Beoordelingen over Sogno di Giulietta e Romeo 3-sterren

Campo San Cassiano, 1858, San Polo, 30125 Venetië, Italië

#118 van de 310 hotels in Venetië

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prachtige stad , super gezellig hotel!!!!

Een rustig hotel kort bij de Rialto brug en alle bezienswaardigheden in venetie. Zeer vriendelijke mensen , en een heerlijk ontbijt . Voor herhaling vatbaar !!!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Vooraf werd er contact opgenomen hoe laat we ongeveer aan...

Vooraf werd er contact opgenomen hoe laat we ongeveer aan wilden komen en of we nog advies nodig hadden omtrent het parkeren van de auto. Ruim ontbijt met zuivel, broodjes, fruit, kaas/vleeswaren en een medewerkster die bijna letterlijk voor ons rende (wil op haar tenen zodat ze geen geluid zou maken; enorm lief). Prachtige plek in Venetië, ideaal voor een paar dagen Venetië!

Top locatie voor paar dagen in deze prachtige stad.

Uitstekende locatie voor een paar dagen Venetië. Centraal gelegen in het centrum en vanuit het hotel alles goed te belopen en natuurlijk te bevaren. Mooie ontbijtzaal. Vriendelijk personeel. Aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Fantastisch !

Het hotel is goed gelegen niet ver van Rialto brug, vriendelijk personeel, wij hadden een mooie ruime kamer. Het ontbijt is niet te uitgebreid maar lekker. Wij zouden zeker terugkeren als we naar Venetie gaan.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Leuk, charmant hotel vlakbij de Rialtobrug en -markt

Het bed zou beter kunnen, maar is niet slecht.

Het personeel was heel erg vriendelijk. Vooral Veronica; echt een aanwinst voor haar organisatie! Met haar hebben we het meeste te maken gehad. Ze was heel erg behulpzaam; ging na het inchecken mee naar onze kamer om alles te laten zien hoe het werkt. Daarnaast was ze erg gepassioneerd over haar stad Venetië en vertelde hoe het leven daar was en gaf ons veel tips wat we konden gaan doen, welke exposities er waren, mooie uitkijkpunten, etc. Echt super! We hadden de laatste kamer geboekt die via booking.com beschikbaar was. Er stond bij dat het een kleine kamer was. Wist niet heel goed wat ik moest verwachten, maar het overtrof mijn verwachtingen. Als ik weer naar Venetië ga, zal ik zeker weer dit hotel boeken.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Het perfecte hotel voor een romantisch weekendje Venetië!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Eigenlijk niets.

Een heel leuk hotel met een zeer goede ligging voor het verkennen van Venetië. Personeel was super vriendelijk en zeer hulpvaardig. Echt het perfecte hotel voor een romantisch weekendje met zijn tweetjes!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Rustige ligging aan zijkanaal van Canal Grande.

Kamer had wat groter mogen zijn. Te weinig verlichting om te lezen

Rustige ligging aan zijkanaal van Canal Grande. Heel centraal gelegen om Venetië te verkennen op 5 minuten van Rialto

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

what you see is not what you get...

de kamer voldeed niet aan de verwachtingen (de foto's op de website zijn misleidend), en er was ook geen ontbijt voorzien, terwijl dit niet duidelijk was gecommuniceerd

de locatie

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Goesting,om langer te blijven !!

Algemeen,sfeer,vriendelijkheid,alles top

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Putlucht in de gemeenschappelijke ruimtes. Van de riolering of de rivier?

Kamer was fantastisch

Hotel zag er fantastisch uit, mooie kamer en uitstekend...

Hotel zag er fantastisch uit, mooie kamer en uitstekend personeel dat alles voor ons regelde.

Het personeel was erg behulpzaam en het hotel ligt op een...

Het ontbijt was erg basic.

Het personeel was erg behulpzaam en het hotel ligt op een perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

de locatie is goed, vlakbij Rialto.

de douche was stuk en het water liep de hele badkamer in, er stond een waterkoker op de kamer, maar die paste niet in het stopcontact (alleen het stopcontact in de badkamer). thee werd niet aangevuld (alleen op verzoek).

de locatie is goed, vlakbij Rialto. personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Hotel is zeer moeilijk vindbaar.

Hotel is zeer moeilijk vindbaar. Je moet met je koffers dwars door de overvolle straten. Eenmaal aangekomen is het hotel overboekt! We moeten wederom verkassen door de drukte ondanks ons protest. Er wordt ons een fonkelnieuwe kamer aangeboden met Jaccuzi op een locatie 15 minuten verderop. Eenmaal aangekomen met behulp van een hotelmedewerker, zitten we alleen in een 8 kamer flat, slecht gepoetst en muf. Geen wifi, geen ontbijt en de kamer met jaccuzi blijkt niet schoon zodat we een gewone kamer krijgen. Nieuw? Echt niet. Onderkomen zou ik zeggen. Navraag bij de (te eerlijke) hotelmedewerker leert dat men vaak (bewust) overboekt! Er is geen personeel in deze flat en men geeft ons een verkeerde sleutel van de voordeur waardoor we nogmaals moeten teruggaan naar het oorspronkelijke hotel als we niet binnenkomen. Waardeloos dus.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Locator

erg verouderd

Locator

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Locatie was goed.

De douche leek luxe, maar de douchekop was afgebroken en er kwam slechts een droevig straaltje uit. Ook kon de douche schoner.

Locatie was goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sogno di Giulietta e Romeo