Beoordelingen over Hotel Joli 3-sterren

Via Michele Amari 11, Ruggero Settimo, 90139 Palermo, Italië

#52 van de 72 hotels in Palermo

Prachtige stad Palermo, alles gezien in twee dagen. Beroerd geslapen ,te kort hard doorgelegen bed.

De bedden waren zeer slecht;staf bevestigde de klacht ook. Bedden zouden vervangen worden maar ja daar hebben wij niets aan. De badkamer is er krap en niet goed schoon. Sanitair is oud en aan vervanging toe.

Sfeervol hotel, ideaal gelegen om te voet naar het centrum te gaan. Ideaal gelegen om ‘s avonds op 100 m de keuze te hebben uit vele restaurants in allerlei prijsklassen. Goed ontbijt.

Je krijgt niet altijd wat op de foto van booking staat!!
    • Basic Tweepersoonskamer

de eerste nacht piepklein kamertje met defecte airco (39*) alternatieve kamer nog slechter werkende airco. Na slapeloze nacht volgende dag grote mooie kamer met airco... Sterk verouderd hotel en doolhof met smalle gangen . Brandveiligheid?

de centrale ligging in Palermo aan klein parkje

Waarom wordt dit hotel toch door velen positief beoordeeld? Dit is onze horror story..

Waar zal ik beginnen: - de kamer was erg klein. Niets vergeleken met de foto waar we de kamer op gekozen hadden. Geen mooie fresco's op het plafond, maar vieze watervlekken met een schimmelrandje. - gebrekkige/kapotte deuren en openliggende stopcontacten. Niet handig met een kind (ook al is hij 5) - vuil ondergoed van de vorige gebruikers van de kamer. Ok kan gebeuren, maar hoort alles niet gecontroleerd te worden voor de kamer wordt vrijgegeven voor nieuwe huurders? - erg gehorige kamers. Als de buren gingen douchen, leek het alsof het water in onze kamer stroomde. Plus alle gesprekken waren te volgen alsof ze in onze kamer gevoerd werden. Misschien hoort het bij een hotel als deze (leeftijd), maar fijn is wat anders - na klachten doorgegeven te hebben, werd ons alternatieve kamers geboden. We kozen voor 1 van die om vervolgens tot de onaangenaame verrassing te komen te staan dat onze airco dusdanig bromde, dat je hem ver buiten onze kamer kon horen. Gezien de temperatuur (36plus) was een airco een noodzakelijk iets om uberhaupt te kunnen slapen. Klagen leverde ons het volgende op: 'Sorry, ik kan jullie niet helpen. Ik sta alleen bij de receptie en pas morgen kan ik iemand naar jullie toesturen'. Wij kozen er tenslotte maar voor om een ander hotel te boeken om onze laatste 3 dagen in Sicilie nog een beetje door te kunnen brengen. Daaaag 260euro (cancelation kost de volle mep), maar hallo rust in onze andere accomodatie. Als singel-reiziger, of koppel zonder kids, zouden we misschien zijn gebleven. Maar dit konden we onze kind niet aandoen: 3 nachten niet kunnen slapen.

Er beviel ons echt weinig tot niets aan de accomodatie. Als we toch iets moeten noemen, is het de ligging van het hotel.

goed hotel voor een verblijf in Palermo

de badkamer was vrij klein maar in orde

de kamers waren gewoon in orde, wat je mag verwachten van een hotel. De ligging is interessant, niet pal in het centrum maar alles op wandelafstand. Het ontbijt was verzorgd maar niet nu ook weer niet top

Weekendje weg

Afwerking hotel: bij het douchen stond de halve badkamer blank en het zou een goede onderhoudsbeurt kunnen gebruiken. Veel zoetigheid bij het ontbijt ( taartjes, koekjes, etc)

Kleinschaligheid, hotel in oudere stijl. Vriendelijk personeel. Spreken redelijk Engels. Ong 15 min lopen van het historisch centrum.

Zeer vriendelijk personeel.

Airport shuttle terugweg bleek ordinaire taxi en niet tegen airport shuttle prijs

Zeer vriendelijk personeel. Gratis cappuccino onthehouse bij aankomst.

Hotel nabij centrum Palermo, basic!
    • Basic Tweepersoonskamer

Erg kleine sanitaire ruimte. Lift is zeer krap.

Ligging en prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Heerlijk ontbijt - heel gezellig ingericht hotel -...

Heerlijk ontbijt - heel gezellig ingericht hotel - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goede locatie, balcon met uitzicht, goed ontbijt

Lift (zeer klein), douche cel kleina

Geluidsisolatie,plafondschilderijen

Leuk hotel dichtbij de kost, vriendelijk personeel, goede...
    • Basic Tweepersoonskamer

veel lawaai van de schoonmakers vanaf erg vroeg.

Leuk hotel dichtbij de kost, vriendelijk personeel, goede parkeeegelegenheid

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De ligging was erg goed en we waren erg blij met airco op de...

De ligging was erg goed en we waren erg blij met airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

geen 'terug-kom' hotel

omgevingslawaai - zowel in als buiten het hotel tot diep in de nacht

dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Zeer goede service van alle medewerkers,

Zou het niet weten.............

Zeer goede service van alle medewerkers, prima ontbijt, ruime kamer, heerlijk terras, uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

personeel