter gekund. Hotel ligt in een verlaten industrieel terrein. 6 jaar geleden hadden we een betere ervaring hier. De matrassen waren vernieuwd , maar slecht materiaal. Rugpijn en normaal heb ik daar geen last van. Je vindt betere stopplaatsen voor deze prijs.

Niet ver van de weg en toch geen last van het verkeer. Vriendelijk personeel. Genoeg gratis parkeerplaatsen .

Slechte hygiene kamer.

Slechte hygiene kamer. De rook naar spuug. Dit aan gegeven. Daarna andere kamer gekregen. Kosten avond eten veel voor de kwaliteit. Kwaliteit eten slecht tot matig

Prima en net hotel voor de prijs die ik betaald heb.

Was volgens verwachtingen. Nog beter dan verwacht.

Hotel was netjes en ruime parkeergelegenheid bewaakt. Perfect voor onze overnachting op weg maar vakantiebestemming.

Geresumeerd gezegd: ons verblijf gaf ons een goed gevoel.

Geen negatieve opmerkingen

Het ontbijt en de kamers voldeden aan de verwachtingen die we hadden van dergelijke hotelketens. Gewoon "goed" Vlot en vriendelijk contact met personeel

Werd niet moeilijk gedaan over dochter van 2jaar bij ons op...

Gastgerichtheid vd personeel in het restaurant. Waren erg proces gericht, weinig gast ervaring.

Werd niet moeilijk gedaan over dochter van 2jaar bij ons op de kamer

Ontbijt buffet was ruim en voldoende.

Ontbijt buffet was ruim en voldoende. Kamer niet groot maar schoon en voldeed aan verwachtingen. Op eigen initiatief heeft men ons een bijzetbed voor onze zoon (7) aangeboden, wij gingen er vanuit dat hij tussen ons in zou liggen. Klasse!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

prijs en comfort kamer

de omgeving ziet er wat troosteloos uit, niks te zien of te beleven in de onmiddellijke omgeving

prijs en comfort kamer parkingfaciliteiten geschikt als overnachtingshotel op doorreis vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Rustige kamer op de 3e etage.

Het restaurant hebben we overgeslagen, heeft weinig sfeer. We zijn tegenover het hotel gaan zitten :) Omgeving is wat desolaat. De ingang is lastig te vinden en bereik je vanaf een zijweg.

Rustige kamer op de 3e etage. Prima hotel voor een doorreis. Bed en douche zijn prima.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Aanrader !!! Zeker met huisdieren .

Voor ons was het een tussenstop naar de Marken in Italie , slechts een paar minuten van de snelweg . Prima kamers , schoon ! Vriendelijk personeel. Kortom , een aanrader zeker met huisdieren.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Eerlijk gezegd: niets!

Zeer aardig en hulpvaardig personeel. De kamer was comfortabel, tot in de puntjes schoon! Badkamer dito! De bedden fantastisch! Het restaurant beneden was wat 'eenvoudig' , maar het diner en het ontbijt waren in één woord super!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goed hotel voor kort verblijf

Douche deed beetje raar, water werd af en toe koud, dan weer te warm. Een extra hoofdkussen had ik kunnen gebruiken.

Mooie kamer. Heel goede ontvangst. Alles was heel proper, en alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Ruime kamer, zelfs mogelijk om een kaartje te leggen. Restaurant met billijke prijzen en lekkere gerechten.Beveiligde parking en dichtbij de snelweg. Goede wifi-ontvangst. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima tussenstop!

Erg vriendelijk personeel bij de balie, dat ons goed geholpen heeft met het printen van onze routebeschrijving nadat onze TomTom z'n taak een beetje verzaakte. Verder een heerlijk ontbijt en een prima bed. Goede tussenstop voor de lange reis naar Toscane!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede tussenstop

Prima kamers voor op doorreis

De kamer had bij aankomst een erg sterke rioollucht, zonder probleem kregen we een andere kamer toegewezen.

Prima kamers voor op doorreis

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Hotelkamer goed.

Verblijf oké. Restaurant viel erg tegen. Pizza's erg slecht en dat in Italië! Ontbijt echter weer prima.

Hotelkamer goed.

bed is zeer goed / ontbijt is matig maar goed genoeg...

bed is zeer goed / ontbijt is matig maar goed genoeg voor de prijs

Zeer goed

Perfect voor doorreis en het eten in het restaurant was van goede kwaliteit

Ideaal voor tussenstop

Ideaal voor tussenstop

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Wij zijn tevreden

Wegaanduiding beter zonder gps vermoedelijk moeilijk te vinden

Lekkere ibisburger

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Aanrader

Voor ons niks

Personeel vriendelijk en zeer propere kamers lekker onbijt

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prima doorreishotel

Prijs

Kamer was prima

Het diner savonds viel ons erg tegen

Kamer was prima

Op industrie-terrein gelegen functioneel hotel.

Op industrie-terrein gelegen functioneel hotel. Niet meer dan dat. Gratis afgesloten parkeergelegenheid. Op een paar minuten rijden van de snelweg.

Kamers en ligging prima voor doorreis

Kamers en ligging prima voor doorreis

prima gelegenheid om te overnachten

ontbijt is niet inbegrepen in prijs

vriendelijke mensen prima ontbijt

Aardig maar nogal prijzig hotel op doorreis van Nederland naar Italie

Nogal aan de prijs

Dichtbij snelweg

Makkelijk aan de doorgaande route naar Italie.

Makkelijk aan de doorgaande route naar Italie. Perfecte airco.

Ontbijt - vriendelijk personeel - proper

Ontbijt - vriendelijk personeel - proper

Prostitutie is de buurt . Ze stonden aan de rotonde bij de toegang van het hotel

Supermarkt in de buurt

Prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit verhouding

Goed hotel voor overnachting op doorreis

Goed hotel voor overnachting op doorreis

Slecht werkende airco

Slecht werkende airco

Overnachten : niet meer en niet minder.

We waren hier al vroeger, maar de omgeving is er niet op vooruitgegaan.

Goed als tussenstop op doorreis..

Prima doorreis hotel

Locatie en bereikbaarheid

Heel goed bereikbaar als tussenstop om vervolgens verder te...

Heel goed bereikbaar als tussenstop om vervolgens verder te reizen

Perfect voor onderweg volgend jaar weer

Met Tom Tom van vijf jaar oud moeilijk te vinden

Goed ontbijt nette prijs

Koele kamer goed ontbijt vriendelijk

Koele kamer goed ontbijt vriendelijk

Dichtbij de snelweg.

Dichtbij de snelweg. Op loopafstand naar station. Met de trein naar Milaan in 40 minuten.

Ideaal op doorreis.

Afgesloten parking.

Voldaan

Nada

Goed als tussenstop!

De vlotheid bij het inchecken

Doorreis naar huis

Keuze bij ontbijt

Prima voor snelle tussenstop

Prettig dichtbij Como dus gemakkelijk voor een avondje de stad in.

Perfecte tussenstop voor onze reis naar Toscane

Tapijt in de kamers

We reisden met een kindje van 1 jaar. Leuk dat we een kamer kregen dicht bij het restaurant.

Goed voor tussenstop

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ibis Como