Beoordelingen over Resort La Francesca

Località La Francesca, 19011 Bonassola, Italië

#6 van de 6 hotels in Bonassola

6,2

6,1

Een week in de buurt van Genua
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Winkeltje in het domein: zeer beperkt aanbod en veel te duur. Parking is betalend !

Mooie bungalow met zicht op zee en zeer ruim terras. Aparte slaapkamer. Voldoende ruimte. Zwembad en restaurant op het domein. Klein strand in de buurt maar daarvoor moet je goed kunnen klimmen.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Een topvakantie gehad in een prachtig gebied
    • Huis met 3 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Jammer dat het restaurant en het zwembad gesloten waren

Het appartement was zeer sober ingericht (keukenuitrusting onder de maat, kantine-achtige stoelen (slechts 5 in een 6-p appartement), slechte (slaap)banken) maar de ligging is werkelijk prachtig! Zon op het balkon vanaf 09,15 (in oktober heerlijk, 's zomers erg warm denk ik). Prima afstand vanaf Levanto om naar toe te lopen (ca. 30 minuten) of te rijden.

Mooi maar voor ons niet wat we er van verwacht hadden
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Steil geen mooi uitzicht klein huisje.

Was een mooi park. Alleen erg steil. Wij hadden dus de pech dat we in de huisjes helemaal bovenin zaten en dus niet het mooie uitzicht hadden wat op de foto's van booking.com beloofd werd. Jammer 1x in restaurant gaan eten daarna geen nieuwe poging gedaan was veel te steil en keuze was zeer beperkt

Genoten van de ligging en vooral van het restaurant.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De inrichting van de huisjes mag een renovatie ondergaan. Het zwembad was niet altijd open en teveel regeltjes.

De ligging ! en het restaurant...SUPER !

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prachtige plek!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Bij het bekijken vóór het boeken las ik een recensie dat je zo in de ferrovia tunnel kon komen om te fietsen. Dit was vooral een reden om te boeken maar als je 77 treden een berg af moet met je fiets klopt dit helemaal niet. Het hele complex was ontzettend steil dus je moet goed ter been zijn. Kleine douche bak met gordijn en niets om bv shampoo neer te zetten.

Het meest beviel het uitzicht midden in de natuur. Het was een prachtige plek op een berghelling.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Genoten ondanks de beperkingen.
    • Huis met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De kitchenette was smal. De kamers gehorig.

De locatie is prachtig, uitzicht op zee. Mooi terras. Het resort heeft een restaurant waar je lekker kunt eten. Bovendien staan er heel veel verschillende soorte planten. Echt heel mooi en het ruikt overal naar Rozemarijn.

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Veel hoogte verschil, wel goed voor de conditie

Leuke huisjes met mooi uitzicht op zee. Goed strandje en ook een mooi zwembad. Aardig personeel.

Mooie locatie.
    • Huis met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Badmuts verplicht in het zwembad. Restaurant eenvoudig, maar duur. Summier uitgeruste kitchenette

Mooie locatie.

Uitstekende verbindingen per trein en boot voor eventuele...
    • Huis met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Uitstekende verbindingen per trein en boot voor eventuele uitstappen langs de kust

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Prima verblijf in mooie streek.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Prachtige locatie, comfortabel appartement, mooi uitzicht, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Wakker worden, de ramen open slaan en dan het prachtige...

Wakker worden, de ramen open slaan en dan het prachtige uitzicht over de zee mogen bewonderen! Het resort ligt ook dichtbij de vijf schilderachtige dorpjes van Cinque Terre, zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Uitzicht vanuit het huisje (op zee).

In het zwembad verplicht een badmuts dragen vonden we wat vreemd. Verder mogen kinderen geen speelgoed (opblaasband / waterpistool) in het zwembad gebruiken. Personeel bij restaurant niet echt vriendelijk. Huisje en park in het algemeen had wat achterstallig onderhoud.

Uitzicht vanuit het huisje (op zee).

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Mooi uitzicht!

De slaapkamer veel te warm. we hebben buiten geslapen. We hadden geen auto, met trein gekomen. Veel gezeul met koffers.

Mooi uitzicht! prive strand Prettige mensen.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Prachtige natuur met uitzicht op baai van Levanto, eenvoudig...

Gedateerde inrichting en stijl terrein.

Prachtige natuur met uitzicht op baai van Levanto, eenvoudig huisje met mooi terras. Vuurvliegjes in de avond te zien. Goede bedden en douche. Het is een heel stijlterrein dus voor sportieve wandelaars.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Locatie, uitzicht

Het personeel restaurant was zeer onwelwillend. Van te voren werd gemeld dat je beter kon reserveren, omdat het nogal vol/druk was. Echter de gehele vakantie bijna niemand gezien. Op een bewuste avond zat er wederom niemand, wij gingen vragen of wij nog een hapje konden eten, helaas het antwoord" heeft u gereserveerd? Nee dan hebben wij helaas geen plaats". Nogmaals er zat niemand en het personeel at gezamenlijk in de keuken. Gezien de ligging van het park, hadden wij geen zin om weer de wandeling naar beneden en omhoog te maken,nl boven op een heuvel, zijn wij maar in de auto gestapt en naar het plaatsje gereden om daar wat eten te halen. De 10 euro die "geschonken" werd om lekker een hapje te eten in het restaurant is ook niet meer op gegaan. Wat ook tegen viel is dat de handdoeken pas na 7 nachten worden omgeruild. Er komen veel wandelaars naar dit gebied en na een lange dag wandelen is een extra douchebeurt niet overbodig. Dus 7 dagen met twee handdoeken p.p. is echt te weinig. Zelf wassen dus. Wij hadden het geluk dat het park niet vol zat, anders is het er erg gehorig. Na twee dagen bovenburen gehad te hebben, ben je blij dat zij vertrekken. Nogmaals: Ben je slecht ter been, dan moet je hier echt niet zijn. De ligging is prachtig, maar de klim is enorm.

Locatie, uitzicht

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel.

Prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel. Via een fietspad is Levanto of Bonassola in een half uur (lopend) te bereiken

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

locatie en uitzicht

het comfort in het appartement

locatie en uitzicht