Beoordelingen over Renaissance Tuscany Il Ciocco Resort & Spa 4-sterren

Via Giovanni Pascoli - Castelvecchio Pascoli, 55051 Barga, Italië

#6 van de 15 hotels in Barga

Een plek om fantastisch tot rust te komen
    • Executive Tweepersoonskamer - 1 of 2 bedden - met Balkon

De afstand naar de bewoonde wereld.

Heerlijk hotel met goede bedden en een prachtig zwembad.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

1. De ruime slaapkamers met heerlijk bed met dons dekbed.

1. Te weinig bedjes bij het zwembad en je moet een badmuts op tijdens het zwemmen. Als we dat hadden geweten... 2. Ontbijt viel tegen. Geen verse sappen en veel vlees. Nauwelijks salade. De thee was op en ik vroeg aan de serverster of ik een kan thee mocht, verwees ze me op de selfservice. Ik vertelde dat het op was en wachtte op thee of een teken maar er kwam niks. De tafels schoonmaken vond ze belangrijker. 3. Voor ons was het te rustig. Je moet veel en ver rijden (40/60 min.) om 6 dagen ergens te eten. Barga is heel klein en heeft 2 leuke terrassen om te eten. 4. HEEL VEEL wespen! Irritant om je eten heen te vliegen. Daar moeten ze echt wat aan doen. Heel vervelend.

1. De ruime slaapkamers met heerlijk bed met dons dekbed. 2. Mooi uitzicht. 3. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Uitzicht, personeel van de bar uitstekend, verblijf was ok...

Kleine kamer, ontvangst en afwikkeling door de receptie langzaam en erg "bureaucratisch" weinig klant gericht. Toegankelijkheid van het hotel zelf, allemaal erg onhandig

Uitzicht, personeel van de bar uitstekend, verblijf was ok maar niet meer dan dat

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Prachtige ligging!

Prachtige ligging! Ongelooflijk verte-zicht vanuit de kamer! Heel comfortabel ingerichte kamer!

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het was fantastisch!

Het was fantastisch!! Super vriendelijk personeel, heerlijke kamer, fijn zwembad met panorama view en ook het ontbijt is heerlijk uitgebreid!

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Mooie kamers en vriendelijk personeel