Beoordelingen over Ibis Milano Centro 3-sterren

Via Finocchiaro Aprile 2, Stazione Centrale, 20124 Milaan, Italië

#259 van de 424 hotels in Milaan

Slechte klantbeleving door desinteresse personeel

Inchecken duurde erg lang. Personeel geeft verkeerde informatie. Wij werden naar de linkerzijde van het CS gestuurd vanwaar de bus naar vliegveld Linate zou vertrekken. Links vertrekt echter naar Malpensa, rechts naar Linate. Ik had een vraag via de mail gestuurd voorafgaand aan ons bezoek waar ik nooit antwoord op heb gehad. Het personeel heeft desinteresse in de klant. Mijn klantbeleving was slecht. Kamers zijn echt klein en er ligt een dunne topper op de boxspring. Ik logeerde 6 nachten en vond dat echt te veel, max 2 nachten is te doen maar meer niet. Veel stof ook. In de 6 nachten nooit schoon beddengoed gehad.

De locatie van het hotel is goed. En de badkamer is klein maar wel functioneel.

Matrassen dun en hard. Ivm zwangerschap last van rug. Sochtends vroeg gewekt door housekeeping. Ze hadden niet gecheckt of we al waren uitgecheckt.

Vriendelijk personeel, lekker eten. Fijn dat de koffers achter slot en grendel gaan wanneer je nog niet in je kamer kunt.

Het hotel was goed bereikbaar. De prijs kwaliteit was veel te hoog.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer zeer gehorig. Wij hadden een koelkast verwacht op de kamer. De handdoeken waren snoezelig, ik twijfelde of het schone waren. WiFi viel vaak uit. Airco standaard en kon niet handmatig ingesteld worden.

Ontbijt veelzijdig.

Goed hotel in de binnenstad van Milaan maar net buiten het drukke centrum
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Geen kluisje voor waardevolle spullen Betalen voor ontbijt moet ter plekke en kan niet bij het uitchecken afgerekend worden: onhandig

Rustig gelegen hotel Goede geluidsisolatie Loopafstand metrostation Goed ontbijt Goed bewaakte bagageruimte

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ik heb het prima naar mn zin gehad in het Ibis hotel en zou het nog een keer boeken.
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Ik had gevraagd om een stille kamer en non-smoking. Helaas kwam de rook door de ventilatie wel mn kamer in, en ook was het totaal niet stil- veel geluidsoverlast.

Het was beter dan ik had verwacht, meer “luxe”.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Goed hotel voor een weekend Milaan

Erg net hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was erg goed geregeld en was een ruim aanbod. In het hotel zelf is aangegeven wanneer de drukste momenten zijn tijdens het ontbijt, zo kun je hierop inspelen met jet tijdstip van eten. De hotelkamer zag er ook netjes uit. Was schoon en gaf een frisse indruk. De locatie van het hotel is ook prima. Tegen over het hotel stopt een tram waarmee je voor 4,50 de hele dag gebruik van kunt maken. Al is het lopend naar de kathedraal ook prima te doen! Bijna alle grotere bezienswaardigheden zijn wel op loopafstand als je goed ter been bent. Wanneer ik weer naar Milaan terug zou gaan, zou ik zeker naar dit hotel terug keren.

Prima hotel op een fijne locatie.

Er was een renovatie op de verdieping boven ons waar we niet over geïnformeerd waren. Om 08.00 uur 's ochtends werden we ons bed uit gezaagd/gehakt/gebijld.. Kamer was aan de kleine kant.

De handige ligging voor de metro en de stad. Prima te wandelen en mooi in het midden tussen CS en de binnenstad. Ontbijt was erg uitgebreid en tot 's avonds laat was er genoeg te bestellen!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Prima locatie voor een city trip!

Prijs/kwaliteit verhouding was prima. We hebben er heerlijk geslapen. Het hotel was perfect om alleen te slapen. Zeker een aanrader. De stad was een kwartiertje lopen via het grote stadspark.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Relaxed verblijf vlakbij (shopping)center.

We waren er in oktober en buiten was het niet warm maar binnen hadden ze de verwarming zo ontzettend hoog staan dat het bijna niet uit te houden was.

Goede locatie, vlak bij shopping center. Aardig personeel, behulpzaam. Nette kamers, goed schoon.

Prima uitvalsbasis om de hele stad te verkennen,

Omgevingsgeluid: tram, verkeer (ook 's nachts). Kon daardoor het raam niet open hebben (was erg warm op de kamer, ondanks dat we de verwarming laag gezet hadden.

Heerlijk met Nespresso apparaat op de kamer! Lekkere Aziatische restaurantjes om de hoek.

Top verblijf

Bij aankomst na middernacht ontvangen door de dienstdoende balie medewerker. Een alleraardigste man, die heel gastvrij en behulpzaam was. We konden zelf nog een biertje en een kop thee krijgen ook al was de bar dicht. De kamer was groot en schoon, en niets op aan te merken. Misschien een waterkoker, die ontbreekt, maar bij zo'n gastvrije medewerker is dat niet nodig. Het ontbijt is overweldigend! Verschillende soorten brood en crossants en veel fruit. Diverse sappen. Gekookt ei en heerlijke koffie. Het is er schoon en hoewel het druk is kun je prima een plek vinden en wordt er ruim voldoende aangevuld. Alles word direct schoongemaakt voor de volgende gast, als je opstaat. Echt een aanrader dit hotel. Op prima loop afstand van het centrum!

Basic
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige kamers, je hoort wat er op de gang en in de kamers boven/onder/naast gebeurt. 's Nachts enorm warm op de kamer. Erg basic, alle (extra) comfort ontbreekt.

Vriendelijk personeel. Schone kamer.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Aangenaam verblijf net buiten het drukke centrum en toch heel dichtbij met de metro.

Ontbijt sober! een warm eitje zou het ontbijt waarderen. Koffie heel slecht (machine). Slechte isolatie, wij sliepen aan de voorkant en horen alles! De eerste nacht hebben we bijna niet geslapen wegens gasten die buiten op terras zaten.

Kamer proper! Ruime badkamer en douche! Mooie inkomhal en gezellige bar. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt super dicht bij de metro, wat heel handig is. Met een taxi ben je in 20 min op luchthaven Linate en betaal je een 18€!

Fijn en prettig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant was erg druk en niet alles kon je direct vinden. Personeel in het restaurant kwam minder vriendelijk en gestresst over.

Schone nette kamer, vriendelijk personeel in het hotel.

Verouderd dringend aan vervanging toe.

Verouderd dringend aan vervanging toe. Geluidsdichtheid is zeer slecht. je hoort gewoon de mensen ernaast een nummer doen. Terwijl je met kinderen in een kamer ernaast slaapt.

Prima verblijf voor een stedentrip, goed slaapcomfort en dichtbij de stad

De kamer was niet heel schoon, nog wat haren van de vorige bewoners en lang niet schoongemaakt in de hoekjes. Verder echt prima voor wat je betaalt.

De aanrij route vanuit de ring was prima, het hotel is een aantal minuten (20) buiten het centrum maar je bent er voordat je het door hebt. Leuk detail is dat je meteen het modedistrict in loopt, dat is een prachtig stukje milaan. Tussen de stad en het hotel is mooi en oud park. Om het hotel heen zijn ook veel leuke, meer lokale, tentjes die zeer de moeite waard zijn en qua prijs kwaliteit een stuk hoger liggen dan het centrum.

Goed hotel, perfect voor een (korte) citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren geen stopcontacten naast het bed, in dit digitale tijdperk is dat jammer. Hoewel een goede badkamer liet de hygiëne hier toch te wensen over, jammer!

Ligging, goede grootte van kamers, goede badkamer.

Goede ligging, dicht bij het centrum en het station.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel zwervers in de buurt die wel eens geld durven vragen. Om van De luchthaven ( malpensa) naar hier te komen moet je een uur op de trein zitten ( deze kost 13€ per persoon)

Goede ligging, dicht bij het centrum en het station. Bagage kan je voor het inchecken en na het uitchecken in het hotel laten. Lekker eten in het restaurant en niet duur. ( in Milaan zelf ben je redelijk snel rond als je geen musea bezoekt, ga dan zeker eens met de trein naar verona of Venetië )

Locatie is goed, wij gebruikten Bike Mi fietsen en dat...

ontbijt was slecht, oud brood/te druk(beenplek en uur in de rij staan), te weinig afwisseling Wij hadden helaas een oude kamer, dit kwam dus niet overeen met de foto's helaas. daarnaast waren er geen stopcontacten naast het bed (alleen bij TV en in badkamer).

Locatie is goed, wij gebruikten Bike Mi fietsen en dat station was 1 straat naast het hotel. echt een aanrader om op de fiets Milaan te ontdekken op deze manier!

Niet aan onze verwachtingen voldaan

Er is geen minibar. Voor een parkeerplaats moet je betalen en de parkeerplekken zijn super vreemd en smal. Wij hebben 39 euro voor 2 dagen betaald. Buiten kan je gratis parkeren van 's avonds 8 uur tot 's ochtends 7 uur. Bij hotel ibis betaal je 's nachts gewoon door. Is niet vermeld. De kamer is super klein, het raam gaat bijna niet open en ik zou er niet nog keer naartoe gaan.

Het hotel is dichtbij het centrum en de lobby is erg mooi.

De locatie is goed, het is loopafstand bij een restaurant...

Niet veel, enige is, dat je moet weten dat de ingang aan de achterzijde is niet de voorzijde. ik miste wel een klein koelkastje, waar je wat flessen water koud kan houden

De locatie is goed, het is loopafstand bij een restaurant buurtje, maar ook makkelijk om naar de metro te komen. Het is schoon en niet luidruchtig

ideaal voor 2 dagen of 1 dag Milaan

1 handdoek voor 2 personen, (beetje raar), nogal chaotisch overvol restaurant bij ontbijt , maar wel lekker

locatie, dichtbij station, op wandelafstand stadscentrum, mooi hotel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Moderne hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid Overlast op terras als je een kamer daar in de bover had. Prijs drankjes, in automaat goedkoper dan in bij de bar. Een van de twee beschikbare computers deed het niet.

Nette en schone kamers. Het hotel oogt bij binnenkomst modern en netjes. Vriendelijke personeel. Schone badkamer.

Prima hotel met goede prijs-kwaliteitverhouding op een centrale plek tussen binnenstand en Sempione
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel ligt aan de rand van het centrum, vlakbij park Giardini Pubblici (publiek park) en op kleine afstand van het geweldige park Sempione. Het oude centrum ligt op fietsafstand (BikeMi is een aanrader, met vele fietsstations door heel Milaan!).

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig mogelijkheden op buiten te zitten

De accommodatie was gunstig gelegen, net naast een park en een fietsstation, op 15 minuten stappen van het centraal station. Hotel en kamers waren proper.

Goed, maar kies volgende keer voor een minder warme periode.

De douche is een echte ramp, ofwel heet ofwel koud, maar een goede temperatuur was niet te krijgen. Dat probleem was ook aan de lavabo, dus het is waarschijnlijk in heel het hotel hetzelfde probleem dat het water niet te regelen is. Echt niet leuk en hopelijk kunnen ze daar in de toekomst een oplossing voor vinden.

Alles was goed, spijtig dat ze vermelden dat ze Frans spreken en dat er niemand Frans kon. Goed geslapen en het ontbijt was goed. Beter in de week, dan in het weekend, veel te druk.

Er was duidelijk te weinig personeel bij het ontbijt, ze...
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Er was duidelijk te weinig personeel bij het ontbijt, ze konden het echt niet bijhouden. Il personale alla colazione era poco, non ce la facevano a seguire tutto.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima prijs kwaliteit voor kort zakelijk verblijf. Zal het zeker weer boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt buffet was erg druk en onpraktisch ingedeeld. Kamer zijn wat verouderd wat inrichting betreft en de televisie is aan vernieuwing toe.

Prima locatie, staff vriendelijk en behulpzaam. Kamers basic maar schoon.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Goede locatie en een schoon mooi hotel!

Wij hadden een kamer aan de straat kant waardoor we erg veel lawaai van de tram hadden. Daarnaast deed de airco het niet.

Goede locatie en een schoon mooi hotel!

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Hotel is prima voor 1 keertje, maar zou er niet terugkomen

De kamer die wij hadden was erg klein. Daarbij is het hotel vanaf de kamer super gehorig! Je hoort onderhand alles wat er op de gang gebeurd. En als iemand een deur verder op de deur klopt klinkt het net alsof het bij je eigen kamer is. Nog een tegenvaller is dat de tv-zenders wat dat betreft erg uitgebreid zijn, zelfs chinees en russisch, maar dat bijvoorbeeld BVN als NL'e zender ontbreekt. Tevens viel ons het restaurant wat tegen.

Het personeel was erg vriendelijk. Wat ook een pluspunt is, is dat ze computers hebben staan waar men gratis op het internet kan surfen maar vooral dat ze een service aanbieden om je boardingpass uit te printen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets alles goed geregeld ook voor minder valide mensen!

Ontbijt was oké voldoende keuze en goed aangevuld. Kamer prima, alleen mag aangegeven worden dat de mogelijkheid bestaat voor minder valide mensen dat ze kunnen douchen met douchestoel, waren ze vergeten.

Zakelijk verblijf OK, Privé niet zo...

ik kon de eerste keer de entree niet vinden. etenswaren worden met blote handen bijgevuld hele manden met croissants zijn na 1 uur plat

prijzen in de lobby zijn normaal. dat is wel eens anders bij andere hotels

De ligging van het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was gelegen aan de binnenzijde/binnenplaats van het hotel waardoor er een constant lawaai was van aanwezige luchtkoker buiten.

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Gunstige prijs, goede hygiene, goede l
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsisolatie vanaf buiten. De kamers aan de voorzijde die zicht heb en op de entree worden met geluidshinder geconfronteerd van de rokers en jeugd die 's avonds op het terrasje zitten.

De kamers waren simpel, maar schoon. Vrij internet. De locatie was goed. Vlak bij het centraal station en de metro waarmee je zo in het centrum zat.

Prima, voor niet langer dan 2 nachten

Kamers waren erg klein, maar prima voor een kort bezoek. Alleen het bed was echt te smal voor 2 personen. En ongelofelijk hard.

Het onbijt was goed en het personeel was vriendelijk. En het was schoon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Locatie was ideaal.

Ontbijt was oké alleen de producten zijn binnen no time op. Je moet dan vragen of ze het bij willen vullen, in plaats van dat ze het zelf doen. Daarnaast heb ik een aantal keren om borden moeten vragen. Kortom, niet goed geregeld. De kamers zijn oké, alleen de muren zijn erg dun dus als iemand in de kamer ernaast praat, hoor je het duidelijk. Je hoort veel geluid van buiten komen.

Locatie was ideaal. Je bent binnen no time waar je maar wilt in milaan.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Goede prijs-kwaliteit

Weinig restaurantjes in de buurt van het hotel. Hiervoor dien je je naar het centrum te verplaatsen. Het hotek zelf heeft ook wel een restaurant.

Goed ontbijt, voldoende uitgebreid. Ligging uit het centrum, maar alles makkelijk bereikbaar met de metro. De kamer is niet enorm groot, maar zeker voldoende voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Ideaal voor 1 of 2 nachten.

Ontbijt verliep nogal chaotisch. Te weinig ruimte en bedieningsmogelijkheden (iedereen aan 1 lijn en 2 koffiemachines). Brood pas gevonden na kleine zoektocht. Wel veel variatie.

Aan de bar kan je dag en nacht kleine gerechten krijgen tegen schappelijke prijs. Ook verschillende automaten in hotel. Buitenkant schrikt wat af maar binnen absoluut mooi en houdt rekening met minder validen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor zowel eerder inchecken als een late check-out wordt een...

Voor zowel eerder inchecken als een late check-out wordt een behoorlijk bedrag gevraagd. Inchecken kan vanaf 14.00 uur. Wil je om 13.05 inchecken dan vragen ze zonder pardon 15 euro, of je moet wachten tot 14.00 uur.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed hotel op wandelafstand van centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel ligt op wandelafstand van het centrum. Kamers zijn in klein maar in orde. Ontbijt is zeer goed, wel vroeg genoeg gaan anders is het aanschuiven.

- Organisatie van het ontbijt.

- Organisatie van het ontbijt. Een kwartier aanschuiven vooraleer je binnen kon in ontbijtruimte. Was druk weekend, maar een hotel met zoveel kamers moet dit eigenlijk wel aankunnen. - Stofnetten aan de muren van de kamers.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Dichtbij metro en station, goed voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Liften klein zodat je lang je beurt moet afwachten vooraleer je naar beneden kunt. Ontbijt verloopt chaotisch, lange rij om binnen te gaan, geen plaats om te eten, weinig personeel om af te ruimen. Afvoer in lavabo was verstopt. Geen Kerstsfeer....

Vriendelijke check in, dicht bij metro en centraal station, lekker bed en douche. Ontbijt ruim en lekker.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Prima budget hotel!

De kamers erg klein (12m2), badkamer onderkomen. Schoonmaak hiervan liet te wensen over. Had van Ibis wat beter verwacht.

Prima ligging, personeel was erg behulpzaam! Lobby en restaurant waren erg mooi. Prima als budgethotel!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Preis- kwaliteit

Erg onvriendelijk personeel Zeer slechte douche: water is koud en geen straal Tramreails achter -> heel veel lawaai zelfs met gesloten ramen!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Ietwat gedateerd, ontbijt niet heel bijzonder, temperatuur is moeilijk omlaag te krijgen (matige airco)

Prima locatie, ruim opgezet hotel, vrij ruime kamer, goedkoop ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Basic

- groot hotel, kleine kamers - lange wachttijden bij de receptie (!) - ontbijt is niet uitgebreid, maar voldoende - redelijk hard bed, maar prima geslapen

- goede prijs- kwaliteitsverhouding - airconditioning zelf instelbaar - WIfi werkt prima - goede locatie - op loopafstand van station Milano Centrale (15 min.) en metrostation Repubblica (5 min.)

Hygiëne en netheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Prijs kwaliteit verhouding was prima

Hygiëne en netheid. Vriendelijk personeel

Goede prijs kwaliteit

Was schoon

Te kleine kamer.geen plaats voor de Koffer, te warm en te veel lawaai

De moderne, hygiënische kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het trage inchecken (20 minuten wachten voordat we geholpen werden)

De moderne, hygiënische kamers

Goed hotel voor (lang) weekend Milaan

Ruime kamers Parkeergarage tegenover hotel Schoon

Prima maar jammer van de handdoeken

De handdoeken, deze stonken naar frituurvet. Ook de tweede lading handdoeken roken hetzelfde.

Mooi en net hotel.

Prima kamer, met airco en lekker rustig

Het eten

Prima kamer, met airco en lekker rustig

Op zich een prima hotel met vriendelijk personeel! Jammer van het ontbijtbuffet

Ontbijtbuffet zaal te klein voor hoeveelheid mensen, maar 1 koffiemachine, te weinig personeel om alles tijdig aan te vullen

Erg goed

Goede accomodatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zaten op etage 10. Zeer verouderd.

Top locatie

Vriendelijk personeel, vlot bereikbare parking,...

Vriendelijk personeel, vlot bereikbare parking, huisdiervriendelijk

Tevreden

Vrij kleine kamer

Heerlijke bedden en kussens. Fijne douche en goede ligging. Ontbijt ook goed.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Het was hygiënisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onhandig dat er maar 2 stopcontacten waren en dat 1 daarvan in de badkamer was. Kregen geen schone handdoeken.

Het was hygiënisch

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche die werd soms ineens ijskoud.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, personeel vaak niet aanwezig in de bar, in de ochtend geen koffie of drinken aan de bar

Lekker bed, leuke zitjes in de lobby

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Hygiene

Grote rij bij het ontbijt

Hygiene

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Te duur voor wat het is

Heel kleine Kamer, Kwam amper water uit de douche

Ontbijt !

Ontbijt !

Kon beter

In de details blijven er zaken liggen

De locatie van het hotel was goed

Ontbijtbuffet is prima;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lobby is buitengewoon ongezellig en sfeerloos

Ontbijtbuffet is prima; goede prijs/kwaliteit verhouding

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie. Prijs kwaliteit verhouding.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren weinig stopcontacten en niet naast het bed.

De prijs was prima.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed hotel op een goed bereikbare locatie

Te weinig handdoeken

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Perfecte plaats voor zakelijke als persoonlijke verblijven

Eigenlijk niks

Mooie kamers Clean Ruime lobby Dichtbij metrostation

Personeel was onaardig.

Personeel was onaardig.

Kamer erg klein. Heel donker, weinig lampen. Aan renovatie toe

Prettig

Bedwantsen in het bed.

Locatie, prijs kwaliteit verhouding.