Beoordelingen over Idea Hotel Milano San Siro 4-sterren

Via Gaetano Airaghi 125, San Siro, 20153 Milaan, Italië

#364 van de 424 hotels in Milaan

5,9

Goed voor 1 nacht maar zeker niet meer!

Op de foto's straalt het hotel luxe en comfort uit en dat is helemaal niet het geval. Ontbijt was voldoende voor de prijs die je betaald maar de koffie is echt niet lekker. De ligging is in een lelijke buurt.

Prijs was oke voor 1 nachtje op doorreis. De kamer was proper en fris om te slapen.

Parkeren was zeer goed geregeld.

We wisten dat het hotel ver weg is van Milaan centrum maar dat het openbaar vervoer zo slecht geregeld is, viel tegen.

Parkeren was zeer goed geregeld. Je kon voor €6 een nacht staan en bewaakt. Het ontbijt was heel prima verzorgd en de kamers zijn ruim en netjes. De bedden heerlijk, de badkamer fijn ruim.

Goed hotel voor doorreis

Locatie is erg slecht. Ver van de stad op een verlaten Industrie terein. Maar als doorreis hotel is het prima te doen. Verder spreekt het personeel slecht Engels.

Goedkoop, goed ontbijt veel vers fruit, lekkere zoete broodjes. Big plus.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed en schoon hotel

Het leek alsof er in de kamers gerookt was. Misschien vragen naar een rookvrije kamer als je boekt.

Bewaakte parkeerplaats, goed eten, schone kamers. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het hotel heeft zijn beste dagen gehad maar voor het geld wat je betaald meer dan de moeite waard!

1 nachtje is te doen, langer niet. Kamer was niet schoon.

De kamer was niet heel schoon, er zat een colafles om de brandmelder, de douche was vies, geen stop in de wastafel, er ontbrak een lamp in de kamer, beddengoed was schoon maar wel stuk. Niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was prima. Pizza smaakte ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prettig verblijf door goede hygiëne en vriendelijk personeel.

Ontbijt had wat uitgebreider gekund. Nu met name keuze uit verschillende soorten gebak.

Groot bed, schone kamer, vriendelijk personeel, rustige omgeving

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Goede ligging tov industriezone in de omgeving.

Men dient alle extra in bar en restaurant onmiddellijk te betalen. Op kamernummer zetten was niet mogelijk. 's Ochtend geen warm water in de douche.

Goede ligging tov industriezone in de omgeving. Op zich een goed hotel met alle basics, maar ook niets meer. Vriendelijk personeel, wel enkel Italiaans. Restaurant en ontbijt van goede kwaliteit. Ontbijt boven algemene standaard in Italië.

noodzakelijk om uit te rusten.

ontbijt was slecht in tegenstelling tot eerder ervaring. Het was te druk, personeel kon dit niet bolwerken (geen bestek, borden), tafels werden niet leeg geruimd (je moest aan een vieze tafel gaan zitten). Er waren bussen vol met gasten, veel te druk voor het aanwezige capaciteit.

prijs

Ideale locatie. Bed voor de 2 kinderen was slecht. Er werd ons wel 25,00 euro teveel aangerekend.

Een twee weken voor onze aankomst hadden wij eerst voor 1 nacht geboekt via Booking.com. Dit was voor de prijs van 75,00 euro, die wij via Creditcard betaald hebben. Nu wouden wij er nog een nacht bijboeken en via de site hadden wij gezien dat deze ook voor 75,00 euro kon geboekt worden. Dus in totaal zou dit 150,00 euro zijn. Wij hadden toen een mail gestuurd en enkele dagen later kregen wij de bevestiging dat dit in orde was. Maar inplaats dat er 150,00 euro gerekend werd, is er 175,00 euro gerekend. Dit is 25,00 euro teveel, die natuurlijk via de creditcard eraf werd gehouden, waar ik niet akkoord mee ga.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het was verschrikkelijk

Schimmel in de badkamer en de kraan lekt. Ontbijt was erg slecht. Geen normaal brood, alleen stokbrood. Koffie was niet lekker. Lift kraakt ontzettend. Sliepen twee kamers van de lift vandaan, midden in de nacht werd je wakker van het geluid van de lift.

De receptioniste, erg vriendelijk.

Jaren terug was het een prima doorreis hotel, maar nu zou ik...

Voorheen kon je op zondag niet eten omdat het restaurant dicht was. Dit is veranderd, maar weinig keus, geen airco en verschrikkelijk veel vliegen😬Eten was zeer matig. Dit geldt ook voor het ontbijt. Weet niet waar het aan ligt, maar wij overnachten hier niet meer.

Jaren terug was het een prima doorreis hotel, maar nu zou ik het niet meer aanraden. Kamers zijn op zich prima.

Prima hotel voor wie op doorreis is.

De douche was slecht. Weinig druk op het warme water. De toiletten bij de receptie waren kapot en vies.

Ruime kamer voor 2 tot 4 personen. Ruime badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet, zeker in relatie tot de prijs voor de overnachting. Aardig personeel. Spreekt goed Engels. Fijne locatie als je op doorreis bent.

Kamer was prima met fijne airco.

Erg massaal hierdoor lange rij bij de incheck en het ontbijt werd niet goed aangevuld. Bij het ontbijt onvriendelijk personeel.

Kamer was prima met fijne airco.

Nette, ruime kamers en goedkoop vergeleken met andere hotels

Het hotel ligt op een industrieterrein en het extra kinderbed zakte meteen in elkaar toen onze zoon (9yo) ging zitten.

Nette, ruime kamers en goedkoop vergeleken met andere hotels

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Eigenlijk niet noemenswaardig: Inchecken was omstreeks middernacht, receptionist had er overduidelijk geen zin meer in.

Prima bed. Goed ontbijt, niet bijzonder maar voor de prijs was het gewoon goed.

Prima hotel voor overnachting, maar niet als uitvalsbasis om Milaan te ontdekken

We hadden 2 kamers. Op één van de twee kamers deed de airco het eerst niet en toen dat later was verholpen drupte deze nogal water. De andere kamer deed alles het wel en die was ook een stuk aangenamer. Het ontbijt was eenvoudig en er werd niet echt goed bijgevuld. We grepen daardoor steeds naast

De ligging is perfect op route naar het zuiden. Pal naast de snelweg met goede parkeervoorzieningen voor de auto.

Betaald bewaakte parking

Badkamerdeur slot kapot, scheuren in het gordijn, stoel vol met kruimels, vergeten schoon te maken. Veel gasten van touroperators er stonden meerdere bussen waardoor ontbijt chaotisch was borden tekort.

Betaald bewaakte parking Vriendelijke receptie medewerkers

Centraal op de weg.

Vloerbekleding met vlekken in de kamer.douche verouderd en met schimmel aan de rand.kamers zijn toe aan renovatie.In de eetzaal erg veel vliegen.

Centraal op de weg.ontbijt ok

Kleine kamer, in begin geen matras in de kamer aanwezig en...

Kleine kamer, in begin geen matras in de kamer aanwezig en geen water in badkamer, 3 personeel waren langs gekomen om te kijken wat aan de hand was, eindelijk 10 min voor uitschenken gemaakt maar we hadden geen tijd meer om te douchen

het was te doen voor 1 nacht

- kamers van kinderen en ouders op verschillende verdiepingen ( eerste en derde verdieping) - toen we kamer opendeden, stond er een andere meneer op die kamer - ontbijt viel erg tegen

- kamer was redelijk, bedden wel goed - beetje louche buurt, maar je kon de auto betaald achterlaten op het terrein, ligging op zich goed voor doorreis naar het zuiden

Af te raden!!!

Het bed voor de kids was gekraakt waardoor er maar 1 ligplaats was voor 2 kids .... hulp was ook om te huilen .... Uiteindelijk niet opgelost Geen organisatie Bij ontbijt chaos, je vraagt aan de hoofd kelner waar je moet plaats nemen en hij loopt weg en haalt zijn schouders op ... is vechten voor een tafel is een ramp, we zijn met onze 2 kids dan maar heel snel vertrokken om ergens anders te ontbijten ! We zagen meerdere mensen eten hamsteren om op de kamer te eten. Heel triestig een echte afrader, is goedkoop maar wel een slechte koop ... we zijn geleerd ... NOOIT meer!

Eens maar nooit meer

Ver buiten centrum, dat wisten we maar ook de bus rijd slechts tot 19.00 uur in de avond. Shuttle bestaat uit een Volkswagen Golf waar net aan 4 passagiers in passen. Die rijd alleen tussen 8.00 en 10.30 en tussen 19.00 en 22.00. Elk half uur kan er dus maximaal door 4 personen gebruik gemaakt worden van de shuttle naar de metro. Dat is veel te weinig en je moet je dus ruim vantevoren opgeven om überhaupt mee te kunnen. 1 van de 2 kamers had een vieze geur. Van de 2 receptionisten was er 1 aardig, de andere totaal niet. Blikje fris uit automaat kost 3 euro en aangezien er in de wijde omtrek geen winkel of iets te bekennen is heb je geen keuze. Ontbijt veel zoete hapjes (taarten en gebak) maar verder 2 verschillende soorten worst en kaas. Stelde niet veel voor dus.

Niets positiefs te melden

Op de foto's leek het OK, in het echt was het ondermaats.

Zelfs aan de receptie geen wifi-signaal. De pizza's in het restaurant zijn de slechtste pizza's die we ooit in Italië gegeten hebben en te duur voor wat het was (opgewarmde diepvries smaakte als karton!) Buiten, rondom het gebouw, was het onverzorgd en is er niets voorzien om gezellig buiten te zitten. Extra betalen voor de parking?! De foto's op de booking-site zijn overduidelijk zeer verouderd. De man aan de receptie sprak zeer gebrekkig Engels, geen Duits, geen Frans … en zeker geen Nederlands.

Het ontbijt viel mee.

Een hotel voor doorreis

De ligging van het hotel viel erg tegen. Complimenten voor de fotograaf van het hotel. Hij wist het er mooier uit te laten zien als in het echt. Geen handdoeken op de kamer moesten we om vragen. Alles viel uit elkaar van handdoekenrekje en douchecabine tot laten uit de bodem van het extra bed.

De prijs maakte het goed. Voor een dag op door reis overleef je het prima. Alle waarden naar zijn geld.

Nooit meer!

Airconditioning werkte niet. We hebben zeker twee keer moeten wisselen van kamer: een kamer zat vol met muggen en de ruit was kapot, in de andere kamer was het een sauna. Het mannelijke personeelslid was zeer onbeschoft. Het hotel ziet er vanbuiten in orde uit, maar de faciliteiten lieten te wensen over.

Ontbijt was voldoende.

De ligging.

Toeristentaks 5 euro per persoon voor één overnachting als doorreis vind ik nogal veel. Ook het extra betalen voor parking aan het hotel vind ik niet correct. Bij het ontbijt mocht er wel wat brood geweest zijn en het spek was aangebrand. In de badkamer ontbrak er ook shampoo en douche en zeepje. Kortom voor een **** hotel, kan het beter. Enkele jaren terug daar ook geweest en het hotel is enorm achteruitgegaan.

De ligging.

Blijft bij één keer.

Locatie op steenworp van snelweg in scharrige buurt. Foto hotel laat alleen front zien. Zeer warme lobby, avondploeg te klein om alle gasten vlot af te handelen. Uitchecken ging daarentegen snel (ondanks dat jonge medewerker werd ingewerkt). Hotel in doorstart, prijzen bar doen anders vermoeden. Bewaakte parking, enige optie, ad €6 per nacht, buiten veel muggen.

Vriendelijk personeel.

Helaas gaf het inbegrepen ontbijt een negatief gevoel over het verblijf

Vanaf 6:30 uur ontbijt, om 6:40 waren alle schalen leeg van brood tot beleg en fruit, pas tegen 7:15 was er weer brood, personeel in de ontbijtzaal was erg onvriendelijk tegen de ontevreden gasten en deden geen moeite om sneller aan te vullen

Schone en nette kamer

Oud en niet schoon

Het hotel is oud en staat in een achterwijk in SAN Miro. Geen airco buiten de SLK dus overal erg warm. Tijdens het eten krijg je er gratis een hoop vliegen en muggen bij. Kamers waren redelijk schoon maar dat viel tegen in het hotel zelf. Een tuin is er niet noem het meer een luchtplaats. Wij zullen hier een volgende keer niet naar toe gaan. Teleurstellend !

Toen wij er verbleven is er ‘s nachts in drie auto’s...

Toen wij er verbleven is er ‘s nachts in drie auto’s ingebroken. Dit terwijl de parking €6 per nacht kost met als reden dat deze bewaakt is... dus... De accommodatie komt niet overeen met de foto’s, althans: inmiddels niet meer. Het is bloedheet in de lobby en op de gangen. De kamer is wel voorzien van airco. De handdoeken stinken naar frituurvet. Het ontbijt is om te janken. Lijkt niet op de foto’s. Het wordt slecht aangevuld, er is alleen stokbrood en heel veel cake in de vorm van een taart. Dit was ons vierde hotel deze vakantie en conclusie is dat ik niemand aanraad hier heen te gaan.

Goed gelegen voor overnachting (doorreis).

5 jaar geleden hier ook geweest, toen erg goed hotel. Nu toch wel achterstallig onderhoud hier en daar. Wij hadden een familiekamer. Slaapbank voor de kinderen met een matras zo dik als een “vloeipapiertje”. Ontbijt was ok maar zeker niet geweldig.

Goed gelegen voor overnachting (doorreis). Restaurant met eenvoudige maar prima kaart

Zeer slecht restaurant.

Zeer slecht restaurant. Enorm veel vliegen, oud brood en geen service. Kamer oud en versleten. Mega doorgezakte bedden. Zou dit aan niemand aanbevelen.

Punten van aandacht!!

Eerste kamer stonk en lag een grote natte plek bij de ingang. Tweede kamer prima, maar handdoeken ontbraken. Bleek probleem met wasserette. Opgelost door 1 (ipv 3 handdoeken) en wat grote servetten. 🤔 Ontbijt was redelijk. Altijd jammer van de slechte (aanleng koffie) en variëteit had beter gekund. Ligging van hotel is in een achteraf buurt.

Hotel ziet er goed uit (maar wel verlopen). Balie personeel vriendelijk.

Teleurstellend.

Het ontbijt was absoluut niet ok! Er was veel te weinig keuze. Het personeel kon niet volgen met het aanvullen van het beperkt buffet. Alles was letterlijk op!

De prijs voor 1 overnachting

Een vies hotel met geluiden op de kamer en een slecht ontbijt, in één woord RAMPZALIG

De vreselijke stank en de ontbrekende hygiëne (gewoon vies - vlekken rommel etc.) in de kamer en bij de liften. Het gekraak van de elektriciteit in de kamer, waardoor men niet kon slapen. Het ontbijt was slechter dan bij een padvinderskamp. De kluis was defect. Daar moest een monteur bij komen. Na klachten nog 3 kamer beschikbaar gesteld gekregen, maar overal stonk het vreselijk of was er iets essentieels defect. Onbegrijpelijk dat dit als een 4-sterren hotel wordt aangeboden. De manager zou ik de volgende dag kunnen spreken i.v.m. de klachten. Deze bleek de volgende dag nog 2 weken met vakantie te zijn. Geld werd niet teruggegeven, aangezien er betaald was aan booking.com. Daar moesten we onze klacht dan maar deponeren. Recapitulatie - Slecht - Slecht en nog eens Slecht. Wij boeken per jaar plm. 25 tot 30 nachten in hotels via booking.com, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Na contact met booking.com Amsterdam hopen we op een teruggave van ons geld. Advies: NIET RESERVEREN bij dit hotel in MILAAN SAN SIRO

Helaas niets, ondanks het feit dat de accommodatie op booking.com als 4 sterren hotel staat aangemerkt.

Tip: gastvrijheid mag beter top: ruim aanbod in ontbijt.

We kwamen net op het moment dat er een buslading van mensen binnenkwam. Waarschijnlijk door de drukte en stress- omstandigheden was klantvriendelijk en nette afhandeling van inchecken even niet aanwezig. Gesmoes en gefluister tussen manager en baliemedewerker tijdens inchecken vind ik niet zo prettig. Gastvrijheid mag beter.

Ontbijt was ruim, vers en goed verzorgd. Hotel is goed bereikbaar.

Middelmatig hotel

Er waren veel vliegen in het restaurant omdat de deuren open stonden. He tv hotel lag in een achterstandswijk . Het ontbijt was zeer beperkt. Het h ik tel was ook erg gedateerd wat niet overeenkomt met de foto's o ook de site.

He personeel van de receptie was aardig.😆

Niet geschikt voor gezinnen

Er staat bij de boeking. Dat je gratis kan parkeren dit is niet het geval. Je moet gewoon 6 euro betalen. Bij de buiten lampen steken er stroom kabels uit (lekker veilig ) En bij de deuren van de kamers kun je zien dat ze meerdere keren zijn in getrapt En dat geeft niet echt een veilig gevoel

De airco

Prijs

Houding personeel dat zogenaamd van een andere company was. Weinig interesse om klanten naar de zin te maken. Ligging tov centrum is niet ideaal, maar de prijs vergoedt veel.

Prijs

Nooit meer

We hadden een gratis transfer van hotel naar Milaan gereserveerd.We hadden afgesproken dat we om 21.30 uur weer opgehaald zouden worden, eerder kon ook moesten we even bellen. Dit was bij ons ook het geval alleen pakken ze bij de receptie de telefoon niet op of je wordt gewoon weg gedrukt. Sta je dan met je gezin, uiteindelijk met metro, bus en een stukje lopen over een verlaten industrie terrein met alleen maar prostituees die daar hun werk terrein hebben weer in hotel aangekomen. Bij receptie klacht neer gelegd maar halen alleen hun schouders op. Parkeren is niet gratis er wordt door een extern bedrijf bewaakt. De safe in de kamer werkte niet, na een aantal keren bij de receptie te zijn geweest ging de man van receptie het zelf maar oplossen. Ontbijt is wennen alleen stokbrood, taartjes en fruit. De badkamer zit vol spot koelkastje werkt niet en s'nachts tot 03.00 uur luidruchtig geschreeuw op de gang en harde muziek. Dit nooit meer

Goed hotel voor kort bezoek aan Milaan.

Wifi lastig en beperkt. Kamerpersoneel controleert onvoldoende of alles aanwezig is. Meerdere keren om voldoende handdoeken moeten vragen. Bij ontbijt is personeel traag en ongeorganiseerd.

Uitstekend ontbijt, inclusief bij kamer. Goed bereikbaar.

Slechtste hotel belevenis ooit!

Alles was zeer slecht. Gehele hotel en kamers waren verouderde en vies. Er hing een nare geur binnen de hotel en kamers..Personeel was zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Ontbijt was ook zeer slecht er was geen brood en nagenoeg geen keus. Ik zou adviseren om deze niet te boeken. Wil booking.com hun naam hoog houden dan zou men dit soort hotels niet beschikbaar moeten stellen.

Niks was goed aan dit hotel

Echt verschrikkelijk verblijf gehad.

Echt verschrikkelijk verblijf gehad. Kamer was smerig vergeten te verschonen en ze hadden geen personeel om dat te doen dus konden we zelf aan de slag. Restaurant en ontbijt ook verschrikkelijk goedkope spullen de helft was al op en het stikte van de muggen gewoon maar niks gegeten. Bed was hard ook nog eens heel slecht geslapen echt af te raden om hier te verblijven zeker geen 4 sterren hotel eerst 1 ster.

Het was schoon en groot genoeg, maar niet voor langer dan 1...

De locatie ( op een soort van afgelegen bedrijventerrein.) en het hotel is wat verouderd. Het onderhoud vooral aan de buitenkant is slecht.

Het was schoon en groot genoeg, maar niet voor langer dan 1 nacht.

Zeer slecht ontbijt met zeer onvriendelijk personeel.

Zeer slecht ontbijt met zeer onvriendelijk personeel. ‘S nachts zeer veel lawaai in het hotel en ondanks we de airco op de kamer hadden uitgezet, bleef deze de ganse nacht lawaai maken. Zijn hier al een aantal keer gaan overnachten en zijn dan ook verwonderd dat het zo slecht is geworden !!

De shuttlebus van en naar San Siro Metro station.

De lobby nodigt niet echt uit om gezellig nog even iets te drinken. Het voelt echt kil als of men het liever niet heeft.

De shuttlebus van en naar San Siro Metro station. Goed geregeld!!

Goed hotel voor een kort bezoek aan Milaan

De airco werkte niet optimaal, daarnaast was het WiFi signaal zeer zwak.

Het grote bed, ruime parkeer gelegenheid. Milaan goed te bereiken als je in het bezit van een auto bent. Ontbijt was prima.

Nette hotel voor een snelle stop/rustdag

Ontbijt: ruime keuze, leuke plek, genoeg parkeerplaats. ik ga hier minimaal 10x per jaar heen als ik op zakenreis ben. Echt altijd tevreden! Nou in verhouding met prijs natuurlijk!

Ontbijt goed

volledige langdurige (>8uur) elektriciteitspanne in Hotel. Noodverlichting ed niet OK. Met Batterijlamp trap moeten zoeken. Geen alerte actie nav noodsituatie

Ontbijt goed

Kort

Kamers waren hetzelfde en ik heb drie en vier persoons betaald zie geen verschil maar wel in prijzen op booking site nagevraagd in hotel en was het zelfde zeiden ze dus zomaar teveel betaald baby bed gevraagd niet gezet na zoveel keer gevraagd en gebeld gemaild te hebben douche deuren stuk hersteld kamer niet zo netjes

Ontbijt niet veel keus personeel begrijpt niet of bijna geen engels

Geen vier sterren hotel.

Omgeving hotel is een bedrijven terrein om er te komen rijdt je door achterstands buurt is behoorlijk onveilig.stank en herrie snelweg waar het hotel langs ligt.betaald parkeren op het hotel terrein. In het restaurant moet je je tassen in de gaten houden vooral s'morgens met het ontbijt .wij hebben een persoon betrapt bij een poging het stelen van een handtas deze personen uit Oostblok landen doen zich voor als toerist. Bij melding aan de receptie werd een beetje argeloos op gereageerd.

De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden tijdens het verblijf. Ontbijt is redelijk veel cakes maar weinig brood Veel vers fruit.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

NIKS

Hotel staat heel ver van centrum in troosteloos industriegebied . Kamer was klein , smerig, sanitair was om te huilen. Personeel was onvriendelijk . Onder de gasten waren veel vage types. Gelukkig maar 1 nacht geboekt de volgende ochtend amper gegeten . Vervolgens uitgecheckt en met gietende banden gevlucht

NIKS

Een aanrader

Eén minpunt: de parking moesten we plots, en overwacht, betalen. Geen betalingsbewijs, en een nurkse man die de wacht hield. Ik vraag me af of die parking eigendom was van het hotel.

Ontbijt én kamer waren prima, zeker rekening houdend met de prijs.

Mooie kamers, comfortabel bed

Airconditioning werkt maar tot 25 graden, gangen erg gehorig en het ontbijt was echt vreselijk. Foto's kloppen niet met de werkelijkheid: een vervallen hotel

Mooie kamers, comfortabel bed

Voor wat betreft de prijs goed te doen maar zeker geen 4 sterren waard.

Het ontbijt bestond voornamelijk uit zoete dingen, daar moet je van houden. Het bed was niet best, er waren verschillende dingen kapot zoals een lamp, de douchedeur, er stond geen waterdruk op het warme water maar dan ook echt geen druk.

Het personeel was vriendelijk, we werden goed ontvangen.

Behulpzaam personeel, goede ontvangst.

Heel gehorig en veel overlast van andere gasten die op de gang rennen en schreeuwen. Matrassen waren dun; slecht geslapen.

Behulpzaam personeel, goede ontvangst.

Nooit meer terug

Zeer gedateerd en kaal interieur. Bar en restaurant niet uitnodigend en is nog geen 1 ster waard zowel eten als service. Vooral de entree is een aanfluiting en ga je niet voor je lol even zitten om te wachten.Bedden zeer hard. En schimmel in de douch en douch deur valt eruit als je er aan schuift.

Niet voor herhaling vatbaar!

De kamer was veel te warm (en kregen we ook niet koeler), We hadden een kamer voor drie personen geboekt, maar kregen alleen twee sets handdoeken, De badkamer kon niet op slot (het deurbeslag was verwijderd!!!), En het ontbijtzaal leek meer op een vreetschuur (slechte koffie, het sap is gekleurd water)

Het enige is dat het een goed doorreishotel is.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Geen 2e keer meer

Te warme kamer en niet te reguleren, slechte service, dure toeristenbelasting en te ver van het centrum af. Na half 10 in de avond geen vervoer meer mogelijk vanaf san siro naar t hotel

Goeie pizza in het restaurant

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Het hotel is mij heel goed bevallen!

De kamer van onze zoon 326 was in gerookt en dat viel tegen, we vroegen een andere kamer maar alles was vol! Ik dacht dat er niet meer gerookt mocht worden! We hebben de venster heel de nacht in zijn kamer gedurende 3 dagen laten openstaan!???? Ook was het vervoer naar de luchthaven niet naar wens, in het hotel zeiden ze dat de taxi 50 euro was, bij aankomst in de luchthaven moesten we 85 euro betalen, hij zei dat het ook voor het hotel was! Dure rit, foei!!!!Daar ben ik kwaad om, ook geen rechtstreeks vervoer hotel luchthaven, juist shuttle naar metro! De km kloppen ook niet van de luchthaven tot hotel, 9km, en het is 29 km!!!

Ja, ontbijt was heerlijk! En het personeel ook! Heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Ben nr Milaan geweest om een match te gaan kijken op san siro,hotel en stadio was niet zo ver gelege

Dat ik zelf achter ales heb moeten vragen over de metro,werd mij niet verteld ook dat je alles op voorhand moest boeken over het busje,her vertrek uur en wanneer ze u moesten komen halen....de doyche was kapot,bovenlaken was wat vuil

Dat er een busje was die u nr de metro station vervoerde omdat het hotel 12km buiten centrum gelegen was

Goede tussenstop naar Rome

De extra beddenbank voor de kinderen was van bedenkelijke kwaliteit. Zij hebben niet goed geslapen. Voor de rest stelt het ontbijt niet veel voor... (brood niet vers)

Nette kamers. Veel fruit bij het ontbijt.

Eigenlijk geen pluspunten.

Alles. De douche kon niet dicht, kamer niet goed schoon. Veel kapotte dingen in de kamer (gordijnen, lampen, telefoon niet aangesloten). Ligging hotel is erg ver van het centrum Milaan. Er gaat vanaf het hotel een gratis shuttlebusje naar metrostation San Siro. Vandaar kun je met de metro naar het centrum. Busje ko

Eigenlijk geen pluspunten....

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Onvriendelijk personeel, tv werkte niet, internet onveilig,...

Onvriendelijk personeel, tv werkte niet, internet onveilig, deur ging niet open met de kaart dus sleutel halen. En natuurlijk een scherpe prijs maar vriendelijk en dat je tv en internet werk vind ik normaal.

hotel voor doorreis

kamer niet schoon. er lagen geknipte nagels op de grond. de wc bleef doorlopen. weinig handdoeken. avond maaltijd gebruiken in restaurant was verschrikkelijk. personeel onvriendelijk. maaltijden worden niet tegelijk geserveerd aan tafel. hierdoor zat de een aan het voorgerecht en de ander aan het hoofdgerecht.

klantvriendelijkheid receptie. Personeel in restaurant ontzettend onvriendelijk. het ontbijt is prima.

Goed hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Dichtbij de snelweg

Airco deed het niet. Dit gemeld. Ze hebben er iets mee gedaan, deed het nog niet goed, Inmiddels al in nachtkleding.

Goed hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Dichtbij de snelweg

Zeer slecht. Booking.com onwaardig

Echt een slecht hotel. Eigenlijkt booking.com onwaardig. Ligt in een ghetto.vervallen en geen onderhoud. B.v. wc zonder wc bril. Geen handdoeken en verlichting die het niet deed.

Alles was slecht aan dit vervallen hotel. Er waren niet eens handdoeken. We hebben niet kunnen douchen

Een tegenvaller dit jaar.

Bij de heenreis naar Toscane was er geen of bijna geen ontbijt: een echte overrompeling en het personeel (van goede wil) kon het niet bijhouden. Bij de terugreis naar België waren er geen handdoeken en wc-papier toen we arriveerden. Problemen met de wasserij (uiteraard kan het personeel van Idea daar niets aan doen: die bleven erg vriendelijk ondanks de aanhoudende toeloop van klagende gansten) Na anderhalf uur kregen we dan uiteindelijk wat we nodig hadden: een mens wilt zich uiteraard graag douchen als hij in het hotel arriveert na een lange autorit).... Dat hadden wij gedacht: bleek nog dat de douchekop naast de douchecel lag (onder de bidet... afgebroken door een vorige bezoeker? In elk geval niet gecontroleerd door het hotel). We hebben na stevig aandringen een andere kamer gekregen (eerst zouden ze iemand sturen om de douchekop te herstellen... alleen wisten ze niet te zeggen wanneer die zou komen...).

We boeken daar al jaren; de 2 laatste jaren ging het bergaf met de accomodatie.

Geweldig verblijf

De broodjes bij het ontbijt waren niet lekker, te hard en geen verse fruitsapjes, leek wel limonade.

Mooie kamer met airco en minibar die gelukkig niet gevuld was, waardoor we onze eigen spullen erin konden zetten. Fijn dat er een parkeerwachter was. Bij het ontbijt was het fruit heerlijk.

Direct gelegen aan de snelweg.

Ruime hotelkamers maar door het hele hotel overal kleine beschadigingen. Ontbijtbuffet is voor vele verbeteringen vatbaar. De koffie is ronduit niet te drinken, de vruchtensappen dito en de jam-achtige siropen zijn een grote aanfluiting. Ondanks de uitstekende bedden en schone douche hebben wij ons verblijf niet 4-sterren waardig ervaren.

Direct gelegen aan de snelweg. Op advies van receptie met de auto 2km gereden naar eindpunt van de metro, vervolgens binnen 20 minuten in hartje Milaan. Super! Bewaakte parkeergelegenheid tegen een kleine vergoeding.

Goed en modern hotel voor doortocht.

Leuk dat ze ontbijtpakketjes maken als je vroeger vertrekt. Zorg er echter voor dat de dranken gekoeld zijn en misschien iets beter aanbod.

Propere kamer met het nodige comfort. We vertrokken heel vroeg en dan hebben ze ontbijtpakketjes gemaakt.

Ontbijt was goed

Kamer bleek operns dubbel geboekt. Nieuwe gasten kwamen de kamer binnen, terwijl er gedoucht werd. Hierna werd de stroom afgesloten. Ook bij het betalen en uitleggen van de parkeerkosten ging het goed mis.

Ontbijt was goed

Goed hotel voor een goede prijs

Het hotel is wel echt in een buitenwijk. Verder geen probleem en wel te bereiken, maar het gebied geeft je een wat minder veilig gevoel. Op zondag is het lastiger om met de bus bij het hotel te komen.

De kamers zijn goed en het ontbijt was goed. Vanaf metrostation San Siro is alles goed te bereiken.

Voor een tussenstop is het een prima hotel. De kamers zijn echt heel goed, en dat voor die prijs!

De omgeving is echt verschrikkelijk. Het hotel ligt aan de rand van een industriegebied in de buurt van de snelweg. Daarbij komt ook nog dat de directe omgeving (rondom het hotel) slecht onderhouden wordt. Overal lag wel restvuil.

De prijs-kwaliteitsverhouding is echt heel goed! De kamer en het ontbijt waren prima!

prima prijs kwaliteit verhouding, dicht bij de snelweg en een super heerlijke pizzeria in de buurt.

Het omtbijt viel erg tegen, de koffie automaten werkten niet en er waren alleen stukjes gesneden stokbrood. maar gezien de prijs van de kamer had ik er ook niet veel van voorgesteld.

kamer en parkeer gelegenheid was prima