Beoordelingen over La Tinassara

via Valesana 8, 37017 Lazise, Italië

#15 van de 21 B&B's en herbergen in Lazise

Gebaseerd op 297 beoordelingen over deze B&B

Leuke B&B
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prima B&B

Erg gezellig aangekleed. 'S avonds kaarsjes aan en muziek op de achtergrond. Een ruimte was ingericht als eetzaal, waar je ook drankjes kon pakken (uiteraard tegen betaling). Een heerlijk zwembad met ligbedden en een grote (familie) kamer met een ruime badkamer.

4,4
    Accommodatie en ligging is goed, zwembad viel ontzettend tegen, en de huisregels niet bekend.

De uitleg hoe alles in deze B&B werkte. Een briefje met wat wel en wat niet kan, op elke kamer, zou voldoende zijn geweest. MAAK DE HUISREGELS BEKEND !!!

De kamers waren goed en netjes schoon. wij hadden een zeer grote kamer, met heel oude elementen erin. Erg leuk.

Teleurstellend, €159,- per nacht en je ook nog niet welkom voelen :(

Ontvangst was een papiertje op het bureau en onze sleutel in de kamerdeur. Tijdens ons verblijf alleen de eigenaar , Guiseppe, gezien tijdens het ontbijt en hem of wie dan maar ook de gehele dag niet gezien. Je werd niet welkom geheten en er werd je niets uitgelegd en je kon nergens terecht met vragen. We zagen de eigenaar om 10 uur ' s avonds de deur op slot doen en hoorden bij toeval van een andere gast dat je het pand alleen binnenkomt met een code op je mobiel, dus gingen we snel naar binnen met de andere gast omdat wij geen code hadden ontvangen. Later stonden er andere gasten, zelfs een stel met kleine kinderen voor een gesloten deur. Het laatste stel heeft hun verblijf door de slechte service vroegtijdig afgebroken en is naar huis gegaan. Zwembad was een kapot opzetbad dat ingegraven was, zonder pomp, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt :( Het was maar een wandeling van 20 minuten naar Lazise, maar 's avonds niet aan te raden omdat er geen voetpad langs de volledige weg liep. De kamer was goed, maar niet luxueus (als krukje in de badkamer hadden we een keukenstoel met een afgezaagde rugleuning). Voor €159,- per nacht verwacht je enige luxe en wil je je vooral welkom voelen. Verder gedroeg de eigenaar zich ongeïnteresseerd en arrogant naar de gasten toe We zijn met tegenzin onze 3 dagen gebleven, omdat verder alles volgeboekt was in Lazise.

Ontbijt heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Wij hebben genoten

De diepte en grootte van het zwembad

Het ontbijt was super. Er was veel aandacht voor en alles biologisch. Kamers schoon en netjes. Met leuke oude elementen.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Mooie locatie. Mooie, ruime en zeer schone kamer. Lekker ontbijt. 20 minuten lopen naar het centrum. Rust. Top locatie!

Ontbijt was goed, brood heerlijk, niet overdadig.
    • Tweepersoonskamer met Patio

Ontbijt was goed, brood heerlijk, niet overdadig. Kamer was prima en ondanks de hitte lekker koel. De prijs vonden we achteraf wel aan de hoge kant.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

het verblijf was uitstekend.

het verblijf was uitstekend. het lag op een kleine 10 min lopen naar lazise. je kon heerlijk in de tuin liggen op de ligbedden zwembad was niet groot maar voor afkoeling voldoende. Het ontbijt was in een woord goed. het is echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Een aantal jaren geleden ook deze accommodatie bezocht.

Een aantal jaren geleden ook deze accommodatie bezocht. Opnieuw super tevreden. Warm welkom door gastheer Giuseppe. Heerlijk uitgebreid ontbijt op het terras. We komen hier zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

gastvrij, vriendelijk personeel en gemoedelijk

ontbijt wat eenzijdig en geen eieren van vrije uitloop kippen zoals de website vermeldt (kippen zitten in klein hok)

gastvrij, vriendelijk personeel en gemoedelijk

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Een warme sfeer, ruime kamer fantastisch ontbijt, alles zelf...

Een warme sfeer, ruime kamer fantastisch ontbijt, alles zelf gebakken

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Het huis en de vriijheid om iets te pakken, de tuin het...

de weg vlakbij het huis was redelijk druk. Dat was jammer.

Het huis en de vriijheid om iets te pakken, de tuin het zwembad

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

de eigenaar