Beoordelingen over Hotel Impero 3-sterren

Via Del Viminale 19, Stazione Termini, 00184 Rome, Italië

#335 van de 965 hotels in Rome

• Beoordeeld op: 23 september 2018

was heerlijk, centrale locatie en vlakbij metro

Wat achterstallig onderhoud in de badkamer tav wc deksel en loszittende douche stang. Douche ook aan de kleine kant

prettige sfeer en personeel.Ontbijt eenvoudig maar prima. Verse koffie. Kamer goed met goede airco.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Lekker ontbijt, nette kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Toch wel kleine kamer. Het water van de douche was te heet! We moesten heel lang het water laten lopen eer we ons konden douchen zonder te verbranden...

Lekker ontbijt, nette kamer

Gewoon super!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was gewoon een super deal.Het beste van wat we al geboekt hebben met Booking. com Aanrader op alle gebied vriendelijk personeel,mooie kamer en een ontstekend ontbijt. Wij gaan zeker terug!!

Verblijf zeker ok, omdat bij een citytrip zeker niet de bedoeling is om in hotel te blijven.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De kamer was toch wel klein, idem kleine badkamer Ontbijt beperkt in keuze en weinig variatie (elke dag zelfde assortiment)

Vriendelijk personeel, behulpzaam Mooie inkomhal met mooie trap Leuk balkon dat wat extra ruimte gaf aan kleine kamer Goeie locatie, niet in volle drukte maar toch kort bij alles, incl treinstation Kamer onmiddellijk beschikbaar bij aankomst rond 11u15 Proper hotel

Afgezien van de boven genoemde punten een prima verblijf gehad en genoten van Rome

In de familie kamer waren twee normale bedden De andere bedden bestonden uit een uitklap fauteuil en een stretcher Aangezien wij met 2 volwassen en 2 uit de kluiten gewassen tieners waren was de nachtrust door de "oplos bedden" niet veel Ook het ontbijt kan beter Er staat heel veel maar geen goede kwaliteit bv alleen maar smeerkaas en smeltkaas Veel zoete broodjes maar heel weinig gewoon brood Ik zou zelf eerder kiezen voor minder maar betere producten

De ligging van t hotel is ideaal Vlak bij station Termini Ook heeft dit hotel een lekker dak terras met genoeg schaduw

hotel ligging is ideaal ivm bus en metro gebruik
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Lift bediening tot aan de kamer was niet 100 % We betalen voor een feestdag extra dagprijs voor een weekperiode De kledij bergfaciliteiten zijn gering

Personeel en management is heel vriendelijk

Super verblijf in een goed hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Goed ontbijt en schone kamers. Niet alle kamers hebben dezelfde uitstraling qua ruimte. kamers aan voorzijde zijn donker. Personeel bij balie is erg behulpzaam en klantvriendelijk.

Ons jaarlijks citytripje.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Comfortable kamers, niet hypermodern maar zeer goed onderhouden, heel gezellig. De lokatie is fantatisch ,het meeste is goed tevoet te doen en als je dat niet meer ziet zitten termini is vlakbij. Ook als je de omgeving van Rome wil bezoeken dat kan met openbaar vervoer zeer eenvoudig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ontbijt was een buffet, genoeg keuze.

Ontbijt was een buffet, genoeg keuze. Kamers waren erg schoon. Centraal gelegen met wat lekkere restaurantjes in het zelfde blok. Bedden lagen lekker en Wifi was gratis. Mooi hotel met veel plekjes om te loungen. Elke dag schone handdoeken en een schone kamer.

Fijne locatie, maar verder niets speciaals.

TV deed het niet, hele kleine kamer, je kon bijna niet bewegen buiten het bed instappen. Er zat een massage functie in het matras, maar deze werkte ook niet. Personeel niks speciaals. Niet vriendelijk, ze deden wat ze moesten doen.

Dichtbij een metrostation en vele restaurants in de buurt. Hele fijne ligging. Een telefoon die je gratis kon gebruiken tijdens je verblijf m et internet verbinding. Heel erg handig.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

het was een schitterend hotel voor een kort verblijf, zeker een aanrader!

het ontbijt was heel lekker en er was van alles voldoende. Er werd ook steeds aangevuld. De kamer was heel netjes en voldeed aan al onze verwachtingen. Aangezien het mooie weer hebben we kunnen genieten op het dakterras!

Een echte aanrader!

Informatie over het hotel zelf op de kamer, bv. uren waartussen je kan ontbijten. Het is mogelijk verloren te lopen in het hotel.

Ontbijt was uitgebreid, lekker, gevarieerd en vers. Het onthaal was warm en vriendelijk. Fantastisch hotel en vriendelijk personeel. Ook geweldige ligging.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Goed hotel; behulpzaam personeel.

Beddengoed was schoon, maar op de sierkussens zat stof en haren. Douche erg klein en water van wisselende temperatuur.

Goed ontbijt. Kamers goed. Personeel erg aardig en bereid om overal mee te helpen.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goed hotel op een uitstekende locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt op zich was voldoende, zeker als je er maar enkele dagen bent, doch om 10.00u is het echt gedaan, alles wordt dan weggehaald, dus je komt best ten laatste tegen 9.30u

De locatie was perfect, de kamer was verzorgd en heel net, wel wat ouderwets van inrichting. Wij boekten een superior room en die was al niet te groot, dus ik vermoed dat de standaardkamers wel erg klein zijn.

De kamers waren erg prettig, wij werden gratis geüpgrade...

De kamers waren erg prettig, wij werden gratis geüpgrade naar een superior kamer. Erg fijn! Het was hygiënisch en we konden elke ochtend genieten van een prettig aanbod van het ontbijt.

Goed hotel, perfecte locatie nabij het station Termini.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Goed hotel, perfecte locatie nabij het station Termini. Vriendelijk personeel, nette en schone kamer. Mooi oud gebouw. Ontbijt was goed. Kortom een aanrader!

Mooi hotel met goede service !

Verwacht bij het ontbijt geen lekker belgisch brood ( al was dat bij alle restaurants ook zo ), maar genoeg andere keuze en een toaster voorhanden!

Heel vriendelijke staff, niets is te veel gevraagd. Fantastisch dakterras en goede ( maar niet heel lange ) bedden. Op wandelafstand van alle bezienswaardigheden ( trevi, colosseum,..).

Hotel is gelegen dichtbij station Termini waardoor je prima...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is gelegen dichtbij station Termini waardoor je prima met bus, tram of metro door Rome kunt reizen. Metro is ons het best bevallen omdat de bussen vaak overvol waren. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Plezierig.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het personeel is zeer behulpzaam en meedenkend. Receptie is 24 uur per dag open.kamers zijn goed. Ontbijt is ok.Het historische centrum ligt op loopafstand.

Goed hotel op een mooie locatie in hartje Rome

De smaak van de koffie bij het ontbijt was niet geweldig (automaat). Er waren wel gekookte eieren, maar ik miste een vers gebakken spiegeleitje.

Kamer was goed en netjes, het bed lag prima.

Geweldig voor alles

Ontbijt en bediening is echt 10 waard. Parkeergarage 100meter van het hotel😀 Scooter huur net ervoor 😀 Midden in centrum en alles om te bezichtigen .

• Beoordeeld op: 16 september 2017

goede uitvalsbasis om de stad te verkennen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

donkere en redelijk ouderwetse kamer.

goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Gemakkelijk terug te vinden met openbaar vervoer (bij termini station)

Koele kamer in hotel op prima locatie.

De kamer had geen buiten-raam hetgeen even wennen is. Omdat het behoorlijk warm was in Rome en de kamer koel vond ik dit geen probleem. Door de airco en de stoffen bekleding op de wand zie je de stof bij de in/uitlaat van de airco er goed. Of dit echt wel heel hygienisch is weet ik niet.

De kamer was lekker koel, het ontbijt redelijk en het hotel ligt op een prima locatie (dicht bij station Termini).

Het was er aangenaam verblijven, geen echte klachten over iets.

Het ontbijt was basic, niet wauw. De kamer had verluchting nodig, soms een raar geurtje, maar is misschien normaal met 3 personen in een kleine kamer.

Het was leuk om te zitten op het dakterras! Veel plantjes en leuke riete zeteltjes. Badkamer was met bad, dus relaxen kon.

ontbijt was zeker voldoende.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer was zeer klein,, en de kleerkast kon je niet gebruiken daar het nacht tafeltje voor de kast stond geplaatst. Dit zou niet mogen want je betaald tenslotte voor het geheel.

ontbijt was zeker voldoende. Voor ieders wat wil. Perfecte ligging.

Prima hotel. Goede locatie, wel aan update nodig en badkamer is krap

Badkamer was vrij krap, vermoed dat wat dikkere mensen moeite zullen hebben om de douche in te komen

Goede locatie, centraal in Rome en dichtbij het treinstation

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Heel centraal gelegen tov het centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

- badkamer stonk naar het riool - de receptie gaf niet veel toeristische informatie

Het ontbijt was goed. De kamer klein maar rustig. De locatie tov van het centrum super.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Dit hotel is een zeer goede en betaalbare keuze voor een verblijf dichtbij het centrum van Rome
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De airconditioning op onze kamer deed het helaas niet.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Stond altijd klaar en sprak goed engels. We hadden een kleine kamer geboekt en waren verrast door hoe groot deze nog was. Alles was schoon en netjes, het ontbijt was prima. Ook de wifi werkte goed. Het hotel is goed te bereiken per trein vanaf het vliegveld roma fiumicino. Er is een directe trein vanaf het vliegveld (leonardo express) naar station roma termini op 5 min. loopafstand van het hotel, ideaal! Ook de metro is dichtbij, maar we hebben veel kunnen aanlopen vanaf het hotel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Rome in 5 dagen

Terras op bovenste verdieping en lobbyruimte waren ongezellig, er was niks te krijgen. Het was echt alleen maar voor slapen en ontbijt. Er is 1 heel klein liftje voor toch wel groot gebouw. De buurt is beetje te rustig en biedt niet veel keuze aan restaurants

Ontbijt was iedere dag het zelfde. Ingesteld op een breed publiek. Kamers waren Italiaans en beetje gedateerd. Het was er wel rustig in de buurt. De prijs was echter redelijk voor Rome.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Wandelingen tussen geschiedenis en topkunst !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede ligging !! Je alle dagen een ander restaurantje uitproberen en taxi' s en ander vervoer zijn vlakbij. Personeel goed op de hoogte van openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Goed alternatief voor stedentrip en locatie ideaal bij station en metro.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Goede degelijken kamer voor stedentrip. Ontbijt goed en veel keus. Locatie ideaal vlakbij Termini station en Republica metro en plein. Alles op loopafstand te bereiken of met de metro.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Top hotel op een top locatie

Bedden mogen wel wat zachter zijn.

Hotel ligt perfect in het centrum. Termini station om de hoek. Veel dingen is op loopafstand te doen. Kan geen betere plek wensen. Hotel netjes en schoon. Ontbijt genoeg keus.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prijs kwaliteit zeker zijn geld waard
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer was een beetje klein . 1 kleine lift voor het ganse hotel . Als je pas om 9:30 u gaat eten is de kans klein dat je nog pistolets hebt . De koffie is niet lekker .

Er is keuze genoeg voor te ontbijten . Vriendelijk en behulpzaam onthaal . Openbaar vervoer binnen de 2 minuten wandelen van het hotel .

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Topweekend gehad!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Goed ontbijt, perfecte ligging! Dichtbij Roma Termini (centraal station) Colosseum 10 minuten lopen, Trevi Fontein/Spaanse Trappen/ Pizza Navona 15 minuten lopen. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Super service en verblijf gehad!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Een super hotel, zeker een aanrader! Alles op loopafstand, zelfs een telefoon met internet gratis erbij gekregen om allerlei dingen uit te zoeken en zeer schone kamers en goed ontbijt. Kortom super verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 25 december 2016

We waren aangenaam verrast eigenlijk over alles.

Alles prima !

We waren aangenaam verrast eigenlijk over alles. Het was een hotel met een ziel. Het ademt geschiedenis uit. De kamer was bovendien erg ruim. Het ontbijt was ook al prima. Op 50 m afstand van het hotel kan je fietsen huren (wat we deden). Het personeel was ook erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

De lokatie was uitstekend, vlak naast het eindstation...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

We hadden dit hotel gekozen MET ontbijt. Toen we gingen inchecken kregen we te horen dat het management het een en ander heeft veranderd en dat er dus geen ontbijt bij zit. Dit konden we wel krijgen maar daar moesten we dan €10 voor betalen per ontbijt.

De lokatie was uitstekend, vlak naast het eindstation Termini. Wij hebben alles lopend gedaan en dat is vanaf deze lokatie goed te doen.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Uitstekend hotel, goede schoonmaak, centraal gelegen.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Communicatie. Ophalen van vliegveld was niet geregeld en ontbijt ook niet; de bevestiging via e-mail was niet doorgekomen..?

Entree is geweldig mooi en dakterras idem. Als je geen balkon hebt is dit een uitstekend alternatief.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Slaapaccomodatie schitterend doch andere faciliteiten zwak

ontbijt was te beperkt, de faciliteiten hotel waren zeer zwak. beperkte bar, geen ruimte met computer, ontbijtzaal niet aangenaam. kamer was niet klaar als aankwam echter het uur van vertrek was ook niet strak

mooie kamer, heel mooie badkamer met nieuwe sanitair, heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Goede ligging, eenvoudig maar eerlijk ontbijt en behulpzame, goedlachse personeelsleden

Langzame lift en de deuren van de kamer gaan moeilijk dicht en maken daardoor veel lawaai

Lekker ontbijt met zoetigheden extra. Gerieflijke kamer, nette badkamer

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Eenvoudig hotel dat naar onze mening te hoog aangeprezen wordt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De kamer was erg klein en er hing een rioollucht die ook na het indienen van een klacht niet wegging en waarbij de manager zelf niets bijzonders rook. De televisie werkte niet bij aankomst en ook de minibar was niet koud. Dit is wel vlot opgelost. Jammer dat er bij het ontbijt Nescafe koffie uit een automaat is. In Italie verwacht ik wel een lekker kop cappucino. Personeel bij receptie is erg druk met hun werk en zijn niet attent in groeten en het maken van oogcontact.

De ligging van het hotel is prima. Dichtbij station en metro en op loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 1 december 2016

prima hotel voor een weekend naar rome super locatie.

Koffie is niet lekker,gordijnen zijn te licht op de kamer er ligt een lichtslang voor de ramen die je s'nachts ziet branden door de gordijnen.

De gratis handy telefoon mee van het hotel zodat we alle locaties zo konden vinden werkte super! Lekker ontbijt en prima bedden.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Wij hebben ondanks de minpunten toch genoten van onze vakantie.

Kleine kamer die niet heel proper was - badkamer/wc/douche was heel pover / klein en verouderd - de muren zijn heel dun - alles hoor je

Personeel is OK - ontbijt is OK

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Zou nog wel een keer terug willen
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Toch wel gehorig. De activiteiten van de buren waren goed te volgen

De locate was prima, vlakbij station en ander openbaar vervoer. Tegenover het hotel kon je lekker eten. Personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Happy weekend in Rome!

De lift is erg klein, waardoor wij steeds de trappen namen. Maar in het trappenhuis hing een onbestendige lucht waarschijnlijk veroorzaakt door grote bakken met wasgoed (?) die beneden in het trappenhuis staan. In onze gang hing steeds een rooklucht, ondanks het rookverbod ;)

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Hun taxiservice van en naar het vliegveld is een aanrader (€ 48,00). Wij hadden een hoekkamer met mooi uitzicht en uitstekende bedden. Het hotel zat vol, maar we hebben van niemand last gehad. ook niet bij het ontbijtbuffet, dit werd continu goed aangevuld. Het hotel ligt op 5 min. lopen van de metro aan het Piazza del Repuclica; 15 min lopen van het colloseum. Kortom: zeer centraal!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Geweldig dat er een smart Phone op de kamer is die je mee...

NIks, zeer goed!

Geweldig dat er een smart Phone op de kamer is die je mee Rome in mag nemen waarmee je kosteloos tijdens hele verblijf beschikt over gratis internet, heel handig o.a. i.v.m. google maps.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Wat ons erg beviel was het dakterras.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

het ontbijt hadden we iets meer van verwacht. Maar het was wel een goede prijs kwaliteit verhouding. Voor zo weinig geld kan je ook eigenlijk niet meer verwacht.

Wat ons erg beviel was het dakterras. Hier hebben we heerlijk genoten van het prachtige weer.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Goed centraal gelegen hotel. Bijna alles op loopafstand.

Ontbijt. Weinig variatie in brood. Alleen wit brood/broodjes. Veel zoetigheid. Koffie uit automaat niet echt lekker.

Zeer centrale ligging. Schone kamer. Prima service

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Vriendelijkheid, goede ligging, lekker ontbijt

Vriendelijkheid, goede ligging, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Het verblijf op zich was goed,heb genoten van de bezienswaardigheden.

Te korte bedden.

Zeer aangenaam verrast door een fles prosecco op kosten van...

Zeer aangenaam verrast door een fles prosecco op kosten van het hotel ter gelegenheid van mijn verjaardag.

Wij zijn overgezet naar hotel hoge.nieuw gebouw van dezelfde organisatie .vier sterren dus super de luxe.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

het dakterras lag er wat verlaten bij

het dakterras lag er wat verlaten bij

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Je kan met de auto niet voor de deur parkeren ivm restrictie om er met de auto te mogen komen.

Ligging van het hotel en het terras met overdekking.

Leuk verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

WiFi verbinding was niet erg goed.

Locatie, gemoedelijkheid

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Prima hotel op loopafstand van het oude centrum van Rome. Prima staff, zeer behulpzaam, zeer schoon hotel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Harde bedden

Hele goede locatie

Hele goede locatie

kom hier niet meer

communicatie..

Prima lokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamer aan de kleine kant

Mooi balkon en goede lokatie

In verhouding te dure kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Te kleine kamer met te kleine en te harde bedden. Matig ontbijt.

Prima locatie als uitvalsbasis voor activiteiten

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Mooie stad, hotel goed voor een paar nachten.

Gedateerd hotel

Ontbijt was goed.

Goed ontbijt

Matige douche Kleine kamer

Goed ontbijt Redelijk goede ligging

Het personeel sprak zeer goed Engels !

Het personeel sprak zeer goed Engels !

De koffie bij het ontbijt was niet zo lekker.

De ligging van het hotel. Ontbijt was goed en personeel van zeer vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk centaal met fantastisch uitzicht!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De tv had meestal geen verbinding

Prima locatie en enorm dakterras met prachtig uitzicht over de stad!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heel onspannend en leuk

Zou niet weten

Was heerlijk en kamers waren volgens onze verwachting

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goede locatie om alles in Rome te ontdekken.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Goede locatie om alles in Rome te ontdekken. Veel restaurants in de buurt. Ruime kamer. Goede wifi-verbinding.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Hallo

Slecht ontbijt

Locatie voor deze prijs is prettig.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Bed is erg hard en douche is klein. Zeker als je wat groter bent.

Locatie voor deze prijs is prettig. Personeel is super vriendelijk.

Goede locatie.

Nors personeel

Goede locatie. Verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Schone kamers, wat gedateerd, voldoende faciliteiten voor...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De bedden waren aan de harde kant

Schone kamers, wat gedateerd, voldoende faciliteiten voor een stedentrip, het ontbijt was uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goed qua prijs-kwaliteitverhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Veel geluid: je hoort vrijwel alles op de gang

Locatie Badkamer Degelijk ontbijt Comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Geweldig!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Locatie en terrasje aan kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Impero