Beoordelingen over Ippotur Medieval Resort

#14 van de 15 vakantiewoningen in Castelnuovo Magra

6,4

5,2

• Cottage (4 Volwassenen)

Parkeren bij de cottages is drama, maar je kon beneden prima parkeren. Heel klein stukje lopen.

De cottages waren gerenoveerd en waren echt heel mooi en verzorgd!

Heel apart!
    • Cottage (4 Volwassenen)

De weg er naar toe was niet zonder navigatie te vinden en op het terrein waren de wegen erg slecht.

Het huisje/mobilhome was super! Het eten in het restaurant was heerlijk en bijzonder.

Fantastisch, sfeervol.
    • Cottage (4 Volwassenen)

De weg naar het resort is prima te doen, maar wat we al hadden gelezen is het weggetje naar je cottage heel erg slecht...in principe hoef je maar 1x met je auto naar boven om uit te laden en later laat je je auto gewoon beneden staan, dan heb je nergens last van, van die grote gaten in de weg. Wel werd er aangeboden om eventueel je bagage naar boven te laten brengen met hun auto/ karretje echter vonden wij dat niet nodig. Het zou geen slecht idee zijn om de weg/pad toch iets te verbeteren kleine moeite denk...ze moeten er zelf ook elke keer overheen.

Precies zoals aangegeven was het een kleine cottage maar met alle voorzieningen die je nodig hebt. Heerlijke airco die je echt nodig hebt en horen voor de ramen. Een mooi idylisch plekje en ligging van het resort. De receptie erg enthousiaste dame die zeer goed Engels spreekt en behulpzaam is. Zwembad was gezellig en heerlijk het restaurant erg lekker waar je van alles kon bestellen echt perfect. De trappetjes naar en van het zwembad/restaurant zijn goed te doen....effe klauteren goed voor de conditie!

Zie hierboven, slechte ervaring
    • Cottage (4 Volwassenen)

De huisjes waren ernstig verouderd, koelkast was kapot meerdere malen om gevraagd en er werd niets aan gedaan. Airco werkte niet naar behoren en ontzettend warm. Wel een ventilator gekregen, maar die was ook kapot. Personeel was niet echt vriendelijk en niet behulpzaam. Verder was het personeel ook niet met ons bezig. Zij waren meer bezig met de Italiaanse gasten. Daarmee feestten ze dan ook tot laat in de nacht, hetgeen er toe leidde dat wij de ramen niet open konden laten door geluidsoverlast en hierdoor zo warm in het huisje, waardoor we niet geweldig konden slapen. Al met al slecht en de prijs was hierdoor veel te hoog

Zeer ontevreden, maar omgeving is mooi.

De accommodatie lijkt in werkelijkheid niet op de foto's...
    • Cottage (4 Volwassenen)

De accommodatie lijkt in werkelijkheid niet op de foto's die op de website vermeld staan. De vakantiewoning is sterk verouderd, en doet armoedig aan. De bereikbaarheid naar ons huisje was met de auto niet mogelijk zonder schade aan de auto te krijgen. Ook het zwembad ziet er onfris uit en de ligbedjes zijn veelal kapot. Wat ook niet vermeld wordt, is dat het zwembad tegen betaling gebruikt wordt door mensen uit de omgeving, met als gevolg dat het zwembad vol zit met groepen tieners die het hele bad overnemen.

Locatie was prachtig!
    • Cottage (4 Volwassenen)

Het huisje was erg smerig. Gelukkig overgezet naar mobile home, dat was prima.

Locatie was prachtig! Nadat we waren overgezet van een smerig huisje in een mobile home was het prima.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

:euke accomodatie op de berghelling in prachtge omgeving.
    • Cottage (2 Volwassenen)

De weg naar de accomodatie is erg steil met bochten, dus het is wel een beetje spannend om elke keer weer boven te komen.

Gewelige accomodatie gelegen op de berghelling. Prachtig uitzicht, accomodatie (stenen huisje met 2 verdiepingen) is oke. Beneden klein wonkamertje, keukentje en badkamer/wc. Boven verdieping is een ruime slaapkamer. Ligging is prachtig, op de berghelling tussen de bomen, restaurant van het complex is zeer goed. Wij hebben deze accomodatie gekozen als uivals basis naar Cinqueterra en Carrara en de rest van de prachtige omgeveing.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

We zouden er niet weer terug naar toe gaan.
    • Cottage (4 Volwassenen)

De weg die je moet afleggen met de auto naar je verblijf. Je kan heel je auto er kapot rijden. En de cottage is heel donker en erg verouderd. Omdat dit ons heel erg tegenviel kregen wij een mobile home aangeboden. Dit was prima te doen had alleen geen airco.

Zwembad

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Voor de prijs is dit een prima verblijf.
    • Cottage (4 Volwassenen)

Erg slechte weg op het park. Naar het park toe is de weg al slecht, maar die op het park is nog erger. We hadden een gehorig huisje, konden alles horen van de buren. Het zwembad was dicht, restaurant alleen op reservering. Besluiten om spontaan hier te gaan eten was niet mogelijk. Personeel was ongeïnteresseerd. Ze gaf ons de sleutel en dat was het, geen uitleg over de omgeving oid. Het 2e bed staat in de kleine woonkamer/keuken (slaapbank). Als deze is uitgeklapt is er geen ruimte meer in de kamer.

Mooi uitzicht, huisje op een berg. Het is goedkoop. Het bed op de bovenverdieping is prima.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Dubbel gevoel
    • Cottage (4 Volwassenen)

Slaapbank beneden. Je ligt in een soort la in de keuken. Veel moelijke trappen. Heel link grindweggetje met de auto. Je auto knapt er niet van op

Uitzicht, zwembad, airco

Het uitzicht
    • Cottage (2 Volwassenen)

Het ontbijt, vrij sober. Maar dat blijkt algemeen in Italië.

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Geweldige locatie , mooi uitzicht, aardig personeel.
    • Cottage (4 Volwassenen)

De inventaris van de keuken kan beter.

De locatie was geweldig.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Gastvrijheid
    • Cottage (4 Volwassenen)

Badkamer en handdoeken zijn niet heel schoon of fris

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Voor het geld mag je niet klagen
    • Cottage (4 Volwassenen)

Alleen boven in de slaapkamer vermarming beneden is koud

Omgeving is prachtig maar slecht voor je auto en kamers niet goed schoon gemaakt

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een paar heerlijke dagen gehad
    • Cottage (4 Volwassenen)

Koud water, duurde lang voordat het geregeld was

Heerlijk zwembad en restaurant top

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

100% volgens verwachtingen

Modernere huisjes

Erg vriendelojke bediening en commerciële ingesteldheid

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

personeel vriendelijk
    • Cottage (4 Volwassenen)

wifi,alleen bij receptie restaurant beperkt menu geen airco in huisje

personeel vriendelijk prachtig uitzicht huisje in schaduw heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Het terras naast de huisjes en het uitzicht is prachtig.

Huisjes zijn niet wat het lijkt zoals op de foto maar klein en erg gedateerd. Terrein is moeilijk begaanbaar, steile wegen en veel trappen. Op het terrein zijn ze met verbouw activiteiten bezig, beetje hinder van gehad. Potten en pannen zijn aan vervanging toe, wc pot lekte water. Wij hadden gelukkig mooi weer (mei 2016) maar bij regen waren we vertrokken. Zwembad was nog niet gevuld. Maar ja voor €270 kun je ook niet veel verwachten, we hebben ons wel prima vermaakt.

Het terras naast de huisjes en het uitzicht is prachtig. De ligging is mooi centraal, La Spezia, Lerici, Lucca zijn goed te berijden

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

er waren slechts enkele huisjes verhuurd - het was dus erg...

het restaurant en de bar was reeds gesloten omdat het buiten het seizoen was (eind sept). gelukkig hebben we nog kunnen genieten van de nazomer aan het zwembad

er waren slechts enkele huisjes verhuurd - het was dus erg rustig en ideaal voor de honden

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Op zich een mooie locatie hoog in het dorp, echter weinig te...

Weinig te doen, geen aantrekkelijk gebied wat ons betreft. Maar nogmaals dat is persoonlijk. Geen ontbijt, alleen zoete croissants en koffie (wel goed zoals overal in Italie). geen eten, wel snacks. Wifi bij de bar.

Op zich een mooie locatie hoog in het dorp, echter weinig te beleven en de omgeving sprak ons niet echt aan, maar dat is persoonlijk. Zwembad prima, huisjes knus in het bos, donker maar wel lekker in de schaduw. Voor ons een doorgangshotel. Op de site is het veel mooier dan in het echt. Airco alleen beneden in het huis, doet het goed. Boven bed goed, beneden twee bedden, keukenblok met goede ijskast. Veel Italianen uit de omgeving. Aardige ontvangst. Niets mis mee verder. Prijs kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Je hebt een mooi uitzicht

Locatie zit op een berg dus je huisje Is altijd veel trappen lopen. Zeker met kleine kinderen of kinderwagen geen aanrader. PS: volg de borden van ippotur en niet je navigatiesysteem

Je hebt een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Vriendelijke mensen (maar niet erg betrokken.

Kleine badkamer, waar je je nauwelijks kon bewegen. Water uit douche stroomde niet weg. Geen uitzicht. Geen airco. Erg druk bij zwembad.

Vriendelijke mensen (maar niet erg betrokken. We gingen eerder weg dan gepland en betaald en gaven als reden aan dat het ons tegenviel; ze waren niet geinteresseerd in waarom het tegenviel.)

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Mooie locatie.

De locatie is erg moeilijk te vinden. Zelfs onze navigatie werd er geen wijs uit. WiFi lag er vaak uit, vooral 's avonds.

Mooie locatie. De huisjes zijn gedateerd maar absoluut knus en gezellig. Het personeel is erg vriendelijk en ondanks de taalbarrière verliep het contact prettig. Heerlijk zwembad en genoeg te bezoeken in de omgeving. Mooie natuur en bergen

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Zwembad en de ligstoelen

De enige airco zat in de "zitkamer", waardoor het slaapgedeelte erg warm/benauwd is. Wifi alleen maar beschikbaar bij receptie

Zwembad en de ligstoelen

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Mooie locatie, alles voldoende voor onze wensen (moesten...

Alleen warm water uit kraan in de keuken wanneer ook kraan in de badkamer aan stond (zeer vreemd), weinig handdoeken, geen extra vuilniszakken, zwembad was nog leeg, douchekop paste niet goed op de stang

Mooie locatie, alles voldoende voor onze wensen (moesten gewoon een plek hebben om te slapen), airco

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lastig bereikbaar. Matige openingstijden receptie. Slechte uitrusting keuken.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

De keukenuiiotrusting is van 50 jaar geleden.

De keukenuiiotrusting is van 50 jaar geleden. Veel oude troep