Beoordelingen over L'Isola Felice e Trulli Sotto Le Stelle

Strada Comunale Angiuli 16, 70013 Castellana Grotte, Italië

#26 van de 38 B&B's en herbergen in Castellana Grotte

Gebaseerd op 446 beoordelingen over deze B&B

Geweldig!

't matras was erg hard, maar al 't andere heeft dit gecompenseerd👍

't ontbijt was erg uitgebreid, hele mooi plek tussen de olijfbomen, lekker zwembad, heel schoon, erg aardige behulpzame mensen👍

Wij zouden hier niet terugkomen.

Ontbijt viel tegen. Er lag 1 croissantje op het buffet, wij waren met 2 personen. Aanvulling was niet mogelijk. De aangesneden chocoladecake was beschimmeld.Er werd weinig alert gereageerd door het personeel.

Ontvangst was goed. Kamer was ook naar verwachting.

Ideaal verblijf om in alle rust energie op te doen !

Last van bijen.

Zeer uitgebreid buffet met zelf gemaakte producten. Zwembad. Zeer rustig gelegen. Wij verbleven in de romantische trullo superiore ! Super !

Zalig verblijf en goede uitvalsbasis om (met de auto) voor andere bezienswaardigheden in Puglia.
    • Trullo (2 volwassenen + 2 kinderen)

We logeerden in een trullo die niet op het domein lag, dit wist ik niet vooraf. We moesten de auto nemen voor het ontbijt en om naar het zwembad te gaan. Er was wel een privé-zwembad in aanbouw naast de trullo.

Naar Italiaanse normen was het ontbijt erg goed: er was charcuterie en brood en niet enkel zoetigheden.

Zeer goed betaalbare, mooie locatie met zwembad.

Het tweepersoonsbed lag niet lekker.

Een prachtige, goed onderhouden locatie met een mooi zwembad. Wij hadden een 4 persoonskamer met stapelbed voor onze kinderen. Goed plekje als uitvalsbasis voor uitstapjes naar oa Locorotondo, en de trulli's.

Rustige omgeving, mooi zwembad , ontbijt was redelijk
    • Superior Trullo (2 Volwassenen)

In de omschrijving van de accommodatie was meer belooft dan in werkelijkheid aanwezig zoals: jacuzzi, badjassen, slippers, koffie en theevoorziening Het bed was erg hard en de kussens slecht

Rustige omgeving, mooi zwembad , ontbijt was redelijk

Centrale plek maar beetje vergaande glorie

Op booking.com staat vermeld dat er een jacuzzi is maar deze was nergens te vinden. Daarnaast was aangegeven dat er een gezamenlijke keuken aanwezig was, deze was er ook wel maar fungeert als opslagruimte voor handdoeken! Wat me het meest tegenviel was de eigenaar de eerdte week was hij vriendelijk maar de tweede week naarmate er meer gasten kwamen werd hij chagrijnig.Het leek of alles te veel was wat men vroeg en hij liet constant zijn frustratie aan zn gasten merken en daar zit je als gast niet op te wachten.

Heerlijk zwembad. Goed ontbijt. Elke dag schone handdoeken en om de dag schoon bedlinnen.

Teleurstellend

Kamer erg gehorig, versleten meubilair en zeer gedateerd. Vond het een zeer rommelig indruk maken. Ook de eigenaar en zijn zoon zeer ongeinteresseerd en onpersoonlijk. De foto's op booking.com deden het allemaal wat mooier voorkomen dan het in werkelijkheid was. Overigens verbleven wij in de hotelkamer, niet in een trullo dus daar kan ik niet over oordelen.

Gezellig ontbijtje op het terras.

Ik dacht dat we een Trulli als hotelkamer zouden hebben. Dat was niet het geval.

Gezellig ontbijtje op het terras. Het dorpje Alberobello met de honderden Trulli's ligt op 15 minuten rijden. Het zwembadje was helemaal top. Voor onze kamer lag ook een soort woonkamer die we konden gebruiken om te lezen. Kamer had airco wat daar in de zomer beslist geen overbodige luxe is.

Puglia, Castellana Grotte, L'Isola felice
    • Trullo (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

Afgelegen ligging van ons huisje, 2 km. van receptie, ontbijt en wifi.

Originele accommodatie: verblijf in een typische trullo! Zeer sympathieke gastheer en - vrouw. Heerlijk, goed verzorgd en gevarieerd ontbijt: vers fruit, groenten, brood en -beleg, heerlijke zoetigheden.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Rustig tussen de olijfvelden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Je merkt dat er een klein beetje verval optreed. Hopelijk blijven ze het goed onderhouden. Soms toch beetje slordig qua onderhoud. Overtrek van de bedden niet superproper, ontbijtbuffet presentatie en ontbijtkamer toch wel wat slordig, rommel aan het zwembad en in de tuin achteraan. Met een klein beetje aandacht voor detail kan dit terug een super locatie worden.

Rustig tussen de olijfvelden. Prijs/kwaliteit zeer goed. Kamers mooi en origineel ingericht. Leuke terrassen en zwembad - vriendelijke gastheer.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Het verse fruit en de Italiaanse taarten tijdens het ontbijt.
    • Superior Trullo (2 Volwassenen)

Er waren heel veel katten en kittens, wij houden daar niet van! Tijdens het ontbijt liepen ze dichtbij de tafeltjes. Je moest ook uit kijken dat ze niet in je appartement kwamen

Het verse fruit en de Italiaanse taarten tijdens het ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Ideale locatie, erg sfeervolle en gezellige accomodatie, rustig,

Shampoo/douchegel erbij

Heerlijk uitgebreid ontbijt (broodjes kaas charcuterie fruitsap vers fruit minstens 5 zelfgebakken taarten andere dolcis enz. Vooral: rustig,gezellig,het zwembad, ideale ligging voor wandelen tussen olijfgaarden en trulli en bezoek van alle stadjes van de Valle d'Itria

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Goed voor 1 nacht..

De uitbater en zijn zoon zijn maar zeer matig enthousiast in het ontvangen en herbergen van de gasten. Het ontbijt roept vraagtekens op ivm de versheid (dezelfde fruitsla werd 2 dagen na mekaar aangeboden, 2e dag meer verlept dan iets anders, de cakes en zo blijven gewoon op de ontbijtbuffettafel staan gedurende de hele dag met een doek erover..... De omgeving van het zwembad was niet netjes, stoelen stonden door mekaar, werden niet geschikt of rechtgezet. De insecten werden wel 's morgens uit het zwembad gevist, maar na een uurtje zag het water er weer 'vervuild' uit. Heel wat onkruid her en der maar misschien moeilijk de baas te raken te midden van de natuur. De kamers werden niet gekuist (we verbleven er 3 nachten), slechts verversing van de vuilbakken en rechttrekken van de lakens, meer gebeurde er niet. Ook geen verversing van handdoeken, jammer ! Douche zeer klein, geen producten voorhanden. De poezen hadden net kittens geworpen, die overal tussendoor liepen tijdens het ontbijt, voor mij niet storend, maar misschien wel voor andere gasten?

De omgeving was heel rustig en idyllisch. Wel "moeilijk' te bereiken.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

vreselijk!

Deze accommodatie is heel anders dan beschreven. De kamers hebben helemaal geen eigen ingang, er is geen trulli te bekennen, het is gewoon een gebouw waar vier zeer gehorige donkere kamers zijn gemaakt. Mijn kamer was wel groot, maar alles was kapot, er waren geen bekers en geen wc-papier in de badkamer, het toiletkastje hing er half-kapot bij, de douche-ophanging was kapot en er zat overal schimmel. Er was nauwelijks licht in de kamer en de luiken konden niet open, dus zelfs overdag was het er te donker om te lezen met beide lampen aan. Verder zaten er haren in het bed en was de vloer vies. In de hal waar de vier kamers op uitkomen lag een stapel vieze handdoeken op de salontafel. Het ontbijt bestond uit broodjes en taarten, die er al kennelijk een paar dagen stonden, verder geen boter of zo en je kreeg met moeite één kop koffie. Je zit te ontbijten in wat eigenlijk het kantoor van de eigenaar is met de TV keihard aan, niet echt gezellig dus. De locatie is heel onhandig, want er is in de verste verte geen restaurant te bekennen en de in de beschrijving genoemde keuken die je zou kunnen gebruiken is er helemaal niet. Het zwembad leek fijn, maar was te vies om in te zwemmen en de ligbedden waren bijna allemaal kapot. Ik snap totaal niet waarom deze accommodatie ooit goede reviews heeft gekregen.

niets positiefs te melden, ik ben ook na één nacht al vertrokken

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Logeren in een trullo in Puglia
    • Trullo (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

In september is het 's avonds koud en er was geen verwarming. Ons verblijf lag 1,5 km van het domein, waar we dan naar toe moesten voor WIFI, het zwembad en het ontbijt( waarvoor we deze accommodatie geboekt hadden). De gratis fietsen (ter compensatie) hebben we nooit gekregen.

Puglia is een heel aangename, specifieke, gezellige streek in Italië. Er was heel veel plaats in de trullo en het was een mooi domein.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

veel voor kleine prijs
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

met 4 personen wel kleine kamer, harde bedden, ontbijt bestaat grotendeels uit gebak en taart - wel lekker maar wij opteren toch voor brood

prachtige locatie, vriendelijke ontvangst, voldoende info, nette kamer, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

geweldige plek op een prachtige plek!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geweldige locatie op een prachtige rustige plek. Mooie schone 4 pers kamer. Zeer vriendelijk personeel, goed uitgebreid echt italiaans ontbijt met pizzabrood, croissantjes, heerlijke cakejes en taarten. Het zwembad hadden wel meestal voor onszelf! Een echt familiebedrijf. Wij hebben het hier geweldig naar onze zin gehad en komen zeker terug. Mooi centraal gelegen!

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Ideaal verblijf voor korte duur +/- 3 dagen
    • Superior Trullo (2 Volwassenen)

Weinig opbergruimte ( geen kleerkast) bij een overnachting in een trullii.. Hygiëne betreffende de hoofdkussens en lakens viel serieus tegen ( stinken naar zweet)

De omgeving was goed , leuk overnachten in een trulli...rustig gelegen met proper zwembad. Ontbijt basis maar OK

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

voor één keer

Een trullie is klein, dit was erg klein geen airco bloed heet, herrie van waterpomp. qua comfort en prijs was dit veel te duur

Goed ontbijt, mooie omgeving rest viel een beetje tegen

Slapen in Trulli
    • Superior Trullo (2 Volwassenen)

Heerlijk geslapen in Trulli. Helaas was het weer wat minder. Toch nog lekker bij zwembad gezeten

Overnachten in de trullo, de behulpzaamheid van de eigenaar

De buitenboel was slordig.

Overnachten in de trullo, de behulpzaamheid van de eigenaar

Fijne plek op landelijke locatie.

De badkamer was raar ingericht. Toilet tegen de douche aan.

Leuk zwembad. Fijne locatie. Prima ontbijt. Aardige ontvangst, al waren we wat te vroeg.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Fijne plek en mooie uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving.
    • Superior Trullo (2 Volwassenen)

Wifi was matig, door de dikke muren geen ontvangst.

Super leuk in een trulli geslapen, heerlijk ontbijt, heerlijk zwembad. Aardige mensen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

trulli's en de mooie grotten

geen shampoo/douchegel in badkamer

rustig gelegen strategische ligging tov kust , grotten en de trulli's

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Super mooie locatie, rustige omgeving, mensen

Onwijs harde bedden, douch - mattig, onbijt - :-(. Natuurlijk voor 45 euro per nacht dat was ok, heb spijt dat wij 2 nachten daar bleven.

Super mooie locatie, rustige omgeving, mensen

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Veel keuze bij het ontbijt van koekjes een taarten, weinig...

Het was niet goed te verwarmen (maart 10 graden C) zowel het appartement als de ontbijtzaal waren 's morgens (8 uur) koud. Waardering van 2012 cijfer 8,4 ging nog op. Espresso kan veel beter.

Veel keuze bij het ontbijt van koekjes een taarten, weinig vers fruit. Het appartement heeft een mooie ligging net buiten Castellana Grotte. Vanaf dak een fraai uitzicht.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Ligging van de trullo was super, wagen of scooter is wel...

geen, alles op zijn italiaans, dus het kan wel zijn dat het niet naar Belgische standaard is, maar je bent tenslotte in het zuiden van Italië.

Ligging van de trullo was super, wagen of scooter is wel nodig voor verplaatsing, Angela en Bartollo zijn super uitbaters, hebben voor ons zelfs een huurwagen geregeld (super). Zij doen ALLES om het hun gasten naar hun zin te maken en steeds met de glimlach. Maak zeker ook gebruik van de extra dienstverleningen die ze voorstellen.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Rustige omgeving

Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

De ruime lounge hal.

De douchecabine was stuk en water liep niet weg. Kamer niet schoon en bed heel hard. Heel gehorig.

De ruime lounge hal. Dichtbij de grotte Castellane

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Sfeer, omgeving, kleinschaligheid

Erg hard matras, veel zoetigheid/ taartjes voor ontbijt, bubbelbad niet open

Sfeer, omgeving, kleinschaligheid

• Beoordeeld op: 3 mei 2015