Beoordelingen over Il Borgo Di Campi

Strada Litoranea Per Riomaggiore Km 9.4, 19017 Riomaggiore, Italië

#36 van de 58 vakantiewoningen in Riomaggiore

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prachtige orustige omgeving. Heel leuk ingerichte accomodaties
    • Economy Studio

De afstand is veel verder naar het dorp Slechte info over busverbinding. S’avonds kom je niet meer terug. De hond moest €15 betalen wat niet gezegd was. Dit was zelfsmet korting anders €25

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Uitzicht en de locatie
    • Studio (2 Volwassenen)

Geen info over of wat je boekt wel of geen balkon heeft en wel of geen ideale tuin. Zijn een paar prachtige huisjes met leuke tuintjes maar ook een aantal net wat mindere qua locatie en uitzicht. Locatie blijft wel echt de moeite!

Uitzicht en de locatie

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Bezoek aan Cinque Terra
    • Studio (2 Volwassenen)

Waarschijnlijk de hoeveelheid trappen, is íets wat uiteindelijk toch tegen gaat vallen. Maar .....

Het uitzicht en de opbouw van het verblijf maakt heel veel goed. De keuken van het restaurant en het ontbijt is uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Waar vind je nou een hotelkamer met eigen tuin met prachtig...
    • Studio (3 Volwassenen)

Waar vind je nou een hotelkamer met eigen tuin met prachtig uitzicht. Hier dus! Super locatie, dicht bij Riomaggiore en goede plek om Cinque Terre te verkennen. Alleen jammer dat de bus niet wat vaker rijdt (maar daar kunnen ze hier niets aan doen natuurlijk).

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Genoten van het uitzicht maar de trappen daar ontnemen je elk plezier.
    • Studio (2 Volwassenen)

De kleinste douchecel die ik ooit heb gezien.50 op 50 cm. Ook de kamer was veel kleiner dan diegene die op Booking te zien krijgt.De trappen naar beneden zijn eindeloos en je brengt je zware bagage zelf naar beneden.Deze wordt bij vertrek wel door een treintje naar boven gebracht.Deze plaats is echt voor mensen die iets meer dan goed te been zijn.Wij zijn fervente wandelaars en waren uitgeput telkens we boven kwamen.

Het uitzicht is onvergetelijk.Op de flank van de berg gelegen met zicht op zee.Ondergaande zon om niet te vergeten.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het uitzicht over de zee is prachtig.
    • Studio (2 Volwassenen)

Afstand naar Riomaggiore is te ver om dagelijks te lopen. Bij check in wordt niet verteld dat laatste bus in de ochtend om 10.07 gaat en daarna pas weer om 12.48. Meeste mensen zitten dan aan ontbijt en horen op dat moment dat ze bus gemist hebben. De trappen zijn echt heftig met 200 treden. Zeker als je je bagage naar beneden moet tillen. Wij hadden bagage opgeslagen op station ban La Spezia voor 5 euro per stuk per dag. Kamer rook muf en was vochtig, badkamer leek niet echt schoon. Kamer werd niet schoon gemaakt tijdens verblijf, bed niet opgemaakt en handdoeken niet verschoond. Na 3 dagen hebben we zelf om schone handdoeken gevraagd en gekregen. Mevrouw bij ontbijt is niet gastvrij. Ontbijt zeer karig en als diabeet werd ik onvriendelijk bejegend omdat ik om ander beleg vroeg. Er is veel zoet beleg en cake maar geen verse kaas of keuze uit wat vleeswaren.

Het uitzicht over de zee is prachtig. Receptioniste aller aardigst en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Locatie is top ,bagage bij vertrek is goed geregeld ,bus bij...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen airco , veel muggen geen horren

Locatie is top ,bagage bij vertrek is goed geregeld ,bus bij ingang van het terrein , prima verbinding met het dorp vandaaruit zo op de trein of op de veerboot

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Geweldig mooi gelegen vakantieparkje in een van de mooiste kustgebieden van Italië.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Onze kinderen missen een zwembad in het hoogseizoen. Veel trappen lopen naar de huisjes.

De leuke huisjes zijn bijzonder mooi gesitueerd, met elk een eigen terrasje of tuintje. Rustige ligging. Vriendelijk management. De beste periode van het jaar om dit gebied te bezoeken is het voor- of najaar. In het hoogseizoen is het té heet en té druk!

Stiekem wilde ik nog wel een aantal dagen langer blijven
    • Studio (3 Volwassenen)

Praktisch niks, de bedden waren misschien wat hard maar t was een top verblijf.

Het uitzicht was geweldig, ook de locatie in dit mooie gebied, een 5 minuten durend bus of taxi ritje verwijderd van de toeristische drukte van de cinque terre.

Goede locatie, appartement verouderd en niet schoon
    • Studio (3 Volwassenen)

Bij ontvangst konden wij geen gebruik maken van het bagagetreintje. Het tillen van 2 koffers van + 20 kilo is echt niet te doen. Voor iemand die slecht ter been is, is dit sowieso geen goede locatie. Je moet aardig wat trappen af wil je je appartement bereiken. Het appartement (Orchidea) had schimmel op de muur, stofnesten in de hoeken, een vlonder in de douchebak die doorgezakt was en de tegels zagen eruit alsof ze nog nooit grondig schoongemaakt waren. Kleine dingen waar makkelijk iets aan gedaan kan worden.

De locatie, het treintje Voor de koffers (als deze werkt), parkeerplaatsen

Mooie plek, ander huisje was beter geweest.
    • Studio (2 Volwassenen)

Huisje (Lavanda) was klein en weinig uitzicht(2 kleine ramen) Geen tuintje direct bij het huisje, wel iets verder op, dat je moest delen met barbeque-ende mensen. Trappen lopen was pittig in de hitte maar wel te doen.

Uitzicht vanaf het restaurant. Rust

Geweldig uitzicht, bloemen overal.
    • Studio (2 Volwassenen)

Bed was klein vrij hard en de springveren in matras voelbaar. Koelkast was niet schoon, verder wel netjes. Meubilair in tuintje was oud.

Geweldig uitzicht, bloemen overal. Complex is goed onderhouden. Heerlijk om 'savonds ter plaatse te eten in restaurant met geweldig uitzicht bij ondergaande zon. Prima eten en vriendelijk personeel.

Unieke locatie met veel mooie geniet plekjes.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Accomodatie was een beetje verouderd en niet super schoon maar goed genoeg. Locatie maakt alles goed.

Unieke locatie met veel mooie geniet plekjes. Goed advies van personeel en bushalte voor de deur wat ideaal was om cinque terre te bezichtigen

We hebben het hier super naar onze zin gehad!
    • Studio (2 Volwassenen)

Voor ons waren de vele traptreden totaal geen probleem maar wanneer je slecht ter been bent of een hekel hebt aan traplopen is het niet aan te raden.

Fenomenaal uitzicht op zee vanaf ons eigen terras met (lig)bedden en parasol. Prima bed. Supervriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant. Bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prachtige locatie in het schitterende gebied Cinqueterre.
    • Economy Studio

Huisje qua inrichting beetje gedateerd en toch wel lastig te bereiken via al die trappen, maar het uitzicht en de locatie vlakbij Cinqueterre maakten dat ruimschoots goed.

De locatie is werkelijk schitterend.

Prachtige omgeving, leuke accommodatie en een superuitzicht.
    • Studio (2 Volwassenen)

Heel soms een lichte rioolgeur op het terrein (niet in de accommodatie). Veel trappen lopen (berg af, berg op) naar je accommodatie maar dit was bekend. Er loopt een hond los in het restaurant en diverse katten op het terrein. Voor ons geen probleem maar als je niet van dieren houdt, kan dit irriteren.

Prachtig uitzicht over zee, zowel vanuit je accommodatie als het restaurant. Vriendelijk personeel, leuk restaurantje waar je eenvoudig maar lekker kunt eten. (Wel even reserveren ivm drukte.) Elk huisje heeft een eigen tuintje of terrasje met uitzicht op de zee. Olijfgaard en druivengaard.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Unieke locatie voor een aantal dagen Cinque Terre.
    • Studio (2 Volwassenen)

Super locatie, bus stop voor de deur naar Riomaggiore. Bagage transport omhoog goed geregeld. Het geweldige uitzicht, prima ontbijt en evt. diner. Zeer vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Heerlijk genoten met een prachtig uitzicht!
    • Studio (2 Volwassenen)

* Het was niet vies in het appartement, maar het had wel wat schoner gemogen. Op de vloer lag flink wat stof en de keukenspullen plakten een beetje (in het appartement zelf hebben we alleen wel eens wat gedronken/snel ontbeten. Het was ook niet onze intentie om er te koken, maar dit hadden we ook niet willen doen, want voor ons gevoel hadden we dan eerst alles af moeten wassen). * Het is best gehorig. Je hoort andere mensen heel goed.

* Vanaf het appartement hadden we een prachtig uitzicht op de zee. * Het bed lag goed en we hadden veel ruimte :-)

Mooie ligging , slecht confort , wel schoon, te weinig parkeerruimte, kreeg ruzie met buurman
    • Studio (3 Volwassenen)

Zeer moeilijk te bereiken appartement. Herrie van appartementen ernaast, geen privacy. Slecht uitgeruste keuken, zeer slecht en hard bed.Ontbijt niet inbegrepen, achteraf dien je (cash) "toeristenbelastng " te betalen.....

Super mooi verblijf op goede locatie.
    • Studio (2 Volwassenen)

Airco deed het niet super goed en maakte veel lawaai maar dat stoorde ons niet.

Ligging, stilte en uitzicht. Kwartiertje rijden naar la Spezia waar we de trein pakten naar de dorpjes van Cinque Terre. Mooi uitzicht (adembenemende zonsop- en ondergang), goede faciliteiten en restaurant vlakbij.

Schitterend!
    • Studio (2 Volwassenen)

Parkeerplaatsen zijn wel vrij krap. Verder hadden wij onze eigen kussens mee. Dat is wel een aanrader omdat de kussens heel dun zijn.

Heel mooi gebied met een schitterend uitzicht! Het appartement was van de meeste gemakken voorzien. Heel vriendelijk personeel! Het solarium met uitzicht was fenomenaal!!

Vakantie Cinque Terre
    • Studio (3 Volwassenen)

De airco deed het niet. Je sjouwt je een ongeluk met je koffers de trappen op en af. Onze wc-bril was kapot. De kamer was erg oudbollig. Het ontbijt karig. Prijs van het ontbijt is niet duur. We hebben meerdere keren geen fatsoenlijke parkeerplek gehad. Echt heel vriendelijk waren ze niet. Wij hebben 130 euro per nacht betaald ex ontbijt en dat is erg veel gezien wat je daar voor krijgt.

De locatie en sfeer zijn geweldig!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Teleurgesteld
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Airco deed het bijna niet Slecht afgewassen spullen bij aankomst Muf van binnen Slechte bedden Wc trok slecht door Douche stang kon niet vast waardoor je gebukt moest douchen. Erg klein Slecht bereikbaar heel veel trappen en klimmen

Uitzicht,

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Voor ons nooit meer !
    • Studio (2 Volwassenen)

De vuile afwas van de vorige bewoners stond zo in de kast, zodat we eerst konden afwassen. Gastvrouw was niet zo vriendelijk toen ik vertelde dat tv niet werkte zoals het hoorde. De verwelkomingsboek met alle info was niet in ons appartement aanwezig, "gestolen door de vorige bewoners" kreeg ik te horen en daar bleef het bij, zodat we alles zelfs moesten opzoeken. Onduidelijk uitleg voor het appartement te vinden. Na 2 nachten hielden we het voor bekeken, wel betaald voor 5 nachten. Heel veel trappen, niet aan te raden voor mensen met kinderen of ouderen.

weinig

De trappen.
    • Studio (2 Volwassenen)

De trappen. En ik miste een zwembad. Zag er mooie locaties om er 1 aan te leggen.

• Studio (2 Volwassenen)

Badkamer was aan de kleine kant

Prachtige omgeving.

Geen eigen balkon/terras.

Prachtige omgeving.

uitzicht

vroege uitchecken

uitzicht

Doormlocatie in cinque terre!

Trappen lopen

Fijn verblijf voor Cinque Terre
    • Studio (2 Volwassenen)

Porties in het restaurant te klein

Ligging is goed. Uitzicht prachtig. Huisjes erg leuk. Trappen vielen mee.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het uitzicht!
    • Studio (2 Volwassenen)

Een beetje oud. Het kookgerei e.d. waren eigenlijk niet meer te gebruiken.

Het uitzicht! Daar kan ik elke dag wakker worden!

uitzicht en goede wifi

uitzicht en goede wifi

Fijn verblijf als je het ongemak van het traplopen voor lief neemt
    • Studio (3 Volwassenen)

Toch wel veel traplopen. De bereikbaarheid is lastig ivm de topografie van chique terre

Prachtig uitzicht, originele details

Super mooi!
    • Studio (2 Volwassenen)

Super mooi! Uitzicht geweldig!

Mooi gelegen voor enkele overnachtingen geschikte apartementen.
    • Studio (2 Volwassenen)

De trappen en het ontbreken van een zwembad of pad naar de zee maakte het verblijf niet optimaal!

Het uitzicht en de mooie ligging.

Prima voor een aantal dagen. Tip: doe alles voor dit verblijf in een aparte koffer/tas als je op doo
    • Studio (2 Volwassenen)

De trappen naar de appartementen. Wij zijn nog in goede conditie en toch viel het tegen.

De vriendelijkheid van het personeel en de prachtige locatie.

Je moet er iets voor over hebben (trappen), maar het uitzicht is adembenemend !

De trappen

Het uitzicht!!!!

De kamers met eigen tuin/balkon hebben een prachtig...
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamers met eigen tuin/balkon hebben een prachtig uitzicht, wel moet je hier flink wat trappen voor lopen.

Matig goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De douche en het grote aantal trappen om in het appartement te geraken

De ligging en de onderhouden tuin

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Breathtaking views

Personeel niet heel vriendelijk

Locatie is adembenemend mooi

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Het uitzicht is werkelijk magnifique
    • Studio (2 Volwassenen)

Kleine kamer met weinig mogelijkheden tot verluchting. Zolang het goed weer is, top locatie.

Het uitzicht is werkelijk magnifique

fantastisch verblijf
    • Economy Studio

Prachtige ligging, goed bereikbaar, super personeel en heel aardig, bagagetransport een 10. Heerlijk eten, bloemenpracht door hele lokatie

• Studio (2 Volwassenen)

Zeer slechte matras (versleten), zeer klein terras met uitzicht op muren, geen zon, zeer kleine douche.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

ligging
    • Studio (2 Volwassenen)

Zeer slecht ontvangst door de gastheer

ligging

• Beoordeeld op: 2 november 2016

de ligging en de mooie tuin en het privé-terras

bed lag niet lekker

de ligging en de mooie tuin en het privé-terras

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Schitterende locatie en uitzicht over zee, knusse huisjes...

Schitterende locatie en uitzicht over zee, knusse huisjes waarin de kamers zijn gevestigd. 's Avonds kun je naar een mooie zonsondergang kijken. Echt een paradijsje. Via een shuttlebusje ben je snel in Riomaggiore.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Schitterende locatie.

Beslist niet voor mensen die slecht ter been zijn. Om bij de lokatie te komen moet je veel steile trappen lopen.

Schitterende locatie. Dichtbij Riomaggiore om te starten met de Cinqute Terre wandeling. Stadsbus stopt bij de lokatie

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Uitzicht is geweldig.

Prijs vs kwaliteit is het heel erg duur betaald. Buiten de eenviudige kamers was er geen enkele mogelijkheid om naar het dorpje te komen. Er reed geen shuttlebusje. Met eigen auto dus een naar La Spezia en dan met de trein. Volgende keer dus daar een hotel boeken en dan heerlijk in jet dorpje bkijven voor het diner dan heb je meer te doen

Uitzicht is geweldig.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Een prachtig uitzicht op de zee, een eigen terras en rust...

Muggen zijn er in overvloed, aangezien het in de natuur ligt en de huisjes omringt zijn met tuintjes. Het is erg mooi, maar doe 's avond de ramen dicht. Oh ja, je moet zelf schoonmaken, want dat doen ze niet gratis.

Een prachtig uitzicht op de zee, een eigen terras en rust tegen de helling van het gebergte. Er rijd vrijwel ieder uur wel een bus naar Riomaggiore. Koop bij de receptie een kaartje voor 12 euro en reis onbeperkt met bus en trein op het traject Cinque Terre. Overigens heeft het restaurant lekkere desserts en kan je daar 's avond lekker bij zonsondergang heerlijk genieten van Creme Brulee of één van de andere desserts.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Uitzicht op het terras, de airco, koudwaterAutomaat, en...

Onregelmatige vervoer wat betreft tijd naar de dorpjes en de 200 treden. En jammer dat we met Petuniatuin geen zeezicht hadden.

Uitzicht op het terras, de airco, koudwaterAutomaat, en aardige mensen

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

mooi gelegen en aangelegd.

wel wat basaal ingerichte appartementen met, wij in ieder geval, maar een klein raampje !! flink klimmen ( en dalen) maar een railtje voor de koffers !

mooi gelegen en aangelegd. ieder een privetuintje

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Rustig

Trappen

Rustig

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Uitzicht super/ gave locatie.

Personeel onaardig en niet hulpvaardig . Categorie : zoek het maar uit.

Uitzicht super/ gave locatie. Prima als doorreis voor 2 dagen

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Het uitzicht en het gemak van het parkeren.

Bagage transport is alleen bij vertrek mogelijk

Het uitzicht en het gemak van het parkeren.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Verrassende locatie en alle huisjes compleet ingericht met...

Stevige klim naar de ver weg gelegen appartementen

Verrassende locatie en alle huisjes compleet ingericht met een keukentje en badkamer.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Plek, Uniek!

Plek, Uniek!

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Het uitzicht, het personeel, terras

bed comfort, douche, veel trappen lopen, parking

Het uitzicht, het personeel, terras

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.