Beoordelingen over La Sommità Relais & Chateaux 5-sterren

Via Scipione Petrarolo 7, 72017 Ostuni, Italië

#4 van de 25 hotels in Ostuni

9,7

Luxe hotel in authentiek dorp Ostuni met goede mogelijkheden voor excursies.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Restaurant heeft een Michelin ster, maar we waren niet onder de indruk. Veel te duur.

Het uitzicht vanaf ons balkon. Grote kamer. Service m.b.t. parkeren, we werden gehaald en gebracht vanaf de plaats waar we onze auto hadden geparkeerd.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Goed maar kan beter

Geen airco waardoor 's nachts warm en vochtig. Het diner in de trattoria van het hotel ondermaats. Vlees nog rauw, gerecht was niet samengesteld als beschreven, niet gekruid, te duur.

Heel hygiënisch. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heel goed

Sterrenrestaurant viel tegen

Ontbijt heel goed, kamer voortreffelijk

heerlijk hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Kamers waren netjes, en zeker niet te groot. Het ontbijt was fantastisch. Het restaurant is prijzig maar zeker de moeite waard

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Geweldige locatie

Niets viel tegen

Alles was geweldig

Ik kom zeker nog een keer!

Uitstekende locatie en fantastische service.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

De ontvangst, de directe oplossing voor een probleem, de...

De ontvangst, de directe oplossing voor een probleem, de correcte manier van handelen, de overheerlijke keuken in het restaurant enz...

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Het ontbijt, de kamer, de locatie , alles was meer als goed.

De spa had wat uitgebreider mogen zijn

Het ontbijt, de kamer, de locatie , alles was meer als goed. En we hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Alles was top!

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

De ligging en de uitstraling van het hotel.

Het enige raam in deze kamer was een bovenlicht hoog in de muur bij het plafond, Het is ons onbegrijpelijk hoe een dergelijke kammer als luxe kamer van meer dan Euro 250,- verkocht kan worden. Deze kamer had veel weg van een gevangeniscel en niet van een luxe kamer. Wij vinden dat booking.com medeverantwoordelijkheid draagt voor de correcte omschrijving van de door haar aangeboden accomodatie.

De ligging en de uitstraling van het hotel. De vriendelijke bediening. Het uitstekende restaurant

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Wij kozen Ostuni, de witte stad op de heuvel, tussen...

- Als je moeilijker te been bent, is de locatie niet ideaal, tenzij je het niet vervelend vindt om het hotel telkens te vragen op en af de heuvel te rijden. - Het comfort in de kamers kan net iets beter. Er was geen bad in de suite bvb, of betere TV (was even zoeken hoe die aan te zetten en de afstandsbediening was wat versleten, niet zo gebruiksvriendelijk). - Geen van de kamers van onze groep had buitenzicht, gezien de ramen heel hoog zitten. De charme van het oude verbouwde castello kent hierin haar nadeel. (het uitzicht van uit de lounge maakt wat dat betreft veel goed)

Wij kozen Ostuni, de witte stad op de heuvel, tussen Brindisi en Bari als uitvalsbasis voor ons bezoek gedurende 1 week aan Puglia. Prachtig stadje, heel gezellig, niet te groot, niet te klein. La Sommità, in een gerenoveerd castello, ligt prachtig, helemaal bovenaan de heuvel achter de kathedraal. Mooie inrichting, prachtig zicht, vriendelijke medewerkers. Heerlijke, creatieve, gastronomische keuken. En lekker ontbijt. De kamers zijn netjes in orde, met heerlijk geurende badproducten van Bulgari. We verbleven hier graag en raden een verblijf in La Sommità ten stelligste aan.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Mooie kamer goed restaurant met creatieve kok vriendelijk...

Mooie kamer goed restaurant met creatieve kok vriendelijk personeel mooi uitzicht vanaf het hotel

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

De lokatie is geweldig.

De lokatie is geweldig. Top service.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Fantastisch restaurant.