Beoordelingen over Il Roseto

Via Patrono D'Italia 77, 06081 Assisi, Italië

#19 van de 54 hotels in Assisi

Geweldige locatie en een lekker uitgebreid ontbijt veel...
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Geweldige locatie en een lekker uitgebreid ontbijt veel overheerlijke taarten maar ook brood, kaas en ham is ruim aanwezig. Massimo is een hele gezellige gastheer. Zijn vrouw Rosita kookt geweldig echt een aanrader. Wij hebben genoten van ons verblijf in Il Roseto.

Prachtige romantische accomodatie

Het ontbijt is het enige wat me tegenhoudt om deze accomodatie de perfecte score te geven. Zeer veel taarten en zoete zaken (ook wat brood en ham). Het ontbijt zou er baat bij hebben om meer in te zetten op de basics: knapperig brood, een eitje, klein assortiment hartig beleg en een verse koffiekoek. (weliswaar is dit een punt van kritiek dat toepasbaar is op meerdere Italiaanse B&B's die we in onze vakantie zijn tegengekomen)

Gastheel is zeer joviaal en vriendelijk en is zeer begaan met de ervaring van zijn gasten. Het gebouw en de kamers is zeer mooi en karaktervol. De locatie is prachtig. Aan de voet van de heuvel waarop de oude stad van Assisi gelegen is met een ronduit prachtig uitzicht op de stad. 's Avonds buiten dineren in de tuin met dit uitzicht is heerlijk. De tuin is zeer mooi met gezellige zithoekjes, mooi zwembad en uiteraard prachtig uitzicht. Er wordt een diner (4 gangen: anti pasti, primi, secundi en dulci) aangeboden voor 25€/persoon. Dranken/koffie komen daar bovenop. Telkens zeer lekker gegeten en het menu wisselt ook dagelijks waardoor wij niet de behoefte voelden om in de omgeving op zoek te gaan naar andere restaurants. Tot onze opluchting waren (in tegenstelling tot, naar ons gevoel, ieder ander Italiaans restuarant) de porties aangepast aan een normale mens zodat we ook van elke gang t/m het dessert konden genieten. Genoeg parking voor iedereen.

Kleinschalig hotel geen grote luxe maar .....de gastvrijheid en het uitzicht maken alles goed !
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Het ontbijt viel tegen . Badkamer piepklein maar wordt gecompenseerd door het mooie uitzicht.

Het zicht was adembenemend A room with a view is voor ons een must en die hadden we. De service van Massimo en het lekker eten van Roseta !!

De uitstekende ligging aan de voet van Assise.

De ligging van onze standaard kamer met uitzicht op de eetplaats. Het uigebreide ontbijt die vooral gericht was op zoetebekken.

De uitstekende ligging aan de voet van Assise.

Il Rosetto is een hotel restaurant om niet meer te vergeten!

Onze kamer was helaas wat donker.

Il Rosetto is een hotel restaurant om niet meer te vergeten! Indien je hier gaat logeren blijf dan vooral ook voor het diner, want dat is fantastisch! Dit in combinatie met een prachtige tuin en dito uitzicht op Assisi! Geweldige gastheer die voor iedereen aandacht heeft.

Adembenemend uitzicht en geweldig restaurant.
    • Deluxe Suite

Kleinschalig hotel met een barokke inrichting. De ligging van dit hotel is overweldigend en biedt een adembenemend mooi uitzicht op Assisi. Het beschikt over een hele mooie aangelegde tuin met een heerlijk zwembad en diverse zitjes. Wij hadden kamer 3, de (rode) suite met een zeer ruim privé-terras met twee ligstoelen, een tafel en twee stoelen. De kamer was ruim met een prima badkamer. Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Naast de bekende Italiaanse taarten en andere zoetigheden, was er ook keuze uit hartige broodjes, yoghurt , fruit enz. Gastheer Massimo was sympathiek, erg betrokken en zorgzaam voor zijn klanten. Het allerbeste aan hotel Roseto is behalve het supermooie uitzicht, de kwaliteit van het restaurant. Nergens zo lekker gegeten als bij Il Roseto. Iedere avond weer een diner van 4 heerlijke gangen voor 25 euro. Als je naar Assisi gaat, is dit een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima ontbijt, wel veel zoets.

In de tuin is ruis van de nabijgelegen weg te horen. Uitzicht vanuit de kamer op de begane grond is beperkt.

Prima ontbijt, wel veel zoets. B&B ligt op halfuurtje lopen van Assisi. Diner is ook prima verzorgd. Voldoende parkeergelegenheid. Mooie tuin met zicht op Assisi. Alles is goed betaalbaar.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Uitstekend hotelletje met excellente service en schitterend uitzicht.

Ontbijt : hoofdzakelijk taart en cake; weliswaar lekker maar we misten toch wat hartiger zaken zoals eieren en kaas.

Gastheer Massimo is heel erg begaan met zijn gasten. Zeer goede service. Uitstekend 4-gangen diner 's avonds in de tuin (optioneel). Mooi zwembad. En bovenal : schitterend uitzicht vanuit de tuin op Assisi. De centrale ligging is ideaal om heel Umbrie te bezoeken.

Kleine badkamer

Mooie karakteristiek country house rustig gelegen op 20 minuten loopafstand via mooi aangelegd wandelpad van Assisi. Zeer aardige gastheer en gastvrouw. Mooi schoon zwembad/tuin me uitzicht op Assisi. Goed verzorgd uitgebreid ontbijt. Voortreffelijk diner!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Superlokatie om Assisi te bezoeken

Superlokatie om Assisi te bezoeken Fijne gastheer en vrouw

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

De lokatie en uitzicht op Assisi en het romantisch dineren...

Tijdens de hele warme dagen (>35 graden) was de airco niet opgewassen. De kamers bleven te warm om comfortabel te slapen.

De lokatie en uitzicht op Assisi en het romantisch dineren aan de rand van het zwembad. zijn onuitwisbare herinneringen. De gastheer is een echte Italiaanse charmeur, die goed om kan gaan met gasten.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Prachtig uitzicht op Assisi.

Het zwembad was niet erg schoon (veel insecten).

Prachtig uitzicht op Assisi. Romantische atmosfeer tijdens goed diner. Eigenaar was zeer enthousiast en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Vriendelijke eigenaar.

Airco werkt slecht. Blaast lauwe lucht. Heb ik in eerdere reviews ook al gelezen. Bed is hard.

Vriendelijke eigenaar. Mooi uitzicht op Assisi. Dineren bij het zwembad. Prima diner.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Mooie ligging

Bedden werden niet verschoond Eigenaar was wel erg bezig met klagen over hoe zwaar het was in Italie. Eten was lekker, maar kleine porties

Mooie ligging Inrichting kamer Tuin met zwembad

• Beoordeeld op: 30 september 2015

gastvrijheid.

zwembad een beetje koud, badkamer aan kleine kant....

gastvrijheid.....

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

de eigenaar lijkt er een levensdoel van gemaakt te hebben om...

het zoete ontbijt....

de eigenaar lijkt er een levensdoel van gemaakt te hebben om mensen te verwennen

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

vriendelijke bediening door patron en zijn echtgenote

italiaans ontbijt, waarom niet eens een eitje erbij?

vriendelijke bediening door patron en zijn echtgenote

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Il Roseto