Beoordelingen over La Settima Luna Guest House Roma

Via Umbria 7, Via Veneto en omgeving, 00187 Rome, Italië

#2369 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Bed prima, kamer prima, badkamer slecht, problemen serieus nemen slecht. Spraken ook slecht Engels!

Koffie thee tijdens het ontbijt. Het douchegordijn was beschimmeld. Het gordijn rails kapot! Tevens is er een broekje waar ik in sliep verdwenen. Dit lag op het bed. Over bovenstaande opheldering gevraagd en gevraagd het te repareren echter in beide gevallen lapmiddelen en geen resultaat. Ik heb nog nooit een slechte beoordeling gegeven. Ik kan er gewoon slecht tegen als er dingen verdwijnen en dan de mededeling krijg dat ik het niet op bed had moeten leggen. Ook kan ik er slecht tegen dat als ik de problemen van de badkamer heb vermeld er alleen met chloor geprobeerd wordt bed douchegordijn te reinigen ☹️

Ontbijt was genoeg. Echter 1 bakje koffie of thee duurde meer als 5 minuten. Je was dan al bijna klaar met eten. Ik liet mijn vrouw eerder naar het ontbijt vertrekken met de vraag maar meteen koffie te bestellen. Een 2de bakje wilde je gewoon niet meer

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Locatie en ruime kamer

Ontbijt, personeel en douche

Locatie en ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Kamer was goed, wifi verbinding perfect.

Kamer was goed, wifi verbinding perfect.