Beoordelingen over Il Giardino dell'Arte

Traversa La Vigna 32 B, 80071 Anacapri, Italië

#19 van de 44 B&B's en herbergen in Anacapri

Gebaseerd op 293 beoordelingen over deze B&B

9,7

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 6

Top service door eigenaar;

Geen echte minpunten. Kamer is vrij basic en niet heel erg groot, maar op zich prima. Als je slecht ter been bent is het niet ideaal; veel op en afstapjes en hoogteverschil.

Top service door eigenaar; ophalen en wegbrengen naar haven. Tips voor verkenning omgeving. Regelde een mooie boottocht voor ons. Op de eerste avond regelde hij een reservering bij een restaurant in de buurt met breng- en haalservice. Is toch prettig als je ‘s avonds om 18.30 uur aankomt. Heel goed en uitgebreid ontbijt met fruit uit eigen tuin, een sapje en heerlijke zoete broodjes geserveerd op eigen terras. De appartementjes liggen in een hele mooie bloementuin. Veel privacy

Onvergetelijk !!

Dat we hier maar 1 nacht waren....

Gelijk na het maken van de reservering krijgen wij al een persoonlijke mail.. Hierin stond dat we werden opgehaald uit de haven. Een geweldige service. En zoals beloofd stond daar de gastheer op ons te wachten. Na een geweldige rit over het eiland kwamen we via het smalste straatje van Anacapri aan op de locatie. Prachtig hoog gelegen met een mooie bloementuin en verschillende terrassen om te kunnen genieten van het uitzicht. Het welkom voelde "thuis". Alles werd geregeld, en zelfs konden we de dag van vertrek ons koffer laten staan om het eiland nog verder te verkennen. De gastheer zorgde vervolgens dat onze bagage weer in de haven stond. Super !!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Wij hebben genoten en hele mooie dagen gehad.👍😘

We werden opgehaald door de heer des huizes in de haven, hele vriendelijke, behulpzame man met veel kennis over het eiland. Spreekt 5 talen. Zijn accommodatie is heel erg mediterraan. Het ontbijt was goed.Wij hebben er een fijn verblijf gehad. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Kleine tuin van eden op wandelafstand van dorpkern
    • Driepersoonskamer met Terras

Geen choco op de boterham?

Voor Italiaanse normen was het ontbijt meer dan lekker. Verschillende broodjes, warme croissant, vers fruit (sinaasappel, pompelmoes, aardbei..), vers fruitsap, jam en platte kaas, verschillende yoghurts. En bediening op eigen terras. Heerlijk. De groene Subaru van de eigenaar was een heerlijk wagentje. Franco heeft ons meer dan eens een taxirit bespaard. Ophaalservice aan de haven is een echte plus!

Een superverblijf op een superlocatie! Een echte aanrader

Superontvangst aan de haven, gratis vervoer met alle uitleg onderweg naar het verblijf! Prachtige tuin, mooie toffe kamer en lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Het personeel en de sfeer.

Het personeel en de sfeer. De locatie is ontzettend leuk aangekleed.

Resultaat 1 – 6