Beoordelingen over Il Podere Del Germano Reale 4-sterren

Via Puglie, 8/10, 47853 Coriano, Italië

#1 van de 4 hotels in Coriano

Prachtige agriturismo met alle luxe
    • Luxe-Appartement met 2 Slaapkamers

De bedden waren iets te hard naar onze smaak, bedden voor de (grote) kinderen iets aan de kleine kant. Kamer sober ingericht; weinig decoratie aan de muur. Wel voorzien van alle gemakken (goed ingericht keukentje, kasten en bureau op de slaapkamer, uitklapbare eettafel). En het uitzicht vanaf de kamer was er niet, daarvoor moest je naar het zwembad. Maar dat zijn echt kleine puntjes allemaal, het is een geweldige locatie.

Prachtig zwembad (met bar die ook altijd open is). Mooie grote kamers. Goede airco! Goede service van het personeel. Uitstekend restaurant. Ideaal, dichtbij (en toch ver genoeg weg van) de drukte van Rimini en Riccione (zwempark), vlakbij San Marino, en toch heerlijk rustig gelegen in een mooie omgeving. Een auto is wel nodig, want je zit nergens op loopafstand en de eeg waar het aan ligt is behoorlijk druk, niet fijn om te wandelen.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Erg leuke agriturismo

Wat verder weg van zee

Erg leuke agriturismo, helaas verbleven wij hier maar een nacht. Uitgebreid ontbijt, zeker voor Italiaanse begrippen. Vriendelijk personeel. Leuke appartementen.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk kleine kamer

Lekker gegeten, mooie accommodatie, erg kindvriendelijk, heerlijk zwembad en heel vriendelijk personeel. Jammer dat niet al het personeel een beetje Engels sprak.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heerlijk ontspannen

verlichting in het huis

Heerlijke plek, kwartier van het strand van Rimini Riccione (waar wij overigens geen gebruik van hebben gemaakt). Buitengewoon goed ontbijt met veel keus in broodjes en sapjes. Super vriendelijk personeel, niks is teveel wat je vraagt. Sinds dit jaar ook restaurantservice, prima, maar niet buitengewoon. Echter zeer praktisch, dus hebben we in 8 dagen vier keer gegeten. Zwembad heerlijk ruim, tennisbaan/sportveld. Wij hadden een appartement in het rode gebouw met twee volwassenen en drie kinderen. Dit voldeed prima. Balkon klein, maar je zit er toch niet veel. Wij komen zeker terug.

Bijzonder gastvrij
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Af en toe 'riool lucht' en fitness apperatuur was niet in orde

Zwembad en algehele indruk

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Mooie locatie.

Mooie locatie. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima accommodatie
    • Deluxe Driepersoonskamer

Kamer een beetje donker.

Prima accommodatie, goed verzorgd. Goed zwembad, prima ontbijt en lekker eten.

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Mooie locatie maar wij waren in het laag seizoen dus bedenk...

Waren ons vergeten bij aankomst. Niemand aanwezig om ons in te checken en bij vertrek ons ontbijt vergeten. Dit kwam misschien omdat wij de enigste gasten waren in het laagseizoen . En ze zouden echt wel iets beter Engels mogen gaan spreken want daardoor gingen er wel eens war dingen mis. Maar zou nog steeds een keer terug komen in het hoogseizoen

Mooie locatie maar wij waren in het laag seizoen dus bedenk wel dat het zwembad pas in mei open gaat. Lekker ontbijt en ook het diner was goed. Locatie ligt zo'n 20 min van rimini maar wij vonden riccione en cattolica leuker. Directie omgeving heeft wel supermarkt maar voor restaurants moet je wel iets verder . Ligt echt landelijk