Beoordelingen over Hotel Joli 2-sterren

#813 van de 921 hotels in Rome

5,7

5,7

Drama

Bijna alles in het algemeen was gewoon triest. Er staan heel veel dingen op de site van de boeking maar daar hebben we niks van ervaren. Om een voorbeeld te geven : wij belden persoonlijk om te vragen of er wifi bereik was in het hotel en of we daar van gebruik kunnen maken in onze kamer en ze zeiden "yes", bij aankomst kregen we te horen dat we helemaal naar een speciale lobby moeten gaan om bereik te hebben want alleen 2 kamers, ja ik herhaal 2 kamers in het hele hotel hadden bereik. Alles waar we om vroegen kregen we een nee als antwoord op en het personeel bestond uit geldwolven. Naar mijn mening kunnen ze beter sluiten.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Na opwaardering goed was het goed verblijven in hotel Joli

In eerste instantie kregen we een hele donkere, kleine kamer. Slecht bed, zeer kleine badkamer met afgebladderd plafond en schimmelplekken op douchegordijn. Uitzicht over daken en schoorstenen. Om depressief van te worden!! Na opwaardering en flinke bijbetaling naar een andere kamer. Deze was beter maar dat mocht ook wel gezien de prijs!

De ligging van het hotel is perfect, Alle highlights zijn op loopafstand! Hotel ligt wel in een hele drukke straat met veel verkeer!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Kleine badkamer

Het personeel was geweldig

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Uitstekend!

Uitstekend!! Perfecte locatie en de kamer was ook hartstikke goed voor dat geld. Vriendelijk personeel en goede Wifi in de lobby. Aanrader!

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Het hotel lag erg centraal en het personeel was ontzettend...

De badkamer was erg klein en niet heel fris, maar aangezien de prijs was het prima.

Het hotel lag erg centraal en het personeel was ontzettend aardig.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

de locatie, prijs, comfort

kleine badkamer en matig bed

de locatie, prijs, comfort