Beoordelingen over La Mattanza

Via Aperta 22, 91100 Trapani, Italië

#100 van de 254 vakantiewoningen in Trapani

Prima appartement, ruim, behulpzaam en oplossingsgericht...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Bedden waren dramatisch. Eerste nacht niet geslapen. Voordat we besluit ten uitvoering konden brengen om om die reden naar ander hotel te verhuizen, bood verhuurder ons ander appartement aan. Daar waren de bedden inderdaad beter, maar ook nog niet top. Vreemd: accommodatie heeft alles mee, inclusief servicegericht personeel, maar hoe kun je het dan voor jezelf zo verpesten door op het belangrijkste onderdeel - een goed bed - zo slecht te presteren? Schiet mij maar lek.

Prima appartement, ruim, behulpzaam en oplossingsgericht personeel

Teleurstellende accommodatie
    • Suite met Terras en Uitzicht op Zee

De accommodatie is sterk verouderd. We hadden het beloofde uitzicht op zee niet. De lift was een vreselijk ding, we hebben zelfs in angst gezeten dat ´ie het niet meer deed, halverwege twee verdiepingen. WiFi lag er ruim een dag uit. Het ontbijt was heel karig. Bestek en bordjes waren van plastic, dat kan echt niet.

Het bed was oké, en de douche was goed.

Ontbijt was simpel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Eigenlijk niets. Als ik dan toch 1 dingetje mag zeggen we zaten op de 3e verdieping met een balkon op de achterzijde en dat was jammer had liever een balkon met een mooi uitzicht gehad, maar ja je kunt niet alles hebben.

Ontbijt was simpel...maar in Italië is een croissant met een cappuccino genoeg! De buurt is ideaal..vlakbij barretjes, restaurants...dus er is genoeg te doen. En ook het stand is op loopafstand.

Schandalig!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Onze kamer was niet klaar. Dus kregen we een upgrade. Vreselijk!!! En heel vies!!!! Schimmel, vieze handdoeken, vies bed en vliegjes in het toilet

We mochten gebruik maken van het ontbijt zonder daarvoor te hebben gereserveerd/betaald. Maar aangezien de kamer zo vies was hebben we het ontbijt overgeslagen.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Een vette tegenvaller, we zijn dan ook na 4 dagen weggegaan en pas 1 dag voor vertrek weer terug
    • Suite met Terras en Uitzicht op Zee

Het ontbijt, de eerste 2 dagen waren er niet eens bolletjes behalve een paar geroosterde broodjes. na wat klagen kwamen ze 3de dag met een zak en daar zat 1 bolletje in. De 4e dag hadden ze voor ons waarschijnlijk brood gehaald want kwam de zak weer achter de bar weg met zowaar 4 bolletjes. Als de boter of kaas of vleeswaren op waren en dit gebeurde bijna ieder dag dan rende hij gauw naar de supermarkt om het te halen. Alles moest je vragen en dan werd het gehaald. En wat helemaal verschrikkelijk was ze hadden alleen goedkope plastic bordjes en bestek. Geen stenen bord gezien. De tafels met placematjes werden afgesopt met een goor doekje zonder ook maar 1 placematje op te tillen. Op onze vraag wanneer we nieuwe handdoeken kregen werd er verteld na 3 dagen en dat we alles konden vragen. Ok !wij willen graag iedere dag een schone handdoek en toen kon het geregeld worden. Alles vragen! en oh ook graag wc-papier ! Wij hadden het dakterras op de vierde verdieping en was te bereiken met een klein liftje echter was nergens gemeld dat achter de deur nog een hele trap was. Voor mijn man die hartpatiënt is was dit zeer vervelend. Dit heeft ons dan ook zeer gestoord. Indien wij met een reisorganisatie hadden geboekt hadden we een ander accommodatie geëist, echter heb je nu zelf geboekt en moet je het er dan maar mee doen.

De locatie , die was midden in het winkel en uitgaansgebied.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Ruim appartement met groot dakterras
    • Suite met Terras

Het ontbijt was vooral zoet. De loungeset op het dakterras is aan vervanging toe. Het ligbed dat op de foto's te zien was, was niet aanwezig op het dakterras.

Groot appartement met een fijne keuken waar de eettafel staat. Mooi groot dakterras!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima locatie, matige gastvrijheid.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Ontvangst was oké, niet heel gastvrij. Ontbijt wordt aangeboden; maar dan pas vanaf 8.30 uur. Daar werd ook niet op ingespeeld met 3 kinderen. Inchecken is erg op tijd; meerdere malen gebeld hoe laat we zouden arriveren. Beddengoed was niet echt fris. In de stad is wel weg gehorig.

De ligging van het appartement is erg mooi in Trapani. Je zit direct in het centrum. Appartement is erg ruim, dus prima voor meerdere nachten verblijf.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Nooit meer La Mattanza
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Alles viel tegen : enkel glas, rammelende ramen en luiken en véél lawaai = geen nachtrust mogelijk ! Ondermaatse inrichting, kompleet foute kleurenpalet, vuil en lekkend sanitair, infrastructurele mislukking = springende zekeringen, ontbijt om te van te wenen, ....

Weinig positiefs aan toe te voegen = geen aanrader !

• Beoordeeld op: 28 september 2016

De suite met zeezicht was zeker geen grote luxe.
    • Suite met Terras en Uitzicht op Zee

Wij hadden de suite met zeezicht, maar stel u daar niet te veel van voor. Weinig comfort een superkleine douche, ouderwetse keuken. Het ontbijt stelt weinig voor. En het gratis buurtparkeren is ofwel niet gratis, of bevind zich op ong.1km van de accommodatie.

Het grote terras, spijtig van de aftandse meubelen die er op stonden

Goed overnachtingsadres
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Vinden en parkeren, maar veel hulp, veel herrie in de wijk, maar tja als je in de ode binnenstad wilt zitten!!

Lokatie en vriendelijkheid Danilo

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Goede B&B, jammer van slechte isolatie(lawaai)
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Verouderd, lawaai

Ligging, ruimte, vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Heerlijke vakantie gehad

De appartementen waren wat gehorig.

De locatie was erg goed. De kamers waren ruim. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Fijn hotel voor een paar dagen Trapani
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De ligging is perfect, midden in het oude centrum

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Ruime kamers

De lift is heel traag

Ruime kamers Mooi terras Zeer vriendelijk onthaal. Familiaal gevoel. In La Mattanza zijn er geen problemen, Danilo heeft een schitterend antwoord op elke vraag. Lage prijs Danilo spreekt uitstekend Engels

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Locatie is perfect.

Bedcomfort was dramatisch, materiaal in de keuken was zeer matig. 1 wijnglas, 3 gewone glazen, geen droogrek/afdroogdoek.

Locatie is perfect. Supermarkt ligt recht tegenover de ingang en om de hoek ligt een bakker. Haven en uitvalsbasis voor dagtripjes liggen om de hoek.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Eigenaar super relaxt en behulpzaam(gaf goede tips).

Wifi in het appartement was minder. Parkeren in de buurt was betaald maar niet ver van het appartement was een gratis parkeerterrein.

Eigenaar super relaxt en behulpzaam(gaf goede tips). Top lokatie en super groot appartement. Genoeg te zien en te doen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Het appartement was zeer ruim en kraaknet.

Het appartement was moeilijk te vinden en we moesten onze wagen aan de straatkant ver van de accommodatie parkeren.

Het appartement was zeer ruim en kraaknet. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Personeel was uiterst vriendelijk en de locatie was...

Comfort van de bedbank was beroerd. Ontbijt bestond uit diverse soorten gebak.

Personeel was uiterst vriendelijk en de locatie was authentiek Italiaans.

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Ligt lekker dicht aan het centrum.

De wifi ontvangst op de kamers werkt amper, enige minpunt..

Ligt lekker dicht aan het centrum. De kamer was echt ruim. Tevens super goedkoop in het laagseizoen.

• Beoordeeld op: 14 februari 2015

Danilo en zijn collega zijn zeer vriendelijk en behulpzaam...

Danilo en zijn collega zijn zeer vriendelijk en behulpzaam geweest. Hij heeft geholpen om een parkeerplaats te vinden en om de bagage te dragen; zij spreekt zeer goed Engels; allebei hebben ze ons goede tips gegeven. Het appartement is mooi, met hoge plafonds en mooi gedecoreerd. Locatie is prima; vlak bij het centrum, restaurants en terrasjes.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Locatie was perfect.

Keuken en servies minimaal. Veel trappen en moeizame lift.

Locatie was perfect. Veel ruimte. Ontbijt Italiaans.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

het uitzicht over de stad,het leven midden tussen de lokale...

het uitzicht over de stad,het leven midden tussen de lokale bevolking

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Personeel is erg behulpzaam.

Te kleine lift.

Personeel is erg behulpzaam..

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Centraal gelegen, vriendelijk personeel