Beoordelingen over La Jacia Hotel & Resort 3-sterren

Baja Sardinia Loc. La Crucitta, 07021 Baja Sardinia, Italië

#10 van de 26 hotels in Baja Sardinia

Ontbijt prima, geen opmerkingen.

Zwembad, peuterbadje vond ik niet echt zuiver. Wij hebben er dus ook niet gezwommen. Toen we aankwamen werden we aan het onthaal vriendelijk ontvangen, we werden dan naar onze kamer gebracht, we doorliepen praktisch heel het mooie resort om aan het eind een afgelegen kamer te krijgen. Die uitkeek naar een resem oude airco's en ander stockage. Ik was wat teleurgesteld, ik vond trouwens dat de kamer muf rook. Wordt er een onderscheid gemaakt qua prijs, ik weet het niet. Ik had er meer van verwacht.

Ontbijt prima, geen opmerkingen. Brood, toastbrood, cornflakes, eitjes, yoghurt, dagelijks vers fruit, het wordt ook goed aangevuld. Hygiënisch, lekker en veel variatie! De frigo in de slaapkamer werkte niet en er werd ons binnen de 10 minuten een andere bezorgd.

Voor gezinnen met kinderen

Geen schoonmaak van de kamer. ( vergeten ? ) Minimale inrichting en hard bed. Zeldzaam slechte automaatkoffie bij het ontbijt . Ontbijt was verder goed verzorgd. 2 nachten geboekt en dan is service blijkbaar niet van belang.

De locatie tov strand is goed. Met de auto enkele minuten. Klein maar leuk zwembad en verzorgde planten. Baja Sardinia is gezellig met een mooi strand en voldoende eetgelegenheden.

je krijgt waar je voor betaalt
    • Classic Tweepersoonskamer

grot discotheek gaf tot 5 uur s ochtends herrie, hoorden wij in kamer 106

Zeer ruime kamer en heel schoon. Ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Niet te veel volk ,

Vooral zeer duur voor wat het is ... Indien je met BOOKING geboekt hebt , dan rekenen ze suplement aan voor internet . De kamer werd voorgesteld met een kinderbed ??? Maar daar moesten we 47€ extra per dag betalen ...tickets voor het aquapark zijn ook niet voorzien voor de bookers ???

Niet te veel volk ,

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Niets speciaals

Zwembad heel klein. Opmerking van receptionist dat als we rechtstreeks geboekt hadden we wel gratis wifi gekregen hadden! Waarop wij zeiden dat ze de 8,4 van booking.com niet waard zijn. Schone handdoeken om de dag, wij waren er maar twee dagen dus geen schone handdoeken. Ik wil voor over 100 euro per nacht per kamer graag schone handdoeken!

Niets speciaals