Beoordelingen over Is Morus Relais 4-sterren

S.S. 195 km 37,400, 09010 Santa Margherita di Pula, Italië

#8 van de 26 hotels in Santa Margherita di Pula

Is Morus Relais ligt op een prachtige locatie met privé...
    • Tweepersoonskamer - Parkzijde

Het complex is enigszins gedateerd (jaren 70). Cappucino uit de automaat bij het ontbijt. Daarnaast viel het restaurant erg tegen en zou het personeel wat spontaner mogen zijn. Het deed allemaal wat stijfjes en formeel aan.

Is Morus Relais ligt op een prachtige locatie met privé strand en zwembad. Er zijn volop loungeplekjes op het terrein.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Mooi resort met enkele minpuntjes aan het eind van het seizoen
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Zeezijde)

Ontbijt was niet op het niveau van de rest van het hotel: koffiemachine niet in staat om een lekkere cappuccino of latte te produceren, taarten zijn nog deels bevroren, geen natuurlijke ontbijtgranen maar alleen gesuikerde cornflakes en er werd slecht aangevuld. Wellicht is dat tijdens het seizoen beter in orde. Diner was ook niet meer mogelijk tijdens laatste dagen voor sluiting. Tennisterrein niet echt bruikbaar door vele oneffenheden.

Mooie ligging aan het strand, verzorgde tuin, beveiligd parkeren en zeer mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Fantastisch resort op een prachtig eiland
    • Tweepersoonskamer - Parkzijde

Dat ik niet langer geboekt heb

Het ontbijt was heerlijk! Speciaal voor de triathlon was restaurant op zondag ochtend al om 6.30 uur open! Restaurant voor diner is ook geweldig! Heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Een aangenaam maar duur verblijf voor het geen je er voor terug krijgt.
    • Cottage Junior Suite

Kamers gedateerd. Bedden aan de harde kant. Grill restaurant viel tegen. Laatste dag kwamen we er achter dat je bij de bar ook kan lunchen. En heel lekker! Jammer dat er uit de horeca niet meer gehaald wordt! Mag wat minder stijf.

Ligging hotel is prachtig! Type kamers in cottages ruim! Iedere dag schoonmaak inclusief iedere dag schone handdoeken voor op strand. Prima ontbijt. De rust en kleinschaligheid.

nog een keer terug

Het weer... maar ja

Schitterende locatie. Hotel en restaurant am het strand. Heerlijk eten prima keuken.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Activiteiten nabije omgeving hotel

Dicht aan het strand , mooi zwembad

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Fantastisch!

Muzak in het restaurant

Ligging, mensen, comfort, ruime kamers

prachtig strandhotel

Italiaanse grandeur, prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Het is een mooi hotel wat van binnen in goede staat verkeerd.

Bij aankomst werden we helemaal niet vriendelijk behandeld door de receptiemedewerker. 's Avonds bij het eten vroegen wij wat voor toetjes ze hadden en de ober werd bijna woest, zo kwaad dat hij reageerde.. Hetgeen wat ons gruwelijk tegenviel is de enorme stank die er hangt.. Als wij dit van tevoren hadden geweten dan hadden wij dit hotel nooit geboekt. Bij aankomst opende wij de deur en het stonk naar rotte eieren. Buiten stonk het net zo. Na aan een medewerker gevraagd te hebben wat die stank precies was, scheen het zeewier te zijn! Het hotel heeft twee stranden, een rechter- en linkerdeel. Met het rechterdeel was niks mis maar bij het linkerdeel spoelde enorm veel zeewier aan. Blijkbaar is zeewier beschermd in zuid-Sardinië waardoor ze het niet mogen weghalen. Het zeewier ligt enorm te broeden in de warme zon en wanneer er dan een wind staat, ga je bijna over je nek. We hebben dan ook niet veel op ons balkon en buiten op het terras kunnen zitten.. Zelfs als je ging eten, rook je de lucht. Ik zal hier nooit maar dan ook nooit meer na toe gaan en zal het ook zeker niet aanraden.

Het is een mooi hotel wat van binnen in goede staat verkeerd. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen een gratis upgrade naar een junior suite met 3 balkons en een bubbelbad; dat was nogal een verassing.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Uitzicht en de rust

Eten was benedenmaats en duur. Taad aan enkel met ontbijt te boeken

Uitzicht en de rust

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Is Morus Relais