Beoordelingen over Joia Hotel & Luxury Apartments 4-sterren

Via Cascina Cà, 24060 Brusaporto, Italië

#2 van de 3 hotels in Brusaporto

Wij waren hier twee nachten.

-Kamer uitgerust met kitchenette, magnetron en koelkast. Maar alle kasten leeg, geen enkele keukenuitrusting, die kon je evt. halen bij de receptie. -Prachtige badkamer met schone handdoeken, bubbelbad en speciale verlichting, maar geen losse douche. -Alles zit achter een omheining met poort, voelt een beetje ‘opgesloten’.

Wij waren hier twee nachten. Het is in de buurt van Bergamo, een leuke plaats, die we bezocht hebben. Het is een soort miniparkje met kleine bungalows. Sommigen liggen direct aan het zwembad met eigen terras. Onze luxe ‘hut’ niet. Wij konden terecht op één van de andere twee terrassen met ligbedden om gebruik te maken van het zwembad. Gratis gebruik van strandhanddoeken. Weinig ‘last’ van andere gasten, alles heel privé. Parkeergarage en lekker ontbijt. Prima plek voor kort verblijf.

Ontspannend

Nog voor we hadden uitgecheckt was de lieve poetsvrouw al ijverig de kamer aan het poetsen voor ontslag tijdens ons ontbijt... misschien een tip om te wachten tot de bezoekers letterlijk zijn uitgecheckt. (We konden geen gebruik meer maken van ons eigen sanitair)

Aandacht voor detail, mooi en comfortabel interieur, rustige locatie met veel privacy en een heerlijk ontbijt!

Teleurstellend locatie

Het is geen hotel, hotelfaciliteiten ontbreken. Bagage moet je zelf een heel stuk over het park slepen, hulp of karretje niet aanwezig. Zwembad is slecht onderhouden. Ontbijt is onder de grond, niet vers en niet lekker en wordt verzorgd door 2 (goedwillende) vakantiekrachten. Absoluut geen goede prijs-kwaliteit verhouding. Een appartement met keuken zonder inrichting. Er wordt een bakje gebracht met wat glazen en borden, afdroogdoek, pan , bestek.

Appartement was groot en prima schoon.Gelegen in een netjes onderhouden park. Dame aan de entree is behulpzaam en vriendelijk.

Perfect place, hidden spot! You can stay here for a week and have fun!

Echt helemaal niets. Het enige wat ik kan bedenken is dat de vloer van het zwembad opnieuw moeten worden geverfd maar daar stoorde ik me niet echt aan.

Wat een pareltje! Wanneer je aan komt rijden, denk je "midden in een woonwijk?" maar nee, het ligt er net buiten. Over alles is zeer goed nagedacht, het zwembad is origineel en prachtig, de kamers zijn heerlijk ruim en luxe, net als de badkamer. Omdat je vanaf deze locatie heel makkelijk naar Bergamo of Milaan kunt rijden is het ideaal. Het Iseo meer is vanaf hier ook zeer goed te doen en een echte aanrader, veeeel leuker dan het como meer.

Zwembad en kamers vielen tegen

Het zwembad viel tegen. Er was achterstallig onderhoud bij het zwembad. Ook de hygiene van de appartementen vond ik niet optimaal. Geen goede prijs kwaliteit verhouding naar mijn mening

Dat je een eigen terras hebt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Luxe om naar terug te keren

Eigenlijk niets. In het weekend wat kleine kinderen. Zeer exclusieve Joystick kranen: bij de wastafel is warm links, idem bij bidet, maar onder de douche rechts. Italiaanse charme met een glimlach.

Kleinschalige luxe, en de rust. Ruime kamer met zelfs keukenfaciliteiten. Goed restaurant, ook nabij in dorp. De bungalows, die niet aan het leuke zwembad liggen, hebben veel privacy. Fonkelnieuw, luxe en groot winkelcentrum nabij airport Bergamo.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een uitstekende lokatie om weer op adem te komen.

Dat het restaurant onder de grond was.

De kamers en het zwembad en de ligbedden waren fantastisch!!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ontbijt goed,zwembad ook

Service was wat minimaal.

Ontbijt goed,zwembad ook

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

De locatie is lekker rustig.

Het is echt een doorreis locatie. Er is verder niks georganiseerd buiten je slaapplek om.

De locatie is lekker rustig. Het zwembad is goed onderhouden en de bedden bij het zwembad liggen ook prima. De WiFi is ook lekker snel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Het complex is een aanrader wanneer je op doorreis bent.

Het eten van de roomservice was onder de maat. Bestelde een hamburger en kregen letterlijk maar 2 stukjes vlees zonder er iets bij. Voor € 14 vonden wij dit erg duur.

Het complex is een aanrader wanneer je op doorreis bent. Omdat er op het complex en in de omgeving niks te doen is een verblijf van 2 nachten lang genoeg. Het zwembad is echt ideaal om te relaxen. Wij hadden een junior suite en hadden een privé terras voor het zwembad (aanrader)

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Grote goed onderhouden kamers, prachtig zwembad.

Zwembadwater was koud. Inloop van het zwembad erg stijl en op veel plekken erg glad op de nieuwe geverfde stukken in combinatie met water. Niet geschikt voor oudere personen en jonge kinderen. Complex ligt onder de start en landingsbaan. Elke dag herrie: grasmaaien, bladblazen, klussen, etc.

Grote goed onderhouden kamers, prachtig zwembad. Veel vogels, mooie bomen en planten/bloemen.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Zeer fijn verblijf, mooie appartementen en erg hartelijke...

Zeer fijn verblijf, mooie appartementen en erg hartelijke mensen, ook in het naastgelegen restaurant. Aanrader!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

personeel, comfort, rust, centrale ligging

niet echt iets waar het hotel iets aan kan doen

personeel, comfort, rust, centrale ligging