Beoordelingen over Hotel Il Mercante di Venezia 3-sterren

Via Cannaregio 379 - Calle della Misericordia, Cannaregio, 30121 Venetië, Italië

#208 van de 301 hotels in Venetië

Venetie is prachtig maar het hotel is zeer verouderd en de service was slecht.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

De kamer. Nummer 1 (101) dramatisch. Kleine bezemkast. In het halletje 20 cm van het ontbijt en de nachtreceptie. Geen privacy en erg gehorig. Kamer ruilen was niet mogelijk.

De lokatie

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Heerlijk, genoten van al het mooie van Venetië
    • Classic Tweepersoonskamer

Toch iets te eten of koffie op het moment dat men wist dat we het ontbijt zouden moeten missen.

Helaas moesten wij al voor het ontbijt vertrekken. verder een goed hotel om te overnachte, dichtbij Plaza di Roma voor de bus naar het vliegveld.

Het is te doen
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De grootte van de kamer

Goed gelegen

• Beoordeeld op: 25 november 2015

Vriendelijk personeel,perfecte ligging bij station.

Vriendelijk personeel,perfecte ligging bij station.Goed ontbijt.Wij hadden kamer nummer 8 met balkon erg leuk en romantisch.Comfortabel bed. Gewoon geen minpunten om te noemen.Over 2 jaar krijgen ze een tuin en daar wordt een ontbijt geserveerd.Wie weet misschien komen wij wel terug om dit mee maken.Wij hebben een super leuk tijd in Venetië gehad en het hotel is een aanrader!

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Vriendelijke medewerkers.

Het WiFi signaal was niet zo sterk.

Vriendelijke medewerkers. Schone badkamer en comfortabel en groot bed. Een paar minuten lopen van het treinstation en praktische locatie.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Vriendelijk personeel, perfecte locatie in rustige steeg...

Vriendelijk personeel, perfecte locatie in rustige steeg dichtbij station. Ideale locatie ook omdat we met de fiets aankwamen en we hierdoor geen bruggen onderweg hadden vanuit het station. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

de ontzettend vriendelijke ontvangst en hulp bij uitzoeken...

de ontzettend vriendelijke ontvangst en hulp bij uitzoeken verbinding venice marco polo airport

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

het personeel ontbijt alles was PERFECT