Beoordelingen over Hotel La Residenza 4-sterren

Via Rota 44, 80067 Sorrento, Italië

#72 van de 77 hotels in Sorrento

Prachtig uitzicht en schoon maar veel extra kosten
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel extra kosten strand 20 euro per persoon per dag, drankjes in hotel erg duur(bv blikje bier 7 euro) parkeren erg duur boven op de kosten 15 euro per dag. Ontbijt was heel minimaal(amper fruit ondanks het land veel te bieden heeft)

Het uitzicht was prachtig!

Fantastish. Zijn nu 2x geweest en dat is zeker niet de laatste keer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer aan de tuinkant had een balkon met mooi uitzicht op zee en prachtige tuin. Bij het zwembad een fantastisch uitzicht op zee. Ontbijt was prima.

Uitzicht, de zee en het zwembad.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fee voor het strand en de parkeerplek hadden we niet verwacht, stond niet erg duidelijk vermeld op booking.com

Uitzicht, de zee en het zwembad.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Hotel leeft op busreizen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Park

Onvriendelijk personeel op de kamermeisjes na. Slechte bedden en heel gehorig.

De omgeving

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

De airco deed het niet. Het was warm op de kamer. Pluspunt was wel dat ik toen ik er mijn beklag over deed meteen een betere kamer kreeg die ietwat koeler was. Maar het blijft een minpunt als er wordt gezegd dat er airco is en hij doet het dan niet.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt in een mooi park.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

De zon het klimaat.

Kamers iets te klein, als je op toilet zat knieën tegen de deur.De deur van de kast tegen bed half open. Vergeten van handdoeken en wc papier. De taxi die gebeld was door hotel afspraak bedrag moesten na 10 km. in kleine wagen stappen. De busjes van hotel kwamen geen afspraken na.

De zon het klimaat. Het personeel van de balie. Alles lag kortbij voor onze geplande uitstappen trein/bus. Zeer goede nachtrust (geen lawaai)

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De bar en het mooie terras van het nabijgelegen 5 sterrren...

Hygiene en netheid bij het ontbijt,glazen borden bestek alles behalve proper,personeel niet vriendelijk verkeerde info aan de receptie over tijdstip van het ontbijt alles werd afgeruimd toen we pas aan tafel zaten , kamer normaal beschikbaar om 14 uur, toen we aankwamen om 16 uur was onze kamer nog niet klaar

De bar en het mooie terras van het nabijgelegen 5 sterrren hotel,prachtig uitzicht over de baai van napels