Beoordelingen over In Riva Al Lago

Via Crespi 4, 22100 Como, Italië

#30 van de 53 B&B's en herbergen in Como

geweldig hotelletje

leuke authentieke kamer. Afstand tot de stad ca 100 mtr. Vlak bij leuke restaurants en barretjes. het ontbijt was echt super de luxe. Erg uitgebreid en geweldig van kwaliteit. tot en met een stukje pizza voor de liefhebbers! Garage zeker bijboeken: dichtbij en veilig

• Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

We hadden een stapelbed met toilet /douche op de gang en dat had ik ook geboekt dus prima! De ligging was geweldig -1straatje achter het Como meer en de eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam met het parkeren van de auto. De verassing was het ontbijt de volgende ochtend!! Deze was echt heel erg uitgebreid en superlekker.

Locatie, schone comfortabele kamer.

Wij hebben weinig te klagen. Er is geen ligt aanwezig, wat voor mensen die slecht ter been zijn lastig kan zijn. Maar geloof zeker dat het personeel dan helpt.

Locatie, schone comfortabele kamer. Rust ondanks centrale ligging. Ontbijt en personeel

prima tussenstop op een perfecte locatie

douche was wat krap, ckeckout en ontbijt tussen 8 en 10 uur 's ochtends

ontbijt was prima, kamers zeer schoon en ruim, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime parkeergarage (wel van tevoren boeken!)

De centrale ligging in Como.

De kamer was vrij klein en heel eenvoudig, geen luxe. Er zit geen lift in het gebouw zodat je 3 verdiepingen omhoog moet lopen met je koffers. Parkeerplaatsen van het hotel waren vol, dus kon je tegen betaling je auto ver weg in een parkeergarage parkeren.

De centrale ligging in Como. Het ontbijt was erg goed verzorgd. Kamer was schoon.

Leuke tussenstop op doorreis naar huis
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Behulpzaam personeel, goede parkeer oplossing voor onze auto met dakkoffer. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Vlak bij het meer en het toeristisch centrum, oa de Funiculare was top ;-)

Prima doorreis adresje ook al licht het niet echt op de route naar het zuiden, prijs is ok
    • Appartement (5 Personen)

parking is 5 minuten stappen van hotel. Achteraf blijkt dat de hoteleigenaar ook voor parking in de buurt kan regelen, maar dat is nogal lastig als je nergens je auto kan parkeren om te vragen waar deze is... de locatie maakt veel goed voor de nogal gedemodeerde sfeer in het hotel. Ben je op doorreis, prima. Maar voor een week te zitten zou ik toch iets anders kiezen

perfecte locatie dicht bij het meer. Er is een private parking in de buurt, maar dat is wel even 5 minuten weg van het hotel. Is nogal ver met de bagage. Ontbijt was heel in orde, maar nogal druk op het spitsuur... :-)

Verblijf van 1 nacht op doorreis naar Toscane.

Hotel is zeer geschikt wanneer je, zoals wij, op doorreis bent naar bijvoorbeeld Toscane. Voor een langere periode heeft de kamer mogelijk te weinig comfort.

Kamer was netjes en zeer schoon. Ontbijt was uitgebreid. Hotel ligt midden in het centrum, dicht bij leuke restaurants. Zeer aardige eigenaar en fijn dat er parkeergelegenheid beschikbaar was in de buurt van het hotel.

Aanrader !
    • Appartement (5 Personen)

Parkeergelegenheid. Moesten in parkeergarage verderop parkeren incl € 10 extra kosten. Aan de andere kant misschien ook wel veiliger voor auto inclusief bagage. Straatjes ook wel erg nauw om een grotere auto in te parkeren.

Prachtige locatie in centrum Como. Sfeervol en de kamers waren tip top in orde. Schoon en lekker koel. Bedden waren prima. En een zeer aardige meneer bij de receptie.

Redelijk
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Parkeren is een drama als je niet gereserveerd hebt. Regel dit van te voren is het advies. Als ze geen plaats hebben, niet doen. De dichtstbijzijnde parkeergarage is 650 meter daarvandaan. Alle wegen in Como zijn eenrichtingsverkeer dus naar de garage toe is makkelijk maar terug met de auto moet je 8 minuten door de stad.

Ontbijt was perfect,

Het ontbijt was heerlijk.

Bereikbaarheid van de kamer. Uitzicht op binnenplaats met vuilniszakken

Het ontbijt was heerlijk. Parkeerplaats was makkelijk te regelen en zeer dichtbij! Heel prettig.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Goede centrale ligging.

Goede centrale ligging. Naast het treinstation Como Lago, ideaal om van daaruit met de trein naar Milaan te gaan. Vriendelijke eigenaar en schone kamer.

Mooie en goede bedden, comfortabel woonkamertje met grote...

Parkeerplaats op autobusparking, garage tegen betaling met zeer kleine afmetingen , beangstigend snel sluitende automatische garagepoort, unheimlich, te steile uitrit...

Mooie en goede bedden, comfortabel woonkamertje met grote ijskast, vriendelijk personeel, goede service

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Perfecte ligging. Goed onthaal. Propere kamer.

Alles was perfect in orde.

Zeer goede ligging: vlakbij bij trein, bus en meer. Dichtbij het centrum. Vriendelijke uitbater, heeft onze koffer naar boven gedragen. Ontbijt was zeer uitgebreid. Mooie kamer, zeer verzorgd. Alles was piekfijn in orde.

Verblijf prima voor een nacht.

We zaten drie hoog met erg veel trappen, bovenbrengen koffers werd € 2 berekend wat we contant moesten afrekenen, werd vooraf niet aan ons gemeld.

Erg goed ontbijt erg uitgebreidt

Goed, aangenaam, overal vlakbij.

Perfecte locatie. Indien je met auto reist, bespreek parkeergarage via hotel, hotel ligt nl in smal straatje en parkeren is probleem, reserveren noodzaak, 10 euro voor garage, vlakbij hotel. Uitstekend ontbijt!

Wj hebben daar goed kunnen overnachten.

Lokatie was voor ons met 2 kleine kinderen niet top. Is niet veel te doen.

Wj hebben daar goed kunnen overnachten. Hotel is goed. Kamer niet al te groot maar keurig en netjes. Ontbijt is super. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima verblijf op een uitstekende locatie!

Ik zou geen negatief punt kunnen opnoemen!

De locatie, het vriendelijk personeel, de uitstekende kamer, het ontbijt, de mogelijkheid tot gebruik van de gesloten parkeergarage.... alles was dik in orde!

Heel geschikt verblijf op doorreis naar Sardinie vanuit Nederland
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Het hotel heeft zelf geen parkeerplaatsen maar wel een goede parkeergelegenheid in een parkeergarage een kleine 10 minuutje lopen verder op. Dit kost €10, -

Een heel uitgebreid ontbijtbuffet met allerlei soorten kaas, vlees, fruit en broodjes, yoghurt echt fantastisch.

Perfecte lokatie met goede verzorging in een mooie stad.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Hadden met 1 gezin 2 kamers met stapelbedden. Maar eigenaar had in ieder geval gezorgd dat de kamers tegenover elkaar .Gezamenlijke douche kun en mag je niet afsluiten. Zou prettig zijn als deze afsluitbaar was.

Geweldige lokatie, lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijke mensen, heerlijk (goed betaalbaar) eten. Hadden parkeerplaats in nabijgelegen parkeergarage gereserveerd via het hotel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

De locatie direct aan het strand met het prachtige uitzicht...
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Het appartement was super klein, slecht ingedeeld en ingericht en op het balkon kon je net aan met vier personen zitten. Met zes personen is dat zeker niet te doen. Gelukkig waren de appartementen naast ons niet bezet anders heb je zeker 'last' van elkaar. De tweede slaapkamer is zeer klein en voorzien van stapelbed. Met twee volwassenen kun je hier eigenlijk niet op slapen. Dan is er nog een bed in de huiskamer dat wij niet gebruikt hebben. De badkamer is super klein en in de douche moet je zelf de douche vasthouden (geen douchestang).

De locatie direct aan het strand met het prachtige uitzicht op de zee. Daarnaast goed te bereiken vanaf de haven in Bastia. Centraal gelegen en daardoor een goede uitvalsbasis voor alle activiteiten tijdens de vakantie.

Uitgebreid ontbijt, locatie vlak aan het meer.
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Uitgebreid ontbijt, locatie vlak aan het meer. Vriendelijk en behulpzaam in het telefonish kontakt, op het laatste moment nog een parkeerplaats kunnen boeken.

Een heerlijk hotel voor een tussenstop aan het Comomeer!
    • Appartement (5 Personen)

Goed hotel met airco en je staat zo aan het Comomeer met genoeg restaurantjes en gezelligheid. En ze hebbenne een goed ontbijt. Vergeet niet om een parkeerplaats te reserveren want parkeren in de buurt is niet makkelijk.

Super stop voor enkele dagen

Bovenste bed van stapelbed wat onveilig en te dicht bij airco. Garage in- en uitrijden met een grote wagen is geen sinecure!

Kamers, ontbijt, hygiene, algemeen comfort en ligging zijn prima.

Ik kom al jaren in dit hotel om te overnachten op de heen-...
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Ik kom al jaren in dit hotel om te overnachten op de heen- en/of terugreis naar Toscane, een echte aanrader. Prijs-kwaliteit is top. Dit keer sliepen we op een kamer met een stapelbed met een gedeelde badkamer, de badkamer was heel erg schoon en zowel s avonds als s ochtends was er niemand op de badkamer dus ook al deel je deze je hebt geen last van drukte. Het ontbijt is zeer goed verzorgd en uitgebreid. Het personeel is erg aardig, behulpzaam en heeft humor. Goede locatie, op loopafstand van het centrum!

De eigenaar is zeer behulpzaam en gaf volop tips over leuke...
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Ons stapelbed was vrij wankel, voelde niet helemaal comfortabel /veilig.

De eigenaar is zeer behulpzaam en gaf volop tips over leuke bezienswaardigheden en parkeerlocaties in de buurt. Verder is het ontbijt ontzettend lekker en uitgebreid. Faciliteiten zijn zeer schoon.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima plek voor een bezoek aan Como
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Was lastig te vinden. De kinderen klaagden over de WiFi die wegviel

Het ontbijt was super! Ontvangst keurig. Badkamer en toilet heel schoon Centraal gelegen Heerlijk restaurant voor weinig geld en zeer vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima verblijf aan de rand van het centrum van Como

De kamer is vrij basic ingericht. Het ontbijt was redelijk goed, had net wat beter gekund door er bijvoorbeeld een eitje bij te serveren.

De locatie is prima, in de buurt van het centrum en bijna aan het meer. De auto stond op een veilige plek in een afgesloten binnentuin.

Een aanrader als je op doorreis bent.
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Een gedeelde badkamer als je een economy room boekt . Maar op zich eigenlijk geen probleem want je was er altijd alleen en ze was netjes gepoetst.

Heerlijk ontbijt, veilige parkeerplaats, op een aantal meters van het Comomeer, het eten in het restaurant van het hotel is lekker en betaalbaar. Een aanrader als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Ontbijt was perfect

Ik kon merken dat de communicatie tussen Booking.com en het hotel niet 100% was. Tijdens het boeken heb ik alle leeftijden opgegeven van ons reisgezelschap. In de week voor aankomst mailde ik of het mogelijk was om een campingbedje te plaatsen in de kamer, zo hoefde ik deze niet mee te nemen voor mijn 1 jarige zoon. Dit was niet mogelijk omdat het niet was toegestaan kinderen onder de 6 jaar in de kamer te hebben?! Als ik niet van te voren had gemaild had ik dit nooit geweten en op locatie moest ik nog eea uitleggen waarom ik een baby had meegenomen... In de boeking stond vanaf het begin de geboortedata. Uiteindelijk is het goed gekomen maar dat was het enige minpuntje.

Ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima hotel, op een centrale locatie in Como met zeer vriendelijk personeel. Een aanrader !

Weinig parkeerplek in de directe omgeving. Het hotel beschikt over een eigen ondergrondse parkeergarage 250 mrt van het hotel. Daar inparkeren vergt enige stuurmanskunst, echter het personeel is zeer hulpvaardig indien nodig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was schoon. Goed ontbijt, keuze uit veel verse producten.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Warm welkom in hartje Como
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Niets eigenlijk. Zagen na boeken dat toilet ed op gang was maar dat bleek eigenlijk geen punt te zijn. Zeker niet omdat we maar 1 nacht bleven.

De ontvangst en locatie.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

De kamer zijn super schoon, elke dag schoonmaak, bedlinnen...

Kan ik zo niet bedenken.

De kamer zijn super schoon, elke dag schoonmaak, bedlinnen fris. Vriendelijk personeel, prachtige lokatie, trein boot verbinding op loopafstand, super.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima schone kamer en sanitair (gedeeld)
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Bij aankomst lang moeten wachten totdat er iemand bij de receptie was. Verder wel heel vriendelijk. Geen ontbijt.

Prima schone kamer en sanitair (gedeeld)

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Nette Kamers
    • Appartement (5 Personen)

Wifi op de kamer was slecht.

Goed appartement dichtbij centrum van Como. Bij aankomst parkeren bij busstation dan sta je bijna voor de deur, dit moet je echter wel weten! Een parkeerplaats is bij te boeken, dit is wel aan te raden.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Ideaal hotel voor op doorreis
    • Appartement (5 Personen)

Geen ontbijt. We kregen een ticket voor een ondergrondse parking die echter meer dan een kilometer verder lag. Heel vriendelijke man aan de receptie die alles goed en duidelijk uitlegt.

Mooie kamer, best wel ruim voor het kleine pand.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Heel centraal

Heel centraal gelegen, vlakbij het Comomeer en tal van restaurantjes. Met prettige (betaalde) parkeerplek. Prima hotel voor we een nachtje en dus voor wie op doorreis is.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Alles goed

Alles goed

Nette kamer en uitgebreid ontbijt

Nette kamer en uitgebreid ontbijt

goed voor één overnachting
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Beperkte parking, best van te voren bij te boeken.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Dichtbij het centrum.

De kamer was netjes en bovenal erg schoon.

De kamer was netjes en bovenal erg schoon. Ontbijt was heel erg uitgebreid.

De gezellige buurt

De gezellige buurt

Prima verblijf op doorreis maar Toscane
    • Appartement (6 Volwassenen)

Locatie naast het Como meer, parkeren top geregeld, ontbijt buiten ok en ruime kamer.

Zeer centraal gelegen, voor stad en meer!

Zeer centraal gelegen, voor stad en meer!

Aardige eigenaar.

Aardige eigenaar. Goed eten. Super ontbijt. Locatie in het centrum. Eigen parkeergarage.

Gastvrijheid en een geweldig ontbijt

Geen

Gastvrijheid en een geweldig ontbijt

Helemaal goed!

De beheerder/directeur deed er alles aan om het ons naar de zin te maken!

Vriendeijke en behulpzame ontvangst, lekker bed en een...

Vriendeijke en behulpzame ontvangst, lekker bed en een heerlijk ontbijt

Centrale ligging, vriendelijk en behulpzaampersoneel, goed...
    • Appartement (6 Volwassenen)

Centrale ligging, vriendelijk en behulpzaampersoneel, goed uitgebreid ontbijt, schone en ruime kamers.

Goed hotel op mooie locatie
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Hotel was moeilijk te vinden, parkeren erg duur.

Prima locatie, dicht bij het meer. Fantastisch ontbijt!

ruime schone kamers.

parkeren is ver weg

ruime schone kamers. Erg goed ontbijt

Aanrader als kort verblijf
    • Appartement (5 Personen)

De matras was van mindere kwaliteit.

Ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Super verzorgd ontbijt.

Vlak aan het meer.
    • Appartement (5 Personen)

Vlak aan het meer. Op een drukke locatie. Twee kamers. Ijskast. Ontbijt op het terras. Zeer uitgebreid.

het ontbijt was fantastisch.

het ontbijt was fantastisch. helaas was het pas open om 0800 uur. maar wel de moeite waard.

De hygiëne was uitstekend

De hygiëne was uitstekend

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prima kamer maar geen uitzicht, uitstekend ontbijt, zeer...

Prima kamer maar geen uitzicht, uitstekend ontbijt, zeer attente ontvangst

Jammer ontbijt was pas in juni.

De ligging was super, aan het Como meer.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goed voor en nachtje

Moeilijk parkeren

Ontvangst, ligging in het centrum van Como, 50m van het meer

Perfect

Heel fijn dat je met 5 in 1 ruimte kan

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Erg aangenaam.

Hotel vinden was niet zo eenvoudig, parkeermogelijkheid kon ook beter.

Fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Stapelbed

Mooi
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

het ontbijt was heerlijk.

het ontbijt was heerlijk. de ligging was mooi, vlak aan het como meer.

volgende keer weer en dan iets langer
    • Economy Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

prima schone kamer, lekker donker 's nachts, goed ontbijt. Zeer vriendelijke eigenaar!

Eenvoudig maar prima.
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Eenvoudig maar prima. Ontbijt is uitstekend

Goede overnacjtingsadres op doorreis naar Italie
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Prima kamer. Super ontbijt. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

goed ontbijt en kamers waren prima
    • Appartement (5 Personen)

parkeergelegenheid , moesten halve kilometer verder op parkeren tegen betaling

goed ontbijt en kamers waren prima

De locatie was top, op loopafstand van het centrum en vlak...

Het stapelbed had geen trappetje of hekje. Dit kan best gevaarlijk zijn.

De locatie was top, op loopafstand van het centrum en vlak bij het meer.

Prima locatie, goedontbijt

Lastig parkeren

Prima locatie, goedontbijt

Eenvoudige accomodatie op zeer goede locatie

Super ontbijt - zeer uitgebreid

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Kamers schoon en fris en uitstekend ontbijt

Uitstekend hotel voor onderweg

Uitrusting kamer vrij basic.

Zeer vriendelijke receptie (Mario). Uitstekend ontbijt. Leuke plaats voor overnachting en hapje eten

Prima accomodatie

Gezamenlijke douche

Het ontbijt en de kamer was prima, vriendelijk personeel

Eenvoudig, heel schoon en hartelijke bediening.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer - Bijgebouw (Stapelbed)

Eenvoudig, heel schoon en hartelijke bediening. Tegen de binnenstad aan en zo goed als aan het Comomeer.