Beoordelingen over Agriturismo La Sovana

#2 van de 17 hotels in Sarteano

9,8

Tegengevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen een upgrade naar appartement maar ver van hoofdgebouw afgelegen, donker, zeer vochtig. Oudbollig restaurant waar iedereen blijkbaar eigen tafel heeft. Bediening niet vrolijk. Keiharde smeedijzeren bedjes zonder kussen bij zwembad, zeer oncomfortabel.

Mooi gelegen complex, mooi zwembad met hottub, mooie tuin, tennisbanen ( wss lang niet gebruikt), visvijver

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Schitterend verblijf in een schitterende lokatie met super eten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt en vooral dinner was super. Het is de 4e keer dat ik naar La Sovana ging, en het wordt iedere keer beter. De gastheer Giuseppe Olivi is een perfecte gastheer en slaagt erin om het iedereen naar de zin te maken. De ligging is een uitvalsbasis voor vele uitstappen maar het domein zelf ligt in absolute rust in een prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Schitterend uitzicht!
    • Studio:

Het bed is wat klein en te zacht waardoor wij alle twee uiteindelijk last kregen van onze rug.

Het schitterende uitzicht, de vriendelijke ontvangst, tennisbaan en zwembad zijn perfect.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Rustig!
    • Studio:

Op basis van onze boeking bij booking.com dachten wij een studio te hebben geboekt met ontbijt. Bij aankomst bleek dat helaas niet het geval te zijn. Fijn dat we een gratis ontbijt voor de volgende ochtend aangeboden kregen. Bleek wel erg gewaardeerd te worden ook deel te nemen aan het diner en ook overdag je versnaperingen daar te bestellen. Wij trokken erg ons eigen plan en dat leek soms niet helemaal in de smaak te vallen.

Mooie studio, wel gedateerde meubels maar prima verblijf. In plaats van de geboekte tweepersoons studio verbleven we in een vierpersoons, ideaal! Fijn dat er halverwege de vakanties zelfs werd schoongemaakt door lieve medewerkers! Heel rustig verblijf, ideaal om bij te tanken.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Toscane zoals je je voorstelt.
    • Studio:

Studio heeft boven de slaapkamer van ander appartement. Contactgeluid van voeten. Dus als je pech hebt kindervoetjes om 7 uur. Wij hebben er iets van gezegd, daarna geen last meer gehad. Ontbijt van 17 euro hebben wij niet gedaan. Leek ons niet in verhouding.

Wij hadden een studio. Was ZEER compleet. Je hoeft niets mee te nemen. Prachtig uitzicht vanaf ons terras. Restaurant wordt gerund door de vrouw des huizes. Perfect gebalanceerd diner voor 40 euro. Wijn van het landgoed vanaf 17 euro per fles.Je kunt per dag beslissen of je mee eet.

Alles was top !

Alles was top !!!!!!

Heerlijke rustige plek , prachtige tuin met uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen echte bar faciliteit bij het zwembad. Locatie ligt wat afgelegen.

Heerlijke rustige plek , prachtige tuin met uitzicht. Heel Goed diner!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

• Studio:

De gastvrijheid van meneer Olivi en de medewerksters

Om zeker terug tegaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er stond de ganse dag dezelfde muziek op

Het mooie zicht goed ontbijt leuk zwembad

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Dit was onze tweede keer dat we op La Sovana verbleven.

Dit was onze tweede keer dat we op La Sovana verbleven. Heerlijke locatie met uitzicht over de wijngaarden, heerlijk zwembad en uitstekend diner. Zeer klantgericht en vriendelijk personeel. Neem wel een boek mee.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

De agriturismo is prachtig.

De prijs/kwaliteit verhouding is niet helemaal in balans.

De agriturismo is prachtig. Schoon, goed onderhouden en erg rustig. Het personeel is aardig en geeft je persoonlijke aandacht. De Tour door de eigen wijngaard was erg leuk. De kamers zijn meer dan goed.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Zeer aardige mensen, prachtige ligging.

Zeer aardige mensen, prachtige ligging.