Beoordelingen over Hotel La Pia 3-sterren

Via Montebello 30, 51016 Montecatini Terme, Italië

#11 van de 97 hotels in Montecatini Terme

Zeer tevreden

Zeer te spreken over de hulpvaardigheid en vriendelijkheid van de eigenaresse. Ze heeft "hart" voor haar klanten. Montecatini Terme is een mooie gezellige plaats en ligt centraal in Toscane en goed bereikbaar met openbaar vervoer.Winkels/restaurants in het centrum zijn tot s'avonds laat open.

Wij hadden een 3 pers kamer, dus verwachten we 3 bedden.

Wij hadden een 3 pers kamer, dus verwachten we 3 bedden. Bleek dat 1 bed een opklapbed was. Dat stond niet op de site. Aangezien onze dochter aan haar rug is geopereerd, let ik met boeken altijd op, dat we "echte" bedden krijgen. Nu heeft mijn man er op geslapen. Dat was niet zo'n succes.

Geweldige Hotel en Hostess, en omgeving makkelijk overal bereikbaar naar stations,stad enzv.

Op het moment van inchecken tot weggaan was er op dat moment een hittegolf aanwezig van temperaturen tot 43 graden, dat maakt het soms wat ondragelijk , maar daar kan het hotel enzv. natuurlijk niets aandoen, integendeel deze mensen bleven zelfs tot laat in de nacht behulpzaam als je een fles water nodig had voor drinken enzv.

Het ontbeid was uitstekend, en Mevrouw Pia was een uitstekende en behulpzame en vriendelijke Hostess.

Vriendelijk!

Een avond wat geluidsoverlast doordat een bandje tot 24.00u op het plein voor het hotel speelde. Dit gaf echter ook weer sfeer.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, met goede tips en initiatiefrijk. Belangstellend naar de ervaringen van uitjes, zonder overigens opdringerig te zijn.

Fantastisch verblijf in la Pia

Hotel is niet super levendig maar je wordt uiterst vriendelijk ontvangen. Er waren om de hoek afgesloten parkeerplaatsen voor onze motoren geregeld. Ligt aan leuk pleintje waar ze een terras hebben. Ligt op korte afstand (< 1 km) van het centrum waar voldoende te beleven is (eten/drinken). Ontbijt is prima en ook daarbij weer heel vriendelijk personeel. Had een dokter nodig en dat werd uitstekend geregeld. Al met al een aanrader, zeker voor de prima prijzen die ze rekenen.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Dicht bij het centrum zonder de overlast (drukte) van het centrum.

Er wordt niet actief reclame gemaakt voor de mogelijkheid van avondeten in het hotel. Het avondeten was goed maar werd in een erg rap tempo opgediend.

De locatie is prima, dicht bij het centrum zonder overlast te hebben we drukte. Eigenaresse staat snel klaar on VVV tips te geven (erg handig).

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Niet duur en toch goed.

De hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel. met name de eigenaresse (Pia), spreekt goed Engels, Duits en Frans en doet er alles aan om je verblijf zo plezierig mogelijk te laten zijn. Heeft ook goede adviezen/tips voor als je iets wil bezoeken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Super hotel voor vakantie in rustig en leuk Montecatini Terme

Niente :-)

Maria Pia en haar team zijn werkelijk uniek. Deze vrouw runt dit hotel met veel liefde en geduld voor haar gasten wat ik in deze vorm niet eerder mocht meemaken..super!! T/m een privé parkeerplaats geven toen we v.h.strand terugkwamen met een vernielde autoruit. Ze staan altijd voor je klaar....van koelelementen koelen tot nog ff een bakkie koffie voor vertrek uit Montecatini Terme. Heerlijk rustig hotelletje met superieur pleintje en terrasje. Graag weer terug!! Pia geeft Montecatani parkeerkaarten voor €3,50/dag in de blauwe parkeervakken. Mille grazie Maria..ongekende prijs/kwaliteitsverbetering.

Prima, knus hotel en vriendelijke prijs!

Lieve en behulpzame eigenaresse. Goede lokatie. Goed eten!

We hebben echt op zijn Italiaans genoten. Het is een huiselijke "albergo".

Iets meer bezigheden in het hotel zelf.

De uitermate aardige bediening en behulpzame mensen. De eigenaresse zelf spreekt meerdere talen.

Is voor herhaling vatbaar.en ik zou aanprijzen aan mijn vrienden

Geen koelkast.

Ontbijt is goed.de kamer is goed.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Het hotel heeft een gunstige prijs/kwaliteit-verhouding.

La Pia ligt aan een leuk pleintje. De stemmen weerklinken tegen de muren en dat kan voor vroege slapers een nadeel zijn.

Het hotel heeft een gunstige prijs/kwaliteit-verhouding. Eigenaren zijn zeer servicegericht. Montecatini Terme is sowieso een fijne uitvalsbasis om Toscaanse steden te bezoeken. La Pia ligt op 5 tot 10 minuten lopen van de twee stations in de plaats.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Het personeel was super behulpzaam

Gedateerde kamers en de slechte matrassen

Het personeel was super behulpzaam