Beoordelingen over NH Palermo 4-sterren

Foro Umberto I, 22/B, La Kalsa, 90133 Palermo, Italië

#38 van de 72 hotels in Palermo

Geweldig ontbijt, goede bedden, fijn zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drinken erg duur . Parkeren, let op ze hebben geen eigen parkeerplaats . Naast het Nh hotel een privé parkeer plaats , je betaald dan 10 euro per nacht. De openbare parkeerplekken worden beheerd door een vaag figuur .De stad is erg tegengevallen erg vies.

Geweldig ontbijt, goede bedden, fijn zwembad. Plattegrond van de stad met uitleg wat te bekijken.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden Nieuwe Stijl met Uitzicht en Terras

Ietwat aan de prijs. Biertje 5 euro, maar dan wel geserveerd op dienblad met linnen servet, pinda’s erbij en warm snackje.

Goed zwembad, goed ontbijt, goede locatie. Makkelijk parkeren.

Prachtig hotel, groot zwembad, schoon
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is bij het hotel weinig informatie beschikbaar over wat er in de stad te zien en te doen is.

Het is een zeer mooi hotel met een groot zwembad, alle personeel maakt het je naar de zin. Wij vonden het ook een voordeel dat we in het hotel zelf konden eten als we daar zin in hadden, de kaart is niet heel uitgebreid maar het eten was prima.

aan de rafelrand van palermo
    • Familiekamer met Uitzicht en Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het was voorseizoen, maar er werd dus gewerkt aan het zwembad middels nieuwe douches en voetenbad, dat vonden we niet prettig. De buurt achter het hotel is absoluut onveilig, aan de voorkant van de boulevard is het wel te doen en zitten een paar leuke vistentjes. Het parkeren voor het hotel is uiterst dubieus, bij aankomst werden we gelijk in een parkeerplek geloodst die gerund werd door onduidelijke mensen. Parkeren op het terrein van het hotel zelf is mogelijk en prijzig maar kans op beschadiging daar niet gering vanwege overvol . Diner was ver onder de maat en was volgens ons afkomstig uit warmhoudbakken gezien snelheid van serveren en aanblik en smaak. Het ontbijt heeft een hoog doe het zelf gehalte en als je assertief bent regel je een tafeltje buiten en laat je een omelet en cappucino maken. De nette kamers liggen meestal aan de drukke boulevard, houdt er rekening mee dat je geluid hebt en geen raam open kan. De vaargeul ligt aan de overkant achter betonblokken , geen echt strand dus. neem een kijkje in de botanische tuin om de hoek tegen het eind van de dag, magic. De wijk achter het hotel is in opbouw,maar dat gaat nog niet zo snel.

Degelijke kamer, wat je kan verwachten van een NH hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Locatie is geen aangename buurt. Van bij aankomst voelden we ons niet veilig.

Degelijke kamer, wat je kan verwachten van een NH hotel. Uitgebreid ontbijt.

Ok
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer: fijn dat er een soort van regendouche is, maar jammer dat de afvoer van het water dit niet aankan, lekken... plots stond er iemand bij ons binnen...

Goede ligging aan de zee, kamer met zich op zee, aangenaam zwembad, uitgebreid buffet

Hotel NH Palermo was een goede basis om Palermo te ontdekken en ervaren!

Er moet rekening gehouden worden met de afstand tussen het hotel en het centrum (ong. 1 km). Zelf autorijden wordt afgeraden in Palermo. Er rijden voldoende (waaronder ook gratis) bussen. Palermo is niet schoon en je ziet veel daklozen waar je overigens geen hinder van ondervindt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. De kamers luxe en schoon. Zwembad wordt goed onderhouden. Hotel maakt zijn 4 sterren meer dan waar. Carrefour op 600 mtr en Lidl op 1 km aanwezig! Uitstekend hotel van waaruit de stad kan worden ontdekt en dat ruimte biedt voor ontspanning tussendoor.

gewoon
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren oud tov de andere nh hotels in andere landen. Het personeel was niet gehaast en zeker bij een klacht neerleggen niet vriendelijk . De klacht heeft enkele dagen geduurd vooraleer deze werd bekeken.

het zwembad was een meerwaarde

goei 4-sterren hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

had iets dichter bij het centrum mogen liggen - te voet ging het nog wel maar met de auto hopeloos door het drukke verkeer

ontbijt was meer dan voldoende - parking vlak bij het hotel

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Er zijn nog kosten aan.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleen de kamers aan de zijkant zijn verouderd, de marmer op de bureautafel was gebarsten en er waren stukken uit. De gang is er vuil. Het baliepersoneel kent zijn eigen hotel niet.

De kamers aan de voorkant zijn modern en proper. Het zwembad is zeer goed evenals het ontbijt. Ook de keuken is lekker, met een prima ontbijt.. De ligging in het oude stadsgedeelte met zicht op de zee is zeer goed.

Het was ok.

Alles versleten...

Zwembad was prima. Ontbijt was prima. De staf maakt veel goed. Zeer behulpzaam en super vriendelijk. Maar het hotel is dringend aan renovatie toe!

Al een stuk gerenoveerd, nog een flink stuk te gaan.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oude uitgeleefd kamer met stukken uit het marmer van de bureau, balie personeel dat zijn eigen hotel niet kent. Vuile gang met vlekken op het vol tapijt.

Goede locatie met zicht op de zee. Goed zwembad. We hebben er tweemaal gelogeerd. De eerste maal in een moderne kamer, de tweede maal in het blijkbaar oudere deel dat dingend aan renovatie toe is.

Goed hotel op goede afstand van centrum van Palermo.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden vooraf aan de parkeerplaatsbeheerder betaald voor 4 dagen. Kwitantie gevraagd en goed bewaard. Probeerde men toch nog ons opnieuw te laten betalen. Nmm heeft het hotel de parkeerplaats niet in eigen beheer. Dat viel na een fijn verblijf tegen.

Goed en uitgebreid ontbijt/ fijn zwembad met badhanddoeken en aan het eind van de dag een drankje ( ijs met limoen) bedjes en parasols Mooie schone kamers / rustig / vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Mooi gelegen hotel met matige dure spijzen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keuken was matig. We hebben een rondreis van 13 dagen gemaakt in Sicilië: in elk hotel hebbenwe zeer lekker gedineerd, maar slechts matig gegeten in dit hotel, waar alle dranken en spijzen zelfs duur te noemen zijn.

Ligging en comfort

Jammer van de harde matras
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben heel slecht geslapen vooral wegens de steenharde nieuwe matras en ten tweede omdat de kerkklokken je steevast om 7u s'morgens wekken met een Ave Maria serenade.

De ruime kamers en het mooie uitzicht

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Zeer matig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was vies. Er lag veel stof onder het uitklapbed. De mieren liepen over het bureau. De tafels in de eetzaal zijn heel oud en gammel. Het zwembad was dicht.

De man in de receptie was aardig.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Hotel is prima en goed gelegen in het chaotische, niet al te frisse Palermo.

Drukke straat voor het hotel langs, met veel lawaai bij open deuren. Isolatie wel ok. Lastig is dat er bij het parkeren hulp wordt geboden door wat vreemde types waar wij niet op zaten te wachten.

Prima ontbijt, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Comfort en rust.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb het personeel ervaren als wat afstandelijk, niet erg gericht op klantvriendelijkheid.

Een erg comfortabel hotel in de buurt van de haven en niet ver van het centrum van de stad. Prachtige badkamer en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Heerlijke locatie bij zee en toch dicht bij het centrum van...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Heerlijke locatie bij zee en toch dicht bij het centrum van Palermo. Uitgebreid en verzorgd ontbijt op het terras in de hoteltuin. Zwembad mooi verzorgd. We hadden de gerenoveerde kamer: klein maar goed verzorgd en schoon. Bewaakte parkeerplaats naast het hotel voor 11 euro per dag.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Mooi hotel met zwembad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het schoonmaken van de kamer moet en kan echt beter. Je zag allerlei vlekken, vooral in de badkamer. De ligging is oké, wel een stukje weg uit het echte centrum.

Het ontbijt. De moderne nieuwe kamer. De prachtige badkamer. Het heerlijke zwembad.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

zeer matig hotel welk ik niemand zou aanraden!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst onduidelijk waar je kon parkeren. Beetje louche mensen die blijkbaar de parkeerplek runnen en waar je je sleutels van de auto inlevert. Betaald parkeren is blijkbaar niet van het hotel!! Bij aankomst om 15.45 bleek de kamer niet gereed, tot 17.15 moeten wachten. Vervolgens stonk de badkamer naar urine, hetgeen verminderde na een herhaalde schoonmaak beurt. Personeel aan de balie ongeïnteresseerd en weinig service gericht. Kamers redelijk, wel verouderd en hygiene zeer matig.

Zwembad was prima, ontbijt uitstekend met vriendelijk personeel (het kan dus toch)

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas geen balkon bij onze kamer

Uitstekend ontbijt in een prachtige tuin. Vriendelijk personeel. Parkeerplaats voor de deur en prima basis om de bezienswaardigheden in de stad te zien.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Een redelijk goed hotel voor een redelijke prijs.

De watertemperatuur in de badkamer was niet goed te regelen. Los van de stand van de kraan wisselde de temperatuur steeds tussen erg heet en te koud. Qua locatie viel het tegen dat er geen stranden in de buurt waren en taxi's aan de dure kant waren. Daarnaast waren wij in het hoogseizoen en daardoor waren de stranden waar we naartoe gingen erg vol. Verder hadden wij ons dochtertje van 8 maanden bij en in tegenstelling tot de fotos was er geen kinderbadje. Deze gaan ze in de komende 2 jaar wel weer renoveren aldus de manager. Ze hebben ons (na onze klacht) wel goed gecompenseerd dus dat was netjes afgehandeld.

Het ontbijt was perfect! Iedere dag ruime keuze, ook gezonde producten (yoghurt,gojibessen, noten en zaden), maar ook dagelijks wisselende lokale lekkernijen. Kamers waren op zich goed maar aan de kleine kant, wel luxe ingericht. Goeie airco. Balkon erg klein.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

verzorgd, schoon en comfortabel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant bij het zwembad was zeer traag. Op een bestelling hebben we langer dan een uur moeten wachten. Het bijbestellen van een extra drankje duurde opnieuw erg lang

Ontbijt was zeer goed en uitgebreid, Het receptie personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, deze hun best om tegemoet te komen aan onze wensen. We konden bij aankomst eerder in de kamer en mochten ook wat later uitchecken. Heel erg fijn.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tweede keer dat we er waren was maar voor een nacht. De kamer voldeed niet aan de eisen. Toilet spoelde niet. Bidet lekte en bad lekte. Jammer de eerste keer voor 2 nachten was alles perfect.

Heerlijk ontbijt en super vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Prima hotel met goede voorzieningen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren wel iets aan de harde kant

In een mooie tuin gelegen zwembad Locatie van het hotel en uitzicht Vriendelijk en behulpzaam personeel Uitstekend uitgebreid ontbijt

Het ontbijt was super lekker.

De vloerbekleding in de gangen oogde niet meer zo fris

Het ontbijt was super lekker. Het zwembad is fijn en er is een attente pool(bar)service.

Hotel goed gelegen dichtbij centrum maar toch rustig.
    • Junior Suite Nieuwe Stijl met Uitzicht en Terras

Hotel was hoed gelegen. Je kon te voet naar het centrum. Parking bij de accommodatie. Moderne kamer, proper, goed en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Ik had een hele mooie kamer met apart slaap en woon gedeelte Schitterend uitzicht over de baai.

Perfecte plek om de stad te verkennen.
    • Junior Suite Nieuwe Stijl met Uitzicht en Terras

Perfecte plek om de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Dat de boeking drie maand voor vertrek niet geannuleerd kon...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de boeking drie maand voor vertrek niet geannuleerd kon worden

Het personeel is uiterst vriendelijk, niets was teveel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel is uiterst vriendelijk, niets was teveel.

Prima verblijf voor paar dagen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer, putje verstopt badkamer, prijzen drank zwembad

Ontbijt was uitgebreid, zwembad fijn, eten lunch goed

Goed verblijf gehad alleen Palermo zelf viel tegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drank een beetje te prijzig

Het rustige zwembad

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Het zwembad en de service bij het zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijzen van de drankjes.

Het zwembad en de service bij het zwembad.

Op wandelafstand van centrum Palermo
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein zwembad, te weinig plek Hotel oogt een beetje vuil langs de buitenkant

Op wandelafstand van centrum Palermo

Comfortabel hotel

Gebouw wat gedateerd

Ligging en comfort kamer

Mooie kamers, een lekker ontbijt en vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afgelegen en redelijk ver van de bezienswaardigheden

Mooie kamers, een lekker ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Ontbijt en kamers prima.

Geen opmerkingen.

Ontbijt en kamers prima.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Aanbevolen.
    • Junior Suite Nieuwe Stijl met Uitzicht en Terras

Straatlawaai van het verkeer dringt toch wat binnen met gesloten ramen.

Uitgebreid ontbijt en vanuit onze suite een mooi uitzicht over de baai.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super ontbijt, perfecte locatie, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het begin voelde de parkeergelegenheid niet helemaal veilig, ook het bewaakte deel niet.

De locatie en het zwembad!

• Beoordeeld op: 8 september 2016

goed hotel voor citytrip
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Druk gelegen niet ieder personeelslid is even vriendelijk

Ontbijt was uitgebreid en lekker . Leuk zwembad .

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Mooie locatie, mooie kamer, goed zwembad
    • Junior Suite Nieuwe Stijl met Uitzicht en Terras

Zeer slechte beheersing Engelse taal medendeel van het personeel, waaardoor de communicatie moelijk verliep

Mooie locatie, mooie kamer, goed zwembad

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

zouden volgende keer NH in mooie Palermo weer bezoeken

dineren in de tuin was 2e avond niet mogelijk. 1e avond prima

junior suite uitstekend en aan te bevelen. locatie prima

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

heerlijk relaxed hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijzen van drankjes in hotel zijn aan de hoge kant

Ontbijt uitgebreid, mooi zwembad, net personeel

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Kamers waren ruim en schoon, ontbijt prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien iets verder van de stad, maar wat is ver? Dit was niet echt een min punt.

Kamers waren ruim en schoon, ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Doen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet zo n sterke wifi. Maar ach.

Ontbijt was geweldig prachtige tuin heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Zeer uitgebreid ontbijt.

Geen parking van het hotel. De arrogantie van parkeerwachters voor het hotel ( de gratis publieke parking moet je verplicht betalen.

Zeer uitgebreid ontbijt. Ruime kamers. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Perfect om 1 of 2 dagen de vakantie op Sicilie te bwginnen.

Ontbijt was altijd een drama, ze hebben elke dag 5- 7 autobussen...lawaii etc. De parkeerplaats is belachelijk typisch italiaans 4 mannen vragen geld... denk dat als je niet gewoon geld geeft de auto beschadigen... Onze kamer stonk naar de rioliering als de ventilator liep... smeerig

Perfect om 1 of 2 dagen de vakantie op Sicilie te bwginnen...naarst de botanische tuin

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Mooi hotel.

We zaten aan de straatkant waardoor we nogal wat lawaai van het verkeer hoorden. Vooral 's nachts storend.

Mooi hotel. Heel mooie kamer, mooi uitzicht. Heel goed, uitgebreid ontbijtbuffet. Lekker eten in het restaurant. Goeie bediening.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Dit is een prima stadshotel dat goed gelegen is ten opzichte...

Dit is een prima stadshotel dat goed gelegen is ten opzichte van het historisch centrum. Zeer lekker ontbijt, nog nooit hadden wij keuze uit zoveel soorten croissants.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De ligging is zéér goed, kalsa wijk op wandelafstand.

We hadden een standaard kamer geboekt, kregen een oude kamer waarvan de badkamer echt vies was. Na discussie upgrade gehad zonder bij te betalen. Aandringen is de boodschap.

De ligging is zéér goed, kalsa wijk op wandelafstand. Een mooi rustig zwembad zonder het gekende gevecht om een zetel, gratis alle dagen badlakens voor aan het zwembad te liggen.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

- het ontbijt is heerlijk en uitgebreid

- er kan pas om 15.00 worden ingecheckt, wat betekent dat vrijwel iedereen die met een vlucht arriveert, een paar uur moet wachten op een opfrisbeurt - de bediening aan de bar is erg traag - het is een minuut of 20 lopen naar het centrum

- het ontbijt is heerlijk en uitgebreid - het zwembad is heerlijk - er zijn een paar leuke eet- en drinkgelegenheden vlakbij - sommige kamers hebben uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Het zwembad

De kamer; donker houten meubels met grijze muren. Dichte, dikke vitrage die aan een paar haken hing maakte het een zeer somber geheel. Eten en drinken is erg duur

Het zwembad

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

het prachtige zwembad en het heerlijke ontbijt

de parkingwachters van de naastliggende betaalparking die ons lastig vielen telkens we het hotel buiten liepen, terwijl de parking voor het hotel gratis is

het prachtige zwembad en het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Zwembad

Klein half uurtje wandelen naar het 'centrum'. Eerder kort, maar correcte verwelkoming.

Zwembad Gerenoveerde kamer (vermoedelijk oude en nieuwe kamers in het hotel) Ligbad Ontbijt

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Heerlijk ontbijt en uitzicht van uit ons terras/kamer.

Restaurant avondeten, aan de prijzige kant en niet fijn.

Heerlijk ontbijt en uitzicht van uit ons terras/kamer. Dicht bij alles ;)

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Ontbijt zeer uitgebreid.

Ontbijt zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Kamer met zeezicht.

Eigenlijk niets.

Kamer met zeezicht. Parkeer ruimte voldoende.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

het ontbijt alhoewel geen vers fruitsap

het eten in het restaurant van het hotel

het ontbijt alhoewel geen vers fruitsap de kamer met een goed bed

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Het mooie zwembad en het uitzicht op zee

Kamer was erg klein en hotel ligt aan erg drukke weg

Het mooie zwembad en het uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De kamer was riant, super schoon, goede bedden.

De kamer was riant, super schoon, goede bedden. Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg, maar eenmaal binnen heb je daar geen last van.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Uitzicht op zee , balcon , heerlijk ontbijt , goed bed ,...

Uitzicht op zee , balcon , heerlijk ontbijt , goed bed , mooi zwembad met gratis badlakens etc.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Goede locatie op loopafstand van het centrum, prima kamers...

Goede locatie op loopafstand van het centrum, prima kamers met airco, goed zwembad, vriendelijk personeel en fantastisch ontbijt!!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Mooi zwembad, zeer uitgebreid ontbijt.

Mooi zwembad, zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Het ontbijt was heerlijk elke ochtend.

Alles in het hotel was top dus er viel niets tegen.

Het ontbijt was heerlijk elke ochtend. Heel uitgebreid en genoeg keuze voor iedereen.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Erg uitgebreid ontbijt en een mooi zwembad erbij.

Erg uitgebreid ontbijt en een mooi zwembad erbij. Mogelijkheid tot parkeren voor de deur. Schone en nette kamers

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

zwembad

locatie

zwembad

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Elke dag een schone kamer, een prima ontbijt en een goed...

De prijzen in het hotel waren wat aan de hoge kant

Elke dag een schone kamer, een prima ontbijt en een goed zwembad.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Vriendelijkheid van personeel

Reinheid van badkamer

Vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

zwembad, parking, behoorlijke ligging

gevelrenovatie vlak voor de kamer!!

zwembad, parking, behoorlijke ligging

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Rustig ontbijt buiten met zicht op zwembad

Het lawaai 's nachts van het verkeer (kamer straatkant)

Rustig ontbijt buiten met zicht op zwembad

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

aanwezigheid van zwembad.

weinig uitleg bij ontvangst

aanwezigheid van zwembad.

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Palermo