Beoordelingen over Lady Lusya 4-sterren

Contrada Spinagallo 16, 96100 Cassibile, Italië

#7 van de 10 hotels in Cassibile

Vergane glorie

Wat ooit een mooi hotel was is nu verwaarloosd en verworden tot vergane glorie. Geen 4* waardig. Met een minimale personele bezetting (4pers) is dit ook niet op de vangen. 's Avonds konden we alleen bier of Sprite krijgen. Een kurkentrekker voor onze eigen fles wijn was niet aanwezig bij de receptie/keuken. Onbegrijpelijk dat Booking de aangeleverde foto's (van 10 jaar oud) heeft gebruikt, zonder dit te checken. We kregen ook de verkeerde kamer (kleiner) aangeboden. Eigenlijk best triest dat de manager vaker thuis was bij haar kind, dan op de lokatie. Er was ook geen first-aid kit. Niet eens een ijsje te kopen.

De centrale ligging ten opzichte van Noto en Syragusa

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zeker geen 4 sterren waard. Op iedere 10 vierkante meter is er wel sprake van achterstallig onderhoud. We kregen eerst een kamer aan het zwembad die er ook nog armoedig uitzag. We hadden voorkeur voor een rustige kamer aangegeven bij de boeking. In eerste instantie geen andere kamer beschikbaar. Echter bleek de douche het niet te doen en toen was er wel ineens nog een andere kamer beschikbaar. Veel groter maar nog steeds aan het zwembad en oubollig/armoedig. Er is maar 1 personeelslid dat Engels spreekt waardoor communicatie moeizaam gaat. Ontbijt was enkel zoet en vaak al op en werd niet bijgevuld. Op een ochtend tilde ik mijn vork op en er liepen allemaal kleine beestjes over de tafel. Kortom het was geen succes. Zonde aangezien het een hotel is met zeer veel potentie en mogelijkheden maar er wordt niet geïnvesteerd ( al jaren niet).

Prima verblijf fijn zwembad maar onderhoud inrichting en hospitality mag een aandachtspunt worden

Slechte staat van de omgeving van het zwembad er is geen onderhoud oidbollige donkere inrichting maar bovenal is er geen eigenaar aanwezig in de week dat we er waten heb en we alleen jonge meisjes en 1 jongen gezien. Er is geen toezicht daardoor is er ook geen signalering als er iets niet goed gaat of kapot is

Mooie huis en zwembad lekker ontbijt

Tegenvaller, absoluut geen 4 sterren waard.

Het ontbijt was niet lekker, alleen maar zoete dingen, fruitsap uit plastic bekers, voorverpakte broodjes... Het diner viel zwaar tegen, slecht 1x daar gegeten. Donkere ongezellige kamer, douche die niet doorliep, weinig handdoeken.

Het zwembad was zeker ok, de ligging van het hotel is ideaal om veel uitstappen te doen.

Fijn hotel maar niet echt vier sterren

De bedden zijn, zoals de meeste in Italië, keihard. De doucheslag was niet lang genoeg om de douchekop aan de muur op te hangen. Dat zijn toch wel zaken die in een 4 sterren hotel geregeld moeten zijn. Er is inderdaad een wijnkelder, maar dat is voor de sier. Beperkte keuze wijn.

Hotel is mooi gerenoveerd van een oud en vervallen landhuis naar een hotel. Wij hadden zeer ruime kamers. Het personeel is uiterst behuplzaam en vriendelijk, spreken redelijk Engels. Prachtig zwembad met peuter gedeelte, snel uitlopend naar een erg diep zwembad waar je niet meer kan staan en dus wel kunt duiken. Zeer uitgebreid ontbijt met de gebruikelijke Italiaanse zoetigheden. Er is een lunchkaart maar niet alles was op voorraad. 's Avonds vier keer daar gegeten, kwaliteit was redelijk tot goed. Bijna geen restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Gewoon slecht

Zeker geen 4 sterren waard. Alles is verouderd en niet goed onderhouden. Bij ons in de kamer vielen de gordijnen gewoon naar beneden zonder er ook maar aan te komen. Het ontbijt lijkt meer op een dessertbuffet en het eten s'avonds is zeker niet aan te raden. Je eet best ergens anders. Wanneer je met Visa wil betalen moet je geluk hebben dat de wifi werkt want wij hebben naar een ander hotel moeten gaan om te kunnen betalen.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Leuk relax hotel, tijdens een rondreis.

Ontbijt was erg uitgebreid, maar voornamelijk zoete en hartige taarten. Was service, we lieten onze kleren wassen (3 wasmachines), kosten 85 euro ....

Leuk uitziende hotel. Zwembad. Grote kamer.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Ontbijt was heerlijk.

Ontbijt was heerlijk. Het was niet mogelijk om 's avonds op de locatie te eten i.v.m. te weinig gasten.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Sinds nieuwe eigenaar zaken goed op orde.

Sinds nieuwe eigenaar zaken goed op orde. Goed Wifi, betaalbare menu's. Prijs/kwaliteit dik in orde. Na 2 keer eerder verblijf, nu een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Zwembad

Het diner en bediening en de algehele afwerking. Het was het allemaal net niet.

Zwembad